- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz Kakaduku #141991 üzenetére
Mindenki másképp gondolkodik e téren. Új autót szerintem úgy van értelme venni, hogy 3-4 évesen lecseréled. Nyugaton se viccből csináljak ezt. Normál használat mellett ugyanis akkor kezdődnek a komolyabb kiadások az autóra. Nálam az új autó alapból felejtős. Nem azért mert nem tudom megvenni, hanem mert van egy összeghatár ami felett nem venném meg. Alapjában én nem fogom tudni neked mi kell de az biztos hogy pl én hamarabb vennék mondjuk 4 misi ért egy fullos használt mondeot, accordot, mazda 6 stb mintsem egy uj Vitarat. Nem azért mert a Vitara rossz lenne, pusztán a minőség, felszereltség kevés annyi pénzért. De ez az én igényem nem a tiéd. Írd össze mik az igények, mely autók tetszenek olvass utánuk. Neked kell dönteni mi tetszik itt pedig elég sokan tudnak tapasztalatot, véleményt mondani róluk.
-
őstag
-
tresh
veterán
válasz Kakaduku #141980 üzenetére
De egy szónak is 100 a vége, ennyi pénzt használt autóért soha, hogy eseteg bukjam az egészet, mert egy szar roncsot vettem.
Azért ha reális határok között keresel használt autót közel sem fogsz szart venni. Nyilván egy 2015-ös 7-es bmw 4,5 misiért valószínű hogy egy tákolt fostarisznya. De ennyi pénzért igen is lesz jó vétel 1,5-3 éves használt autókból ami teljesen rendbe van. Amúgy meg az új autónál pont az első fingás joga kerül kb 500-600k ba ha kihoztad a szalon kapujából De tény mindenki más,én inkább veszek használt leinformálható autót, jó felszereltséggel, igényeimnek megfelelően 70-80% áron. Mintsem 2 év alatt bukjak min 1 misit rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz Kakaduku #141911 üzenetére
Üdv!
Én is rá voltam kattanva az új Vitarára, mert a páromnak nagyon tetszett. 1-2 hétig teljesen beleéltem magam, hogy végre veszünk egy új kocsit, mennyire jó, meg szép, meg megéri stb..., amit ugye a tesztek írnak. Aztán kipróbáltuk és jött a teljes megsemmisülés. Akinek nem feltétlen fontos a magasított üzem, szerintem kap jobb autót ennyi pénzért. A motor döglött, a belső anyagok minősége pedig kritikán aluli (a teljes belső ajtókárpit mozog mikor behúzod az ajtót, csak sokadszorra vagy erős csapásra csukódnak az ajtók, rossz úton új korában is zörög, a műszerfalról nem is beszélek inkább). A Vitara után visszaülni a 11 éves Corollába maga a mennyország volt. Más emberek számára lehet ezek nem annyira fontosak dolgok, én nagyon sajnáltam. -
veterán
válasz Kakaduku #141918 üzenetére
Ne a fórumnak vegyél autót, hanem magatoknak!
Amúgy hosszútávra én is a Vitarát választanám; franciát csak garanciaidőn belülre.
Más opció az új autók közül 4,5-ig:
- Hogy ne némettel kezdjek ; az 5 ajtós Tipo egész szimpatikus, nem kelet-európai, mint a 4 ajtós (lásd Thalia).
- 4,5-ért kapsz egy tisztességes alapfelszereltségű Golf 1.2 TSI-t, vagy egy jobban felszerelt Jetta 1.4 TSI-t.
- új Opel Astra K-t is kapsz ennyiért.[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz Kakaduku #141918 üzenetére
Szerintem egy SUV-ot előbb el tudsz adni használtan is (főleg ha japán), mint egy francia autót. Talán értéktartóbb is lesz, bár ezt nehéz megjósolni, de a magyar piacon az emberek fejében erősen bent van a japán=megbízható, francia= ne vegyél felfogás.
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
-
őstag
válasz Kakaduku #141800 üzenetére
A vitara nekem is nyerő lenne, de nem mindenki rajong a családban érte (belseje visszalépés lenne, és ezt nem mindenkinek veszi be a gyomra). Az i30 meg hasmagasságban kevés (abból meg én nem engedek, ha feleségemen múlik akkor már új i30 vagy astra lenne).
Úgy kb. térdre állva imádkozok/reménykedek hogy valamelyik hyundai suv-ba (tucson vagy a most érkező kisebbe) berakják azt a 2.0 literes atkinson ciklusú szívóbenzinest sima 6-os automatával ami a nemzetközi elantrában van. Az úgy biztosan jobb csomag mint a suzuki vitara/scross (és semmi bajom velük). Félek a duplakuplungos automatától, turbótól és a direkt befecskendezéstől (kb. ebben a sorrendben). De automata az kellene a rövid városi utakra.
Nem lesz új autóm soha Főleg amíg a jelenlegiek elgurulnak és nincs olyan amiben meg tudnánk egyezni (arra nem adunk ki sok közös millót hogy valamelyikünk a száját húzza).
-
westcoastog
veterán
válasz Kakaduku #141658 üzenetére
Voltam itt kb 1,5 éve megnézni egy escortot.
Képeken nagyon szép volt, de mikor megláttuk a kocsit, kb a bontóból volt kirángatva, minden ablak karcos, összes kárpit leszakadva, zárhíd gány módon visszahegesztve, kipufogó/kocsi alja porlott, Alig indult be, köszönés nélkül otthagytuk a fazont aki megmutatta.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Kakaduku #141577 üzenetére
Mert te azon emberek közé tartozol, hogy mindegy miben ülsz, csak ne legyen baja. A beltér minősége futómű, szélzaj stb. nem számít... Pl. vezettem HYUNDAI i30-at, hátam közepére nem kívánom az autót. Lehet, hogy megbízhatóbb, de az valakinek nem minden.
Az embereknek fáj az igazság!
-
roberto211
őstag
válasz Kakaduku #141577 üzenetére
"Akkor maradok az elsőre kinézett KIA vagy HYUNDAI márkánál."
Na ezt látod jól teszed Nekem is nagyon bejönnek az új hyundaiok s elvileg megbízható is meg úgy néz ki gyakorlatilag is.. Nepper haverom hetente jár ki egy régebbi i30 al foglalózni németbe autókat meg összegyűjteni, havonta beleteker vagy 15ezret és semmi baja.. Új autót vennék akkor vagy hyundai vagy suzuki lenne.. Lehet h a vw belül minőségibb, jobb, nagyobb a presztízse de én nem ezt veszem alapul ha autót veszek..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
veterán
válasz Kakaduku #141571 üzenetére
A direktbefecskendezésés motorok (dízel és benzines is) kokszosodnak - van márka amelyiknél jobban, a másiknál kevésbé. VW-ből rengeteg direktbefecskendezéses benzinest adtak el (FSI-k, TSI-k), ezért a közvélekedés szerint a VW-k kokszosodnak, pl. a Fiatok meg nem, de utóbbiból töredék mennyiséget gyártottak a VW-hez képest.
Mennyibe kerül a lánccsere?
- Csak a lánc + láncvezető sínek kb. 40 ezer Ft + munkadíj.
- Ha a vezérlésállító-kerék is cserés, az munkadíjjal együtt 200-240 e. Ft; de ha jó bele a nemrég kiadott komplett javítókészlet (80 e Ft), akkor kb. 100-120-ból meg kell állnia. -
Declare
őstag
válasz Kakaduku #141565 üzenetére
1.: ezzel nagy luftot nem rughatsz...tetszik nem tetszik kerdes, az mas ugye
2.: Ez meg az elsö generacios Tsi szerintem. Azzal lanc nyulas gondok vannak (60k kmenkent nagyjabol cserelni kell a lancot), illetve kokszolodasra is hajlamos, bar az sem feltetlen es az sem dramai
3.: felejsd el. Elsö generacios tsi + dsg....szoporoller faktorok sorakoznak szepen.
4.: Annyira nem ismerem, de nem tünik rossznak. Elvileg nem egy problemas motor, ha ugyan az, mint az S40 ben is van....viszont eleg lomha es sokat is fogyaszt (relative) (s40 ezzel a motorral legalabbis). Ahogy eszrevettem ez altalaban jellemzö a ford motorokra. Nem igen dinamikusak, sokat esznek, de nem problemasak.
(#141568) focvis az a ketö motor nem ugyan az?
mod: jah latom a golf a 140 lovas, a masik a 122 lovas. En mondjuk nem tudtam, hogy lenyegileg különbözik a kettö
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Kakaduku #141538 üzenetére
Nem saját, de nagyon egyszerű hahu-n keresni, szépen megadsz 5 jóféle autót 2M körül én ezeket adnám:
Toyota Corolla
Honda Civic
Ford Focus
Skoda Octavia
Kia CeedBe kell lőni a legrészletesebben, hogy mi legyen benne. Első tulajtól, szervízkönnyvel, 150k km alatt, 1500ccm felett stb és ami kijön az a pár darab az először megnézős.
Autót pedig bárhonnan vehetsz, csak azt vedd meg, amelyik neked a legjobban megfelel és a legjobban le tudod ellenőrizni.
Ez mehetett volna az előzővel egybe is... már mindegy.
[ Szerkesztve ]