Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Páromnak volt egy nagyon régi előfizetése a T-Mobilnál, amit kb. két éve blindre fizetett, mert céges telefont használ. Gondoltuk lemondjuk az előfizetést. Bementünk az üzletükbe, ahol közöltük a szándékot. Kérték az előfizetéshez tartozó telefonszámot és egy szig-t. Pár másodperces kattintgatás után az ügyintéző azt mondta: semmi akadálya, küldeni fognak sms-t egy másik megadott számra, amikor megszűnik az előfizetés. Rendben, megköszöntük és pár nap múlva jött is az sms. Szuper. Két hétre rá aztán jött egy levél, melyben közel 30.000 Ft-os kötbér fizetésére szólítanak fel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, megérdeklődtem a részleteket. A hölgy elmondása szerint másfél éve történt egy készülékvásárlás (valóban) az előfizetéshez, így akkor megújult a 2 éves hűségidő, amiből a felmondáskor még volt fél év. Erről mi teljesen megfeledkeztünk. Szeretném leszögezni, hogy megértem és elfogadom a „reklamációjukat”, de:
1. Azt gondolom az ügyintéző egy mondatban azért felhívhatta volna a figyelmünket a lemondáskor arra, hogy kötbérezni fognak. Ebben megerősített a telefonos ügyintéző is, elmondása szerint mulasztott a kollégája, amikor ezt nem tette meg. Persze tiszta, ettől még a szerződési feltétel él, na de na....
2. Elvileg van mód visszavonni az előfizetés felmondását, bizonyos szolgáltatási díj ellenében. Szerettem volna ezzel a lehetőséggel élni, de a levél készhezvételének napján erre már nem volt mód, ugyanis kifutottunk az időkeretből. Ergo ezt a lehetőséget kicselezték.A telefonos ügyfélszolgálat átirányított a reklamációs csoporthoz, akik egy max. 30 napos kivizsgálást követően levélben fognak tájékoztatni az ügy fejleményeiről. Én arra számítok, hogy változatlanul kiállnak majd a követelésük mellett. Kérdésem felétek, hogy a válaszlevelük után tudok-e valamivel védekezni a kötbér elkerülése érdekében? Számomra az is opció, hogy kifizetem a maradék 6 hónap havidíjat a szolgáltatás visszakapcsolása nélkül, vagy valami, de egy 2400 ft-os előfizetés miatt nem szeretnék 30 ezret befizetni nekik.
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS Z170-DELUXE Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Bankmentes, kamatmentes részletfizetés. Lenovo LOQ Ryzen 7 , RTX 4060
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest