Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Teaway: Kicsik és nagyok
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
válasz
Mintcar #13697 üzenetére
Még amit elfelejtettem és én is csak vásárlás után találtam, hogy mélyebbre kotorásztam. Létezik Xentry passthru verzió, amivel J2534 interfészen keresztül is lehet használni, de ezekről nem sokat tudok.
BundiC: Ha sikerül előrébb jutnod kíváncsian várjuk, hogy merre halad a dolog.
-
Formaster
addikt
válasz
BundiC #13696 üzenetére
Valahol valaminek lennie kell, de akkor ez nem lesz egyszerű eset. Én a klíma vezérlőben kotorásznék, most nincs előttem, de szerintem tud mutatni élő adatokat. Ezeket tesztelném az általad felsorolt üzemmódokban, nyitott/csukott ajtó stb. Kifejezetten a vezető oldali ajtóra reagál így, vagy minden ajtó nyitásakor? Nem tudom, hogy esetleg nem-e kapcsol le gyárilag a klíma, ha az ajtó nyitva van és itt esetleg rövidzárlat miatt pont az ellenkezőjét érzékeli.
Ha nagyon nem jutsz dűlőre akkor itt biztosan megoldják, hozzá viszik a márkaszervizek is a garanciális autókat, amivel nem tudnak mit kezdeni. Zsebbenyúlós is, nekem egy belső levegőminőség érzékelőt programozott ki potom 40-ért, mert állandóan elzárta a beáramló levegőt. Neki kb 30 perc munka lehetett. Viszont számlásan dolgozik és érti amit csinál.
Mintcar: Vicces, pont minap jegyezte meg egy user, hogy csalódott ő is, hogy nem létezik Mercedesből free community. Szét is szedték, hogy mit képzel, annyiban talán igazuk van, hogy komoly munkát fektetnek bele, mások meg komoly pénzeket keresnek vele, de azért a pofátlanságnak is van határa. Egy fullos setupra lazán ott lehetne hagyni 4-5000 eurót csak mercire, ha újakat is programoznál. Aztán még vannak ott más márkák is...
Megnézem majd az oroszt is, most találtam egy egész jó képfájlt azt használom, illetve leszedtem egy másikat, az lehet ugyanaz lesz, mint az orosz, az is 160 giga körüli. Igazából a seedcalc a neccesebb része, illetve jó projekt adatbázist találni. Azt is veszteget valaki egy 27 gigásat 70 euroért, de vele lehet alkudozni is
SZERK: Én ssd-vel rendeltem, HDD-vel kaptam. Noname, kínai HDD, örökkévalóság mire betölt. Ránézett nekem a kocsira egy srác Teamviewerrel, kapásból mondta, hogy ez melyik képfájl, felejtsem el, mert crashelni fog, ransomware van rajta, MHHAUTO-n tolta egy srác. Ráadásul adatbázis szinte 0 az egész, minden elavult rajta, se egy seedcalc, semmi. Simán leszedsz egy képfájlt, feldöngeted egy jó SSD-re és százszor többet ér, mint az a vacak, amit adnak. De kicsit körbe kell nézni, mert vannak jobb dealek is így utólag, engem sürgetett az idő és elsőre bedőltem az EU stocknak. Mondjuk DHL express-el jött kb 5 nap alatt, de így még megy rá vám is.
-
Mintcar
tag
válasz
Formaster #13693 üzenetére
Szóval akkor a mmhauto ennyire lehúzós ezt azért nem gondoltam volna. De jó hogy szóba került!! Nekem van egy olyan érzésem, hogy azt is kínaiak üzemeltetik mert egy nagyon kínai nevű írt e-mail, hogy küldjek lóvét, és küld majd kódot amivel regelhetek.
A seed generátorral kapcsolatban ajánlom az előbb említett linkov-v csávó torrentjeit. Csak írd be a keresőbe az, hogy Xenrty. 160Gb körüliek torrentjei, könnyű megtalálni. WIN10 alá van telepítve Xentry, DAS, DTS monaco Vediamo és van telepített Seed generátor is. Mellékelte az összes keygen-t is (az láttam, hogy az mmhauto-n pénzért generálnak kulcsot a tagoknak is).
Mivel nekem még nincs eszközöm annyira nem néztem át, de működik az image. Csak át kell állítani oroszról magyarra a nyelvet windows-ban. Azt állítja, hogy minden telepítve van az image fájlban ami szükséges lehet egy Mercedes-hez Szoftver oldalról. Azt is el tudom képzelni, hogy tutorialok is vannak a kép fájlban.
HDD/SSD-vel akartam rendelni, miért felesleges? Köszi a Skype tippet!!
Vicces. Egy másik bejegyzésükben Már megy C5 és C6-al is a Monaco. Akkor ezért van ennyi ellentmondás a C5 és a Monaco esetében a fórumokban. Logikus valóban az lenne, hogy működik. Ezek önmaguknak is ellent mondanak, kínaiak........
-
Formaster
addikt
válasz
BundiC #13694 üzenetére
Mivel olvastátok?
szerk: mindenképp gyári eszköz kellene, a többi kb fabatkát sem ér. Nem akarok belemenni hány és milyen esetben tévedett, vagy nem mutatott semmit az univerzális kiolvasó. Rosszabb esetben klíma vezérlő egységre tippelnék, jobb esetben a levegő minőség érzékelő meghibásodására, ami kiprogramozható. Sajnos mindkettő gyakori probléma.
-
BundiC
friss újonc
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.Van egy 2006-os W203 C220-as mercim.
Azt produkalta, hogy akár hová állítottam a hőfokot csak ugyan azt a meleget fujta, és a klímám sem indult el.
Gépre raktuk azt mutatta, hogy elöl a hűtőközeg szenzor rossz. Kapott másikat, klímából gáz le utána feltölt.
Hiba töröl. Megy a klíma de azt csinálja az autó, hogy ha becsukom az ajtókat csak meleget fuj ugyan úgy.
Hiába állítom barhová. De ha bármelyik ajtót kinyitom álló helyzetben akkor tudom állítani a hőfokot és fúj hideget meleget.Ha bezárom az ajtót csak meleget. Hiba kód nincs. -
Formaster
addikt
válasz
Mintcar #13692 üzenetére
Természetesen replika, de ha nem napi használatra kell, akkor szerintem nincs nagy jelentősége. A replikák sajnos nem bírják annyira, mint az eredetiek. Én innen vettem, de ne tévesszen meg az EU stock, nincs semmi EU raktáron, minden kínából jön. Érdemes skype-on kontaktálni, sokkal jobb árat ad, mint ami a weboldalon van. (360 euró volt postával) A hozzá adott HDD/SDD tök felesleges, fabatkát sem ér. Xentry/DAS/Vediamo/Monaco tesztelve vele, tökéletesen működik.
Kicsit engem is összezavartál, én úgy tudtam, legalább is MHH-n is azt írják kb minden Lemezképfájlnál, hogy C4/C5 megy, C3/C6 nem. Ami logikus lenne, mert a C3 régi, a C6 meg túl új.
Ami az MHH-t illeti tag vagyok, de ezen kívül indul az igazi "lehúzás". Elég sok minden elérhető persze ingyenesen és vannak jó arcok, de az igazán jó dolgokat aranyárban mérik. Példaként árul valaki seed generatort, gyakorlatilag ECU kategóriánként 7-800 euróért, vagy adott autóhoz készített projekt fájlt szintén ennyiért. Persze, aki hivatásosan dolgozik vele napi szinten annak megéri, de én csak bohóckodnék az autómmal.
szerk: köszi, igen ez a régi változat lescannelve, elérhető MHH-n is, de már rengeteg újítás van az ezt követőben és az nem is scannelt, hanem online reges alkalmazás. Példa okáért az új teljes Vediamo/Monaco tutorial 250-ért megy
-
Mintcar
tag
válasz
Formaster #13691 üzenetére
Közösséget az mmhauto-n találsz. De ahogy írtad is fizetős a tagság. Ott vannak Monaco profik. De minden megosztás, és a legtöbb link, letölthető txt-ben van. És a letöltéseket csak tagok érhetik el. De szerencsére minden beszélgetés olvasható. Több folyamot is végig olvastam sokat lehet belőle tanulni. De összességében tényleg piszok nehéz infóhoz jutni. Kevesen játszanak ezzel.
A rutracker-en van egy linkov-v nevű fickó, nagyon jó torrenteket készít Xentry, DAS, Vediamo és DTS Monaco témában. Érdemes végigolvasni a torrentek alatti hozzászólásokat is, sok infót lehet kinyerni. Szerencsére a chrome jól fordítja az oroszt angolra.
Viszont nemrég egy kisebb USA-beli fórumban egy tag megosztott két kiváló leírást. Az egyik a DTS Monaco-ról a másik a Vediamo-ról szól. Még működik a link reggel ellenőriztem. Ezekkel azért el lehet indulni.
Viszont most zavarba hoztál a C5-el. Itt azt írják, hogy C5 nem alkalmas a DTS Monaco-hoz. Ez az egyik legnagyobb MB Star replika gyártó blogja. Ha végig olvasod írják, hogy a legtöbb megvásárolható C5 átverés. Valójában C4-es szinte az összes árusított C5. Valódi C5 az piszkosul ritka. Nem lehet, hogy te is belenyúltál? Mert több esetben is olvastam, hogy a C3 és a C5 nem alkalmas a DTS Monaco-hoz.
Meg lehet kérdezni honnan szerezted be a C5 eszközt? Akár PM-ben, nagyon érdekelne. Xentry-t vagy a DAS-t kipróbáltad vele?
-
Formaster
addikt
válasz
Mintcar #13690 üzenetére
C5-el is működik, nekem az van, sikerült már ezt-azt. Alap kódolásokat az autómon, pl vmax, gázpedál szenzor érzékenység. Sajnos a seed-ekkel, ccf fájlokkal bajban vagyok, illetve egy jó tutor sem ártana, de mindent aranyáron mérnek, mintha ebből élnék. Kicsit sajnálom, hogy nem találok egy rendes (nem profit orientált) communityt.
szerk: itthon bárhol tudnak ilyen szinten futóművet állítani? Maszekokat hiába hívom, magasság mérő egyiknek sincs.
-
Formaster
addikt
Sziasztok! Tud segíteni valaki DTS Monaco témában?
-
Batman2
őstag
válasz
Mintcar #13678 üzenetére
Ha jó állapotban tudod tartani az öreget, akkor már csak felfelé megy az értéke !
Én is 300-500ezer körül láttam spéci szervíz diagnosztikai eszközt, azt csak nagyobb szervizek veszik meg.
Nekem is egy 3ezer forintos egyszerű kódkiolvasóm van, elég kevés infót jelenít meg a fordon, bizonyára az erzékelők csak egy részét éri el, de már ez is számít, mert egyáltalám van valami infóm vízhőről, turbónyomásról, hibakódokról, enélkül semmi. -
ricsmoka
tag
Sziasztok! W204 220 cdi 170LE-hez milyen motorolajat ajánlotok? Köszi!
-
kinez
friss újonc
Sziasztok!
Van egy w203 2003-as évjáratu mercedesem 220 cdi , Olyan problémám van vele hogy télen öninditózással nem indul az auto (a motort tekeri) ha indul akkor 1-2 másodperc mulva leáll, és ismét nem indul. Viszont huzásra pöcre indul és jár folyamatosan. Tud valaki segiteni mi lehet a hiba?
-
Csókolom
tag
Nagyon csunya beteg hangja van ennek a mercinek mar a video elejen is
[link] -
gunszt
tag
válasz
-Solt- #13683 üzenetére
Üdv urak,
(2007 CLK 220 CDI)
pár napja a "normál" turbó hang mellett, megjelent egy durvább sípoló/ékszíj szerű hang is ami megfigyelésem alapján akkor jelentkezik amikor aktivizálódik a turbó, üresben pörgetve is hallani 1000-1500 körüli fordulatnál, illetve menet közben amikor jobban beindul a turbo szintén hallani kintről a hangot, kiolvasni még nem voltam, erő és menet tulajdonságban nem érzékelhető semmi, hibát nem ír a műszerfalon
(motorháztető hallgatás alapján a Turbó felöl jön a hang, olaj fogyás nincs legalábbis azt írja a computer h ok, hátul pedig nem kormol fúj ki ronda dolgokat, ezeket tudnam megnézni mint amatőr )
valaki tapasztalt már ilyet, kb biztos h elkezdte megadni magát a turbom ?
- Tudna valaki BP vagy Pest megyében ajánlani olyan szakit, szervízt akikhez érdemes elvinni megnézetni hogy biztos Turbo gond van, jólenne tudni mielött kiszereltetem
-Illetve ha vki tud ajánlani bevált műhelyt ahol Turbo felújítás v új beszerzéssel foglalkoznak és megbízhatóak azért is hálás lennék, Dunakeszin ajánlottak egy helyet AH Turbo
köszi előre is!
-
Mintcar
tag
válasz
-Solt- #13681 üzenetére
Kárpát utcában remélhetőleg Star Diag-ot használnak, azzal szerintem pontosan meghatározzák majd a hibát.
A szerelőddel ettől függetlenül lehet, hogy sikerült egészen jól megközelíteni a hibát.
Exhaust back pressure sensor (B60) OM651
The sensor is located at the left rear on the EGR pipe.
A metallic separating diaphragm with plunger acts on
the sensor membrane when pressure is applied. The
pressure-dependent resistors on the sensor
membrane cause the resistance to change when the
membrane is deflected. This value is forwarded to the
CDI control unit as a voltage signal, which uses it to
calculate the exhaust back pressure. This pressure
information is used by the CDI control unit to protect
the turbocharger and the engine.Ha a szenzor meghülyül az tuti, hogy mindenféle hibát fog produkálni a motor. Ebbe bőven belefér a P1240 hibakód is, sőt!
Most már nagyon kíváncsi vagyok, remélem megosztod a Kárpát utcai eseményeket. Ha van rá lehetőséged próbáld már meglesni milyen eszközt dugnak a szekérre.
-
-Solt-
veterán
válasz
Mintcar #13679 üzenetére
No voltam a szerelőnél, semmilyen hibát nem talált, egyetlen érték gyanús, az exhaust back pressure -63 bar ami gázadásnál és alapjáraton sem változik, de nem tudjuk, hogy a szenzor hibás, vagy a kiolvasó hülye hozzá. Szerinte ha a szenzor lenne hibás azt beírná hibakódnak, szóval abban maradtunk, hogy mielőtt tovább megyünk érdemes lenne a gyári olvasóval kiovasni mindent, mert így választ kaphatnánk az injektorok állapotára is, szóval célba vettem a Kárpát utcát...
A saját kis hibaolvasómmal (EOBD Facile) itthon még ránéztem, és az üzemanyag ellátásnál találtam egy P1240-s hibát. [link] Kitörlöm és megnézem, hogy visszaírja-e...
-
-Solt-
veterán
válasz
Mintcar #13679 üzenetére
Szia!
Igen, OM651, köszi az infókat!
Holnap viszem a szerelőhöz, mert közben új jelenségnek bejött a részecskeszűrő hibajelzése is regenerálás közben, pedig az összel volt normális helyen kitakarítattva. Az elmondásom alapján a szerelő azt javasolta, hogy kezdjük az EGR szeleppel, nézzük meg vannak-e beírt hibák... majd reflektálok, hogy mi volt.
-
Mintcar
tag
válasz
-Solt- #13672 üzenetére
Szia,
Akkor abban a Vito-ban OM651-es motor van ha nem tévedek. Nemrég olvastam egy gyári oktató anyagot erről a motorról. Csak az általad említett fordulatszámok kísértetiesen hasonlítanak a turbó feltöltő rendszer, fordulatszám és nyomás függő működési paramétereihez.1200-as fordulatig az összes kipufogó gáz a nagynyomású turbón keresztül halad, és azon keresztül van az alacsony nyomású turbó meghajtva.
De 1200-as fordulattól 2800-as fordulatig a kipufogógázt valamilyen „Boost pressure control flap” által, a szükséges nyomás függvényében a két turbó között osztja el a kipufogógázt. És ha jól emlékszem három ilyen "flap" van.
Ami viszont érdekes lehet számodra, hogy 2800-as fordulat felett a nagynyomású turbó szinte teljesen kiiktatódik, ami azt jelenti, hogy a kipufogó gáz csaknem teljesen, 95%-ban az alacsony nyomású turbón keresztül halad.
Ha jól emlékszem három ilyen lapát vezérli a turbókat. Simán lehet, hogy egy kis korom már le van rakódva a rendszerben, és az akadályozza a lapátok működését.
De ez pusztán elmélet, még élőben sem láttam ilyen motort.
Ha kell a doksi akkor ha hazaértem felrakom valami file megosztóra.
Ez a kép abból doksiból van (google).
-
Mintcar
tag
válasz
Batman2 #13658 üzenetére
Megtartom, legalább is még nincs szívem megválni. Tegnap hajnalban is -10 fokban első főtengely fordulatra indult, mintha 30 fok lenne
.
Ez a kompkúteres téma elég összetett. Sajnos nem lehet akármilyen pass-thru eszközt használni a Xentry-hez. Nyilván a márkaszerviznek rendelkezésére áll STAR C4 C5 C6 eszköz, amivel piszkosul pontos diagnosztikát lehet felállítani. Minden eszközt meg lehet szólítani az autóban, self-teszteket futtatni, bármilyen infót meg lehet ismerni, ha kell szoftvert is lehet frissíteni. Pontosan ez az ami a nem márkaszervizek esetében többnyire nem áll rendelkezésre. Rádugnak a kocsira valami fügyi eszközt, valami himihumi programmal és a fél autót kicserélik egy összetettebb hiba esetén, pontosan ahogy írtad.
Három lehetőség van:
Szerezni kell eredeti multiplexert. Nekem nem sikerült találnom hivatalos beszerzési forrást, gyanítom csak szerződött szerviz partnereknek van lehetőség, egy nagyobb vagyonért.
Vagy egy kisebb vagyonért másik gyártótól választani. [Itt van például ez] És ez még szinte a legolcsóbb, de garantálják vele a Mercedes-Benz – XENTRY J2534 Pass-Thru működését.
Vagy a kínai testvéreink leleményességét kihasználva, az aliexpress, chinaobd2, stardiag.net, vagy az ebay-ról kell rendelni STAR Diag hamisítványt. Kiváló minőségben is gyártják, csak nagyon oda kell figyelni mert az eredeti hamisítványt is hamisítják, az Ebay az utóbbival tele van 100K környékén. De itt is minimum 500-600 dollárról beszélünk. Plusz néhány dollárért az eszközhöz párosított, előre telepített Xentrit is adnak egy vinyón. És még néhány százasért már laptoppal együtt küldik, teljesen kulcsra készen.
Hát szóval ha azt mondja az autóberhelő, hogy rádugjuk a PC-t, az bármit is jelenthet. Ebben a szektorban a valamennyire normálisan használható hardver kb 4-500k-ról indul. Ez alatt tényleg pénzkidobás bármit is megvenni, bármennyire is csábító a reklám anyag. És még azok is fényévekre vannak egy Bosch KTS-től, vagy a STAR Diag-tól.
-
Atimester
aktív tag
válasz
realpopek #13676 üzenetére
A gyártóknak nem az az érdekük, hogy te jól járj, hanem, hogy minél többet vásárolj tőlük.
(mocskos világ van!)
Persze azért valamennyire iránymutató a színe. Én is a benne lévő kék fagyállót töltöttem utána kékkel még tavaly télen. (Külföldről behozott autó, nem tudni, mi volt benne.) Aztán figyeltem a fogyást, változást. Nem lett zavaros, nem habzott, ezért megnyugodtam. Bár azt írják, 2-3 évente cserélni kell, de én az előző Hondámban 20 évig ugyanazt a fagyállót használtam. Évente megmérettettem a benzinkúton a fagyáspontját, és soha semmi gond nem volt vele. (nem cseréltem, nem töltöttem utána és jó volt) De az HONDA. A Mercikre már jobban kell figyelni, mert ha beszarik, akkor vagyonokat lehet rákölteni! -
realpopek
tag
Sziasztok,
A múlt héten kicseréltem a termosztátot W209 270 cdi autómon, viszont a cserekor természetesen folyt ki hűtőfolyadék. Olyat találtam hogy zöld színű fagyálló kell bele:http://autokotua.com/fagyallo/mercedes-benz/clk.html
Vettem 1kg fagyállót ilyet:https://online.auchan.hu/shop/otthon-haztartas/auto-es-motor-felszerelesek/autoapolas-es-karbantartas/fagyallo-folyadekok/prelix-autoglykol-fagyallo-hutofolyadek-72-c-1kg.p77155/753023.v3614245
Ezzel feltöltöttem a megfelelő szintre, az lenne a kérdésem hogy okozhat-e problémát hogy keveredik a régi és új fagyálló?Köszönöm.
-
-Solt-
veterán
Urak,
2.2-s CDI Vito (2014-s) mostanában 1400-1600-s fordulat közöt egyenletes, minimális gázadáskor bedadog, 4. fokozatban jelentkezik leginkább, legalábbis eddig így vettem észre. Hibakód nincs.
A másik, hogy intenzív gázadáskor csörgő hang jelentkezik, ami csak magasabb, 2500-2800-s fordulat felett halgat el... lassú gyorsításkor nem csörög egyáltalán.
Ez a két dolog összefügghet, van valakinek ötlete, hogy mik lehetnek ezek?
-
Richárd94
újonc
válasz
Kickass #13667 üzenetére
Köszönöm! Illetve ezt írja jelenleg "nächster service b in 25 tagen" értem én mit ír a kijelző.
De pontosan milyen szervizt kér? És mi lenne ha letelne a 25 nap szerviz nélkül? Egyébként szervizelve lesz, most jelenleg nincs használatban az autó. A szervizt ettől függetlenül megkapja. Köszönöm előre is . -
Harcsai
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2003-as automata A170-ünk. (w168)
Kulcsos autó, de egy rövid fordításra automatikusan önindítózik. Viszont melegen, akár pár perc járás után ha leállítjuk, nem indít többször. Nincs hibaüzenet, nem is teker, nem is kattan. Viszont ha kézzel meghúzatom az önindító reléjét, simán pöcc-röff, és kimegy a világból.
Immó jó, ha leveszem a gyűrűt megjön a start error, ha visszateszem, eltűnik.
Fékpedál kapcsolóját kimértem, mindkét érintkezője jó.
Tengely jeladóról azt olvastam, hogy ha gyújtáskulcsot elforgatom és mozdul a fordulatszám mutató, akkor esélyes hogy jó. Mozdul.
Merre keressem a hibát? Az ECU-ból kap a relé fix pozitívot, és egy pozitív szálat, amit mikor indít átkapcsol testre, majd ha elindult, vissza. Csakhogy ezt melegen nem teszi.
Nincs több ötletem. Kormányoszlopot még nem szedtem szét, de szerintem ott sem lesz hiba.
Most jobb híjján építettem bele egy nyomógombot, ha a kulcsot gyújtásra teszem, a gombbal gond nélkül indul, de nem szeretném így hagyni!
Segítsen valaki. -
ricsmoka
tag
Sziasztok! W203cdi probléma! Kicserélték a kertergáz elválasztót. Jött ki egy kis olaj a kupak mellett. Benne van az új alkatrész de valahol még nyomja az olajat. Sokszor égett szag van ha megállok. A turbonál láttam egy kis folyást. Lehet valami tömítés lesz. Tippek? Szerintetek hol szokta még nyomni az olajat?
-
KuCu_155
tag
Sziasztok!
Következő a probléma egy 2004-es A140 benzines az alany.
Hidegen pöccre indul , egy hosszabb út megtétele után, üzemmeleg állapotban nem indul az autó. Ha áll pár órát egyből megint indul.
-Akkumulátor teljesen új
-Generátor tölt
-Önindító jóEsetleg tud valaki adni valami ötletet merre keresgéljek ?
Előre is köszönöm! -
Richárd94
újonc
Üdv Mindenkinek!
Beszéltünk már anno autóvásárlással kapcsolatban, nos vettem egy 2013-as c osztály 220 cdi-t 125KW-ttos
típust (OM651) manuális váltóval. Kérdésem, motorolajjal kapcsolatban, a gyári specifikációk érdekelnek.
Mi a gyári ajánlás? Ki mit használ ehhez a motorhoz? Illetve a váltóhoz is érdekel, egyébként úgy hoztam hogy cseréltek benne mindent, papír is van róla. A gyári könyveket annyira még nem néztem át. Itt a fórumon gondolom már valahol lehetett erről szó. Köszönöm így előre is! -
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire nyűgös a w212 651 motorkódú 220 cdi ? Mire figyeljek?
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Boldog Karácsonyt mindenkinek így utólag is.
Tudja valaki, hogy 2005-ös A150-eshez (azt hiszem W169) hol találhatnék kezelési útmutatót? Az autó németországnól lett behozva, így csak németül van könyv. Angol vagy magyart szeretmék. Google nem nagyon segített.
Köszi előre is ha tudtok segíteni
-
Batman2
őstag
Boldog Karácsonyt mindenkinek !
-
-Solt-
veterán
Urak,
Néha be-be csipog a biztonsági öv visszajelzője, de ilyen jellegű hibával még nem volt dolgom... barkácsolható, vagy cserélni kell a "fogadó részt"?
-
Batman2
őstag
válasz
Mintcar #13657 üzenetére
Eladod, bontod, vagy meg tartod az öreget ?
Van már tapasztalatom nekem is a kompjúteres csodákban, de sokkal nem jobb az sem mint a régi, sőt, nekem inkább rosszabb.
ha hiba van, mond ugyan valamit, de az nem jelent semmit, attól még bármi lehet vagy akár nem egy esetben maga a hibát jelző érzékelő hibás, ad fals jelzést.
Attól még ugyanugy kellene érteni az autó minden porcikájához, mert lehet kódkiolvasni, csak az a baj, a mai fiatalabb szerelők is már csak úgy szerelnek, hogy "rádugjuk a kompjútert, azt az majd memodja hogy mi a baj!"
Aztán elkezdenek alkatrészt cserélgetni, és ha mázlid van, hamar megtalálja, kevesebbe kerül, ha peched van, egy pici hibának is sok százezres számla lehet a vége, mert fölöslegesen kicserélte a szerelő a fél autót, amit persze mind kiszámláz a munkadíjjal együtt.
Azért sok sikert kívánok az újabbhoz !Üdv.
-
Mintcar
tag
válasz
Batman2 #13655 üzenetére
Megvan, de lassan cserélődik. Már 14 éve hajtom. A következő w211 lesz. Egy picit összetettebb technika, és vélhetően több törődést is fog igényelni, de ahogy elnézem WIS-ben egészen szerelhető/karbantartható házilag is. De például egy egyszerű fékbetét csere sem oldható meg az SBC inaktiválása nélkül, legalábbis gyári előírás az inaktiválása. Minden esetre szoftver oldalról is fel kell készülni, mert ez a típus már legalább eltudja mondani, hogy mi a nyűgje (vagy legalább is azt, hogy merre kell kezdeni a hibakeresést).
-
Mintcar
tag
Sziasztok,
Valakinek van tapasztalata a Xentry és a DAS programmal kapcsolatban? Nem tudok kiigazodni a két program kapcsán. Sok helyen együtt emlegetik a két programot mintha a kettő, ugyanaz lenne. Elméletben pontosan ugyan azt funkciót látják el. De mintha a két program, mára összeolvadt volna és már csak a Xentry létezne. W211 -hoz szeretném használni, csak melyiket szerezzem be, melyik passzol jobban a w211-hez DAS vagy Xentry
Ami biztos hogy friss verziói csak a Xentry-nek vannak.
-
epervári
friss újonc
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem!!! W123 2.4d adagolóba membrán cserre lesz!!! Csakhogy ít jön a bökkenő azt mondják hogy ki lehetne cserélni úgy hogy fent van az adagoló csak a szimeringet kell kiveni csakhogy én szét szedtem itthon egy nem mükődö adagolót és rőgzitve van egy sasszeggel és hát elég szük a hely hogy a kezem be férjen!!!! Valakinek van valami jó ötlete vagy tapasztalata?
-
pfer
újonc
köszönöm, meg fogom nézni a javaslatod alapján
-
DiVaD
senior tag
Sziasztok!
Bevallom, hogy kb 2-3 oldalt olvastam vissza (lehet nem is a megfelelő topicban), de nem igazán találtam rá választ.
Néztem a mobile.de-t illetve a használtautó.hu-t is, mivel nagyon tetszik nekem a régi (2000-2004) közötti SLK200.
Érdemes még venni vagy már az összes bontó szökevény?
Nem értek az autókhoz, igazából a szervíz és a fenntartási költségeket sem ismerem.Van esetleg valami típushiba illetve mire kell figyelni? Van itt a fórumon ajánlott budapesti szervíz?
Válaszotokat előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bittorrent topik
- Lefagyhat a Galaxy A56, így lehet feléleszteni
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Dell notebook topic
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Xbox Series X|S
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB NZXT H5 Flow RGB 650W
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R9 5900X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Bomba ár! MacBook PRO 13" 2020 4TB3 - i5 I 16GB I 512SSD I OS X Sequoia I Cam I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest