Hirdetés
- Őskoczka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A megfelelő matrac kiválasztása egy hosszú folyamat végén!
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- bambano: Bambanő háza tája
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
playa123
csendes tag
Nos, hosszú intézkedések után Myaudio off (örökre). Aztán képbe jött egy Prestigio MultiPad HD, amiről kiderült, hogy rosszabb, mint a 808dc, ráadásul szériahibás, 5 nap után használhatatlanná vált. Szerencsére az EDigitalban visszavették, így végül Nexus 7 lett belőle és semmi kérdésem nem maradt. Azt hiszem olcsó húsnak tényleg híg a leve.
(Habár a MyAudiotól a pénzemet még várom utalás formájában...ha nem lesznek korrektek kipakolom a teljes sztorit és nemcsak itt - de bízom a pozitív végkifejletben.)
-
playa123
csendes tag
2. szervizelés: ismét Flag Kft, ahol miután elmondtam, hogy semmi nem változott az első szerviz óta és szerintem nem cseréltek rajta semmit (miután alaplap-csere is volt a szervizlapon, ám megtaláltam a régi file-jaim maradékát a gépen...ugyan már..), az ügyfeles nő arra akart rávenni, hogy ismét adjam be hozzájuk. Kérdeztem, hogy akkor ez így fog mennia végtelenségig? Ugyanis javíthatatlan, mint köztudott.. Válasz: igen. Mondtam, hogy nem, a pénzemet kérem és ennyi, fogjuk rövidre. Belátta, hogy az egész tablet egy f*s, így elküldik Miskolcra, ahol megint bevizsgálják (..), majd szólnak.. Mondtam ácsi, nem fogok télig várni; mikor kapom vissza a pénzt? Válasz: hát majd ha Miskolcon úgy ítélik meg adnak utalványt.. Majd miután közöltem, hogy a törvény 30 napot ír elő egy hónap múlva gondok lesznek ha nem kapok lét és ne utalványozzunk, olyan nincs a magyar fogyasztói jogban készségesen belátták, hogy igazam van érdeklődjek 20 nap múlva.
Tehát várakozás.
************** közérdekű ************
Aki Myaudio terméket venne: a szervizbe (amely egyébként más márkákat is javít) CSAK myaudio tabokat és mp3 lejátszókat hoztak vissza a vásárlók. Amíg sorban álltam a tömött boltban megszámoltam és 24 (!) darab Myaudio terméket láttam dobozban a polcokon, mind javításra várva - 90%-uk tablet volt. A support nem válaszol 2 hónapja. Kinek van kedve még vásárolni?...
-
playa123
csendes tag
Segítséget kérnék: hivatalosan hány javítási kísérlet után kérhetem vissza a pénzemet?
Csak mert ugye el lehet játszania a szerviznek párszor, hogy beadom, 3 hét múlva szólnak hogy kész és ugyanolyan hibás marad (ha hozzányúlnak egyáltalán)..ez a végtelenségig mehet elvileg, de csak van egy határ.Köszönöm!
-
playa123
csendes tag
Köszönöm, így fogok eljárni hacsak nem látják be maguk is, hogy ez így komolytalan.
Teszteltem azóta újra; fullra töltöttem bekapcsolt állapotban - így 2.5 óra youtube videót vitt, ami valóban egy fokkal jobb, mint ami előtte volt (kemény fél óra...), ámde 40%-nál ismét csatt és akksi nullán. Azt hiszem ez azért messze nem az elvárható teljesítmény... lehet, hogy hozzányúltak a szervizben, mert a kijelző 1-2 millivel kijjebb áll a keretnél, ami előtte nem volt. Plusz karcos lett a hátulja...poénnak jó lesz utólag, amikor visszakövetelem a pénzt. :/
-
playa123
csendes tag
Szervizelt 808dcc összefoglaló:
Ezek hülyének néznek. (Flag Kft, Budapest):
- A garipapír szerint akksi-cserés tab egész éjszakai töltés után ugyanúgy 27%-ot mutatott reggelre, mint a szerviz előtt, tehát dehogy cserélték ki.
- "Hivatalosan" alaplapot is cseréltek, viszont ugyanaz a Gadmei firmware volt rajta amivel bevittem, az előző használatból rajta maradtak file-ok (mentések, pár apk) - tehát, megintcsak, dehogy cseréltek alaplapot.
- A képernyőn elszíneződés volt már a rossz akksitól korábban - ugyanúgy ott van
Kérdésem a fórumtársakhoz: köteles vagyok-e elfogadni a második "szervizelést" is vagy most már jogomban áll visszakérni a pénzemet? Hol tudok a fogyasztói jogaimnak utánanézni? (illetve hol kapok egyszer használatos baltát, amivel benyitok a szervizbe hétfőn?).
Ha valakinek van tapasztalata a Flag Kft tablet-szervizelésével kapcsolatban megköszönöm ha megosztja velem.
Köszönet!
-
playa123
csendes tag
No, hát akkor módosítok is: bírta vagy fél órát megint, talán egyet és hangos csattanással kikapcsolt. Hajrá szerviz. Még egy akksi nullázást megcsinálok azért és ha nincs változás viszem vissza, némi oktatókönyvvel a madarakról, hogy lássák: én egyikben sem szereplek. Szép sztori!
Egyébiránt a support a hónapokkal ezelőtti mailjeimre egyetlen szót nem válaszolt.
Lehet arra utaznak, hogy saját magam szétverjem a tabot?

-
playa123
csendes tag
Elhoztam a szervízből a tabomat, 3 hét után. A garilevél szerint "akku csere+alaplap" - az utóbbi érdekes, mert rajtahagytam pár file-t és változatlanul ott is vannak, tehát azt nem cserélték az biztos. Tulajdonképp az akksin kívül más baja nem volt, remélem ezzel megoldódott a gond. A képernyő érintésre még mindig színesedik, de igazából szeretem ezt a kis gépet - további beszámolókkal visszanézek majd és meglátjuk hogy sikerült a javítás. Októberig garis, nem vagyok lekésve semmiről még.

-
playa123
csendes tag
válasz
Permet Elek
#4650
üzenetére
Egyelőre csak sms jött, hogy elkészült a javítás. Hogy ez pontosan mit takar az hamarosan kiderül, amint bemegyek - elképzelhető, hogy csak egy séma-üzenet. Őszintén szólva nekem bejött a kis gép; nem tudom annak örülnék-e jobban ha megjavították volna (és nem kamuznak valami madárnak nézős dumával majd) vagy annak, ha visszakapnám a pénzt. Amint megvan megírom itt úgyis.

-
playa123
csendes tag
Nos, a meglepetés erejével hatott, hogy 3 hét elteltével sms-t kaptam a budapesti szerviztől, miszerint elkészült a tab-om. Akksi-hibás volt, kemény fél órát ha kibírt..más bajom nem volt vele. A napokban el is hozom és meglátjuk mit csináltak vele.
Van valakinek olyan tapasztalata, hogy szervizben akksit cseréltek és jó lett a gép (hosszú távon is)?
-
-
playa123
csendes tag
Nos hát bevittem a 808-amat a szervizbe; azt mondták már nem küldik Miskolcra ha budapesti leadás van, helyben javítják. Annyit tennék hozzá, hogy 3 db állt felpakolva dobozban javításra várva, de 7"-osból is volt vagy 5, amelyik ugyanerre a sorsra jutott és annyit kérdezett az átvevő hölgy, hogy "most hozza először vagy visszahozta?"

Ennyit a MyAudio márkáról, ahol a support nem válaszol a mailekre ...ha valaki még ebben gondolkodna. 1 hónap múlva jelzek, hogy mi lett a végeredmény.

-
playa123
csendes tag
akksi-csere házilag a megmentés érdekében esetleg?... ebayen lehet kapni akksikat nem vészes áron. szedett már szét valaki 808dcc-t vajon?..(az a baj, hogy nincs alternatíva 8 "-osra sajna a visszakapható 45 ezres összegért..)
-
playa123
csendes tag
Igazából az én gépemmel az akksin kívül semmi probléma (ezidáig - tavaly októberi); viszont a kb fél óra netes üzemidő és a fodrozódó képernyő - amin kikapcsolt állapotban is közepén "vízfolt" van- már vicces.. Nem lenne bajom vele ha az akksit ki lehetne cserélni. Van ugyan még gari, de elgondolkodtam hogy milyen lenne a garanciaidő végéig nyüstölni hátha előjön valami hiba és ha nem akkor házilag akksit cserélni. Próbálkozott valaki már ilyennel vajon? 7-es tabot nem szeretnék, a méret pont megfelő, egyelőre ragaszkodom a kis renitentshez.

-
playa123
csendes tag
Úgy tűnik lassan visszaviszem én is a szervizbe, pedig egész megszerettem ezt a kis selejtet. Valószínűleg visszaadják a pénzt, amivel nem járok rosszul, sőt....de egy hasonló tabletet szeretnék majd újra. A 8" pont ideális nekem, sem kisebbet, sem nagyobbat nem vennék. Mi jöhet szóba 40 körüli árkategóriában, aminek a betekintési szöge használható és bírja is az akksija vajon?
-
playa123
csendes tag
-
playa123
csendes tag
Elképzelhető, erre nem gondoltam! Köszönöm.
A gép Miskolcon lett vásárolva...szerintem visszaviszem a budapesti Myaudio boltba ha menthetetlen.Amit észrevettem viszont még az az, hogy enyhén erősebb (tehát igazából normális, használat közbeni) nyomásnál az ujjamtól 1-2 centire színes folt lesz a képernyőn ameddig nyomom. Ez mintha eddig nem lett volna... Hibajelenségnek számít vajon?
Valószínűleg ezek a kérdések már felmerültek itt többször. Köszönöm a türelmeteket és a segítséget, most csatlakoztam csak és nem tudtam még feldolgozni az infómennyiséget a fórumról.

-
playa123
csendes tag
válasz
Fritz Teufel
#4326
üzenetére
Az akksira csak fél év van sajnos (a garilevélen rajta van, bár nyilván apróbetűs).
-
playa123
csendes tag
Sziasztok!
Én vettem egy 808-ast használtan, jó áron, fél éves. Abszolút megkímélt, a klasszik hibákat nem mutatja az akksit kivéve, ami valószínűleg a halálán van, mert 35%-ig tölt. Kb annyit is bír - wifi másfél óra és feladja. Support nem válaszol, de úgyis fél éves garin kívül esik már. Nem tudja valaki mennyibe fáj egy akksicsere?
A gari miatt nem bonta(t)nám meg maszekban (nem is értek hozzá, de Ebayen kb 4000 ft egy 5000mah-es). Alapvetően bejön a gép, bivaly dolgokra nem használom és ha egy mód van nem válnék meg tőle egy másik kínaiért..
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Microsoft Surface Pro 9 i7 16GB ram 2TB ssd + Microsoft Surface Dock 2
- Apple iPad A16 128GB,Újszerű,Töltővel,12 hónap garanciával
- IPAD Mini 2 64GB Wifi+Cellular, Szép állapot, üzletből, garanciával
- iPad Pro 5th gen (M1, 128 gb / wifi)
- Samsung Galaxy S9 FE / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Crosshair VIII Extreme alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- LG NanoCell 43NANO763QA csere is érdekel (dobozával minden tarozéka meg van)
- Dell Latitude 5420 14" Touchscreen i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



