Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bogabi

    senior tag

    válasz freeknight #70935 üzenetére

    @mindenki, akit érint: igen, valóban lassan jött meg az alkatrész, de pont olyan időszak volt, amikor ez nem osztott, nem szorzott (meg a hiba sem olyan volt, hogy egyáltalán nem mentek a klímák). Én azon kívül, hogy lassan jött meg a cucc, más problémát nem tapasztaltam. Nem kötözködtek, nem hárítottak, megrendelték a cuccot. Igaz, lassan ért ide. Pont nem érdekelt, mert a klíma nálunk nem létfontosságú, hanem kényelmi cucc, amit télen amúgy sem használunk. Lehet, más brand gyorsabban küldte volna. De klíma nélkül (mi) télen sem fagyunk meg és nyáron sem sülünk szénné. Akinél prioritás, hogy egy héten belül legyen alkatrész, az ne vegyen Panasonicot ezek alapján. A lényeg annyi lett volna az eredeti posztomban, hogy nem szarakodtak a hiba felhasználóra hárításával. Se több, se kevesebb. Ehhez képest eléggé túlragoztuk ezt itt.

    A tévedés joga fenntartva. A meccs áll egyenlőre, egyelőre ez a helyes.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés