Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz z123456789 #110705 üzenetére

    Egy versenytechnika ami ebben a blokkban is van, ha jól tudom Husqi SM510R némi átalakítással.
    A lényege, ezek a blokkok nem olyan tartósak mint egy utcai motoré, mivel versenycélra vannak, kihegyezettek.
    10000 kilométernél már előfordulhat hogy dugattyú, szelepek, hajtókar, csapágyak cseréjére szorul, ha titán szelepes az már alapból nem olcsó mulatság.
    Egy ilyen beavatkozás még ha főtengelyt nem is kell cserélni közel 300 ezrecske.
    Te vegyes felhasználásra szeretnéd használni, 10000 kilométer két szezon alatt simán bele is futhat.Egy üzemórás motornál pedig mindig az a legnagyobb gond ha sokat van folyamatosan magas fordulaton, a közhiedelmekkel ellentétben közúton sokkal jobban van kitéve nagyobb fordulatnak mint terepen.Ha az átlagtempókat és ha hozzá tartozó fordulatot visszanéznéd közút és terep után meglepődnél hogy mennyivel nagyobb fordulaton használod átlagban közúton.Ez a rákfenéje az üzemórás motornak, így pörög bele hamar az üzemóra.És érdemes náluk betartani a kötelezően előírt szervizelést, mert érzékenyebbek mint a nem kihegyezett motorok.

Új hozzászólás Aktív témák