Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz Manitou #43747 üzenetére
Szerintem azért mondta a gumis azt, hogy előre kell rakni, mert a mindennapi közlekedésben annak van több haszna, ha inkább az első kerekek tapadnak jobban. (gyorsításnál kevésbé pörög ki; fékezéskor kisebb fékút) Vészhelyzetben, határon autózásnál biztos, hogy jobb ha hátul vannak a jobb gumik, de ésszel való közlekedés esetén ezek viszonylag ritka szituációk (forgalomban mindenképp) és értelmes, tapasztalt sofőr eléggé ritkán kerül olyan helyzetbe, hogy csupán a hátsó kerekeken keletkező többlet tapadásnak köszönheti, hogy nem pördül meg. Összességében tehát bolondbiztosabb ha hátul vannak a jobb tapadást biztosító gumik, de óvatos és tapasztalt sofőr esetén szvsz. nem feltétlenül rosszabb ha mégis előre kerülnek. (fwd autó esetén különösen) Ettől függetlenül a falábú, kezdő, vagy női sofőrök mindenképp hátra szereltessék.
Egyébként felesleges ez az egész okfejtés, mert végső soron mindig a 4 egyformán jó gumi a megoldás, ami minimális többlet kiadás mellett biztosít fényévekkel jobb tapadást.
Aktív témák
Hirdetés
- Ryzen5 3600 fèlkonfigot vennèk lap proci ram èrdekelne
- iPhone 15 PRO 128Gb Natural titanium 2027.01-ig garancia + Eredeti apple szilikon tok
- Eladó Fujitsu számítógép / i7-2600 / gt 1030 vga / 8gb ram
- Gamesir Nova Light Space Purple Bluetooth Kontroller
- Asrock Radeon RX 6700 XT Challanger D 12GB használt videókártya, 12 hó garancia, Áfá-s számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest