Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Batman2
őstag
Mintcar!
Ki cseréltem én is az üzemanyag pumpát az olasz cég által felújítottra, nem kellet sokat pumpálni, pár nyomás után kinyomta a levegőt és tele volt.
Indítás után semmi sántitás, mentem vele egy kört kisutcákon, talán mintha kicsit energikusabb lenne.Egyébként mielőtt átcseréltem, kiváncsiságból beinditottam a motort a régi pumpával, indult azonnal, semmi sántitás, bizonytalanság, pedig már legaláb 5 hete nem volt beindítva!
No, majd ha sikerül leműszakiztatni aztán rendesen tudom használni, bejáródik a rendszer, akkor majd kiderül, hoz e valami pluszt az új pumpa
Üdv.
-
Batman2
őstag
válasz
barnam_ #10919 üzenetére
Igen, én is olvastam, de nekem most se autóm, se időm.
Az öreget még mindig kasznizom, nincs már rajta műszaki sem, ha kicsit feljavítom, akkor tudom csak egyáltalán műszakiztatni.Múlthét végén meg Ikarus találkozó volt az M3 Archeoparkban, ott is mindig vannak veterán autók, ott is volt most is Mercedes is, bár 23-as egy sem.
Hátha jövőre végre sikerül már oda is eljutni.Üdv.
-
barnam_
nagyúr
Nyilván sokan hallottátok a topicból, 40 éves a Mercedes-Benz W123 találkozó van ma a Kiskunlacházi reptéren.
Én ott leszek
-
#48613632
törölt tag
válasz
Templomegere #10917 üzenetére
Fogalmam sincs, és így hirtelen meg sem találtam.
-
#48613632
törölt tag
válasz
Des1gnR #10914 üzenetére
Alapvetően, azokból az időből származó Merceket két különféle mocival szerelték.
A régebbi, a W202-ből átemelt engine volt az M111, az újabb az M271.
Ránézésre meg lehet mondani, melyik melyik.Balról M111 és jobb oldalon az M271. A szelepfedél deknin látod a különbséget leginkább, illetve a motorburkolati elemeken.
A leglényegibb különbség pedig, hogy míg az M111-et duplasoros vezérlánc hajtotta, az M271-et szimpla.
Előbbi kicsit zajosabb, ha öregszik, illetve nagyobb fogyasztás jellemzi. Cserélni illik 200ezer után, de láttam 300ezret futottat, gyári lánccal.
Viszont ha szakad, akkor majdnem biztos, hogy drága lesz.M271 újabb, szimpla soros vezérlés, halkabb, kevesebbet fogyaszt, rövidebb csereperiódus. Van esély, hogy nem szakad, csak átugrik, és megúszod károsodás nélkül. (Bár nem erre kell hajtani)
-
aero.
veterán
A hofok kijelzo izzoja ki van egve nalam a muszercsoportban, tudja valaki milyen foglalatu kell bele?
-
Des1gnR
őstag
Kedves Mercisek
Szeretnék kicsit képbe kerülni C osztály ügyben. Egy benzines 2001 utáni modellt szeretnék, mint pl: [link]
Azt szeretném megtudni, hogy milyen motor ajánlott, mire figyeljek oda és mennyi tartalék pénzre lesz szükségem alapvető dolgok meghibásodása esetén.
Alapvetően 1,7M-ig nézegettem 2009 utáni autókat, de arra gondoltam, hogy ha veszek egy jobb felszereltségű régebbi autót és a maradék pénzt félreteszem vészhelyzetre, akkor talán jobban járok.
Segítségeteket köszönöm
-
#48613632
törölt tag
Black MOT eléggé divat az UK-ban, bár most pár éve szigorítottak. Én vittem át pár autót, az elmúlt pár évben
Mármint, mint tulaj. 80-100 körül ment feketén, és átment akkor is, ha utána szétesett.
Aztán most kicsit szigorúbb, olyan 55-60 körül fizetsz, de a fő dolgoknak jónak kell lennie. A lengőkar pl benne van.
Ja, a front brake disc mondjuk nem gáz, bár nem is értem, hogy hogyan nem kopott le, amíg odaértA fékcsövek macerásabb, már ha magadnak csinálod, mert aláfekvős, és egyáltalán nem kényelmes. Mondjuk én 203-ast hajtok, de nem lehet sokkal más az sem.
Index meg gondolom búracsere, azt kakukkITT néztem a TotalCarCheck-en. A MOT historyhoz be kell regelni. Azt a bordó mercit kerestem ki, amit posztoltál, P242RHY
-
aero.
veterán
válasz
#48613632 #10908 üzenetére
Megvettem igen.
Volt fail most is, rear direction indicator incorrect colour, de ennyi.Advisory az Brake hose perished meg front brake disc corroded (sokáig állt, ez már el is tűnt azóta).
Jövőhéten jönnek az olajcsere dolgok és akkor ránézetek erre a fék cső dologra is.Black MOT alatt mutyizást értesz? Kereskedésektől sok dolog kitelik mondjuk.
De jót néztél? Mert a kép nem az enyémről van.
-
#48613632
törölt tag
Duplasoros láncos
Megvetted már? Amúgy annak nézz majd utána, hogy az uccsó vizsgán min bukott. Két első, alsó lengőkart írja, a fényszóróállítást, és alulról hiányzik a takarólemez, vagyis műanyag
Mivel voltak advisory-k, és amikor átment, ezek eltüntek, valszeg Black MOT-on csúszott át. Persze nem biztos, de ezeknek nézz utána.
Ha nincs alul a burkolólemez, akkor Black MOT volt nagy valószínűséggel. -
barnam_
nagyúr
Bárdi webáruházban vezérműláncot találtam hozzá, bár ott M111.974-et ír.
-
barnam_
nagyúr
Szép, szép, de rozsda nem csak ott lehet, ahol szem előtt van.
Szerintem mindenképpen nézz alá, kérd meg hogy emelje fel. S akkor már az emelőpontokat is megnézheted, egy kis műanyag ajtót kell kipattintani. Általában ott szokott rozsdásodni a küszöb.
Mennyit kérnek érte? Csak kíváncsiságképp
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
Otthagytam erte a kauciot, nagyon szep allapotban van, a hatso kerekjarati ivnel van egy nagyon minimalis rozsda kezdemeny. Holnap vagy holnap utan kiprobalom, ha oke akkor elhozom. Elektromos napfenyteto, elektromos fejtamlalehajtas minden nsgyon szepen mukodik a 4 ablakkal egyetemben. A tarolorekeszek szepen nyilnak, a motor hangja egeszseges. A valto allo helyzetben nem rant a fokozatok kozott.
-
BeZol
őstag
Sziasztok!
W246-os 2014-es B220CDI-t kinézett ki a rokonom magának (170 lóerő). Lehet már tudni valami gyerekbetegséget erről a motorról más szériából, vagy úgy egyáltalán bármilyen 2. generációs B-merci problémáról? Már kerestem, de nem igazán volt beszéd róla a fórumon.
Köszi előre is! -
aero.
veterán
Sziasztok
A szemem ügyébe akadt egy W202 230 (nem a kompresszoros, 150 lovas 2.3 szívó). Egy tulajos, 1996-os gyártmány, bordó, 100e mérfölddel. Automata, ennél tudom mik a jelek, hogyha rosszalkodik. Mire érdemes még figyelni, valami sarkallatos pont? Tudom hogy az íveknél rozsdásodik, képről ennél annyira nem látszik, igaz nem túl nagy felbontás. Világos szövet belső, 4 el. ablak. Elegance felszereltség (ebben tudja valaki mik vannak?)
-
Dashes
őstag
sziasztok!
ismerős 2002 C220 CDI-je injektor problémás(egyik ereszt), felújítás vagy csere ajánlott? -
Attix82
addikt
Hali.
Esetleg valaki tudja hol találom a w210-esnél a kondi páravíz lefolyóját ?
-
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #10891 üzenetére
Igen, az első hat karakter a motor típusa.
OM616 lehetséges, hogy az. -
molnarpeter
nagyúr
Motorszám/motorkód: lenne egy régebbi dízel blokk, aminek meg kéne határozni a motorkódját. Szívó, Bosch FP/K22M13 adagoló van rajta. A sejtésem szerinti motorszám (két csavarfej negatívja között az öntvényben 6 szám, pár mm sima, aztán 3/4 karakter, ha jól láttam) első 3 jegye "616, OM616 lenne ezek szerint?
-
Jaffa75
őstag
Urak egy kis segítséget szeretnék kérni...
Öregem 2004-es clk 200-as cabrio-ja kitalálta (1.8 kompresszor), hogy elfelejti az alapjáratot...
erősen ingadozik, illetve az elvesztette az erőt is, észnél kell lenni, hogy ne fulladjon le elinduláskor! 2 hónappal ezelőtt nálam volt hétvégén, semmi gond nem volt vele...
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy merre kellene elindulni?? A szerelő vélhetően (fater nem tudta megmondani, én meg nem szaladtam le 100km-re Pestről) EGR szelepet akart cseréltetni, de ez nem javított semmin...
!
Köszönök minden tippet, és ötletet...
-
barnam_
nagyúr
Van köztünk bulibáró?
Bulibárók, okoskodók, mezőgazdasági szakemberek kíméljenek!
Ez a padlizsán lila szín gyönyörű, ez a kedvencem a 124esből.
-
motoflug
őstag
válasz
barnam_ #10883 üzenetére
Alapjáraton sok típust nézek, mivel rohangálni, nyaralni járni használnánk az autót, és ez is tetszene. Csak ha nem muszáj, nem verném magam nagy költségekbe, ha mondjuk találok egy kisebb költségvetésű autót. Ezért kérdezem, mert csak a nepitelet-et meg a hallottakat tudom figyelembe venni, ami elég vegyes.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Mercedes A160-at ajánlanátok első, hétvégi autónak? Azt hallottam, hogy majdhogynem rémálom a szerelése, ill. elektromos nyűgjei vannak az autónak. Igazából valami fantáziát látok benne, de nem tör össze a világ, ha nem ajánlott.
-
sasa83
csendes tag
Sziasztok!
Nézelődtem a neten főtengelycsapágy ügybe és lenne pár kérdésem!
Kolbenschmidt csapágyat néztem alap méretbe de két félét hoz hozzá!
Részletezi a készletet úgy írja 4-4-2
Csapács párakra gondol szerintem!
Mindenhez ír cikszámot is!
Két féle alap méretet ad!
A külömbséget a 2-esnél írja, a szélességbe!
Az egyiknél 1:27
A másik 1:33,9
Mind a két alap méretet írja az én autómhoz!
Igazából az lenne a kérdésem hogy 2-féle főtengelyel szerélték őket?
Vagy mi ez a különbség??
Természetes semmit nem rendelek amég nincs szétszedve!
De nagyon kíváncsi vagyok, hátha tudjátok! -
applause
aktív tag
Tud-e valaki Szeged vagy Hódmezővásárhely körzetében gyári diagnosztikára képes szerelőt?
-
Ranger^41
aktív tag
válasz
barnam_ #10875 üzenetére
Nem hinném hogy w202 specialitás, szinte ugyanaz a hátsó futómű van alatta mint a 124 meg 190 alatt, sőt szerintem a 2000es évek közepéig. Normális prés kell hozzá, ha le van szedve az agy, ha helyben szerelik akkor meg egyészt macera kiszedni a csapágyat, beütni/húzni meg pláne...
-
#48613632
törölt tag
válasz
DuDieHUN #10874 üzenetére
A belső az gyárilag ilyen mintázat. 203-asban is van hasonló. Nekem is volt, de cseréltem bőrre, meg fabetétre
Ellenben, csupa kosz a lábtér, a pedáloknál, meg a középkonzol is teli van minden sz@rral.
Én inkább ezért nem venném meg. Igénytelen tulaj. A fotóra azért kitisztíthatta volna. -
barnam_
nagyúr
válasz
Ranger^41 #10870 üzenetére
Ja jó, nem is mondom, hogy bunkó vagy
Sajnos más Mercis szerelőt nem tudok.Egyébként akkora meló a W202-n kerékcsapágyat cserélni, hogy inkább nem is vállalják?
Az enyémen cseréltünk (W124). Nem mondom hogy otthon egyedül megtudnám csinálni, de nem lehetetlen, csak a megfelelő szerszám kell hozzá. Ha veszel egy bontott kerékagyat, abban nem tudod milyen csapágy van, lehet egy év múlva megint cserélned kell.(#10874) DuDieHUN: a belseje szerintem csúnya. Ez a tarkabarka belső a Suzuki Swift belsejére emlékeztet.
-
DuDieHUN
aktív tag
erről mi a
véleményetek: http://hardverapro.hu/apro/c_180_as_merci_elado_1994 -
#48613632
törölt tag
válasz
Ranger^41 #10872 üzenetére
Hát akkor az van, hogy mégiscsak cserélj komplett agyat, bontottan.
Ok, lehet, hogy az is csapágyas, vagy az lesz.
De filléres cucc, és egy óra alatt megvan, a le-felrakás.Hasonló szituban voltam w203-as hátsó porvédő lemez miatt, és végül agycsere lett.
Pedig megvan mindkét oldalra, a vadiúj. Darabja drágább volt, mint a komplett agy, bontottan, természetesen porvédő lemezzel. -
Ranger^41
aktív tag
-
sasa83
csendes tag
Sziasztok!
Azt az érdekességet el felejtettem mondani hogy a csapágynak csak a jobb fele van elkenődve!!!
Már bánom hogy nem csináltam fényképet, de siettem az összerakással!!
Tehát amikor lent volt a kezembe a csésze a csapággyal, felülről ránézve kb a felétől volt elkenődve kifele, a jobb oldala! A felső résznek is csak a jobb oldala lehetett elkenődve!! Elképzelhető hogy ezért nem csinált még nagyobb galibát, mert a bal fele az hibátlannak nézett ki szemre, gondolom az fogta a főtengyelyt, azért nem verődött még szét!
Lehet hogy ennek nincs semmi jelentősége, de azért beszámoltam róla!
Ha szét lessz szedve csinálok képeket! -
sasa83
csendes tag
válasz
Templomegere #10861 üzenetére
Szia!
Amikor szét volt szedve és levettem a csészét a csapágy fixen normálisan állt a helyén!
Ki is vettem a csészéből, nem csináltam vele semmit, csak szemügyre vettem!
Visszarakásnál szinte bele pattant a csészébe nem mozgott egy század milimétert sem!
Remélem azóta nem fordult át!
Igen én is ezt tervezném hogy azt az egy csapácsat kicserélni hátha jó lessz!
Kérdés majd mit mond az öreg szerelő akit tudtam szerezni!
Nagyon köszönöm a címet amit adtál, ha itt nem megy a dolog akkor elviszem hozzá!
Megpróbálom itt helybe mególdani előszőr!
Láttam hogy te is meg t.zsolti is szakemberek vagytok, legszivesebben hozzátok vinném, de sok az a 200-km amire vagytok!
Meg igazából a másik nagy rejtély hogy mióta lehet ez ilyen?
Az is lehet hogy már évek óta ilyen, vagy a patkázás előtt 1-héttel adta meg magát!
Meg igázából honnan tudom hogy nem verte ki megint?
Minden héten le kéne szedni a kartelteknőt megnézni?
Máma délelőtt húztam ide a mi házunkhoz a barátom opel astra-ját!!!
G asta 1.6 benzin, december elején vette, elkezdte használni 350-km után megszórúlt neki a negyedik hengernél a szívó szelep! Szét lett szedve hengerfej le összes szelep csere, nem tudom mit cserélt benne a gyerek még akkor! A szerelő mondta hogy kicserélte az összes szelepet , meg kapott egy síkolást a hengerfej!
200-ba fájt a barátomnak, de úgy volt vele legalább most már tudja jó a motor!! Csak a hengerfejet javították!
Máma húztam délelőtt ide az autót a házunk elé szem előtt legyen, tőlünk 100-méterre robant le!
Nagy csattanás, leállt vége az opelnak!
Csörög csattog nem indúl!
6000-km tett meg a felújítás óta!!
Levettem a vezérlésről a felső műanyagot, hátha lehet látni valamit!!
A szíj nincs elszakadva,de a szívó sor felőli vezérműtengely az mozog!
Ott lesz valami megint a szívó résznél!
Én nem is foglalkozok vele tovább, nem vagyok szerelő!
Csak azért írtam hogy sajnos az én környékemen ilyen jó megbízható szerelők vannak!
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
Ha elakadnánk az öreggel majd lehet még kérek segítséget tőletek!
Majd csinálok képeket az alkatrészekről!
Nézegettem a csapágyat a neten de úgy láttam hogy csak készletbe van!
Ha arra kerül a sor hogy csak azt az egyett kell cserélni, véletlen nincs nektek elfekvőbe ilyen csapágy pár??
Megvenném!!! Nem sajnálom a pénzt a csapágysorra, de ha lenne bontott és talán még gyári lenne az lenne az igazi! Még csárik a nyugvók, benne a jel az összesbe,és akkor gyári is maradna az a része végig!
Mindent köszönök!
Be fogok számolni mire jutottunk!
Szia! -
sasa83
csendes tag
válasz
t.zsolti #10860 üzenetére
Szia!
Igen számomra is fura volt hogy csak az az 1-csapágy a rossz, nem tudtam mire vélni!
A többin akkor még semmi nem látszódott, direkt levettem őket hogy szemügyre tudjam venni mindengyiket!
Azért is kérdeztem tőletek hogy mi a véleményetek ezzel kapcsolatba, mert ha nem ütöm szét a patkával a teknőt, akkor igazából nem is tudnám hogy ilyen baj van! Nem mértem semmit csak szemre néztem meg, de a többin semmi sérülés nem volt, a sérült csapágynál a főtengyely szemre hibátlan, semmi karc semmi égési nyom!
Az autó több mint 20-éve van a családba, 10-éve örököltem meg én! Magyarországi forgalombahelyezésű!
A motor már 4-5 éve volt megbontva először, tök gyári volt minden, nálam volt az első megbontása!
Azokat a csapágyakat még németországba a gyárba rakták be, nem lehet rossz méretű! A hajtók lettek cserélve a gyűrűsor miatt!
Ha minden igaz én fogom csinálni ha szabin leszek!
Találtam itt a közelbe egy öreg szerelőt aki régen precíz 123-as szerelő volt!
Máma délelőtt beszéltem vele, már évek őta nem dolgozik, de rá tudtam beszélni hogy ha szétszedem akkor elmegyek érte elhozom, és akkor megnézni mi a helyzet vele! -
MPowerPH
félisten
CLS -eket nem szereltek hutott ulesekkel? Mert eddig barmelyiket nezem, egyiben sincs, mig az E -ben azert talaltam parat.
-
Ranger^41
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani BP-n vagy környékén olyan lelkiismeretes szerelőt, aki hajlandó hátsó agyban csapágyat cserélni, és van is hozzá rendes prése? Sajnos akihez most viszem, ő egyben cserélné az agyat bontottra, de ha már megvettem a rendes skf csapágyat, akkor nem akarok belefutni valami hasonló szar búgósba, mint az enyém
Egyébként üdv minden csillagosnak, ő az enyém:
'98 W202 C280 V6 Sport -
Templomegere
senior tag
válasz
t.zsolti #10860 üzenetére
Ha nem forgott meg a csapágy a csészében, akkor meg tudja nézni a méretét, a főtengely csapot csak mikrométerrel tudja megmérni rendesen, ebből a kettőből kiderül jó volt a méret vagy sem. Lehet simán csapágyhiba, lehet kis olajhiányos állapot okozott kezdeti rongálódást ami aztán elfajult idővel. ha szétkente keverte a csapágyat annak lehetnek főtengelyre nézve káros következményei, de azt csak kiszerelés után gépműhelyben mondják meg 100% -ra. Én ha enyém lenne tennék bele egy db új csapágyat a rossz helyére és hajrá. Ha szerencsém lenne kimenne a világból ha ismét kiverné akkor tudnám biztosan hogy motor szét, főtengely ki.
-
t.zsolti
tag
válasz
sasa83 #10856 üzenetére
arra gondoltam a méricskélésnél , hogy csak 1 csapágy hogy tud tönkremenni hiszen minden henger között csapágyazott tehát 1 csapágy kimegy akkor a többin is kéne valamit látni mivel a főtengely elég merev ( gondolom én ) ahhoz , hogy hajladozzon .Vagy valamikor előtted valaki kisebb méretű csapágyat rakott bele.
Mérd meg a csapot amiről levetted, vagy ha hozzá tudsz jutni a Plastygage nevű hézagmérő szetthez ( http://www.mrcycles.com/page/bearings ) és lemérni a csapágyhézagot. -
Templomegere
senior tag
válasz
sasa83 #10858 üzenetére
ha teljes nyugalomban szeretnéd tudni azt a gépet akkor ezzel a hibával szerelőhöz kell vinni . Rendes , lelkiismeretes szerelőhöz . (Csabai Sándor , Csömör ) Ha biztosra akar menni az ember akkor itt már mérni kell , megtalálni az okot . De az is lehet hogy sima csapágy hiba , de a mellette lévő hajtókar csapágyat mindenképpen nézd meg ha mégis úgy döntesz te ezt megoldod . Főtengely felületét ellenőrizd , tükör simának kell lennie , egyenletesnek . Az olajzó furatot ellenőrizni .
-
sasa83
csendes tag
válasz
Templomegere #10857 üzenetére
Szia!
Jövőhéten dolgozok utána szabadságon leszek 1-hétig akkor szétbontom megint a gépet!
Sajnos itt nincs normális szakember akihez el tudnám vinni, ezért inkább én szoktam javítani!
Régebben vittem szerelőhöz de brutál módon kaptam vissza mindig, fél napot szereltem utánuk, erre rá untam ezért én javítom! Volt már javítva a motor, kapott egy alapméretes gyűrűsort, meg a hajtó csapágyak ki lettek cserélve annó! Nem volt a csapágyakon semmi sérülés de azt mondta aki csinálta hogy az új gyűrűsor miatt ilyenkor a hajtó csapágyakat is ki szokták cserélni! Rendbe van amúgy a motor, sajnos nincs garázs télen is kint alszik de indul normálisan hidegbe is!
Azt szeretném megkérdezni tőled hogy mit ellenőrizzek le ha szétbontom?
És a másik hogy mitől lehet ez?
Olajat normálisan cserélem, nem folyik, nem eszi!
Előre is köszönöm a segítségedet! -
Templomegere
senior tag
-
sasa83
csendes tag
Sziasztok!
3-hete sikerült úgy be állnom a parkolóba hogy megütöttem az olajteknőt a patkával!
Sajnos elég nagyot kapott az eleje, el is folyt az olajam, megsérült a nagy kartel teknő is.
Tudtam hozzá másikat szerezni ki is cseréltem őket!
De viszont amikor le volt bontva az alja körbetakarítottam a belsejét kicsit ha már ott vagyok és észrevettem valamit! Észrevettem hogy az utolsó csészénél ami a főtengelyt fogja valami picit kiáll! Hiába néztem nem voltam előrébb, mondom leveszem azt a csészét! Levettem és akkor láttam hogy a benne lévő csapács szét van nyalva de rendesen! Nézegettem tovább a felső része is ugyan úgy el van nyalódva! Oldalra kiáll végig 1-mm a csapácsból! Levettem a töbitt is azok tökéletesek! CSak az utlsónál van probléma a váltó felöl! Megnéztem a főtengelyt semmi nem látszódik, tök sima egy darab karc nem volt rajta! Visszaraktam, átforgattam nem szorúlt semmi, összeraktam a teknőt is olaj bele indít. Tökéletesen jár semmi kopogó csattogó hang nem jön belőle szépen megy! Hozzáteszem muszály volt összeraknom anyám jött haza Amerikából, kellett az autó! Anyám itthon tartoszkódása alatt mentem 2000-km két hét alatt tökéletes szépen megy az autó, volt benne minden pálya 130-al, pesten is a dugóba ülés megvolt járó motorral!
Szerintetek ez mitől lehet hogy az utlsó csapács így kivan?
Mit csináljak, kicseréljem őket, vagy ne foglalkozzak vele?
Vegyek hozzá csapágysort és csak az utlsót cseréljem ki?
Az olajnyomás 1.5- bár alá nem megy még a pálya után sem!
Hozzáteszem alap méret a főtengely gyári csapággyal!
Benne a nagy merga jel az összes csapágyba!
Várom a tanácsokat tapasztalotak!
Köszönöm!
Sziasztok! -
barnam_
nagyúr
A Lexus bevégezte, merre tovább?
Ez mekkora egy dilettáns vélemény... ez ilyen nesze semmi fogd meg jól.
Nyilván lehetetlen összehasonlítani a két autót, de nem gondolnám, hogy egy jó állapotban lévő 20 éves Mercedes alkalmatlan lenne a mindennapi közlekedésre.Ha lesz garázsom, a 124-es mellé szeretnék majd egy 126-ost is.
-
barnam_
nagyúr
válasz
barnam_ #10836 üzenetére
Jó is lett a fogyasztás, végül 986 km-t mentem, ebből olyan 450 km Budapest, a többi országút meg autópálya (100 km/h körül). 6.3 liter 100-on, nem értem hogy egy 3 literes motor hogy tud így fogyasztani
1500-2000-nél váltok, tovább pörgetni felesleges, így is jól megy.
Amúgy fura, de leginkább váltásnál érezni, hogy jól megy a kocsi. Először légszűrőcsere után vettem észre, hogy 1-2-3 fokozatok között gyorsan, finoman tudok váltani. Most legutóbb Agip DieselTECH-et tankoltam, s mintha hangosabb lenne picit alapjáraton, de jobban is megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Gumi és felni topik
- iPhone topik
- Windows 10
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Eredeti játékok OFF topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Windows 11
- További aktív témák...
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- Babzsák fotel (Dr. Relax - Gamer, sötét zöld, keveset használt, hibátlan)
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok (Fekete és Fehér)
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- AKCIÓ! GIGABYTE Z370P i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest