Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
cecil
aktív tag
válasz #75912448 #8995 üzenetére
Nekem w1070 van CNV motor 106" vászonnal matt white 1.0gain felülettel.
én kb 3,5m-ről vetítek, így szinte nulla zoommal pont 106" a kép...
Nem tudsz nagyobb vásznat felrakni?
Én is inkább megvettem a nagyobbat, mint a high contrast felülettel (annak csak 230 a látható szélesség)
Elég nagy fényereje van a Benq-nak nem hiányzik a high contrast vászon, persze én teljesen be tudok sötétíteni.Azért hívd fel őket, mert amikor én vettem se volt minden raktáron ami a honlapon, és csak a raktárkészletre vonatkozik az akciós ár.
-
-
szepi0808
senior tag
válasz #75912448 #10934 üzenetére
http://www.cine4home.de/