Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#21451) R.P. válasza NINJA_V (#21435) üzenetére


R.P.
aktív tag

No, vettem Castrol Power Racing-et, vehettem volna Mol nemtommi fullszintetikusat is, de ez olcsóbb volt, és a régitulaj srác ezt javasolta. Szóval szerintem jó. Egyébként 3250Ft volt.

Kicsit hajtottam is a mocit, nagyon tetszik a power szelep, meg amikor elkezd üvölteni 6000-nél. Persze csak óvatosan :)

Üdv!

(#21452) ALI_G válasza R.P. (#21451) üzenetére


ALI_G
veterán

vigyázzál azért, még sem egy simson az a masina!

(#21453) Integra válasza Beowulf_78 (#21441) üzenetére


Integra
titán

áruld már el, hogy mi a bajod, hogy nem mindenki robogóval kezdi?
vagy szerinted amúgy is mindenki úgy tele van tömve pénzzel ebben a világban, hogy évente cserélgetheti a vasat, csak mert valaki azt mondta, hogy úgy kell?
nézzél már körül..

nem azzal van a baj, hogy vannak akik nagyobb vasra ülnek, hanem azzal, hogy nem veszik az időt, fáradtságot és kiadást arra, hogy meg is tanulják helyesen és jól kezelni, használni.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#21454) SzalaiG válasza R.P. (#21430) üzenetére


SzalaiG
addikt

Gratula! Nagyon szép! :)

Széles utat! :))

Szerintem Shell-t v Castrol-t vegyél bele, de csak full szintetikusat.

(#21455) Beowulf_78 válasza Integra (#21453) üzenetére


Beowulf_78
addikt

"nem azzal van a baj, hogy vannak akik nagyobb vasra ülnek, hanem azzal, hogy nem veszik az időt, fáradtságot és kiadást arra, hogy meg is tanulják helyesen és jól kezelni, használni."

Ez sajnos kevéske. Ha számodra nincs gond evvel...akkor legyen így. Én nem fogok vele egyetérteni, valószínűleg sosem. Az a gond hogy mindenki a pénzre hivatkozik. Mert erre nincs, meg arra nincs...legfőképpen motort cserélgetni nincs. Kicsit sarkítva fogalmazol. Általában egy kezdő, az első motorjával 2-3 évet simán elbohóckodik. Utána még mindig tud váltani, becserélni a kis ccm motorját nagyobbra. az meg a másik hogy ez az elmúlt pár év hülyesége, hogy csak "millás" motorokat vesznek tanulni, mert olcsó motoron már "sikkes" tanulni. Mert milyen ciki. Bassus. 250 ETZ-t 120-130k-ért olyat veszek hogy megszólal. Tanulni jó? Tökéletes. Egy kezdő élvezni fogja azt is 1-2 évig. Bukni fog rajta? Egy minimálisat... nem 600ccm motort kell venni tanulni, és akkor nincs bukó, és az életbenmaradásra is nagyobb lesz az esélye. Egy kezdőnek majdnem mindegy hogy min ül. Ülhet 600-as hiper gépen is. Élvezni nem fogja úgy, mert az alapvető motorkezelésre fog odafigyelni, nem pedig arra, hogy pl. egy 250 ETZ-hez képest milyen extrákat nyújt egy pl. 600-as naked. :U Mint ahogy első autónak se 500-as bálna mercit vesznek, vagy Subaru impreza WRX-et, nem véletlen hogy Suzuki-val és egyéb apró ill. nem túl erős, könnyen kezelhető autóval kezdi egy friss jogsis általában. Példa van az ellenkezőjére, de ez nem az átgondolt lépcsőről lépcsőre felépített rutinhoz vezető út.

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#21456) Integra válasza Beowulf_78 (#21455) üzenetére


Integra
titán

na itt van a lényeg, te abból indulsz ki, hogy mindenki hülye, meggondolatlan. ez lehet, csak kurva nagy általánosítás.
2009-et írunk, egy normális 6os motor egy felnőtt, erős embernek teljesen megfelel. húzni a robesznek is lehet, és azzal is meg lehet halni. senki sem beszélt hiper 6os meg literes gépről csak te. ahogyan bálna merciről és sti-ről is te beszélsz csak, nem tűnik fel?:) próbálj már meg kiszakadni a saját realitásodból egy pillanatra és nem ráerőltetni a többiekre.
egy jó minőségű motor megbízhatóbb, biztonságosabb, kiszámíthatóbb, kényelmesebb, nyugodtabb vezetést tesz lehetővé, jobb fékkel, jobb futóművel, vázgeometriával, irányíthatósággal.
egyszerűen elkell menni és tanulni és gyakorolni.
abban részben egyet értünk, hogy az ész az esetek többségében a korral jön meg :K

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#21457) bajnokpityu válasza R.P. (#21430) üzenetére


bajnokpityu
félisten

szép jószág.különösen a csirkeszárnyak tetszenek az oldalán :)

eladó Kawasaki j300 robogó

(#21458) bajnokpityu válasza Integra (#21453) üzenetére


bajnokpityu
félisten

egyetértek.
de ha vki nem ment el eléggé a határhoz közel a kicsivel,akkor sztem tényleg inkább ne váltson.utána sokkal nehezebb lesz a naggyal.nekem túl nagy váltás volt a 250es ETZ után a CBR.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#21459) R.P.


R.P.
aktív tag

Örülök hogy mindenkinek tetszik, nekem is nagyon.

Még a témához kapcsolódva annyit mondanék, hogy 16 éves létemre (A1 jogsival) sajnos nem is vehettem volna nagyobb motort kezdőnek, de ahogy elnéztem pl. egy Suzuki GS 500 még beleférne (mondjuk nem nekem, hanem egy izmosabb felnőttnek). Egyébként is 60Kg vagyok :)

[ Szerkesztve ]

(#21460) zsoltee10 válasza bajnokpityu (#21458) üzenetére


zsoltee10
addikt

nekem az ETZ után a kawa tökéletes, pont elég. az ETZ-vel nem tudtam magam kiélni, mert fos volt, de úgy érzem a kawa pont jó. mindig jobbra, erősebbre vágyik az ember, de valójában tudom, hogy ez nekem bőven elég. egy kis első futómű tuningot kap, mert puha az eleje, amikor átrántom egyik kanyarból a másikba nagy tempónál, akkor bizonytalan. ezt leszámítva tökéletes arra, amire nekem kell. túrázni. :)

(#21461) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#21460) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nekem szerencsém volt/bátor voltam.sosem tok úgy menni már,mint anno.emlékszem mikor jobbos lábtartó leért(2centi hiányzott belőle,és fel volt görbitve),és 1 méterrel kintebb folytattam az ivet,és jót röhögtem.vagy mátrában fölfele két személlyel kivülről előztem a banditot.
vagy mikor a zebrán kifarolt a segge.és pont a helyi motorosbolt előtt.és folyton mentem tiszteletkört,hogy mennyire májer.
nah,ilyenekre már nem lehet rávenni :)
amugy a 250esem nekem sem volt valami super állapotban.volt,hogy előzés közben éjjel kiégett a világitás biztositékja.vagy 5ödikben benne ragadt a váltó.meg beleért a gumi (130as) a lánctakaróba:)

eladó Kawasaki j300 robogó

(#21462) Beowulf_78 válasza bajnokpityu (#21458) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Így van. :K Ez is fontos momentum, ráéreztél. :C Én meg kihagytam. :U

Mindenki:
Fontos hogy a kategóriaváltás úgy történjen hogy a jelenlegit már kimotoroztad. Mit értünk ez alatt? Elsősorban a teljesítmény az amit a kimotorozáson értek. Persze ebbe a motor kezelése is beletartozik. 600-ról csak úgy ültetnék bárkit ezredesre, ha a 600-ast kimotorozta. Ez akár 1-2 év is lehet. Persze ez vonatkozik egy 60LE alatti gépre is ha át akarsz ülni egy 100-130LE 600-asra. Nem mondom hogy az összes létező kategóriát végig kell járni. De 3 kategóriára nyugodtan leosztható. Egy kezdő motor, egy 600-as, és a végén esetleg az 1000-es. Persze nem kötelező, csak ha úgy érzi a delikvens hogy nagyobbat szeretne a 600ccm-nél, és úgy ítéli meg hogy azt is biztonsággal tudta terelgetni, akkor nem lesz gondja a nagyobb kategóriával. :K ;)

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#21463) zsoltee10 válasza bajnokpityu (#21461) üzenetére


zsoltee10
addikt

enyémen is 130as guma volt, nem rá való, de így vettem. kopott volt, görbe volt a váz, lötyögtek az első telók, hátul elment a csillapítás, kitörött pár apró db a dugattyú széléből, zörgött a karbiban a súber, elfolyt a főfékhengerből az olaj, végül a hajtókarban a tűgörgők össze szaladtak, megragadt és megforgott a kuplung a főtengelyen, le is tört a vége. mindezt 90-nél 4ikben egy kanyar közepén. ennyire szar ETZ-je senkinek nem volt. ez is valami. :D

(#21464) Beowulf_78 válasza zsoltee10 (#21463) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Jujjj... :Y Ez kemény...ilyen kaki ETZ-ről még nem is hallottam. Nekem is volt vagy 4 egyikkel se volt nagy gond...talán az egyiknek elszállt a 3. sebessége. Kb. ennyi. Nekem a legsúlyosabb menet közbeni műszaki hiba az volt amikor már kimotoroztam kezdőként az 1974-es 150-es MZ Trophy-t. Racingoltam a Hungária Körúton nyélgázon (95-100km/h ;] ) majd eltört a hajtókar. Valószínű az öreg blokk már nem nírta a kiképzést...volt egy sarkalatos pont, hogy perec lesz belőle, mert megragadt a hátsó kerék, de csak egy pillanatra. Én legalább is ennyinek éreztem. Kigurultam a dolgot, majd hálát adtam a jó istennek. Utána hiába lett felújítva, már nem lett az igazi, nem sokra rá eladtam. ;) De ezekkel együtt szép időszak volt. :K

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#21465) [lAyCsI] válasza Beowulf_78 (#21450) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

sztem Csobánkán keresztül és onnan felfelé Dobogókőig teljesen jó még az aszfalt,
lepencei viszont egyre kulább

-= No way back from Here =-

(#21466) [lAyCsI] válasza Beowulf_78 (#21455) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

én is cáfolnám a dolgot...
XJ600 volt az első vas, és azóta is hangoztatom hogy annál soha rosszabbat első motornak...(márha megteheti anyagilag az emner)... és tudtam vele óvatosan is menni :U
azon is el lehetett sajátítani az alapokat, és igen, sztem minden a TE fejedben dől el...

[ Szerkesztve ]

-= No way back from Here =-

(#21467) zsoltee10 válasza [lAyCsI] (#21466) üzenetére


zsoltee10
addikt

az XJ600 azért csak 60 paci, nem 120, mint egy speed 600-as, szal én úgy látom, hogy egy 250-es ETZ, vagy valami hasonló 20-25 lóerős vas az alapokhoz, meg a súly kezeléséhez, aztán egy szolidabb 600-as, majd végső állomás, ha valakinek van rá igénye.

(#21468) [lAyCsI] válasza zsoltee10 (#21460) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

Hajrá,
Nekem is sokat segített Bandin az első progresszív rugó, elmúlt a hintázás nagyobb tempónál kanyarokban,
Ajánlom neked is a WIRTH márkát, anno nekem ezt javasolták a bandit fórumon, pedig Hyperpro-t akartam rá venni... volt 2 srácnak mind2 típusból és aszonták a Wirth a tuti.. kell hozzá fasza sűrű teleszkópolaj is, meg figyelni kell a betöltendő mennyiségre is... a gyártó OLDALÁN megtalálható minden szükséges infó... és sztem megéri a pénzét a cuccos :K

-= No way back from Here =-

(#21469) [lAyCsI] válasza zsoltee10 (#21467) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

hát nekem a szocirész kimaradt... és egyáltalán nem bántam :)

-= No way back from Here =-

(#21470) zsoltee10 válasza [lAyCsI] (#21468) üzenetére


zsoltee10
addikt

na ez a hintázás nekem is elmúlhatna, progresszív rugókat akarok én is, kezdem jobban érezni a vasat, és jobban is csapatok vele, kevés lett az első futómű. nekem wilbers-t ajánlottak, de ennek is utána olvasok, köszi szépen. már csak a pénzmagot kell erre a célra rászánni. :)

(#21471) jasszer válasza [lAyCsI] (#21449) üzenetére


jasszer
senior tag

Hát igen, nem egy szupersport gép, meg aztán ezt se tudom kimotorozni félig se. :)

Beowulf_78: Legközelebb majd hamarabb írok, vagyunk egy páran Pest közelében, ha másnak sem derogál a GS mögött kocogni akkor felőlem mehet a móka bármerre...

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#21472) [lAyCsI] válasza zsoltee10 (#21470) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

igazából olyan rettenetesen nagy különbség sztem nincs ezek között sem,
szal nagyon nem fogsz mellényúlni bármelyiket is választod, ezt a német rugót csak azért ajánlottam mert nekem nagyon bevállt

-= No way back from Here =-

(#21473) TayRol válasza [lAyCsI] (#21468) üzenetére


TayRol
veterán

Enis szeretnek valami franko progressziv rugot, de amit eddig lattam, az aranyaron volt. Ez a Wirth jo aru, de meg nem hallottam rola.

(#21474) [lAyCsI] válasza jasszer (#21471) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

Lassan szerintem akár el is kezdhetnénk valami kis közös gurulást szervezni... tudom nem lesz egyszerű összehozni egy olyan időpontot ami mindenkinek megfelel, de pont azért kéne minél előbb elkezdeni szervezni

-= No way back from Here =-

(#21475) [lAyCsI] válasza TayRol (#21473) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

a régi szerelőm azt mondta már elég régóta nyomják az ipart, és a fricceknél elég jó hírük is van...

-= No way back from Here =-

(#21476) jasszer válasza R.P. (#21459) üzenetére


jasszer
senior tag

Én egy elég "izmos" felnőtt vagyok (180/60 :DDD ), de nem okoz gondot terelgetni a GS-t, ma is vittem egy 95 kilós utast. (mondjuk alacsony sebességnél szenvedtem vele)

Közösbe - bocs, hosszú lett: :)

A ranglétráról csak annyit, hogy nyugodt, megfontolt embernek tartom magam, az itt lakók tanácsára kezdtem egy 50-es DT-vel, majd jött egy 125-ös, most meg a GS. Egyáltalán nem bánom hogy a harmadik motorom lett olyan, mint amilyennel mások kezdésnek sem foglalkoznak. Szerintem kevés szánalmasabb van annál, mikor vki egy komoly sportmotoron feszeng, kapkod.

Pár napja a rakparton egy zsírjúj 600-as Kawával jött egy csaj mögöttem, sportcipő-dzseki-farmer. Hátulra felpókozott csomagom miatt (is) óvatosan gurultam, előztem az álló sort, de jöttek szemből így visszasoroltam korábban, intve neki hogy menjen. Majdnem levitte a karomat kezdésnek, a jelzésemtől függetlenül úgy döntött hogy akkor ő most megy, kibaszta az indexet és várta hogy a szembejövők helyet szorítanak neki, köszönés meg cserébe semmi. Minden autós jófej volt, szétnyíltak mint a zippzár, én meg kihasználva a helyzetet beálltam mögé és köszöngettem hogy elengedtek (helyette). Na azt a szerencsétlenkedést amit a csaj levágott az autókat kerülgetve... Nagygáz-telifék-kormányrángatás. Látszott hogy az erőt sem érzi a motorban, a fékeket sem, a széleit sem, semmit.

Pár hónapja meg a Hungárián jövök a dugóban, lámpánál állok, keresztútról bekanyarodik egy srác Gixxerrel, prémiumkategóriás ruha, bukó, stb. Szerencsétlenkedik a sorok között, de türelmesen megyek mögötte, ne gondolja hogy versenyezni akarok. Beáll a sor előttünk, két kamion között utcányi hely, erre satut vág a gyerek és a kamionok végében elkezdi bőgetni üresben. Kamionos jófej, félrehúzódik, a türhő meg szitáló kormánnyal átizzadja magát közöttük, majd nagygáz a következő lámpáig. Innentől ciklikusan ismétlődik a folyamat. Bravó.

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#21477) jasszer válasza [lAyCsI] (#21474) üzenetére


jasszer
senior tag

'szmá én is írtam korábban. :K Mit szólnátok e hó 18/19-éhez? Esetleg most szombaton vki vmit?

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#21478) TayRol válasza jasszer (#21477) üzenetére


TayRol
veterán

Nekem jo lenne egy tali aprilis vege fele, vagy talan megjobb majus eleje kornyeken. :)

(#21479) TayRol válasza [lAyCsI] (#21475) üzenetére


TayRol
veterán

Utanajarok, esetleg majd a tiedet meglesem. Ennyi penzt raszannek, sokkal tobbet nem.

(#21480) .mf


.mf
veterán

A "fokozatosság" témához bedobnék még egy gondolatot:
Ha valaki a szupersport kategóriába szeret bele, annak nincs sok választása. Van a 250-es Ninja, ami nemcsak, hogy baltával faragott, de még az is tompa volt (nehéz acélváz, gyenge fékek, stb); valamint nem 180 feletti emberekre méretezték: olyanokat olvastam tesztekben, hogy 185 körüli magasságú tesztelő folyton a kormányba beverte a térdét... volt is egy kép róla a motoron, elég viccesen nézett ki, mintha gyerekmotoron ülne... És kész, ez az egyetlen 250-es, aztán egy bazi nagy lyuk, a következő állomás a 600-asok, és még azokat se mind magas emberekre tervezték. Ha lenne valami normálisan összerakott, magas embernek is viszonylag kényelmes, és nem utolsó sorban normálisan kinéző 250-es, akkor inkább azt nézném, mint a 600-asokat. De sajnos nem igyekeznek ezt az űrt betölteni, sőt, egyre inkább a nagyobb köbcentik felé mozognak a motorok (ld 500-asok látványos kikopása a katalógusokból, helyettük 600 és 650-esek jelennek meg).

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#21481) DigitXT válasza jasszer (#21476) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem semmi sztorik.:D

Nekem felszerelést kéne beszereznem, aztán
kezdhetném a bénázást. A rutinpályán!:))

(#21482) Beowulf_78 válasza jasszer (#21476) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Na látod...ezek a divatmotorosok. Ezektől mentsen az isten. Mert ha ők elhullanak az nem érdekel. Csak más motorost, autóst, ne vigyenek magukkkal :( Ezek alapján ítélnek meg minket negatívan, és ezért áll sok autós "hadilábon" a motorosokkal. Teljesen jogosan.
Sosem bőgettem még a motort, mert nem fértem el, pedig lehet több időt töltöttem dugókban mint az a fitykefasz..álló kamionok közé csak nagyon tuti helyzetben megyek, leginkább ha ismerem a lámpát, mert van baj, ha a sor pont megindul. 1 kamion is veszélyes..hát még kettő. Én ilyenekre is figyelek pl. Se előttem közvetlenül se mellettem és mögöttem se jöhet kamion. Egyel kevesebb rizikó faktor. Ha mögöttem jön, elüthet, ha mellettem akkor leszorít, ha pedig előttem, olyat fékezhet a légfékkel hogy nem tudok megállni mögötte. Mert ha előttem megy nem látom a forgalmat. Ez a másik létfontosságú motoron. Mindig átlátni a sávokat, bárhol mész. ;)

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#21483) bajnokpityu válasza TayRol (#21473) üzenetére


bajnokpityu
félisten

louis anno aszonta,ugyanaz a gyártója,mint a wilbersnek.sőt,azt is mondta, nagyon sok motorhoz teljesen meg is egyezik.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#21484) bajnokpityu válasza Beowulf_78 (#21462) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hát én konkrétan büdös életben nem fogom kimotorozni a 600ast.maximum a váltások száma miatt cserélném nagyobbra.amit ez tud futóműben,teljesitményben,az szerintem nem semmi.én mondjuk kimotorozáson mást értek:ha már nem tudok gyorsabban menni vele szerpentinen. :)

eladó Kawasaki j300 robogó

(#21485) #25954560


#25954560
törölt tag

na, mi voltunk tegnap dobogoko fele, onnan esztergom. mar sok eve is utaltam azokat az uthibakat, ami az esztergom fele meno kanyargos szakaszon van, sem az yzf sem az fzr nem szereti.

viszont motort nezni mentunk. kar volt.
ezt hirdeti a D+D Renault akarmi kereskedes. NE MENJETEK ODA.
elotte valo nap telefon:
- ...es miket kell cserelni a motoron?
- csak az elso fekbetetek vannak elkopva, azokat muszaj
- proba valamilyen feltetelekkel lehetseges?
- persze, megoldjuk.

kulturalt, megnyero ember volt a telefonban.

odaertunk, elso par pillantas: tenyleg szep. huzom a feket, beesik. (lehet h a kuplungot huztam? megiscsak szemben alltam a motorral) raulok, huzom a feket, beesik (megiscsak jot huztam). mondom h nincs fek. erre mondja ember h igen, fekbeteteket cserelni kell mert nagyon elkoptak. itt kezdett gyanus lenni a dolog. pumpaltam kicsit es csak az also 2-3mm-re kemenyedett be picit, nulla fekhatas. folyik a jobb elso telo is. (valasz: igen). kiderul, hogy a hatso tagban sincs gaz, hintazik mint a hajo (hozzaszolas: ismerosom 20k-ert feltolti). tehat a kereskedo ismerose egy huszasert feltolti. nem megjavitja/falujitja hanem csak feltolti. kinn vagyok vele a vizbol. ezekutan mondom h akkor proba hogyan? valasz: sajat felelossegre :Y :W
hat ez mekkora egy kocsog! (tudnam meg ragozni)
eloszor is hazudik a motor allapotarol, elhallgat letfontossagu dolgokat, aztan meg hulye is. szerencsere elhivtak telefonalni, nem vartuk meg mig visszaer, pedig Paromnak lett volna mondanivaloja boven. mit kepzeltek ezek magukrol?! paraszt reakcio, de lett volna kedvem felboritani a motort vagy osszekarcolni a kereskedo par autojat. menjen mar az anyjaba az ilyen!

(#21486) Integra válasza jasszer (#21476) üzenetére


Integra
titán

ma reggel jöttem vissza motorozásból az m3 bevezetőn, kanyarodok rá árpád híd felé a kacsóh pongrác felüljáróra, középső sávba besorolok, jön a csopperes csávó, a gázkar 2m magasan, nagyon kúl. dugó van, autósok egymás mellett tömött sorokban, erre nyom egy üresben csutka gázt, hogy miért nem eresztik el, majd bal kézzel hevesen gesztikulál az autósnak a belső sávban, majd elkezd kegyetlenül cikázni, oda-vissza, de nem jut előbbre, mindig visszarántja a kormányt és csak pöcsöl, de azért gondolom kurvanyázott rendesen hozzá.
ezt miért kell? egyszer majdnem oda is perecelt, és nem az autósok hibája volt..
a hülyeség, bocsánat, az emberi butaság és ostobaság nem motor függő

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#21487) [lAyCsI] válasza jasszer (#21477) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

nekem jó lehet 18-19...

-= No way back from Here =-

(#21488) [lAyCsI] válasza TayRol (#21479) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

én is így voltam vele, de sztem megérte...
sokat nem fogsz látni belőle mivel ugye ez benne van a villaszárban, de esetleg kipróbálhatod ;)

-= No way back from Here =-

(#21489) [lAyCsI] válasza #25954560 (#21485) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

képen pedig csecse nagyon... hát akkro további kitartás
gondolom asszony már be van sózva rendesen:)

-= No way back from Here =-

(#21490) [lAyCsI] válasza Integra (#21486) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

biztos kellett neki a respekt ;)

-= No way back from Here =-

(#21491) emvy


emvy
nagyúr

Uj zsarumotorokat lattatok mar? Nagyon csinosak.

while (!sleep) sheep++;

(#21492) [lAyCsI] válasza emvy (#21491) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

miket kaptak?

-= No way back from Here =-

(#21493) emvy válasza [lAyCsI] (#21492) üzenetére


emvy
nagyúr

Igazabol nem tudom. :)

while (!sleep) sheep++;

(#21494) Integra válasza [lAyCsI] (#21492) üzenetére


Integra
titán

én se láttam, de 1300-as jamakák asszem
mintha abból már futkorászott volna pár tesztpéldány egy ideje

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#21495) ALI_G válasza zsoltee10 (#21460) üzenetére


ALI_G
veterán

stabilnak kéne legyen "knee-to-knee" kanyarokban is, csak lehet nem vagy elég türelmes vele :) Nem supersport, hogy csapni lehessen egyikből a másikba. Superbike scool UK-ban külön foglalkoznak ezzel a fajta S kanyarokkal. Nagyon fontos, hogy hol ül az ember a motoron és hogyan csúszik egyik oldalról a másikra. Nézd meg (asszem 4. rész), hátha javulni fog a stabilitása.

(#21496) ALI_G válasza Beowulf_78 (#21462) üzenetére


ALI_G
veterán

600-ast kimotoroztad? WTF!!! életem végéig nem fogom kimotorozni a kis 600-asomat és még csak nem is CBR vagy GSXR vagy akármi, hanem egy hornet.

(#21497) ALI_G válasza zsoltee10 (#21470) üzenetére


ALI_G
veterán

jahogy progresszív rugót akarsz :) hát hajrá, az tényleg jobb mint a mostanid (meg mint az enyémen lévő). Sajnos drága.

(#21498) Integra válasza ALI_G (#21496) üzenetére


Integra
titán

én szeretném idővel kimotorozni.
kérdés, hogy lesz e hozzá pénzem.. :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#21499) Gaboman válasza Beowulf_78 (#21462) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én is azt mondom hogy egy 600 gépet nem nagyon lehet kimotorozni legalábbis a motorosok 95% nem tudná.
Hacsak nem azt nézzük kimotorozásnak hogy autópályán simán végre kihúzza.
Egy 70-80LE 600-650-es motorhoz nagyon sok időnek kell eltelni mire igazán azt érezzük hogy urai vagyunk a gépnek.
Egy 120-130LE meg sosem fogjuk ezt érezni,esetleg még vadabbat erősebbet akarunk mert azt valahogy megszoktuk de nem kimotoroztuk.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#21500) ALI_G válasza [lAyCsI] (#21487) üzenetére


ALI_G
veterán

18-19 necces, de lehet nekem is jó.
11-12?

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.