Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- enginev3.0: Torrent autodl beállítás
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- ricshard444: iPhone 17 Pro Max - Kedves téglám
-
LOGOUT
Ajánlott ingyenes Windows programok
Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
Kezdő vagyok #31248 üzenetére
Nem gondolnám,hogy jót tenne a HDD-nek,ha Windows 7 alatt leválasztjuk,és az pörög tovább,majd lehúzzuk az USB csatlakozóról pörgés közben.
Pedig az nem árt neki, áramszünettől sem szabad tönkremennie. A szoftveres leválasztás szerepe a cache esetleges tartalmának kiírása a lemezre, ami természetesen a gép szabályos leállításakor egyébként is megtörténik.
Az adatforgalom megszűnése után a HDD-fej parkolópályára áll, vagy marad ott, ahol éppen volt, ez firmware függő is lehet.
Ha ezután lekapcsoljuk a tápellátást, akkor típustól függően egy mágnes kiránthatja a fejet egy tartóbakra, erős kattanó hang hallható ilyenkor.
Amelyik nem kattan, annál marad a fej a parkolópályán, forgás leáll, légpárna megszűnik. De ezeknél is teljesen mindegy, hogy szoftveresen állítottad meg a forgást, vagy megáll az áram hiánya miatt.
Mindamellett van egy jó kis program, én ezzel szoktam leválasztani a lemezt, motorleállító parancsot is ki tud küldeni, ha úgy állítod be (Spindown):
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman S2 TG Enermax 650W
- Új és újszerű 17-18 Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Samsung Galaxy S23 Ultra Black 200 MP Pro kamera, S Pen, 120 Hz QHD+ 8/256 GB