Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Tökéletes töketlenség
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
válasz spirit007 #9021 üzenetére
Ezt anno mikor a fordulatszám mérő még csak a mesékben létezet úgy tanították , hogy mikor már "rángat" a motor akkor kell visszaváltani.
A csiga seggit! Mindig abban a fokozatban kell lassulnod az adott sebességnél, mint amiben gyorsulni szoktál ugyanennél a sebességnél. Kivételt képez ez alól a gyorsulási verseny és a vészfékezés. Tehát ha 3-ban gyorsulsz 40-től 60-ig, akkor ugyanebben az intervallumban nyugodtan visszateheteted 3-ba lassulásnál. pl: 120-90: 5, 90-60: 4, 60-40: 3, 40-10: 2, 10-0: kuplung.
extra - SEXRay
-
MPowerPH
félisten
válasz spirit007 #9021 üzenetére
Akkor ezek szerint ha előzni készülök és mondjuk gyorsan kell 5 -ből 3 -ba tenni mondjuk 130 -nál, akkor nem szabad? Szerintem ez badarság... Van ott annyi kenés, csak a motorolajon nem szabad spórolni. Az biztos, hogy egy Suzukiban nem csinálnám ezt, de az más technika.
Azt kihangsúlyoztam, hogy a Wallis után rákérdeztem az autószerelőmnél is, aki ugyancsak azt mondta, hogy nem árthat. Sőtt, néha még jó is, ha a motor egy kicsit szabadon pöröghet.
Szerintem ha rángat a motor akkor már régen rossz... És azt tényleg nem tolerálja.
No mind egy, mindenki másképt csinálja. Én tudom, hogy még így is simán elmegyek az autoval 400k km -et, és akkor se a motor, hanem a karosszéria fog szétesni.Don't Tread On Me
-
_seth_
veterán
válasz spirit007 #2435 üzenetére
Próbáld ki az M3-ast hajnalban, én 4-kor indultam és a külsőben majdnem összeérnek a kamionok, nem tudom mit csinál ha az előtte lévő fékez de ne zavarta őket és még csak azt sem lehet mondani, hogy biztos összeszokott társaság mert orosz, ukrán, román, lengyel kamionok voltak 90%-ban...
Az, hogy ki mennyit vezet önmagában nem jelent sokat abból a szempontból, hogy mit lát... felénk minden nap van baleset mégis csak nagyritkán látom.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz spirit007 #2435 üzenetére
vagy keveset mentél pályán...
ez konkrétan M3ason volt...
de volt, h M7esen kijött elém 80nal kábé egy mazsola - én 110+szal mentem a belsőben, sötét volt, eső, de ő 30 méterrel azelőtt rántotta ki elém a tragacsát, h odaértem - valahol megtalálod ezt a hsz-em...
az országutakon aránylag kevesebb az ilyen állat amúgy...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
DeadMeat
nagyúr
válasz spirit007 #2435 üzenetére
Nincs is annyi ut az orszagban
En attol maszok a falra,ha 80-as tablanal en megyek 100-al,elottem kocsisor,szembol kocsisor,es jon egy ilyen onjelolt szervdonor,raall a lokosre es villog,dudal,jobbrahuzodik,balrahuzodik.Na az ilyeneket szepen visszafogom kicsit,lelassitok 60-ra Megelozni ugysembir,jon mogottem 60-al.
A masik meg a 40t-as traktorok jonnek a seggemben 100-al,nem gyozok menekulni eloluk.A visszapillantobol meg nem laok mast csak a hutomaszkot a vontaton.Na ilyenkor parazik a seggem.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
_seth_
veterán
válasz spirit007 #2432 üzenetére
A mondókám akkor hagyom abba amikor én úgy döntök
Te leírtad, hogy 80-al közlekedők veszélyesek mert lassúak én pedig leírtam, hogy lehetsz
lassú 130-140-el is... nézőpont kérdése a lassúság
Tükör: oh... eddig nem is tudtam mire jó... csak nem tudom miért de sok esetben úgysem látod azt aki meg fog érkezni melléd mikörben a külsőben teljesen szabályosan haladó 4-5 vonatozó kamiont előzöd akik a 2 jel helyett 2-3 méterre haladnak egymástól...
Egyébként én sem állok közvetlenül mögé annak akit meg akarok előzni, kell egy kis távolságot hagyni, hogy már eleve gyorsabban érkezzem mellé persze van amikor erre nincs szükség.
(Hehe... autópálya: külsőben megyek 110 körüli tempóval, azért csak ennyi mert 3 hengerrel ennyit ment az autó (thx gyertyahamisítók!) suzuki mögöttem majd kivágódik a belsőbe, hogy most megelőz Ezt 3x játszotta el negyedjére lassítottam, hogy menj már mert ön és közveszélyes amit művelt De azért 16V felirat ott volt a hátulján... csak felirat lehetett és nem valóság )
Felénk volt jó az autópályán jönni... akár le is teríthettem volna egy pokrócot az út közepére és aludhattam volna rajta... s e n k i nem volt rajta... (debrecen után).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz spirit007 #2432 üzenetére
''ha ebben az eszközbe belenézve egy gyorsan ''nagyobbodó'' játművet látunk , akkor a saját és mások biztonsága érdekében ne kezdjünk előzni !'' - na, azért ha ez ilyen könnyű lénne...
kaminsor előzés közben, ahol a nagy dög utánfutós/pótos trakik fél méterre vannak egymástól, és én azt előzöm 130-140nel, és akkor beesik mögém egy önjelölt donor, ne villogjon má, meg dudáljon!
én is kiszoktam várni, h elmenjen a sietős állatja, de van, amikor 200zal esik a nyakamra, azt ugyan nem látod előre...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
_seth_
veterán
válasz spirit007 #2416 üzenetére
Ez szép és jó csak az a baj, hogy amikor én 130-140-es tempóval bementem a belsőbe a ''gyorshajtók'' akkor is villogtak meg dudáltak és még mielőtt bárki írná, hogy jaj mert feltartottam őket leírom, hogy magasról l.sz.r.m... csak azért mert hülye nincs elsőbbsége... nem rendőr, hogy levillogjon és ledudáljon... a másik meg: ne menjen 180-al az aki nem képes megállni csak a dudát fújni amikor 140-es tempómnál mögém ér...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Zé_Mester
őstag
válasz spirit007 #2416 üzenetére
nekem is volt már hasonló esetem, igaz ott nem autópálya volt, meg kamionok se voltak.
húsvétkor utaztunk haza rokonoktól a 37es főúton Sárospatakról Miskolc felé.
ugye mindenki ment az úton (húsvét van wazzze ) és bejött elém egy fehér Astra a benzinkútról, mondom ok te tapló, de akkor halaggyá.
errefel elkezdett 60-65-tel döcögni a 37-esen.
előzésre nem nagyon volt lehetőségem, mert mindig jött szembe valaki.
már szétnyomtam a kormányon a dudát, villogtam rá, de még lassabban ment.
valahol Bodrogkeresztúrnál tudtuk megelőzni, de addigra kb 40 autó vonatozott mögöttem, és ők se tudtak mit tenni, mert jöttek szembe
aztán Keresztúr mellett sikerült megelőzni, de úgy ordítottam amikor mellé értem hogy felhúzott ablaknál is hallotta
kiderült hogy egy idős ember volt, és fényképezte a tájat.
komolyan modnom hogy az ilyen marhákat meg tudnám nyúzni, mert életveszélyesek a többiekre.
mert nem abból lesz a baleset hogy lassan megyünk egy ilyen idétlen b*zi mögött, hanem hogy aki már 20 perce ott döcög annak elborul az agya és elkezd veszélyes előzéseket is.
az ilyen csiguszt szivem szerint letolnám az útról egy dózerral, oszt menjél a szántóföldön te majom -
bobsys
veterán
válasz spirit007 #1708 üzenetére
98óta, rendszeresen, naponta pedig 2000 óta
de igazad van, egyre taplóbbak az emberek, pedig én nem szoktam tolakodni, sőt tilosban sem szoktam csak úgy megállni inkább keresek helyet és megyek még 1 kört, max. akkor állok meg szabálytalanul ha csak kiugrik valaki a kocsibólEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1636 üzenetére
Nem erolkodok, csak a magam rossz humoraval arra probaltam celozni, hogy menetteljesitmenyekrol beszeltunk, nem presztizsrol.
Azt kulonoskeppen nem vitatom, hogy a C5 Mo-n ''szarfrancia'', viszont ettol se gyorsabb, se lassabb nem lesz, amellett meg kitartok, hogy a ket emlitett auto (C5 2.2HDi meg Passat 1.9PDTDI) menettulajdonsagai nagyon hasonloak.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1631 üzenetére
''Szerintem nem vagytok tisztába a presztizs szó jelentésével''
Dehogynem, a tema szakertoje, dragonfx, mar elmagyarazta mindenkinek
Sot, azt is tole tudjuk, hogy az autot presztizs hajtja, nem motor, szoval a menetteljesitmenyek megiteleseben (mert hat azokrol volt szo, igaz?) az szamit, nem olyan faszsagok, mint a suly/teljesitmeny arany, meg hasonlokDRM is theft
-
Integra
titán
válasz spirit007 #1631 üzenetére
persztízs?
aha, ki szerint? csak 2 évet húztam le náluk, van némi foglamam róla meg a piacról, csak ezért bátorkodom megkérdezni..
más kérdés, hogy a buta magyar meglát egy fószvágent és égnek áll a farka.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1627 üzenetére
Miert lenne eros? Felsokozep autok, hasonlo meretekkel, tomeggel, teljesitmennyel, motorral es valoszinuleg hasonlo menettulajdonsagokkal, bar erosen sanszos, hogy a C5 az aktiv hidrofelfuggesztesevel jobban teljesit kanyarokban meg nem bologat annyira fekezeskor es gyorsitaskor.
A belso nyilvan mas kerdes, ott tenyleg erosen elmarad a Passat.
[Szerkesztve]DRM is theft
-
-
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1616 üzenetére
Az a 8,1 jo lesz 12,5-nek is, annal kisebb erteket a gyar sem mer hazudni (meg kb ez a realis, egyreszt nehez auto, amihez az a 132 lo nem sok, masreszt meg ido kell a turbonyomas felepulesehez.)
A 7 literes fogyasztashoz meg az kell, hogy ezt a gyorsulos mutatvanyt ne eroltesse
[Szerkesztve]DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
- GAMER Ryzen 5 3600 / RX 6600 XT 8GB / 16GB DDR4 / 512GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Dell Latitude 3490 laptop (14/i3-G7/8GB/128SSD/AkkuX)
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest