Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- A gépház modding sötét oldala.
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21196 üzenetére
A tapasztalatlan Busa vevot sajna nem tajekoztatjak - ha meg nem tudja - hogy ez sok lesz neki, dehat a penz diktal. Aki sikeres akar lenne, az nem lehet lelkiismeretes. (persze ez nem jo dolog):
.mf: olyant kellene kifogni, hogy valaki megveszi az ujat, aztan ido (vagy penz) hianyaban - esetleg a stilus nem jott be neki - eladja kb. 2-3ezer km-rel az uj arahoz kepest 20%-kal olcsobban, par honaposan. Az a jo vetel.
ALI: asszem Integraeknak van Fezere, 2001-es. Az az utani, az injektoros mar nem olyan jo. Nekem sem kellene.
-
Integra
titán
apám kapott egy napra egy új fazer 1000 s-t, 150le, blablabla 3 milla listaár etc..
egy nagy szar szerinte, használhatatlan.
beletekert anyámmal 600km-t, azt mondta, hogy egyszerűen nem lehet közlekedni vele, elpattog, megvezeti minden nyomvájú, a fokozatok kiosztása is lehetetlenné teszi a mindennapos használatra. húz mint a barom, végülis 150le 150le, a fékek faszák, de ennyi.
ideges a futómű, csapkod, azt mondja, hogy a 160-180-as utazó tempót egyszerűen nem lehet vele tartani úgy, ahogy a régi karbis fézerével.
mondta, hogy másfél milláért megveszi, annyit megért volna neki, de ennyiért nem akarták eladni. mondta, hogy akkor nem kell
a régi acélbölcsővázas ezres fézer viszont istekirály univerzális leglegleg motor!!!!
ha ebből kifogsz egy szép félidomos darabot, főnyereményt szereztél.
apám szerint a régi 600-as karbis fézere kenterbe veri ezt az új ezrest utcán minden tekintetben, üléspozíció, komfrot, biztonság, használhatóság, fogyasztás, szerintem megbízhatóságban is.
a yamaha szervízben budaörsön a központban az új fézereket a szerelők fikázzák, mikor bevittük gumicserére, csak annyit mondtak, hogy végre egy igazi fézer.
én nem értek hozzá, de a minőségi változást még én is észreveszem laikusként.
amúgy meg kérdezd persut, ő ment a motorommal.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bajnokpityu #21208 üzenetére
igen ez sok esetben így van.
de pl amikor kijütt az új injektoros, alu hídvázas fézer, akkor az egy nagy rakat hulladék volt minden tekintetben, az r1-es fékrendszerből lett egy ócska úszós cucc, olcsó vázzal, a kitámasztó karra ránéztél és elszörnyülködtél.. látszott, hogy nincsen anyag benne. de csiribiri dizájnos lett. (ami eléggé szubjektív) szóval látszott a költségcsökkentés.
az injektoros blokkok azért már elég faszák most, de hány év kellett, hogy hozzák a karbisok szintjét.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Beowulf_78
addikt
Én is vezettem 2004-es évjáratot...mit mondjak. Nekem se jött be. Úgy pörgött el a pirosig hogy észre se vettem, mert a meg nem lódulásából erre nem lehetett következtetni. Mondtam is a barátomnak, ezt a "dodgem"-et nem nekem találták ki. Sajnos az említett korábbbi verzióhoz nem volt szerencsém.
Ellenben 600ccm kategóriában az R6R,ZX636 mint feeling, bejött. Persze ott is későn jön meg a tűz, és hirtelen, szóval ilyen szempontból egy avatatlan kézben akár veszélyesebb is lehet pont ezért. 9-10000rpm alatt olyan mint egy MZ, aztán után jön a meglepi. Mégis ezt nem tudva sokan huppannnak rá a 600-as sportgépekre, gondolván ez nem olyan durva. Aztán a 10e felett meg jön a kar és váll kiszakítós feeling. Jobb esetben...akinél meg para van jön a "zakó".Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
nagyúr
Surgos kerdes: ahova betoltod az olajat a blokkba, ott egybol vannak fogaskerekek, etc., vagy minden csak a szuron tul van, es a szuron "innen" csak olaj van?
while (!sleep) sheep++;
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21211 üzenetére
Mert sportmotorok visszafojtott blokkjat teszik bele altalaban az `also` kategorias 600-as, nepszeru motorokba (gsr, cbf, fz6). Csakhogy azok ugy nem sok mindenre jok...
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #21208 üzenetére
Lehet. Eddig csak a fazer volt injektoros amit vezettem, szóval nem tudok nyilatkozni.
Persu volt az egyetlen aki fel merte ajánlani a gépét, az R6-ot, de én visszautasítottam, mert féltem, hogy odavágnám kakucsonannyira pályázhatnékom van, olvasgatom a pályabemutatókat meg a motoros iskolák cuccait
euroring, hungaroring motoros iskola (valamiért magát a pályabemutatót nem találom, pedig van cikk róla ugyanitt), és a pannónia ringet se találom, pedig olyan cikket is láttam tegnap az origón.
-
Beowulf_78
addikt
válasz bajnokpityu #21208 üzenetére
Ez tényleg így van...az első volt hogy a környezetvédelmi tiltást kiiktattuk a Gixxerben. Nem tudom a többi motornál ezt hogy oldják meg (úgy tudom a többi tipusnál is alkalmazzák a LE visszavételt 1-2. fokozatban), és blokkolható e, Gixxernél a beépített Csunderlik Csabi féle Prop-Tech boxxal 1.-2. fokozatban a 100LE helyett ráadja a maximális LE-t. Azt hiszem 10k volt a Box, de félelmetes lett érzetre az első 2 fokozat. Persze jobban észnél kell lenni az első két fokozatban, de az nem baj. Már megszoktam. Kicsit elasztikusabb, harmónikusabb vezetési technikát igényel, de avatott kéznek szokható. Aki nem tett még be ilyen Box-ot próbálja ki.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
TayRol
veterán
-
NINJA_V
tag
Szerintem próbáljatok ki valamilyen ducati monstert Az az igazi naked!
Two Strokes and Four Jokes
-
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #21218 üzenetére
Ha kiveszi, akkor jó lesz az, csak utána óvatosaan. Csabi nagyon rendes, nem lesz velük gond. A fékpadi mérésekkel meg az az egy probléma van, hogy megzabálja a hátsó gumit, szóval ha teheted kopott hátsóval menj ki, mert a padozás után le lesz amortizálva a hátsó gumid.
A Dynojet pad az nem amortizálja és pontosabban beállítható a motor, azt hiszem Végh Janának, és a Kalivoda Imrének van ilyenje. Hátránya hogy 50k a beállítás.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21221 üzenetére
Miert koptatja? Nem hangzik tul jol...
Nincs igazan megkopva a hatsom, van a motorban 2500km Milyen hatrannyal jar, hogy nem Dynojet padjuk van? Agonak is dynojetje van, 48ezer a beallitas, de elotte azthiszem ajanlott Power Commandert is vennem. -
Beowulf_78
addikt
válasz NINJA_V #21220 üzenetére
Hát..Ducati-val még nem mentem. De úgy gondolom Magyarországon felejtős ilyet használni, csak aiknek van bőven anyagi tartaléka. Itthon senki se ért hozzá megfelelően, főleg a Desmo vezérléshez. Egy srácnak belenyúltak egy hivatalos Ducati szervízben itthon, azt hiszem 3km tudott megtenni vele mert összegabalyodott a vezérlés és tropa lett a blokk. Azt hiszem kapott egy zsír új blokkot gariba.
Aki ilyet vesz, bekalkulálja hogy a nagyobb szervízeléseket németeknél, osztrákoknál csináltatja. Úgy tudom a gumis barátom is az S4R-jét külföldre viszi szervizelni. Itthon nem értenek hozzá sajnos.
A Mercikkel ugyanez a helyzet aki a Kárpát utcába egyszer elviszi, utána olyan negatív tapasztalatokkal lesz gazdagabb hogy inkább kimegy az osztrákokhoz, németekhez.
Full blamázs ez ránk (magyarokra) nézve sajnos, és persze a szervízekre is.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
jasszer
senior tag
"én nemtom, nekem nem tetszik, sokan mondják, hogy 200x óta csak szarokat gyártanak Fazer-ből, ültem rajta, vezettem 2005-ös évjáratút. Fele ennyiért se kéne"
Na, akkor pláne nem értem. Főleg hogy a kategóriatársaiból köbö feleannyit adtak el...
Fazer 600 273 db
---------------------------
CBF 600 154 db
GSR 600 144 db
CB 600 F 141 db
SV 650 131 db
GSF 650 126 dbApokalipszis? Ezeknek?!
-
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #21222 üzenetére
Akkor gondolom nem láttál még ilyen padot...ahogy rátolják a motort az első kereket leszíjazzák, a hátsó pedig egy bütykös, recés görgősoron keresztül fogja átadni a teljesítményt a gépnek. Ez a bütykös recés dolog fogja jó alaposan megkoptatni (sajnos).
Igen, Ágónak is van, őt kihagytam.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21225 üzenetére
De lattam, AGO-nal vettem a Bodis dobomat, es a mult heten o szerelte be a Giprot is. Es fel is toltuk a padra, leellenorizte a fokozat-kijelzot. Csak azt nem vagtam, hogy valamelyik pad eszi a gumit, valamelyik nem. Es most nincs penzem uj gummat venni, bar nemtudom, mennyire strapalja le...
-
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #21226 üzenetére
Én lestrapált sportgumival mentem a HOSUBA-ba. Rendesen elkoptatta a pad.
A barátom Kawa Z750-e járt mérésen a Csunderlik Csabinál. De meg nem mondom mennyire koptatta el. Emlékeim szerint az a pad is ette a gumit. De majd mérés után meglátod mennyire használta el. Lebeszélni nem akarlak a mérésről.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21228 üzenetére
Koszi az infot.
De nekem igy nem annyira szimpi... -
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #21229 üzenetére
Nincs mit.
Az esetemben ez meglepi volt, annyi mákom volt hogy gumicsere előtt mentem teljesen véletlenül. Senki sem szólt előtte.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21230 üzenetére
Szerintem varok egy fel evet, gyujtok piinzt, es elmegyek valami jo kis dynopadra. De ez meg alom, arrebb van, most is jo a motor. Csak majd egyszer legyen `tokeletes`.
-
Integra
titán
válasz Beowulf_78 #21223 üzenetére
megerősítem, kárpát utca egy csődtömeg
(bár azért ehhez hozzá tartozik, hogy alapból szar a merga sok típusa, ha elektronikáról van szó )[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #21231 üzenetére
Erről jut eszembe...beépítettük a Power Commander-t a motoromba, és elkezdtünk kísérletezni a gyári térképekkel. Nekem sincs most nagyon fölös 30-40k a Dyno pados megoldásra. Az első térképpel ami sportszűrő + Yoshi Tri Oval végdobhoz volt..bármennyire hihetetlen 14L lett a fogyasztásom. Mondtam is..Ennyi erővel inkább egy V8 S500 bálna Mercit hajtanék, az is beéri ennyivel. Aztán jött a mostani ami sportszűrő + full Yoshi rendszerhez lett belőve. A vicc az, ezzel a térképpel visszaállt a fogyasztás 7,5-8L-re amennyi eddig is volt, és valami iszonytató erő jött elő belőle ezzel a térképpel. Nem értem a dolgot mert nem full rendszer van a motoron, csak egy végdob. Annyi finomítás kell, hogy hidegindításnál vagy túl keveset, vagy túl sokat kap mert nehezebben indul. De a módosított map megvan, csak rá kell töltenünk. Ezzel a Commanderrel ténylegesen azt érzem mintha egy jóval keményebb motoron ülnék, ami ugye eddig se volt puding.
Csak hogy tudd a Csunderlik féle kütyü is dobott a fogyasztásomon 0,5-1L-t. De megérte mert brutál lett tőle.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Beowulf_78
addikt
válasz Integra #21232 üzenetére
Főleg a legújabb előtti S széria (1999-2006). Pfff. Félelmetesen szar autó lett elektronikusan. A Merci is tudja ezt a blamázst...az új S szériáról még nincs infóm. Nagyon frissek még.
A bálnákat viszont még mindig dícsérik..nagyon eltalált széria lett.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Integra
titán
válasz Beowulf_78 #21233 üzenetére
nem véletlenül dícsérik agyon a power commandert
csak hát rendesen belőve az is szép cash...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21233 üzenetére
Nekem is a pc lesz a megoldas a tavoli jovoben. Mivel 650-es Banditra nincs, a K7-8-as GSXR 600 pc-jet kell megvennem, az jo hozza. Lehet nezek egyet akciosan a nyar folyaman, a merest meg utana. Most nincs cache, szart meg nem akarok, csak azert, hogy elmondhassam, voltam padon. Meg ugysem palyazom.
Integra: 128.000 AGO-nal, ebben minden benne van. (hivatalos - garis PC, szereles, pad, meg minden)
[ Szerkesztve ]
-
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #21238 üzenetére
Lehet akkor már lecserélték...azt hiszem 2007-ben voltunk nála utoljára a Z750-el.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Gaboman
nagyúr
Én is rászánom majd magamat egy padon való beállításhoz ha fent lesz a gépen a teljes rendszerem végre már!
Valójában ott tudják igazán hozzáállítani a motorhoz a sport rendszert.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TayRol
veterán
válasz Beowulf_78 #21240 üzenetére
Valoszinu, ez a pad eleg ujnak nez ki.
`V` alaku a gorgoje, tehat nem a futofeluleten erintkezik a gumival, es nem is rucskos. -
Beowulf_78
addikt
válasz Gaboman #21241 üzenetére
Én azt mondom, ha spórolhatsz akkor spórolj. Ki kell próbálni a gyári térképeket és ha nem jó azokkal, még mindig be tudod állítatni. A gyári térképek ingyen vannak. Ha jó lesz a gyáritól is, számottevő változást nem fogsz tapasztalni a Dyno padtól. Max. pályán, és ott is inkább 2:10 alatti időnél (H. ring)...szóval ha jó lesz a gyáritól, bőven elég az is utcára.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
jasszer
senior tag
Barkácsolós kérdés:
Ha a leömlőket rögzítő imbuszcsavarok kopottak/rozsdásak és hamar kilazulnak (rázkódás+hőmérsékletingadozás) azzal mit lehet kezdeni? Lefestettem a kipucsövet a hétvégén, visszaraktam a csavarokat: betekerni is gyötrelem, de legalább hamar ki is rázódik...
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Beowulf_78 #21243 üzenetére
de sztem nem is a köridő miatt szenved az ember mapokkal.gázreakció sokkal többet ér,mint 1 mp a pályán.
imént irtad a nagyfészert,Persu is hónapokat szopott a yamakkával a gázreakció miatt.én előző F2esemmel szoptam majd 1 évet.kanyar végén érkezett meg az erő,amit kanyar közepére szántam, és rendesen lengővilla összeül,vázgeometria halott,gumi megcsúszik,motor segge jobbra-balra. gumit meg 4ezer alatt kukáztam. akkor aszittem injektor majd a tuti lesz.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz Beowulf_78 #21217 üzenetére
azt vágod,hogy ezen box tartalma egyetlen ellenállás?
10Keladó topping dac
Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Linux kezdőknek
- Formula-1
- Hálózati / IP kamera
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Okos Otthon / Smart Home
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen