Hirdetés
- Egy korszak vége
- Asszociációs játék. :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TrollBalint #208073 üzenetére
Menj ki a 6-ossal országútra is. Városban egész meggyőző, engem országúton lombozott le, hogy mennyire nem megy jól. Amúgy nem rossz autó, írtam róla korábban egy elég hosszút.
-
Gombinyó
őstag
válasz TrollBalint #208076 üzenetére
A babakocsi mellé még számtalan dolgot kell mozgatni, ha leugrotok valahová mondjuk egy hétvégére. Amikor már sport babakocsit lehet használni, abból vannak kimondottan utazó kocsik, amik viszonylag kicsire összecsukhatók. Amíg csecsemő addig kell a batár nagy mózes.
600L nem ritka egy alsó közép kombinál... octavia, corolla, ceed, megane, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz TrollBalint #208073 üzenetére
Ez a V60 csomagtérben nagyon gyenge. Gyerek mellé, főleg ha csecsemő és kell a hordozó mellé esetleg mózes és a váz is, akkor oda már elkél egy normális kombi (5-600L+).
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TrollBalint #208073 üzenetére
V60 D6-nak nem valami nagy a csomagtartója arra figyelj azért, ha ez számít neked. A motorja az a jófajta D5, sokan szeretik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208034 üzenetére
Nekem óriási bálnának tűnik, tehát nagy. De nyilván ez felhasználásfügő, ki se használnám igazán. Jó volt a kombi Focus amíg pici volt a gyerek, de már keveset is cuccolok, kisebb lett helyette. A garázsban sem tudnék kiszállni belőle
Amúgy biztos szét lehet taposni mindent, de az autópályás használat nem feltétlen jelenti azt, hogy meg is teszik, legalább sokat megy üzemmelegen, kevés kuplungolással, szóval ilyen üzemmódban 2-300e km lehet hogy kevésbé árt a gépnek, mint városban 100e.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208015 üzenetére
Octavia úgy látom, sokak szerint best buy, nálam a mérete miatt esett ki leginkább.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #208015 üzenetére
Abbol a 1984 ccm es a 2400 ccm-es motorok nagyon megbizhatoak.
Az 1997 ccm-es PSA blokk nem annyira. Ott el tud szallniba turbo geometria szogallasat vezerlo potmeter, a valto recseghet es jellemzo hiba a resolajcso szivargasa.
Superb: a 2.0 cr tdi az megbizhato, nekunk is volt olyan. Kicsit puritan belul de ez az aran is latszik.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Az nem opcio, hogy megcsinaltatod az insigniat es hasznalod tovabb? Abban nem latom a raciot, hogy egy hasonlo koru, kategoriaju, aru autoba atulsz, ami ismeretlen, ergo plusz kockazat a mostanihoz kepest. Raadasul a faceliftes insignia egy kifejezetten kellemes auto, nem feltetlenul menekulnek belole egy hiba miatt. AA/CP beszereles sem lehetetlen szerintem.
-
nagyúr
válasz TrollBalint #208002 üzenetére
Azert ezek a 6-osok mar nem feltetlen rohadnak. Itt a parkoloban egy ceges 2017-es, nulla rozsda van rajta.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #208004 üzenetére
Esetleg egy Civic kombi? Abban az 1.6 dizel is jo meg az 1.8 benzin is.
Volvo az oke, ott a 1968 ccm-es sajat motor a 1984 ccm-es az Pug/Citroen motor amikkel nem szokott nagy gond lenni.
Illetve a nemet vonal? VW, Seat, Skoda?
Vagy akar Opel esetleg Ford?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #208002 üzenetére
Honda Accord, abbol a dizel is jo konstrukcio nem csak a benzin.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Nem veletlenul olcsobb a dizel. Ott elofordul injektor hiba is es az olajszivattyu hajtolanca is hajlamos szakadni, erdmes vetel utan csereltetni. Illetve a kokszosodassal is szamolni kell, erdemes egy tisztitasra elvinni mert a szelep zart allasban ragad amitol lefullad a motor (nem kap levegot). Meg volt visszahivas a kezifek miatt. Haverom tesojanak volt dizel hatosa, ott az egyik injektor csere meg gariban megvolt de a szerelo tanacsara inkabb eladta (kifutott a gari idobol es a tobbi injektor halal is varhato volt).
Es ha belefer arban akkor 2015 utani, mar faceliftest vegyel, annak sokkal modernebb/kulutraltabb a belseje.
Szoval benzines 2015 utanit neznek. Es a rozsdara nagyon figyelj, ahogy irtak elottem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
alázógyík
addikt
válasz TrollBalint #207995 üzenetére
A 2.2-es dizli Mazdát csak akkor, ha szereted ha nagyon fáj.
-
KubanitoS
veterán
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Ha Mazda, akkor egy szó: rozsda. Ugyan “elvileg” ezekre már nem feltétlenül jellemző, azért látni érdekes dolgokat a neten. Nagyon nézd körbe azt az autót, főleg a kerékjárati íveket és az alját.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Ehhez csak azért kotyogok hozzá, mert legszívesebben én is Mazdát vettem volna ebből az időszakból, csak nekem ~fele volt a keret, így inkább lemondtam róla. Ennyi km-hez én akkor is benyásat vennék, ha alkalmanként van benne pár hosszabb út is. Főleg Mazdából.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #195275 üzenetére
Használd örömmel, és sok balesetmentes km-t.
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #194067 üzenetére
Nem én ajánlottam, hanem Kickass. De lebeszélni sem foglak: Nekem is tetszik a K Astra, és hiába megbízhatóbb(nak elkönyvelt) a J Astra, én is a K-t választanám, ha a kettő közül kellene (a J nem tetszik, meg az A Insignia sem, ez van).
Az Opel fórumban fogják tudni pontosabban megmondani, hogy melyik motor milyen (használd a keresőt is):
Az 1.8 szívó és a J Astra 1.4T-je az, ami közmegegyezésesen megbízható. (Az 1.6T-ből többféle is van, ezt pontosítani kell.) Az 1.6T-2.0T-ről szerintem kevesebb tapasztalat van, azok már az élvezetről szólnak, nem a gazdaságosságról. Ha nem érdekel a fogyasztás, csak a feeling, akkor érdemes lehet nézegetni ezeket is (miután utánaolvastál), mert egyre inkább kihalnak az erős motorok...A Lancerről: Magadnak veszel autót, nem másnak. Miért baj az, ha megtetszik? Mindenkinek mások a preferenciái, engem sem szokott érdekelni a puritán belső / kopogós műanyagok stb. (Ha zajos pályán, az már inkább.) Én szimplán drágállom, hogy milyen árszinten mozog, tehát nekem ennyit nem ér, de másnak érhet. (Én újabbat néznék amúgy, ott annyira nem "zavaró" az értéktartás nekem [az újabb autók drágák], csak az 1.8-at már nem rakták az újabb Lancerekbe, úgy tudom. Meg egy idő után úgyis a rozsda lesz a fő ellenség; ezért sem értem, hogy az öreg japánok miért olyan drágák, azért az európai autók jellemzően jobbak rozsdavédelemben.)
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #194067 üzenetére
A K Astrának az ára és az infotainment rendszere a legjobb. A 1.4T jól megy, korrekt a fogyasztása, de közel sincs olyan megbízható, mint az Avensis 1.8-as szívó benzinese.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193937 üzenetére
A korai EcoBoost motoroknak horror híre van:
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/05/mitol_doglik_a_ford_ecoboost/Amit Te írsz, az már újabb motor, annyira nincs vele tapasztalat, de a fenitek miatt senki nem meri ajánlani. Illetve pár törzsfórumtársnak rossz tapasztalata van a Forddal.
Ha meglesz az autó, írd be nyugodtan. Ilyenkor már mi is kíváncsiak vagyunk.
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193868 üzenetére
1. Ha kinyíródik, akkor majd megjavíttatod. :)
2. Szerintem is olyan autót vegyél, ami tetszik. (Úgy vettem, hogy a tegnapi listából minden tetszik neked, amit beleraktál. Ennek függvényében válaszoltunk.) Én például még olyanokat is szoktam nézni, hogy világos legyen belül, ne annyira bunker. Ahogy írták, magadnak veszed. :)
3. A K Astra szerintem is sokkal szebb, mint a J. (Év autója.is volt amúgy.) És könnyebb is. De másik (újabb) motor van benne, és kezdetben lehetett problémákat hallani vele (itt a fórumon is). Valahogy az a közvélekedés alakult ki, hogy a J Astra jobban összerakott. De lásd 2. pont. :)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #193868 üzenetére
Ha rendes olaj van benne, nem pörgeted hidegen és időben van cserélve az olaj is akkor elég tartósak ezek a turbók.
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz TrollBalint #193861 üzenetére
Kicsit elvesztettem a fonalat K Astra votma'?
Pelda -
footy
addikt
válasz TrollBalint #193861 üzenetére
Plusz a Toyotákat mindenki dícséri megbízhatóság szempontjából.
Ne masnak vegyel autot. Minden gyartonak van jol es rosszul(igen a toyotanak is) sikerult szeriaja, meg kell nezni az adott tipust, kulonos tekintettel a motorizaciora.Ha szeretnel tobb velemenyt akkor itt vannak az enyemek.
HYUNDAI I40 1.6 GDI Premium Egy alulmotorizalt igaslo, gyorsan kopo belterrel es kategorian aluli zajcsillapitassal (ha rakeresel en kiprobaltam tobbet is mert nem hittem el hogy ennyire zajos)
KIA CEE'D SW 1.6 GDI EX Prémium dizellel probaltam, azzal sem tunt valami erosnek,kisse sprod a rugozasa
HYUNDAI IX 35 ix35 2.0 GDi Comfort 4WD nem volt szerencsem hozza, de a SUV- szivo benzin kombot altalaban nehez 10L alatt tartani, foleg ha osszkerekes. A SUVok hasznalati erteke egyebkent is elmarad a kombietol. ui. Spritmonitor
KIA OPTIMA 2.0 CVVT EX Prémium - ez az I40 szedan valtozata, szoval a praktikum az kozeleben sincs. A belter a nemetekhez merve nagyon nem premium...
OPEL INSIGNIA Grand Sport 1.5 Edition - az edition a fapad opelul, de ha nem zavar, akkor meg akar jo is lehet. Nemet forumokon magas fogyasztason(8-9L) kivul mas miatt nem nagyon lattam sirast. Ha 1 hetig vezetsz automatat, akkor majd nem akarsz manualisat
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.4 T - a felsorolasbol nekem ez a legszimpatikusabb, mert normalisan fel van szerelve es van egy rendes szine. A motor is jo, kozvetlen befecskendezes nelkul, a xenon fenyszorok es az AGR ulesek pedig kivaloak. A 200kg sulytobblet pedig az ujsagirokon kivul senkit nem zavart. Sot nekem mikor probaltam golf6 volt es az Astra futomuve kenyelmesebb volt. (tobbek kozott a plusz suly miatt) Ami viszont nalad problema lehet az a hatso labter, mert abban eleg gyenge.
TOYOTA AVENSIS 1.8 Active ez egy fapad igaslo, ami nem megy kulonosebben jol es nem is fogyaszt sokat ha nem tiprod. Ilyet csak akkor vennek ha a vezetes nem erdekel de le akarom tudni az auto kerdest a kovetkezo 5+ evre
HONDA CIVIC 1.8 Elegance - a forma alapjan azt varna az ember hogy megy, de nem,
Az 1.8-ast szet kell porgetni hogy tortenjen valami, de akkor meg eszik is rendesen. A zajcsillapitas is gyenge a kategoriatarsakhoz kepest.
SKODA OCTAVIA 1.8 TSI + Superb- amennyire en tudom TSI-bol 2015 utanit szabad valasztani, talan a 180Loeros ami nem szenved a gyuruproblemaktol.
Inkabb 1.4TSI-t neznek es mindenkeppen sport ulesest keress, mert az alap skoda ulesek szarok. Superbet akkor ha nagyon fontos a plusz labter, egyebkent a hetkoznapokban praktikusabb az Octavia.Erdemes lehet meg a Golf/Leon kombi 2014 utan 1.4tsivel és az olaszok között is szetnezhetsz, ha elég a kompakt meret. (Giulietta,Bravo,Tipo 1.4Tjet/TB)
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193849 üzenetére
Ezekből nekem is az Optima és az Avensis a szimpi, bár az igazat megvallva az Optima motorját nem ismerem.
Az Avensisről annyit tudok még mondani (tesómnak az van, csak régebbi), hogy a Toyota márkaszervizek egész vállalható áron dolgoznak, toyotás csoportokban is téma, hogy érdemes oda menni bizonyos dolgokkal. (VAG-nál ez a veszély nem fenyeget például.)
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #193849 üzenetére
I40: A motor nagyon gyenge a kasztnihoz, de a hátsó lábtér még mögötted is hatalmas lesz.
Ceed: Ebbe már élhetőbb az 1.6-os szívó, de sokkal kisebb benne a hely, mint az I40-ben.
IX35: A motor épphogy elegendő bele, de nehéz és magas, tehát sokat zabál.
Optima: Egész korrekt kompromisszum. Arrébb lehet vele állni és nem is fogyaszt borzasztóan sokat.
Insignia: Nem ismerem ezt a motort.
Astra: Jól megy, de mivel olyan nehéz, mint egy közép kategóriás autó, ezért annyit is eszik.
Avensis: Nem véletlenül ilyen drága. Ha van rá keret, akkor jó nagyon kocsid lehet. Viszonylag jól megy, korrekt a fogyasztása és nagyon megbízható, illetve a beltér minősége is nagyon időtálló.
Civic: Ez is jó verda, de ugye puttonyban nem túl acélos. A motorjáról szerintem nincs mit mondani.
Skodák: A motor sajnos nem túl megbízható, de mégis megvan a használtpiacos benzines felár. Octaviát inkább 1.4-1.5 TSI-vel, de a Superb-be ez már kevéske, oda 2.0 dízel való.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #193841 üzenetére
De, kicsi lesz neked, csak a nem biztonságos Suzukira reahgáltam. A Kizashi mondjuk oké de az elég ritka és szvsz randa is.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #193841 üzenetére
De igen, kicsi, csak eltereltem a beszélgetést.
Akkor Kizashi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #193826 üzenetére
Megértelek én sem szeretem a népautókat, ezért vettem Subarut a Honda után.
Az újabb Swiftek (2004-től) már biztonságosak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #193826 üzenetére
A régi Swift miatt alakult ki ez a nézet a magyarok fejében. '89-ben dobták piacra, az akkori átlagnak teljesen megfelelt a passzív és aktív biztonsága, de a Suzuki elkövette azt a hibát, hogy különösebb változtatás nélkül egészen 2003-ig gyártásban tartotta. Nyilván kapott közben ABS-t, meg légzsákokat, de a karosszériához nemigen nyúltak. Addigra már a többi kategóriatársa jócskán továbbfejlődött, pont ekkor kezdtek a gyártók rágyúrni az EuroNCAP csillagokra.
Viszont az azt követő Suzukik egyre jobbak lettek, főleg az újabb Swift (2005-), amit "gombócnak" vagy "vasalónak" szokás becézni, az még a WagonR-hez és az Ignis-hez képest is sokat javult ilyen téren. Az utóbbi 10 év Suzukijai meg simán hozzák már azt, mint a kategóriatársai, sőt, a legújabbak rengeteg nagyszilárdságú acélt is tartalmaznak, így tudnak merevek és egyben könnyűek lenni. De már soha nem fogják ezt a sztereotípiát levakarni magukról.A megbízhatósággal ma sincs gond, bár a mostani Boosterjetek még túl újak ahhoz, hogy bármi is történjen velük.
Apumnak egy 17 éves WagonR-e van, újonnan vette, ő az első és idáig egyetlen tulaj. Az első 8-9 évében csak évi ~2000 km-t tett meg, de az utóbbi 8-9 évben napi ingázósként van használva, évi 22-23k km-t fut, hamarosan eléri a 200k-et. Egyelőre a periodikus karbantartásokon kívül (olajak, szűrők, stb.) csak 4 rugó és 4 lengéscsillapító volt cserélve, illetve 2 szett első fék (a hátsó még gyári). Ja, meg a mostani a 3. szélvédője.
Az első elrepedt egy kavicstól, a másodikon meg pont a látómező kellős közepén volt egy nagyobb kavicsnyom, műszakin nem ment volna át vele.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #193821 üzenetére
Suzukitól miért? A többit viszont megértem.
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193817 üzenetére
Akkor újabb TSI-ket is lehet nézni (majd a többiek megmondják, hogy melyikek a jók), van kereted rá.
Pont a napokban (is) volt szó róla, hogy melyek még a megbízható turbós benzinesek: Az Opel régebbi 1.4T motorja (pl. J Astrában volt ilyen), vagy Fiat / Alfa 1.4 T-jet (nem multiair). Ezeknél meg a váltó a gyengébb láncszem (bár apámnál 11 éve nincs baja). De a kereted alapján te lehet, hogy modernebb autót akarsz...
-
dj79
senior tag
válasz TrollBalint #193803 üzenetére
1.4 tsi bőven elég az oktávba, mivel hatos váltó van mellette.
130kmh óra szerint az 2750rpm, 145kmh óra szerint az pedig 3000rpm (golf5)
A 160kmh óra szerint egy kényelmes utazótempó (külföldön )Szóval nem kell félni tőle.
-
nagyúr
válasz TrollBalint #193807 üzenetére
+1 a pözsó 2.0hdi-re (fordnál átkeresztelték tdci-re)
vw új dízelt passzolom, nekem még az 1.9pdtdi volt, azzal sem volt semmi bajom (7 évig volt)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193807 üzenetére
Ha nincs benned a dízelpara, akkor árban annyival olcsóbbak a dízelek most (+ kevesebbet fogyasztanak), hogy egy-két nagyobb szerelési költség kijön a különbözetből.
Itt leginkább a VW-konszern 2.0 (common rail) TDI-jét szoktuk javasolni + a PSA-konszern 2.0 HDI-jét (Peugeot / Citroen / Fordokban van ilyen, de azért kérdezz rá itt a konkrét kiszemelt autóra). Esetleg még a PSA 1.6 HDI-je is jó lehet, ha kisebb autóban gondolkodsz.
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193803 üzenetére
"Úgy értem, hogy nem pörög nagyon / szinte mindig a turbó?"
A turbó már csak ilyen. :)
Egyébként erre a felhasználásra simán vehetsz dízelt is. (Ha a hosszabb távban autópálya is van, én tuti, hogy turbós autót vennék a kínálatból, akár benzinest, akár dízelt.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #193787 üzenetére
Pár dolog eszembe jutott, főleg általánosságban Sima hibrid pont rövid városi utakon, gyakori használattal ideális, az állás miatt lehetnek akku nyűgök (kérdés, mennyi idő lenne), Prius és tsai NiMH cellái érzékenyebbek rá. Konnektoros hibriddel ez a gond nincs, pl egy C-Max Energi lehet tetszene. Viszont erre a használatra egy megfelelő forrásból beszerzett dízelt vennék, autópályán az érzi jól magát, grátisz több százezerrel olcsóbbak, és kevesebbet fogyaszt, főleg nagyobb terheléssel/tempóval... vagy esetleg turbó benzin, aminek van rugalmassága 100 fölött, váltóval kavargatás nélkül (akár egy szíjas 1.4 TSI)
Tolatóradar olcsón és könnyen pótolható utólag, hátha anélkül találsz jó példányt -
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193658 üzenetére
Erre így nem tudok konkrét választ adni, nekem is át kellene pörgetnem előtte az Avensis hirdetéseket, hogy most éppen milyen árak vannak:
Ha végignézed a hirdetéseket, akkor nagyjából kirajzolódik, hogy milyen évjárat / km / felszereltségért mennyit kérnek úgy átlagosan. Ha ettől érdemben eltér lefelé (mondjuk 500 ezerrel), az gyanús. Persze semmi sem lehetetlen, lehet, hogy a leírásban ott a magyarázat, vagy ki lehet fogni jó vételt is, de jó adag szerencse kell hozzá. (A kereskedő pontosan tudja, hogy mi mennyit ér [a Toyota keresett is], és neki még haszna is van rajta, ugye. Magánszemélytől egyébként már csak azért is szerencsésebb vásárolni, mert "meg tudod nézni" a tulajt is, illetve talán több infót tud adni bizonyos dolgokról.)
Szerk.: Egyébként sem a "legolcsóbbat" célszerű keresni, egy megkímélt, jól karbantartott példány felára általában "megéri".
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193652 üzenetére
Elvileg jó autó az Avensis. Én első körben magyar eredetűt néznék + ne legyen gyanúsan olcsó.
-
kisza25
félisten
válasz TrollBalint #186146 üzenetére
Az elsőnél is csak üzemben tartó vagy és a lízingcég nevén van az autó, casco-t is úgy kell megkötni, hogy a lízingcég is kedvezményezett
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest