Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    félisten

    válasz tboy93 #7117 üzenetére

    Toyota 1.8 szivócső befecskendezéses (KIA/Hyundaisan MPI és nem GDI) ezért nincs koksz.
    2.0 az szivocső és DI befecskendezéses. Nem halottam olyanról, hogy kokszosodna.

    toyotanal a hibridek ha szervizelik őket összességében tartósak. Simán elmennek félmillió kmet.
    Ami problémás:
    Csak hibrid részekre 10év a gari. (Übergáz, hogy MOon csak 3év a teljes gari Toyotakra, NYEUban 10/12év és 150.000/225.000km.)
    10év után beeshet egy cellacsere de az relatíve olcsó buli. Illetve prius 3nál volt széria ahol inverter tudott meghalni (de az 10éves hibrid garival cserélték)

    KIA/Hyundai benzinesnél én nem tudok ilyen szinten megbízható benzinest, GDIk már 100.000kmnél képesek érdemben olajat enni, ill a DCT hasonlóan "problémás" és elég lutri mennyire megy át garin. Külön szépség az infotaiment amire csak 2év a gari ha bedöglik 2misi+ a csere, bontott nincs. :(

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • herrká

    senior tag

    válasz tboy93 #7117 üzenetére

    Köszönöm! Nezegetem a Yarist. Csak azt nem tudom, hogy a 95 vagy 120 lóerő, mennyire mozgatja? Rég nem volt 150 lóerő alatti autóm. Kinottem az allatkodast. De szeretem ha egy előzést nem kell már egy héttel előre megtervezni. Vagy ha a pirosnal brungat mellettem a 4-es golffal vagy a kis 3-as bomossel a gyerek, akkor zöld után egyre kisebbek lesznek a tükörben, azt élvezem.

    user2, igen, van automata. Ismerős azzal jár Büdöspestre dolgozni. De nem tetszik sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés