Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101351) jojoando válasza mexel (#101350) üzenetére


jojoando
senior tag

Sajnos sok eladói oldal a negatív értékelést panasz esetén nem is engedi, szóval egy 90%-s eladó lehet 70% alatt is, nekem volt pár vásárlásom, ha panasz merült fel az oldal az értékelés lehetőségét sem ajánlotta fel, pár dolláros jóváírás után.

[ Szerkesztve ]

(#101352) huan


huan
őstag

Olcsó kínai androidos telefont vennék, ami nem hamisítvány, nem csak 2 órát bírja az akkuja és nagyon olcsóak...Merre nézelődjek?

[ Szerkesztve ]

(#101353) AlexBr válasza gyulazsolti (#101326) üzenetére


AlexBr
újonc

Jelenleg a csomag helyi kézbesítőközpontba érkezett. Hamarosan átveheti azt. [link]

(#101354) V/ válasza AlexBr (#101353) üzenetére


V/
titán

Ez azt jelenti hogy tegnap 18:05-kor adták át a Magyar Postának belföldi levélként, ettől számolva 2-12 nap mire a helyi posta kézbesíti.

(#101355) jojoando válasza huan (#101352) üzenetére


jojoando
senior tag

[link] https://hardverapro.hu/aprok/mobil/mobil/android/index.html
HÁT ITT A HIRDETÉSEK KÖZT BIZTOS TALÁLSZ.

(#101356) Stefi_dzsi


Stefi_dzsi
tag

Sziasztok!

Ha kínából személyesen hoz magával az ember szuveníreket ill. mondjuk egy új telefont és tabletet, akkor milyen szabályokat kell figyelembe venni hazaérkezéskor? (mit szabad, mit nem, kell-e vámot vagy áfát fizetni? ...)

Köszönöm előre is a segítséget! :R

(#101357) V/ válasza Stefi_dzsi (#101356) üzenetére


V/
titán

Utasforgalomban mások az értékhatárok. Áfa mindig van, vám nincs.
De mivel a telefon és tablet ezen értékhatár felett is 0 % vámértékű ezért nincs nagy jelentősége. Az sem megy hogy azt mondod hogy nem kint vetted, mert kifelé be kell jelenteni ha lenne nálad.

(#101358) Sanyaaa26


Sanyaaa26
senior tag

Sziasztok!

Hollandiából várok egy levelet tűkön ülve amit múlt hét pénteken adtak fel, mivel ez nem magyar posta nekem nem egyértelmű, a bélyegen annyi van hogy "priority" gondolnám én hogy elsőbbségi, de a feladót megkérdezve azt mondta itt nincs semmilyen követhető szám. Most akkor ez nemzetközi elsőbbségi levél?

(#101359) Sanyaaa26 válasza Sanyaaa26 (#101358) üzenetére


Sanyaaa26
senior tag

(#101360) V/ válasza Sanyaaa26 (#101358) üzenetére


V/
titán

Igen nemzetközi elsőbbségi levél, csak annyi ha ajánlott, biztosított lenne akkor kapnál olyan azonosítót amit lehet követni, van levél azonosító és elméletben Hollandián belül az ottani postai követő mutatja a felvételt és ha más városba kel szállítani mert onnan küldik Mo-ra akkor még azt is.
Tudtommal a külföldi postáknál olyan előírás nincs mint nálunk, hogy a követhető ajánlott csak elsőbbségivel kiegészítve lehet.

[ Szerkesztve ]

(#101361) Sanyaaa26 válasza V/ (#101360) üzenetére


Sanyaaa26
senior tag

Értem köszi, állítólag +16 euró lett volna, reménykedem a héten ideér....

(#101362) spileraaa


spileraaa
senior tag

lidl.de innen lehet rendelni mailboxde keresztül?
ha igen mailboxde erről van esetleg leírás mit hogy kell?

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#101363) FerNandor


FerNandor
őstag

Hali,

Van valakinek tapasztalata, hogy egy Dániából érkező küldemény, mennyi idő után juthat el hozzánk?

LY294738464DK

A postnord szerint 3-6 business day...

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#101364) mexel


mexel
veterán

Sziasztok! Aliról mi most az ami mejön bünti nélkül?: Az Aliexpress Saver Saving?
A Cainiao (Super) Economy Global az nem jön át ugye?

(#101365) mexel


mexel
veterán

Sőt A Standard Shipping sem jó feltételezem, erre is van bünti ugye?

(#101366) musicproo válasza mexel (#101365) üzenetére


musicproo
tag

Én most minden terméknél az ár alatt látom kiirva "Price includes VAT"... Gondolom ez nem ránk vonatkozik... Szóval várom én is a választ kérdésedre.

[ Szerkesztve ]

(#101367) Jahno válasza musicproo (#101366) üzenetére


Jahno
őstag

De ránk, amint belépsz kiírja, azt fizeted áfával.

(#101368) dredjudge84 válasza mexel (#101364) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ali saver és standard plusz minden amiben benne van hogy caniao ez mind jó.

(#101369) V/ válasza mexel (#101365) üzenetére


V/
titán

Nézd meg az AliExpress topik Összefoglaló 2. pontjában a szállítási módokat

(#101370) flash-


flash-
veterán

sziasztok
rendeltem külföldrol csomagot rosebike, dhl által, de nem sikerült a kezbesites:
"A kézbesítés megkísérelve, de a címzett nem elérhető a megadott címen"
engem senki se hivott,dhl el mindig ez van,de lehet hogy postának adta át mert hozott mar posta dhl csonagot..
ilyenkor mit lehet tenni?hol keressem? futarhoz nincs telefon..

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#101371) V/ válasza flash- (#101370) üzenetére


V/
titán

A DHL Express telefonszáma: +36 1 2 45 45 45 Hétfőtől péntekig, 8:00 – 18:00, tudod a csomag azonosítót és egyeztetsz. Hivni vagy e-mail-t írni csak akkor tudnak neked ha a feladó ezt is megosztotta velük a feladási adatok közt, mert nem csomagra kell csak ráírni, hanem a szállítási megrendelőre.

[ Szerkesztve ]

(#101372) Silent77 válasza flash- (#101370) üzenetére


Silent77
veterán

DHL vagy DHL express?
Sima DHL az posta, express pedig futár.
Mi a TN?

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#101373) jojoando válasza mexel (#101365) üzenetére


jojoando
senior tag

SE bünti, se más, az Aliexpress ÁFÁ-val számolja a termék árát, max a 400Ft-s postai költséget nyomja rád 48 órán belül ha kifizeted, egyébként kézhez vétel esetén 800Ft,de ha a 15 napos szállítással kéred, vagy a vásárlás összege meghaladja az eladói minimumot, ami általában 3600Ft körüli akkor valószinüleg az ExpressOne hozza, az plusz költség nélküli.

(#101374) jojoando


jojoando
senior tag

[link] Megérkezett a kínai Chongqing-ba
Kérdésem, aki így kapta meg egy termékét, mennyi idő míg ezt megkapom?
3 hete rendeltem és azóta is ott kering a környéken a csomag, de valahogy nem akar erre indulni. 2 hete vámolták kínába, fuvarozó is megkapta ugyanott és most ugyanoda is érkezett :((

(#101375) flash- válasza Silent77 (#101372) üzenetére


flash-
veterán

nem tudom hogy dhl vagy Express. .
00340433931071338383
l..de a helyi postába bementem nekik ismeretlen az a Csomag szám nem tudtak segiteni 😡
najo tudok valamit tenni hogy a telefonszámomon hivjanak ha itt az a posta? egyáltalán melyik posta hozza akkor ha nem az a települesen levo ahol lakom?

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#101376) jojoando válasza flash- (#101375) üzenetére


jojoando
senior tag

[link]
DHL Paket (parcel-de) - Germany - No phone ChatGPT About DHL Paket - Sync Time: 2023-04-29 08:30:56 (GMT+02:00) 2023-04-28 08:49
Magyarország, A címzett nem volt jelen. A szállítmányt nem lehetett kézbesíteni.
DHL csomagot a Magyar Posta nem láthat.
[link] Ügyfélszolgálat+36 1 2 45 45 45
[link]

[ Szerkesztve ]

(#101377) V/ válasza flash- (#101375) üzenetére


V/
titán

Közvetlen válaszoltam a hozzászólásodra hogy hol érdeklődj, akkor még tudtál volna velük egyeztetni. Kedd esetleg nem lesz már jó

(#101378) dredjudge84 válasza V/ (#101377) üzenetére


dredjudge84
őstag

Miért nem? Csak egy sikertelen kézbesítés volt, kétszer próbálják meg kivinni, plusz utána törvényileg 5 napig tárolják a depóba, mielőtt visszafirdítják. Erről a Postatörvény rendelkezik.

(#101379) V/ válasza dredjudge84 (#101378) üzenetére


V/
titán

A kétszeri kézbesítésben biztos vagy DHL Express-nél? De ha az nap el tudja intézni akkor már kedden megkapja, erre gondoltam inkább és arra hogy esetleg nem fog elveszni, az újbóli kézbesítés nem mindig automatikus.
A Magyar Posta sem tartja be a Posta törvényt sok esetben, akkor szerinted nem fordul elő hogy a futárszolgálatok nem tartanák be? Többen tudnának mesélni erről a témáról.

(#101380) dredjudge84 válasza V/ (#101379) üzenetére


dredjudge84
őstag

Hát én is tudnék mesélni, de előbb a válaszom.

A Magyar Posta betartja és ezt onnan tudom, hogy volt hogy én voltam a feladó, és vissza akartam fordítani a csomagot, de nem voltak hajlandók, mert hogy nekik öt napig tárolni kell hogy a címzett át tudja venni. Hiába mondtam hogy amíg a címzett nem veszi át addig a csomag az én tulajdonom és rendelkezhetek felette, továbbra is fújták hogy akkor is tárolni kell, mert hogy ez van a Postatörvényben. Ezt amúgy zárójelben megjegyzem, hogy nem erre az esetlere találták ki, hanem pont arra, ami jelen esetben is fennáll, hogy a futár nem találja a címzettet.

Foxpost ezt dettó eljátszotta velem. Vissza akartam kérni a saját csomagom át, mondták hogy nekik ezt tárolni kell öt napig miután kiveszik az automatából három nap után, merthogy három napig az automatában van a csomag, és utána még öt napig nekik tárolni kell a depóban, hátha keresi a címzett, és addig nem fordíthatják vissza.

Szóval ezt az öt napos tárolást önkényesen alkalmazza mind a posta, mind a Foxpost, és nem tudják értelmezni hogy ez a szabályozás miről is szól tulajdonképpen.

A DHL is kétszer próbál meg kézbesíteni, és a második sikertelen kézbesítés után értesítőt kell hagyni a futárnak, és öt napig be kell tárolni a csomagot. Ha ezt nem teszik meg és ebből kára származik az ügyfélnek akkor reklamációt kell nyitni. Mondjuk a DHL kicsit magasabb színvonalat képvisel a posta vagy a Foxpost szolgáltatásnál. De nyugodtan cáfoljatok meg ha ez nem így van.

[ Szerkesztve ]

(#101381) V/ válasza dredjudge84 (#101380) üzenetére


V/
titán

Nem 5 nap és értesítést is kell hagyni, nem keverendő a hivatalos irat kézbesítése az egyéb küldemények kézbesítésével és futárszolgálat nem kézbesít hivatalos iratot. Ezenfelül a könyvelt küldeményekre vonatkozik a minimum 5 nap tárolás, a rendelkezésre tartás.
Az igaz hogy a DHL Express-nél 2 kézbesítési kísérletet írnak, ha be tudják azonosítani a címet. Azt is írják hogy küldenek értesítőt ahol lehet csomagautomatába is kérni, de bizony nem mindig jönnek meg ezek az értesítők és ha oda kérem akkor nincs 2 alkalmas kézbesítés, szóval az sem Szentírás.

[ Szerkesztve ]

(#101382) dredjudge84 válasza V/ (#101381) üzenetére


dredjudge84
őstag

Hogy jön ide a hivatalos irat, és mi nem öt nap? Amit írtam, az csomagra vonatkozott.

Két alkalmas kézbesítés a címre történő szállítás esetén értendő. Ha a második alkalom is sikertelen, akkor hogy ott a futár értesítőt. Nálunk a lépcsőház bejárati ajtón nagyon sokszor látok ilyen sárga színű DHL értesítőt.

[ Szerkesztve ]

(#101383) V/ válasza dredjudge84 (#101382) üzenetére


V/
titán

Azt kell minimum 5 nap tárolni, a rendelkezésre tartani a Posta törvény alapján, az van konkrétan beírva. A többi küldemény esetén amit címen nem lehet kézbesíteni az 15 munkanap szokott lenni. A neked mondott 5 nap az értelmetlen mert nem annyi szokott lenni, ezért írtam hogy nem 5 nap.

Az első alkalommal is kellene értesítő és még a kézbesítés előtt is kell értesítő, hiszen máshogy nem működhet a futárcégek kézbesítési átirányítása egy másik időpontra vagy egy másik helyre ha nem küldenek egy 0. értesítőt.

(#101384) dredjudge84 válasza V/ (#101383) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ez részben igaz. MPL csomag esetén két kézbesítési kísérlet után, a címhez tartozó helyi postán tárolják öt napig, és csak utána fordul vissza. Van 10 nap tárolás is, de azt külön kérni kell a feladónak feladáskor. És mint meséltem, a fox is betárolta a csomagot öt napra, szóval a kötelező öt nap tárolás a csomagokra is érvényes.

Én napi szinten adok fel és fogadok csomagokat úgyhogy eléggé képben vagyok vele.

[ Szerkesztve ]

(#101385) cof válasza dredjudge84 (#101384) üzenetére


cof
veterán

a fox is betárolta a csomagot öt napra, szóval a kötelező öt nap tárolás a csomagokra is érvényes

Ez így van, én is amikor nem tudtam átvenni időben elutazás miatt akkor kértem újraküldést, de ettől függetlenül 5 munkanapig ültek rajta a raktárukban feleslegesen.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#101386) dredjudge84 válasza cof (#101385) üzenetére


dredjudge84
őstag

Én meg feladtam szépen az utánvétes csomagot, utána a címzett meggondolta magát hogy nem kell neki, így Felhívtam a Foxpost ügyfélszolgálatot, és mondtam hogy kérem hogy fordítsák vissza a csomagot, mert a címzett lemondott róla. Azt mondták hogy nem tehetik meg mert kötelezi őket a posta törvény és öt napig be kell tárolni a csomagot. Mondtam nekik hogy amíg a címzett nem fizeti ki, addig az az én tulajdonos, én rendelkezhettek felette, de nagyon nem hatotta meg őket. Na azóta nem használok Foxpost csomagküldést. Ja és természetesen az oda vissza utat én fizettem, amit azért négy hónap után sikerült visszakérnem a jogtalan eljárásuk miatt.

[ Szerkesztve ]

(#101387) V/ válasza dredjudge84 (#101384) üzenetére


V/
titán

Én a normál postát írtam, ott 15 munkanap, vámolásos küldeménynél 20 nap, az MPL az futárnak tekintendő és más szabályokkal kézbesít, mint a Posta, azért van ott az 5 vagy 10 nap a feladói rendelkezés alapján.
Konkrétan a jogszabály csak a hivatalos levelekre írj a minimum 5 napot, így inkább a szerződési feltételeik alapján mondhatnák az 5 nap betárolást a Foxpostnál, és a DHL Express-nél, de náluk nem láttam leírva ezt, lehet több is hiszen az MPL-nél van 10 nap is. Erre akartam célozni.

[ Szerkesztve ]

(#101388) dredjudge84 válasza V/ (#101387) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ha ez így van ahogy mondod, akkor csomag esetében miért hivatkoznak a Postatörvényre ha arra nem is vonatkozik?

(#101389) V/ válasza dredjudge84 (#101388) üzenetére


V/
titán

Miért hivatkoznak rá? Mert nem ismerik, nem követik a változásokat. Akkor mivel magyarázod az MPL 10 napos őrzését? Lényeg az hogy ahol említve van, ott minimum 5 nap és hivatalos küldemény kategória.
Tegnap is 2-szer átolvastam a törvényt és a végrehajtási rendeletet, én nem láttam bennük erre utalást.
Mivel címen kézbesítés lett volna amiről beszélgetünk arra a Foxpost ÁSZF azt írja hogy ha címzett nem veszi át (vagy még a szomszédnak sem tudják odaadni) akkor visszakézbesítik, ennél van említve olyan hogy a feladó meddig és hogyan kapja meg azt amit visszaküldtek, tehát nem a címzettnek tartják fent ezt az időt hanem a feladónak, egyáltalán nem mindegy a kettő, valaki rosszul értelmezi a saját szabályozásukat, ha neked olyat mondtak és ez az idő is 8 nap összesen:

Szolgáltató a címhelyre történő kézbesítési móddal feladott, Címzett által át nem vett küldeményt visszakézbesíti a Feladó részére, a feladási csomagautomatába.
A visszakézbesített küldeményt 3 napig a Csomagautomatában tartja Feladó részére, a 3 nap eltelte után a küldeményt Szolgáltató a csomagautomatából kiveszi és további 5 napig a Szolgáltató telephelyén Feladó rendelkezésre tartja. Amennyiben az átvételre ezen határnapig nem kerül sor, úgy a Küldemény visszakézbesíthetetlen küldeménynek minősül és Szolgáltató a visszakézbesíthetetlen küldeményekre vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően őrzi azt.

Ha nem tudják valamiért visszakézbesíteni akkor meg a Polgári Törvénykönyv az ami alapján eldöntik hogy mi legyen vele, ott van őrzési idő és nem 5 nap, nem a Posta törvény.
Ha a címzett lemond róla akkor meg azonnal próbálják visszakézbesíteni.
Az ismételt kézbesítés külön díjazás ellenében, amit a feladónak kell megrendelni.

Ha Csomag automatás a kézbesítés az más szabályokkal megy és az megint nem Posta törvény, hanem ÁSZF és lényegében ez is 8 nap összesen 3 nap automatában és 5 nap a telephelyen.
Csomagautomatán keresztüli átvétellel feladott csomagokat Szolgáltató a Címzett részére történő sikertelen kézbesítést követően a telephelyére szállítja, erről a küldemény címzettjét elektronikus úton tájékoztatja. A küldeményt Szolgáltató telephelyén 5 munkanapig a Címzett rendelkezésére tartja személyes átvétel, illetve a meghatározott szolgáltatási díj megfizetése ellenében ismételt kézbesítés céljából.
Amennyiben a rendelkezésre tartási időtartamon belül a Címzett nem veszi át a küldeményt, illetve nem kéri annak ismételt kézbesítését, úgy Szolgáltató visszaszállítja azt a feladási csomagautomatába, illetve amennyiben az egyedi szerződés úgy rendelkezik, akkor a Feladó telephelyére.

Visszakézbesíthetetlen postai küldeményt a Szolgáltató őrizni köteles. Az őrzésre a Polgári Törvénykönyv jogalap nélküli birtoklásra vonatkozó szabályait a következő eltéréssel kell alkalmazni. A Szolgáltató
a) a b) és c) pontban foglaltak kivételével a küldeményt a feladástól számított három hónap elteltéig őrzi, ezt követően a küldeményt megsemmisítheti;
b) a csomagküldeményt a feladástól számított három hónapig őrzi, azt követően felbonthatja;
c) a küldeményt azonnal felbonthatja, ha a küldemény tartalmának valószínűsíthető veszélyes vagy romlandó természete miatt annak a) és b) pontban meghatározott időtartamú őrzése nem várható el.

[ Szerkesztve ]

(#101390) dredjudge84 válasza V/ (#101389) üzenetére


dredjudge84
őstag

Akkor önkényesen alkalmazta a fox és az mpl a Postatörvényt, és úgy látszik hogy az alkalmazottak nem értik hogy ez mire is vonatkozik. A Foxpost esetében kártérítési igénnyel éltem de csak a csomagküldési költséget kaptam vissza. Mindegy, azt már megtanultam hogy velük többet semmit nem küldök.

Ez esetben akkor az eredeti sztori alapján annyit módosítok, hogy szerintem még kedden még egyszer megpróbálják kivinni címre a csomagot. Illetve még annyit fűznék hozzá, hogy nem minden futár telefonál, van akinek olyan a mentalitása hogy szarik az egészre.

(#101391) easy...rider


easy...rider
őstag

Sziasztok!

Hogyan néznek ki a magyarországról kínába küldött nyomkövetési azonosítók?

Ha valaki küldött vissza kínába csomagot mostanában, vagy fog küldeni, azt megkérhetném hogy írjon nekem privátban?

Köszönöm! :R

(#101392) V/ válasza easy...rider (#101391) üzenetére


V/
titán

Ha Posta és: levélküldemény 2 kg-ig RL999999999HU, ha EMS akkor EA999999999HU, ha csomag akkor CP999999999HU
Futárcégek meg egyedi azonosítókkal küldik.
Bár nem értem hogy ennek mi a jelentősége? A küldemény súlya és mérete számít és hogy milyen kiegészítő opciókat szeretnél.

[ Szerkesztve ]

(#101393) V/ válasza dredjudge84 (#101390) üzenetére


V/
titán

A DHL Express 2-szer kézbesít, de ha az találja ki valaki hogy a cím nem azonosítható akkor nem lesz 2. alkalom. De már ott volt valami gond hogy az előzetes értesítést nem kapta meg, bár lehet hogy spam sms vagy e-mail lett belőle.

[ Szerkesztve ]

(#101394) dredjudge84 válasza V/ (#101393) üzenetére


dredjudge84
őstag

Az hogy a sikertelen kézbesítés nek mi az oka, nem lehet tudni. Attól függ a futár mit pötyög be a pda-n, mikor milyen kedve van. Nálam expressone esetében volt hasonló "a cím nem található" szöveggel, és ők is kétszer próbáltak elvileg kézbesítési, utána egyből ment is vissza Kínába a csomag. Pedig arra a címre rendeltem, amire mindig szoktam, és mindig sikerült nekik kézbesíteni, az emailek alapján nem a szokásos futár volt, hanem valaki más aki nem volt olyan lelkiismeretes, vagy dupla körzetet vitt, és már nem volt kedve kihozni az én csomagom át, ezt ugye nem lehet tudni. Velük még folyamatban van a diskurzus kártérítés miatt, mert Ali nem fizet vissza semmit, mivel ők csak annyit látnak hogy én nem vettem át a csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#101395) V/ válasza dredjudge84 (#101394) üzenetére


V/
titán

mert Ali nem fizet vissza semmit, mivel ők csak annyit látnak hogy én nem vettem át a csomagot.
Ez nem egészen így van, az hogy elveszett vagy nem vetted át nem számít, mert nem lett kézbesítve így a pénz amit kifizettél visszajár.

(#101396) jozsi252


jozsi252
veterán

Sziasztok

MyUS-nél normális hogy amikor a termék beérkezik hozzájuk akkor a termék árához a nettó árat kell megadni nem pedig az adóval növelt árat?

iPhone 13 Pro Max

(#101397) dredjudge84 válasza V/ (#101395) üzenetére


dredjudge84
őstag

hát a dispute el lett utasítva, mondván látják hogy itt volt az országban, és a kézbesítés sikertelen volt, így az én hibám.

(#101398) V/ válasza dredjudge84 (#101397) üzenetére


V/
titán

10 egy valahány éve foglalkozom az AliExpress témával és itt a PH is jó pár éve a a topikkal, soha nem volt ilyen indokkal elutasítással senkinek. Még az AliExpress vásárlói védelmi szabálya sem említ ilyet.
Több olyan eset is volt amikor különböző okok miatt nem lett kézbesítve a címzettnek és mindenki visszakapta a pénzét, még akkor is ha az illető nem vette át, mert nem az számít hogy megérkezik és nem vizsgálják hogy kinek a hibája.
Biztos hogy ezzel az indokkal lett elutasítva és jó volt a dispute kérésednek az indoka? Ha mostanában volt akkor a dispute listánál még látható. Már azért is érdekes számomra mert tényleg nem találkoztam ilyennel.

[ Szerkesztve ]

(#101399) Jahno válasza V/ (#101398) üzenetére


Jahno
őstag

Én olyat sokszor reklamálni sem tudtam, mert magától átváltott arra, hogy kézbesítve lett és nem is láttam a csomagot.

(#101400) FerNandor


FerNandor
őstag

Hali,
Ehhez esetleg valaki tud mondani valamit?
LY294738464DK
Elakadt? Nem kéne köztes állomásnak lennie Magyarország előtt? Nem kellett volna még megérkeznie?

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.