az új bladen én kb úgy éreztem magam mint a Daytona 675-ön... rettetenetes apró kis masina, szabályosan rá kellett hajtogatni magamat
-= No way back from Here =-
az új bladen én kb úgy éreztem magam mint a Daytona 675-ön... rettetenetes apró kis masina, szabályosan rá kellett hajtogatni magamat
-= No way back from Here =-
Igen? De van rajta valami modvalaszto, nem? Vagy az csak bohockodas? 675-oset meg eloben sem lattam, de a 600rr kismeretu (ambar gyors) motor.
[ Szerkesztve ]
affene sem emléxik, de talán van már azon is...
én annyira előre koncentráltam hogy a kilóméterórára sem mertem nézni mennyivel mentem
-= No way back from Here =-
Nekem, mint kezdonek a 650-es motorom is tud meglepetest okozni 8000 felett, B-Kingnek meg csak messzirol koszonnék.
De azert jo volt, nem?
Akkor is kiprobalnam...
[ Szerkesztve ]
Jaja vaddisznyó a masina,
de nekem egyértelműen túmáccs kategória...
meg a küllemének 1-2 részletével sem vagyok kibékülve,
az a hatalmas olajoshordó amit tanknak neveznek nekem nagyon nem jön be,
és ofkorsz a 2 kipufogónak csúfolt pokemonszem is azonnal kuka lenne nálam
-= No way back from Here =-
Azt vagom, hogy irdatlan terpeszben kell tronolni rajta, ami mar-mar kenyelmetlen... A kipuff sem az a szepsegdijas.
mod: Ja, lesz masodik motor. De nemegyszeruek a parameterek: 100 kilo, 110 le, 350 millio huf. Azannya.
[ Szerkesztve ]
NA VÉGRE EGY JÓ HÍR IS MÁRA
HAJRÁ TALMAAAAA!!!!!!!
-= No way back from Here =-
Még nem, akkor valamikor sort kerítek rá; de ha hasonló magassághoz kényelmetlen, az elég rossz hír, mert úgy hallottam, hogy a kisgixer a többi 600-as sportmotorhoz képest még pont a leginkább kényelmesnek nevezhető magas emberek számára, a többi szinte mind kisebb...
Ha ilyen magassággal csak 1000-es motoron lehet elférni, az egy kissé necces lenne kezdőmotornak...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
[lAyCsI],
te mennyi tapasztalattal ultel ra a Nagybandira?
while (!sleep) sheep++;
Sziasztok!
Nem tudom emlékeztek-e még, anno én kértem tanácsot 125-ös motor ügyben.
Végül sikerült egy szép állapotú NSR 125-öt kifogni, és a hétvégén megvettem. Szerintem jól döntöttem.
A kérdésem az lenne, hogy milyen olajat ajánlotok, és hol vegyem meg? A tulaj srác azt mondta, hogy full szintetikus kell bele, de nem nagyon vágom a témát, és mint láttam elég nagy eltérés van még az online árak közt is.
Ezért ha valaki tud valami tuti helyet, és elsősorban tuti típus olajat (az ár fontos tényező), akkor jelezze nekem
Köszi: R.P.
Áhh, egész hétvégére bevarrtak, péntek 12-00, szombat 12-00, vasárnap 19-07.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
Nah ma én is kerültem egy kört végre. Kicsit furcsa az új ruha, alig birok benne mozogni, meg a motorozást is újra kellett tanulni, kicsit voltak gondjaim az első városi közlekedésnél, lámpáknál... Na de épségben beletekertem 300 km-t, és kellőképpen el is fáradtam.
**********
Neked is uj ruhad van? Meg en sem mentem a borruhamban egy centit sem. Akkor keszuljek fel az elso (kilo)metereken a kenyelmetlensegre?
HÚÚÚ nagyon furcsa, kemény, szűk...stb hallod mint aki karót nyelt.
**********
enyém is ilyen, egyszer volta rajtam 1 órát...majd hozzánk idomul.
Naiszen, jo, hogy megkerdeztem, legalabb felkeszulok ra.
valaki árulja el nekem, hogy ABS-es géppel miért veszélyesebb pályázni mint ABS nélkülivel (vagy olyannal amin kikapcsolható)?
Szvsz mert az ABS ha ugy gondolja magát hogy már csúszáshatáron vagy, akkor elengedi a féket, plusz ha ezt kanyarban teszi, illetve berázza az elejét, azt nem kell ecsetelni mi a vége.
[ Szerkesztve ]
**********
miért? veszélyesebb??
én még ilyet nem tapasztaltam. egyáltalán miért fékezi valaki az első kereket kanyarban??? főleg csúszáshatáron. a hátsót, meg nem baj, ha fogja az ABS, az dolgozott alattam párszor, és egyáltalán nem veszélyes..
(#21422) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#21419) üzenetére
Szerintem ilyesmi nem történhet meg. Az ABS oldalirányú tapadásvesztést nem érzékel. Ha észnélkül húzod a féket kanyarba befelé, és a kerék még nem áll meg, de sodródik akkor mondjuk azt, hogy az ABS nem avatkozott be. De ez elég extrém eset. Amúgy átlag motoros nem fog elhasalni abs miatt. átlagon felüli, meg azért nem, mert átlagon felüli.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#21423) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#21421) üzenetére
Köridők lefaragása végett
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Kb egy órával ezelött majdnem kivasaltak, de szerencsére az őrangyalom melettem volt.
Piros lámpa átvált zöldre, indulok (XVS650A) majd jobbról bejön elém vmi nagy fekete német terepjáró az oldalamba meg egy kétajtós német bmw. Hirtelen köpni nyelni nem tudtam. Balra tőlem egy másik motoros. Szerencse, hogy az a tulok meghalotta a dudámat és fékezet. Nem hazudok nem volt még 10cm sem közöttünk amikor megállt...
VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!
[ Szerkesztve ]
(#21425) zsoltee10 válasza Topiccsendőr (#21423) üzenetére
alapesetben ABS nincs a speed gépeken, szal ez a veszély nem áll fenn. az abs-es cbr meg már elég finom szerkezet. egy naked vagy túra géppel meg nem táncolnak penge élen a pálya aszfaltján, szal az ABS nem fog elbszni egy éles határhelyzetet.
[ Szerkesztve ]
ezt akarta nekem bemagyarázni haverom. ráhagytam, hülye lett mióta 160 ló van a segge alatt. Tuti nem megyek vele idén csak túrára, akkor is előttem fog menni
(#21427) Boci_83 válasza Topiccsendőr (#21422) üzenetére
Persze ez csak az én elméletem, de oda is irtam hogy szvsz. Szóval módosítanám inkább nem tudomra!
**********
(#21428) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#21427) üzenetére
én is csak tippelek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Képek???
Tanácsot kérni képek nélkül elég képtelen ötlet...
Hehe Igazad van.
Itt vannak képek, gumikat kell rajta cserélni, egyébként teljesen pöpec állapotban van.
A különböző cuccok rajta (felnicsík, a japán írásjelek, tanksapkanemtommi, stb.) az előző tulaj kezét dícsérik.
A fényezés egyébként nem eredeti rajta, de miután megnéztem jópár NSR-t, feladtam ezutáni igényemet, így pedig ez tűnt a legjobbnak.
Két évig csak kihúzza, na. Motorikusan tökéletes.
ha ez így lenne, a honda nem pakolt volna abs-t az rr gépeire.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ezt már egy hete tudni tesó
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
sajnos ma a városligetnél kivasaltak valakit haverom már csak a vértócsát látta meg hogy a motor az autó alatt volt reméljük túlélte
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#21434) bajnokpityu válasza ALI_G (#21418) üzenetére
nem lehet,hogy azért,mert nagyon hosszú a fékcső?gyárilag meg szinte mindegyiken gumiból van.és ha 40centin is pépes a nyomáspont,akkot másfél méteren milyen fos lehet.
nekem legalábbis ez biztosan nem tetszene.ha igy viselkedne.
eladó Kawasaki j300 robogó
Szép a motorod! Végre egy 2T!
Ahogy látom a láncod elég kint van, lassan lehet cserés lesz.....
Azt nem mondta hogy ő milyen olajat használt?
Amúgy jó bármilyen jó minőségű bele, Motul510/710, C Evo, Igol STSR, vagy Motorex Racing Power...és még hosszasan lehetne sorolni, ezek kb 3000-4500 Ft-ig olajok
Two Strokes and Four Jokes
KRESZ letudva, egy-két baki becsúszott, de semmi komoly.
Gratula hozza, popec a gep!
(#21438) Beowulf_78 válasza R.P. (#21430) üzenetére
Nice! Nagyon jó kis tanulómotor... Ez a motor megalapozza a későbbi rutinodat a nagyokhoz. Jó a gondolatmeneted is...2 évig tartsd meg, az optimálisnak tünik... Jó látni, hogy van aki nem 600-as, 1000-es géppel kezdi a pályafutását...
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
(#21439) ALI_G válasza Beowulf_78 (#21438) üzenetére
mert neked sikerült betartani a lépcsőket?
(#21440) Integra válasza Beowulf_78 (#21438) üzenetére
ez így hülyeség, de mindegy...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#21441) Beowulf_78 válasza Integra (#21440) üzenetére
Jah..sztem is inkább legyen "mindegy".
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
Fél óra és irány Dobogókő... végre.
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#21443) Beowulf_78 válasza jasszer (#21442) üzenetére
Hányan mentek?
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
mindenképp
én megszoktam az egyenes hátas kényelmes utazást,
szal nekem elég gubbasztós volt a történet... aztán lehet téged nem zavarna
-= No way back from Here =-
2 szezon XJ600 után
-= No way back from Here =-
ezek szerint túl sokat dolgoztam
-= No way back from Here =-
(#21447) jasszer válasza Beowulf_78 (#21443) üzenetére
Egyedül. De ha vki betársulna a o62o57o8875-re smst küldve megteheti, most indulok, de előtte megyek még tankolni, fújni a gumiba, stb...
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#21448) Beowulf_78 válasza jasszer (#21447) üzenetére
Ha legközelebb kicsit előbb szólsz akkor társulhatok is akár. Csak időben tudjak róla. Most már nem kezdek el kapkodni.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
(#21449) [lAyCsI] válasza Beowulf_78 (#21448) üzenetére
szegény loholhatna a GS-el utánad
-= No way back from Here =-
(#21450) Beowulf_78 válasza [lAyCsI] (#21449) üzenetére
Áhhh...hideg van még a tempóhoz. Kirándulgatás lett volna úgyis. Mondjuk dobogókő egyébként sem alkalmas másra. Szar az út, koszosak az utak... annyira nem szeretek arra menni. Ha már arra, akkor a lepencei utat szoktuk választani inkább. Az egy fokkal jobb mint a dobogókői.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.