A kormányművel nekem is vannak gondjaim, "3-400.000 km útán jelentős a holtjáték mindegyiken" ...a miénk is bőven 500.000 felett van már.
Ráadásul a szervo is kapitulált. Kiváncsi lennék ,hogy a szervószivattyu hibásodott meg vagy a kormányműben van a gubanc, hogy lehetne ezt kideríteni? Mert a szervószivattyúhoz a bárdiautónál találtam Lemförder javítókészletet 6775ft ért, ( első ránézésre 1 marék tömítőgyűrű meg hasonló szöszök) ennyiböl megoldódna a szervóprobléma? Mert ha a kománymű a "ludas" azt már nem javíttatom, mivel a hatalmas holtjáték adott.
Szóval a kormányműcsere nekem is esedékes lenne.. csakhát az a 700.000ft komoly visszatartó erő. A 420 dollárosban én is benne lennék csak az meg gyanúsan olcsó a 700ezerhez képest.
A szálítást biztos meg lehet oldani valahogy..(haveromék mennek ki nyáron kaliforniaba dolgozni +táborozni, akár ők is hazahoznhatnának 1et-1et ) amugy az UPS vagy vmi nemzetközi csomagküldő is elhozná biztos, csak megbízható legyen az alkatrész minősége.
A másik dolog ami nekem nem tiszta ,h a szervószivattyúnak van valami köze a fékrásegítéshez? mert az sem müxik.
Üdv mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
W123 200D 1980 (220D blokk)