Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bedanobert
csendes tag
szía bocsi a zavarásért kezdő vagyok s olvasgattam látom azért te benne vagy ebbe a dologba!nos van egy h.dvdm kiszettem a kijelzőt és a fóliaréteget leszettem róla!1 réteg volt és eltüntt a kép de ha a leszedettt darabot eléteszem akkor látom!igen tudom hiába nem látom attól még van kép!de így már nemtudom használni igaz?mert ez a réteg cafatokba jött le és enélkül használhatattlan igaz?vagy lehet eszt pótolni?hol lehetne ilyet kapni?rem tuttok segíteni?+kösszöném
-
bedanobert
csendes tag
szía bocsi a zavarásért kezdő vagyok s olvasgattam látom azért te benne vagy ebbe a dologba!nos van egy h.dvdm kiszettem a kijelzőt és a fóliaréteget leszettem róla!1 réteg volt és eltüntt a kép de ha a leszedettt darabot eléteszem akkor látom!igen tudom hiába nem látom attól még van kép!de így már nemtudom használni igaz?mert ez a réteg cafatokba jött le és enélkül használhatattlan igaz?vagy lehet eszt pótolni?hol lehetne ilyet kapni?rem tuttok segíteni?+kösszöném
-
csapos2
addikt
Nem látom a leírásban a színszűrőt. Amit itt [link] feltüntettek, vagy az nem minden típusnál van?
Mindez azért érdekes, mert ha nincs szükség a színszűrőre, akkor nyugodtan rendelek polár fóliát. Ugyanis a lumenlabon sokan direkt cserélik le, állítólag szebb képet ad, mint a sajátja.
De, ha mégis kell színszűrő, akkor nem tudom hogyan tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3340