Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
válasz #14787072 #190344 üzenetére
Már vagy 20 éve nem ilyenek a dízelek. A benzines autókba is tesznek kettős tömegű lendkereket. Amúgy nem értem, hogy miért fél mindenki ennyire a kettős tömegű lendkeréktől? Egy szett gumi [link] majdnem drágább a Passat B7-re mint a kettős tömegű.
Mondjuk ha tényleg keveset mész, akkor nem indokolt a dízel. Néha itt azt mondják, hogy autó sem indokolt.[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
ngaba
aktív tag
válasz #14787072 #190344 üzenetére
Azért javasoltam ezt a motort, mert ránézésre ez azon kevés motorok egyike a jelenlegi kínálatban, amelyik nincs annyira kihegyezve. (Manapság 1.2-es benzinmotorokkal egy 1.5-ös dízelmotorokkal mozgatunk nagy autókat... Valahogy erről nem a tartósság és a problémamentesség jut az ember eszébe.) Ráadásul a 2.0 CRTDI a Volkswagen-csoport legmegbízhatóbb dízelje szokott lenni. Nem tudom, hogy ez mennyire a régi motor átdolgozása (majd a hozzáértők megmondják), de ha az Euro 6d miatti szükségszerű bonyolítás miatt nem rontották nagyon el, akkor jó lehet.
A dízel hangját én sem szeretem. (Soha nem vettem volna dízeles autót, de úgy alakult, hogy az van nekem is.) Az, hogy belül mennyit hallasz, az leginkább a hangszigetelésen múlik. Autópályán kifejezetten csendes, mert keveset forog (ez a turbós benzinesekre is igaz), egy régebbi pörgős szívóbenzines autónál szinte biztos, hogy csendesebb. A dízel nyűgök 150-200 ezer km körül jönnek elő jó esetben, egy megbízható konstrukcióval addig nem kellene, hogy baj legyen. A fogyasztáson meg valamennyit megfogsz.
Egyébként én sem szeretem a dízelautókat, a környezetszennyezés miatt sem. De egyszerűen nem lehet normális motorral új autókat venni. A hibridek jók, de nagyon drágák, meg te sokat mész városon kívül, nem biztos, hogy neked való. A helyedben lehet, hogy én is inkább 5-6 millióért vennék egy bombabiztosan leinformálható használt autót (ismerőstől), ami nem alulmotorizált még. Még marad is pár millió. Persze a használt autó mindig lutri, pláne ilyen sok pénzt nem szeret az ember kiadni érte... (Én sem tenném valószínűleg. :)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #14787072 #190344 üzenetére
Octavia: 1.4 TSI (az a legkisebb rizikó), 2.0 TDI (vannak drágább alkatrészek, de tartós; automata is jó)
Superb: 2.0 TSI és 2.0 TDI is jó váltós, motorok korrektek. Mindegyik benzinesre érvényes, hogy 100-200k km után egy koksz tisztítás kell, a korábban előforduló lánc és dugattyú problémák nincsenek - ezeken szíjas vezérlés van, és váltottak kovácsolt dugattyúra, kompresszor is kifutott, részemről inkább ez mint az Ecoboost.
Mondeo: abból hibrid a tuti, keveset eszik, nem romlik el. Jobban bíznék benne, mint a turbós motorokban. Emellett a 2.0 TDCI is egy kiforrott, megbízható szerkezet, kézi váltóval jó vétel.
Audi: A6-ba inkább 3.0 TDI illik, váltó miatt biturbo változatot szokás ajánlani.
Ha már prémium, akkor BMW is: ennyiből szép és jó F10/F11 kijön, ott nagyon jók az automata váltók, motorban a 3 literes tartósabb. 250k km körül kell ráborítani akár 7 számjegyet, és akkor megint 250k km-re be vagy biztosítva.
Ha a kettőt összegyúrjuk: Lexus - ugyanaz a HSD, mint Toyota (és Ford) esetén, az hiszem itt is játszik a 10 éves korig hosszabbítható hibrid rendszer garancia, viszont beltérben, kidolgozásban többet ad a polgári modelleknél, turbós para sincs. Tehát legkisebb kockázattal így jönne ki legtöbb egységnyi jóautóság().[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz #14787072 #190344 üzenetére
Én is keveset megyek egy évben, 10-12 nagyon max. Az Auris amit legutóbb vettem 2,5 évesen volt benne 166k km. Na az már szép teljesítmény De Golfomba is beleraktak 4,5 év alatt 160k-t.
Ránézhetsz a hibridekre, de újban egy se 8 millióért. Elég nagy a felár. De később egy HSD rendszerű kocsi az olcsóbb karbantartások és kisebb fogyasztás miatt visszahozza az árát hosszútávon.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
-
Doki16
addikt
-
dj79
senior tag
válasz #14787072 #190330 üzenetére
Kia Sportage-ben/ hyundai tucsonban szerintem lenne elég hely minden tekintetben, ha maradtok a szívómotornál. A Corolla hsd nem lenne rossz, de árban kicsit feljebb vannak, ráadásul a hátsó lábtér lehet, hogy kevés lesz. Kia Niro hybrid is innen indul kb, de ott kisebb a csomagtér.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #14787072 #190321 üzenetére
Melyik 1.5? Ha az újakat nézzük, pl a Mondeo még a régebbi 4 hengeres 1.5 motort tartotta meg, viszont a Focus 2018-ban új 3 hengeres benzinmotorokat kapott - friss tervezés benne az 1.0 és az 1.5 is, nincs velük tapasztalat még.
Mennyi lenne a napi futott km, milyen távolságokat menne az autó? Adott keretből én plug-in hibrid vonalon néznék körül, lehetne spórolni vele.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #14787072 #190330 üzenetére
Nekem konktéran 1.5ecoboost van, 11k km-rel. Eddig én is olvastam néhány sztorit, és a hűtővizet ez miatt folyamatosan nézem.
Valamelyest fogy, igen. kb 2dl/10k km. De ez is sok.
Olajfogyás viszont nincs, mint Tsebacsi fórumtársnál.
(remélem lehetek egyedi túlélő...)
Hamarosan úgyis megy szervizbe - képernyfagyós Sync3, ami megint nem egyedi eset, és már 7 hónapja húzódik...
Majd megemlítem nekik, hogy hűtőfolyadékvesztés is van, kiváncsi vagyok, mit szólnak, van-e hírük, vagy csak ezek is rátöltenek majd...Skodánál is van ilyen, nem csak ekobúsztnál.
Ugyanakkor vigyázok rá - vagy legalábbis úgy gondolom. Nem állandóan 5k rpm körül megyek vele, de nem is nagyon engedem 2000 alá. (Na jó, néha igen, sík területen lakott területen belül esetleg 53-nál ötödikben 1500prm, de csak króuolás céljából; ott már gyorsítás tiltólistán)
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
gaborbol
őstag
válasz #14787072 #190321 üzenetére
Nem tudom nalatok milyen az 1.5-os konkretan, van ugyfelem(USA) akinek mult evben motorcsere volt a 16.000 km-t futott kocsijaban. Annyira jol sikerult a motor, hogy 2-3 honapos varolistak voltak mult ev vegen a motorcsere. Azt mondja egy eletre eleg volt belole.
Hutoviz befolyik a hengerfejbe azt csa. Markaszerviz azt mondja, ha makod van dobja az alacsony a hutoviz uzenetet, de legtobbszor nincs elojel.
Mar gyujtik a tulajokat az 1.5 es a 2.0 literes EcoBoost motorok csoporos perehez.
Ford Escape volt, itt vannak a tulajok sorba:
Tse-t meg kene kerdezni, hogy konkretan mi volt a gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Noblechairs HERO Black/Platinum White gamer szék
- Állítható magasságú, motoros asztalláb - Gyerekzár + ütközésvédelem - 2 év magyar garancia! POSTA!
- Teljesen Új Bontatlan Amazon Echo Spot (2024) Okos hangszóró - Fekete - bolti ár 35+
- Eladó Moulinex compact chef elektromos grill sütő
- Kültèri profi kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest