Hirdetés
-
LOGOUT.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Secretknight
aktív tag
Sziasztok!
Tinydeal-ről rendelt teló ,német raktárból.Ez nem az első ,1 hét alatt mindíg ideért.Mostmár 2 hete várom.
A nyomonkövetés a német DHL-nél és a magyar postánál is csak annyit ír hogy :
DÁTUM INFORMÁCIÓK
2016.05.27
18:57
Küldemény információ:
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2016.05.28
00:17
Küldemény információ:
Indító nemzetközi feldolgozó központba érkezett / Item in office of exchange
2016.05.28
06:45
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2016.05.28
08:00
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroadMi a fenét csináljak? Már három levelet írtam a tinydeal contact-nak,de nem is válaszolnak.
-
Secretknight
aktív tag
válasz XtremLor #71439 üzenetére
kb, 15 rendelés 1 héten belül megjött, ez nem,tehát igen is van értelme jelezni nekik.
Amúgy meg: Other European Union Countries 7-10 Business Days Fast Low Cost ShippingTeljesen készségesek voltak,ha nem jön meg a héten ,jelezzem és visszatérítik az árát.Ezért is jelzem nekik holnap hogy nem jött meg, jöhet a refund.
-
Secretknight
aktív tag
Sziasztok,
csak jelzem hogy jártam mostanában,A GB-től rendelgettem priority line-al,szépen jöttek is EU postával.DE,az utolsó két szállítmány kínai postával jött ,éppen most szabják ki a vámterhet....Megreklamáltam az oldalukon,eddig semmi válasz. -
Secretknight
aktív tag
Érdemes! Minden adatot küldj el nekik mail-ben: vámáru-nyilatkozat kitöltve (elfogadják elektronikusan),valós számla, a vásárolt termék linkje,esetleg paypal számla.Nekem így kb. 1 hét a procedura.Most is van egy cuccom a postán,de csak hétfőn tudok érte menni,5 nap alatt lerendezte a nav és a posta a vámolást.
Lehet hogy figyelembe veszik a tényt hogy együttműködsz. -
Secretknight
aktív tag
válasz vadasz70 #83748 üzenetére
Ezzel azért vigyázzunk.A két utolsó rendelésemet "priority line" opciót választottam,ahogy előtte is.Simán SG végződésű (szingapur) postával küldték,meg is vámolták! A reklamációmra csak annyi választ kaptam hogy kb. így jártam ,szal leszarták a fejemet.Előtte amiket így rendeltem valóban EU expresszként küldték.
Úgyhogy a GB rendeléseket felfüggesztettem. -
Secretknight
aktív tag
Banggood,telefon rendelés dec . elején.
Német DHL track szám,szépen megindult,Köln - Feucht - aztán azt látom hogy ITALY a dest.country
Azonnal írtam DHL-nek és Banggoodnak.BG csípőből hárított.Újra írtam,akkor már az a válasz hogy kivizsgálják.DHL -től nincs válasz,viszont a nyom követésnél az van most error address,tehát csak elolvasták a levelem.Eléggé bűzlik a Banggood a részemről....pedig sok éve rendelgetek onnan.Kíváncsi leszek mi lesz a vége.[ Szerkesztve ]
-
Secretknight
aktív tag
válasz Secretknight #92959 üzenetére
Asszem kinyomoztam
Németországban, Feucht-ban kiszedték a telómat a csomagból-ellopták. A csomag azonosítót rárakták egy nemzetközi csomagra ( azon most 2 db csomagazonosító van,látni a weboldalon)
A nemzetközi -DHL express- csomag, Olaszországba szól,tehát aki ellopta Feucht-ban a telómat,az Olaszba küldte a csomagszámomat,mintha minden rendben lenne,mert a DHL paket oldalon csak azt látni hogy megy a cucc,de az országot nem írja.Jelenleg azt írja,megérkezett a destination country-ba ,de azt nem látni hogy ez Olaszország.Azt csak a DHL express oldalán a nemzetközi szám alatt látni. Jó mi?? Trükkösek ezek a tolvajok.
Amikor felhívtam a magyar DHL-t is azzal ráztak le hogy ez DHL paket (német posta) és ezzel nem foglalkoznak,nem tudnak segíteni.
Holnap ismét felhívom őket,mert a magyar DHL oldalon is látszik az express tracking szám...
Tehát valószínüleg nem a BG a ludas hanem a Feucht-i fiúk ismét,pár éve tűnt el ott vagy tízezer csomag ,sok-sok magyar csomag is...[ Szerkesztve ]
-
Secretknight
aktív tag
válasz Silent77 #92968 üzenetére
Tudom hogy nem leráztak.Azt is hogy a DHL a sima német posta.Viszont, az én tn számomhoz van rendelve a DHLexpress tn szám ami viszont már rájuk tartozik,hiszen aki aláírja hogy átvette,az az én csomagomat is átveszi,mivel a Feucht után mindkét tn szám alatt 2 db csomagszám van- az én telóm csomag száma + azé az olaszé aki nem tudom mit rendelt.
Igenis jelzem feléjük mi történt ,tudjanak róla.Csak azt nem értem hogyha egy dobozon/csomagon két tn szám szerepel (1 paket,1 express) ,az nem tűnik fel senkinek??[ Szerkesztve ]
-
Secretknight
aktív tag
válasz johnmay #92980 üzenetére
Igen,ellopták.Azonnal irj a BG-nak és a DHL-nek is.Illetve hivd fel a magyar DHL-t,add meg az express tn-t ,az alapján már tudnak intézkedni...legalábbis illene.
Nálam ez igy néz ki:Shipment number CP005704255DE
International shipment number: 9026678203A számokat megváltoztattam.De kb. ezt kell látnod,ekkor már uton van egy valamilyen országba.
[ Szerkesztve ]
-
Secretknight
aktív tag
A mai fejlemény.Beszéltem a magyar DHL-el.Természetesen segiteni nem tudnak ,mert német posta..de azt megállapitották hogy ilyet nem láttak.Valszeg ellopták a telefont ,a tn számot átragasztották egy másik csomagra.A tanács: hivjam fel a német postát,tegyek panaszt....Amugy azt igérték hogy jelzik feléjük a panaszomat.És azt is mondta ,hogy mindenki hivja fel öket hogy minden panaszt jelezhessenek a németek felé.
BG is reagált,még ma visszautalják a pénzemet.
Szóval aki igy járt mint én,az hivja a magyar DHL-t és a jelezze BG felé is a történteket! -
Secretknight
aktív tag
válasz Secretknight #92965 üzenetére
A DHL mekkora egy xar cég...már mindegyiknek irtam: DHLpaket- német posta, magyar DHL, olasz DHL .Egyik küld a másikhoz.Hiába irom le konkrétan hogy Feucht-ban ellopták a telefont,a tracking számot meg ráragasztották egy express csomagra,senkit sem érdekel...
-
Secretknight
aktív tag
-
Secretknight
aktív tag
válasz Secretknight #93149 üzenetére
Közben nekem ma megjött a csomag
-
Secretknight
aktív tag
Újabb rossz tapasztalat BG-al kapcsolatban.Hobby elektromos szerszám rendelése;mivel volt spanyol raktárban,ezért onnan rendeltem.Dpd futár meg is hozta 1 hét alatt.Eddig ok.
Doboza szarrá gyürve.Félve kinyitom.Bele hányva a gép,az akksi,és a töltő.Semmiféle csomagolóanyag...semmi használati utasítás.Az egésznek van egy büdös szaga.Tele karcokkal,látszik hogy használt a cucc....az akksi zárlatos,kb. 5 percet megy 12 óra töltés után.
Azonnal írtam nekik,semmi válasz 2 napja. -
Secretknight
aktív tag
válasz Silent77 #93190 üzenetére
Igen,értem én.De ez nem vigasztal...undorító dolog amit műveltek,szerintem.
És nem a kínai kollegákat hibáztatom,inkább a spanyol raktárt kezelőket.Pontosan tudták mit küldenek.Gondolom ők használták a gépet vagy ez egy visszaküldött darab amit újra eladtak.[ Szerkesztve ]
-
Secretknight
aktív tag
válasz ecaddsell #93194 üzenetére
Nekem nem ez a bajom velük.Több száz rendelésen vagyok túl velük,de még használt cuccot nem küldtek,ráadásul nem is működik.Ha gond volt nekem is refundoltak,ezzel sincs gond.Az utóbbi pár hónap rendelései vagy nem jöttek meg- refund - vagy ez megjött,na de használt szar??Nem ezért fizettem.Szóval kiváncsi leszek ha reagálnak - tudom ,ünnep van náluk - ,akkor mit reagálnak?Szóval csak szétbax az ideg ha meglátom azt a xart amit küldtek...
-
Secretknight
aktív tag
válasz Dinter #93244 üzenetére
Simán ellopták- nekem egy nagy értékü telefont- de ahogy megírtam BG-nek, refundoltak,visszautalták a pénzt.Aztán egy másik útvonalon rendeltem meg a készüléket DPD futárral,azzal rendesen meg is jött.Igaz azt GB-ről EU priority-vel,tehát ott is free volt a posta és rendes futár hozta,nem sima posta.
[ Szerkesztve ]
-
Secretknight
aktív tag
válasz Intruder2k5 #93375 üzenetére
Én rendszeresen a 12ezer ft körüli határokat figyelem ,úgy rendelek,néha még felette is.Az elmúlt fél évben a 15 szállítmány egyikét sem próbálták vámolni.Hozzáteszem sosem próbáltam kijátszani a jogszabályokat,minden esetben valós rendelés,valós értékekkel történt.Utoljára talán 4-5 éve volt egy eset ami az értékhatáron mozgott ,jött is a vámkezelés,de nem szabtak ki fizetendő összeget.Nem érte el,vagy méltányosságból ,de nem szabtak ki áfát.Ott is normális emberek dolgoznak,nekem semmilyen negatív tapasztalatom nincs ,sem a NAV-al,sem a postával.Lehet hogy csak én vagyok szerencsés??
-
Secretknight
aktív tag
válasz KamuMazsola #93432 üzenetére
Ráadásul ott van az oldalon hogy kérheted german,spanyol,orosz raktárból,ha van ott készleten
WinkelrubriekenOverseas warehouseGerman warehouseSpanish warehouseRussian warehouse
-
-
Secretknight
aktív tag
válasz margithid #93470 üzenetére
Nekem gyakorlatilag az összes csúszik,van amelyik jan.17.-i fizetett rendelés,elvileg mindet postázták,bár ezt kétlem.A legtöbb extended shippinges,de szinte mindre jött hogy automatikusan visszafizetnek ha xxx időn belül nem kapom meg az árut.Soknál a nyomonkövetés ott megáll hogy a fuvarozónál megrendelték a tr számot,de még az árut nem kapta meg a futárcég. No akkor ez meg se mozdult...
-
Secretknight
aktív tag
Nekem most jött meg Banggood-ról egy 90 ezres laptop.EU priority-vel rendeltem,direkt nem jelöltem be a vám-biztosítást és a törés-biztosítást sem - ne növeljék nekem az árát
Simán megjött a héten,nem kellett semmit sem ráfizetni. -
Secretknight
aktív tag
válasz _mate_ #93678 üzenetére
Na most őszintén...a feladó sem tudja ebben a helyzetben hogy hova mennyi idő alatt ér oda valami.Senki ne reménykedjen már abban hogy minden úgy működik mint a vészhelyzet előtt.
Nem,semmi sem ér oda a megadott időhatárokon belül.Ha mégis ,az inkább egy kisebb csoda.
Minden bedugult,minden csomagot pihentetnek a következő min. egy hónapban.Senkinek sem ajánlom jelenleg a külföldi rendelést.Vagy ha mégis,az legyen nagyon,nagyon türelmes.
Magyarország - vészhelyzeti státuszban van.Holnap pedig lehet hogy még magasabb fokozatban lesz.Spanyolokról nem is beszélve....kijárási tilalom- postásokat sem irigylem. -
Secretknight
aktív tag
válasz razorbenke92 #96142 üzenetére
10 éve rendelek tőlük.Azt azért tegyük hozzá hogy ha valami nagyon akciós,és rárendelsz,fizetsz,de közben kifogy a készlet.Akkor a magyar rendelést hagyják lógva.Természetesen visszafizetik kb. 2 hónap múlva,na de kérem.... Legutóbb karácsonyi telefon akcióban jártam így.És előtte már sokszor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Macska topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- BMW topik
- Sweet.tv - internetes TV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Robotporszívók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest