Hirdetés
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samus: Tomb Raider Remastered I-III
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lajafix #2863 üzenetére
Ha ijen kicsi a loket, akkor annyira nem gaz a magas fordulat. Egy nagy, dizeles, 90mm loketu motornal 7k rpm-nel is mar eleg jo minosegu anyagokat kell hasznalni ahhoz, amit egy kisebb loketu motor a gyarival is elbir.
Az alternalo tomegerok miatt fontos, hogy egyreszt konnyu, de azert meg kelloen eros is legyen, masreszt pedig a kozep es csucssebesseg ne legyen tul nagy, mert attol torik el. Minel kisebb a loket, annal nagyobb fordulaton eri el "azt" a hatart, tovabba annal rovidebb -es igy egyben konnyebb- hajtokart lehet hasznalni, ami az egesz tomegero alapjat adja. A kis loket nagy furat rendszer tovabbi elonye, hogy a szokasosnal nagyobb furat miatt a hengerfejben is nagyobb szelepket lehet hasznalni (ne feledd: D^2*Pi/4), amivel gyorsabb lesz a gazcsere, ami nagy fordulaton mar nem mind1 mennyi ido.hobizoli
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest