Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
teko99
tag
válasz
Francia91 #3620 üzenetére
Oké megyek érte,reggelre hűlt helye lesz..
Na,ilyennel nem pojénkodunk!
Gyönyörű. A hangja is remek.
Szeretem az MZ-knél ezt a tz4k-s berregő hangot amit a főtengely adhat ki?
Na jó megnyugodtam,ugyanilyen bowdenvédő harmónikát vettem,etz-n még nem láttam csak simsonon,de jól mutat a tz-ken is szerencsére
Látom neked is a "lassan járós órád van",mármint a spirál gondolom még neked is a gyári van.? Az utángyárikkal ugrál az óra ha jóltudom.
-
Francia91
veterán
-
teko99
tag
na ma megjött az utángyári sztender rugó. Beakasztottam a helyére,piff legörbítette egyből ez is a kis vasdarabot,ahogy kiakadt a rugó izomból neki is repült a falnak..
A terv az,hogy a régi görbe lábtartó vasról a rugó "akasztó fül"et átrakatom az új lábtartóvasra. Hogy mi lesz belőle az majd kiderül.
-
hevizms
addikt
Szimmeringből amit csak lehet a legjobbat vedd.
Márcsak azért is mert elég időigényes a cseréje,minél később kelljen újra.
Nem tudom márkában melyik.Ha helyi boltban veszed,akkor ott úgyis tudják,ha meg rendeled,akkor jobb híján vedd a legdrágábbat.Még az sem lehet egy vagyonOlaj témában én megfogadtam hogy sehol nem fogok ezután már véleményt mondnai,mert úgyis mindig vita van belőle.
Már lassan hozzászokom hogy szinte sportot űznek belőle az emberek hogy ki tud minél több helyre nem belevaló olajat önteni. -
teko99
tag
na próbáltam,tényleg csavarodnak a telók,nincsenek beállva szerencsére.
ezekbe mindegy milyen szimeringet veszek? mármint nem a méretét értem hanem márkailag.. ugye mindíg bajosak a kisipari vackok,csodálom is hogy az elsők még bírják lassan egy évre.. (kop kop)
ja és gondolom a hátsókba is jó akkor a hidraulikaolaj nem? az elsőkbe azt tettem,nincs vele baj.
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #3606 üzenetére
Ööööö.
Bocsi de nem inkább a jobb oldali állitóról kell a fotó?Amúgy a 250-eseken is elég közel van a kiputartóthoz az állitó kar vége,amikor átállitjuk
-
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #3606 üzenetére
Oké jó! Szerda-csütörtök felé lesz egyben a motor
-
válasz
Francia91 #3605 üzenetére
Majd ha odaférsz, készíts egy képet a bal oldali állítóról, légyszi. Enyémen gondolom utólagos barkácsolás miatt fordítva volt a csavar, a szára belógott egészen az állítóig, megfordítottam, de nem tudok több helyet csinálni...
Át tudom tekerni én is, de állandóan meg kell feszítenem kifelé a kipufogót rögzítő elemet, hogy teljesen körbe tudjam fordítani az állítót.
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #3603 üzenetére
Nem tudom, hogy nálad hogy van, de én tökéletesen elférek, ha állítanom kell.
Amúgy én egy 100-as vagyok tömegre, de még nem koppant le 1 személyes módon a hátsó teleszkóp... Erdélyben 2 személyesre állítottam a plusz csomagok miatt is többek között, de itthon 1 személyes módon közlekedek vele -
-
Ez a egyszemély-kétszemély téma érdekes, nem szentírás. Függ a tömegedtől, illetve hogy melyik tetszik jobban. Én 65 kiló vagyok, alattam az "egyszemélyes" beállítás se ül össze normálisan, haver 250-es ETZ-jén (a srác 90 kiló körül van) állandóan elő van feszítve a teló. Képzelhetitek, engem úgy le is dobna az útról.
Csak akkor hajtom kétszemélyes állásba, ha hosszabb útra megyünk ketten.
A 250-esen is olyan ostobán van megoldva, mint a 251-esen? A kipufogó rögzítőjétől alig lehet átállítani a jobb oldali telót...
-
teko99
tag
válasz
hevizms #3596 üzenetére
hmm kicsit mintha ez jobban leírná. A lényegét értem,csak hozzáfogni nem merek
na de majd ha jobb idők lesznek,és időm is lesz rá.
lehet hülyeséget írok és én vagyok a suta de hogy kell átállítani egyszemélyesre a telót? amikor elhoztam a tag mondta hogy kétszemélyesre állította hogy elbírja a 140kg-ját,azóta én nem piszkáltam. a telók is amikor kimentek valami rozsdás cucc "fosta" le a moci hátulját,elképzelhető hogy ez még sose volt szimeringezve mióta kijött a gyárból
-
hevizms
addikt
Pedig annál jobban nem lehet leirni a menetét.
Esetleg még itt van ez is: [link]A kettőből már összelegozód.
A legnehezebb része a dolognak a széthúzása a teleszkópnak.
Nagyon nehezen jön ki.Iszonyat erővel kell tépni.
Ami még necces,az a zárócsavar.Könnyen átszakad az a kis gát ha esetleg csavarhúzóval jobban megüti az ember.
Ha van időd meg kedved,egy darab 3/4-es csőből tudsz csinálni kihajtót,de óvatosan azért valami tompább csavarhúzó szerűséggel is kilehet,csak érzéssel. -
teko99
tag
hátsó telót valaki közületek már szimeringezett? Enyémet megkellene csinálnom mert már ahogy látom görbülnek a rugók minden irányba így hogy már tavaly nyáron elszállt mindkét szimeringem. szocin láttam hogy kell csinálni,de eléggé macerásnak tűnik. Az elsőket azokat könnyen megcsináltam de ez már nem ennyire egyszerű
-
-
teko99
tag
válasz
hevizms #3586 üzenetére
Na az FBS.-re nem gondoltam,de ha elkezd folyni a könyökön lefelé akkor adok a hollandernek belőle. Kipufogó pasztát hanyagolom a hollandernél,mert az betonkeményre megköt,utána lenem bírnám hajtani szerintem.
Nem rémlik,vagy lehet csak én nem emlékszem rá. Nekem nem annyira tetszik a ts formája,de most őszintén írom a tiéd valami gyönyörű.
Francia91 : Hát lassan 2éve mióta megvan szerelőhaver ráhúzta szokása szerint erőből,szerintem 1mm-t se lazult azóta. Ígyis a hollanderkulcsot kalapálnom kellett óvatosan mert alig bírtam lelazítani.
-
hevizms
addikt
Olajfolyás ellen nyugodtan a hollander alá küldjetek be mondjuk FBS-t.
Plusz érdemes néha utánahúzni a hollanderenk mert kilazul egy idő után. -
teko99
tag
válasz
csabyka666 #3580 üzenetére
hát én meg úgy hallottam,hogy pl ősszel vagy akár télen amikor hideg van akkor ugye gyorsabban hül le a könyök és akkor,azért lilul a krómozás rajta. Na de majd kiderül. Ha azon múlik meghajtom nyáron a 40fokba,és rázuhantok egy vödör jeges vizet..
NA jó ez viccnek is rossz,biztos díjazná az öntvény blokk is.
-
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #3577 üzenetére
Erdélyben volt fordulatszám, mondjuk lehetséges, hogy a sok eső hűtötte a cuccost
-
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #3574 üzenetére
hát remélem lila lesz rendesen.
Na majd rálesek a hollanderre még. Mondjuk féktisztítóval szoktam a simsonét is dzsuvátlanítani,az leviszi secperc alatt és olcsóbb mint a wd40
Amúgy az is igaz hogy nem vitrin motorok ezek,a használatnak ára van. Simsonom is felújítottam patent volt mintha a gyárból gördült volna le,mostmeg kiverte a rozsda a hátsótengely környékét.. Mondjuk ez a téli motorozásnak köszönhető
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #3574 üzenetére
Hmm, nekem is utángyártott könyököm van, mióta feltettem, kb 2.500 km ment a motorba, de lilulásnak semmi nyoma
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #3572 üzenetére
akkor jól tudtam. az enyémen a gyári könyök volt eddíg de berozsdált és már szétis égett valamennyire a hollander körül. Mondom lecserélem,az utángyártott legalább szép fényes,hátha meglilul majd szépen. De mivel ismét egy kisipari remekmű,gondolom ez már nem fekszik fel olyan szépen a hengerben mint a gyári,vagy éppen mégjobban rákellene tépnem de féltem a menetet.
Majd kiderül egy hoszabb út folyamán hogy mennyire folyik a könyökön a dzsuva,ha nem vészes akkor hagyom így. Könyök + kipuff közé rakok pasztát mert ott tuti kifog fújni.
-
-
Francia91
veterán
"nekem a 80w90 sokára "tört meg" indítás utánn,ha egy percen belül akartam indulni akár nyáron is akkor lefulladt a motor mert nem emelt ki a kuplung annyira sűrűnek ítélte meg a motor."
Tudod van ám erre egy trükk, amit a régebbi MZ-sek tudnak
Kuplungot behúzod, majd behúzott állapotban rárúgsz 1-2 alkalommal (természetesen gyújtás nélkül), amíg a berugókarnak meg nem szűnik az ellenállása, ilyenkor szétcsúsznak a lamellák, és nyoma sem lesz annak a jelenségnek, amit leírtál
Eztán már kuplung nélkül berúghatod, olyan lesz az első váltás (és a többi is), mintha már meleg motornál váltanálszerk.:
"Remélem neked beválik a 80w90es oil."Nekem eddig is bevált
-
teko99
tag
nos ilyen lett,olcsó és semmi magyar írás rajta csak orosz
Remélem nem valami pancsolt olaj,ilyen volt a helyi autósboltban. Mannol
nekem a 80w90 sokára "tört meg" indítás utánn,ha egy percen belül akartam indulni akár nyáron is akkor lefulladt a motor mert nem emelt ki a kuplung annyira sűrűnek ítélte meg a motor. Utána került bele 10w40es és azzal patent volt,nemis csúszott a kuplung meleg motornál se mint a 90essel,de ahogy írtam és net is televan ilyen fórumokkal kinek ez,kinek az.
Közben simsonból húztam egy 1m-es benzincsővet és beröffentettem a tz-t. Elsőre bokánköpött egy adag benyával(gondolom túlszívattam
) de beröffent. MInden frankónak tűnik egyenlőre a tömítésnél sem folyt idáig az olaj,de e z majd kiderül ha megzargalászom 90körül ha már egyben lesz teljesen. Őőő ugye vettem könyököt is. Nos meghúztam amennyire csak tudtam,de látható hogy kifúj valamennyire nagyon picit,de gondolom így a redva is folyni fog majd rajta lefelé. Ezek alá én nem láttam tömítést,lehet hogy én szúrtam el valamit? Az eddígivel nem fújt ki semennyire sem (gyári könyök volt mondjuk nem kisipari).
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #3564 üzenetére
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #3558 üzenetére
Mitől autóba vagy motorba való egy olaj?
Hát attól hogy rá van írva,mert az egyik autó a másik meg motor.Mit nem lehet ezen érteni?
Egyébként a motorkerékpár olajak a kupplung és a hűtés képesség miatt mások.
10W 40-et többen ajánlják,de sokan használják a sima 80W,illetve a 80W 90 olajat is.
Személy szerint én már mindegyikkel jártam kiváncsiságból,de meg nem tudom mondani melyik volt jobb.Tulajdonképpen nagy különbséget nem tapasztaltam.
Viszont szerintem érdemes 10W 40 szintetikust venni.
A 80W 90-ben nem is tudom van e szintetikus -
-
Francia91
veterán
Én tavaly egész évben 80W90-essel hajtottam, nem volt vele problémám különösebben
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #3558 üzenetére
hát énis így hallottam de ezek az olajok is egyik motorba tökéletes,a másikba már nem.
10w450es bevált eddíg,veszek valami olyat..
-
Szerintem ez megint megosztó téma. Mitől autóba vagy motorba való egy olaj? Nem elég a gyári paramétereket nézni?
Én azt hallottam, aztán lehet ez is egy legenda, hogy a 4T motorolaj azért jobb, mert a 4T gépekben a váltót és a motort is keni, így MZ-be duplán jó. Ebben van valami igazság?
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #3553 üzenetére
Hát mindíg törtènik valami.
hazafelè benèzek mèg egy helyre ott lehet hogy mègis van olaj,ha nincs marad a netről rendelès,akkor lehet èrdekel a típusa.
-
-
-
teko99
tag
Jut eszembe milyen olajat ajánlotok a blokkba? Netről rendelek valami 10w40 est nekem azok váltak be. Vagy gyárilag előirt sae80ast? 80w90 probáltam règebben,attol csuszott a kuplungom mikor már behîgult melegen az olaj
Új hozzászólás Aktív témák
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok (Fekete és Fehér)
- OPEL CORSA D OPC 1.6 Áron alúl, magánszemélytől kihasználatlanság miatt!
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M Ryzen 5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Corsair 650W
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest