Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Jorus #145393 üzenetére
Koppra, hónapra ugyanilyen évjáratú 9-3-at vettem, ugyan közel sem ilyen patika állapotban, de pont 2/3 áron. 180 lovas dízel, szedán és szintén Aero.
Ez itt egy csippelt 300 lovas, benzines turbó V6, automata, összkerékhajtásos kombi; a gyári vegyes fogyasztásának 12,7 litert adnak meg - az életben sem mész 12 alá, inkább 14-15 l/100 km. Ehhez fanatikus kell. Szvsz kombiban nem szép.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jorus #145393 üzenetére
Szerintem pont, hogy szép, de ez csak saját vélemény.
Mondjuk 2.5m Huf egy -már- nem létező autógyártó 8-9 éves termékéért nem annyira kevés. Ráadásul 280 lovacska, turbó, automata váltó. A többség nagyon nem erre vágyik meglátásom szerint. Ilyen öregen ennyiért többek között a szívóbenzines
fűnyírókHondák mennek, amiknél azért jóval kisebb a kockázat.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
tDr1v3r
veterán
válasz Jorus #105271 üzenetére
Ennyire rosszul öregszenek vagy csak a stílusra érted? 2009-es 320d-ben már ültem, Kaposváron az egyik szomszédnak az van, az nem tűnt rossznak.
Az ár az igen, vicces...
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
tDr1v3r
veterán
válasz Jorus #105267 üzenetére
Jah. Lutri volt az egész még pár éve... a mostani helyzetet nem ismerem, de ezek szerint a helyzet változatlan.
De hogy őszinte legyek, E60-E90 alatt semmiképp se vennék BMW-t...
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
426os
őstag
válasz Jorus #104764 üzenetére
4T-nél meg nem is nagyon tudsz átlógni a másik ülésre, mert ott a váltó. Nem értem a ragaszkodást a Trabanthoz jelen esetben, ha az ember választhat mást, amiben kicsit jobban el lehet férni és némileg jobban hasonlít a belső elrendezése a mai autókéra (előtted a kormány és a váltó), akkor miért akarna bárki is Trabantot venni, ha csak 1-2 évig közlekedni szeretne vele és nem nosztalgiázni/youngtimerezni/oldtimerezni/restaurálni stb.
Mondjuk hozzáteszem, hogy én sem vennék ennyiből autót, ha nem muszáj, inkább gyűjtenék még (igazából pont ezt teszem pont e célból )
A Favoritot is pont ezért ajánlottam, mert azzal azért már lehet közlekedni, de mégis filléres autó. Nem nagy, 180-190cm-el az sem lesz olyan kényelmes, de egy Trabanthoz képest ég és föld. Van a családban, tudom miről beszélek.[ Szerkesztve ]
.
-
werszomjas
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jorus #104315 üzenetére
értem az utalást, de a balfaszságot akkor sem hagyom relativizálni, mert káros
reszerk: ne ragadd ki ezt a mondatot, ha elolvasod a saját hozzászólásaidat, bőven benne van, hogy erre építve próbálod igazolni a teszten nem megfelelést, mint indokolható, magyarázható, helyben hagyható dolgot
úgy is mint:
Egy érettségin is megbukna kb. mindenki, aki nem idén ment
főleg egzotikus szituációkkal, ahogy elnézem a linkelt tesztet.
Egyébként a közúti balesetek minimális része származik abból, hogy az emberek nem ismerik a szabályokat
továbbá:
egy autós a KRESZ 30 vagy 60%-át kell, hogy ismerje, hanem azt, hogy arra van szüksége
szó nem volt arról, hogy a napi rutinban, vagy hogy általában ezzel találkozik, hanem arra van szüksége
mondom, nem kell megmagyarázni a "bizonyítványt" hanem ki kell állni, és elmondani, hogy a) én tudom, faszagyerek vagyok b) nem tudom, nem feleltem meg, lol, vakegér vagyok, na ráfekszem hogy a következő sikerüljön
nem itt indokolni, hogy az érettségizett sofőrök 30%-a a 60%-os egzotikus gumikon 90% hogy hazaér rend szerint a szabályába.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jorus #104312 üzenetére
Szerintem meg te írsz elvekről és ideákról (lásd érettségin való megfelelés és történelem mint alapműveltség) szemben az én gyakorlatban napi szinten alkalmazott kresz-valóságommal.
De szvsz együtt tudunk élni ezzel a nézőpontkülönbséggel. Nota bene a kreszt meg tudni kell és pont. Ha másért nem azért, mert törvényi kötelezettséged van rá ha vezetsz.
reszerk: olyan nincs, hogy arra van szüksége. bármikor kerülhet bármilyen szituációba, amit a kresz számára előír, azt ismerni köteles.
de kíváncsi lennék amúgy egy statra, szerintem ha kiveszed a vontatós meg adblue-s meg lassújárműves kérdéseket, a többség simán megbukna az elsőbbségadáson egyirányún meg a rendőri jelzéseken is.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jorus #104310 üzenetére
Nem értünk egyet. Vagy tudod a kreszt vagy nem. Ha nem, akkor ne menj ki az útra. Ennyire egyszerű.
Persze ésszerűen nem elvárható, hogy csak 0 hibapontos teszttel lehessen volán mögé ülni, de törekedni attól még kell rá.
Nem tudom te hogy vagy vele, de én ha valamit tudnom kellene (kresz) és nem tudom, akkor elszégyellem magam és megtanulom ahelyett, hogy megmagyarázzam, hogy én nem járok arra, amerre a villamos, és nekem nem kell tudni, hogy neki jobbra kanyarodáskor elsőbbsége van-e.
A történelem meg az alapműveltség része, csak nem történelemmel kezelsz másfél tonnás veszélyes üzemet.
@tboy93: nekem 17-18 éve volt
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Politika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest