"nekem a 80w90 sokára "tört meg" indítás utánn,ha egy percen belül akartam indulni akár nyáron is akkor lefulladt a motor mert nem emelt ki a kuplung annyira sűrűnek ítélte meg a motor."
Tudod van ám erre egy trükk, amit a régebbi MZ-sek tudnak
Kuplungot behúzod, majd behúzott állapotban rárúgsz 1-2 alkalommal (természetesen gyújtás nélkül), amíg a berugókarnak meg nem szűnik az ellenállása, ilyenkor szétcsúsznak a lamellák, és nyoma sem lesz annak a jelenségnek, amit leírtál
Eztán már kuplung nélkül berúghatod, olyan lesz az első váltás (és a többi is), mintha már meleg motornál váltanál
szerk.:
"Remélem neked beválik a 80w90es oil."
Nekem eddig is bevált
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/