Hirdetés
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
dioka7
senior tag
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #845 üzenetére
A carens 2018 februári
-
kisza25
félisten
Az 1,6 gdi közvetlen befecskendezéses, nem fogsz vele 6literrel eljárni, faternak kia carens van ezzel a motorral, ami jóval nagyobb autó (1400 kg és 4,5 méter) abban fogyaszt 8-9-et.
Mint minden közvetlen befecskendezéses kokszolódásra hajlamos, érdemes prémiumot tankolni bele és minden 10 ekm olajat cserélni (olaj, olajszűrő)Szóval a jelenlegi autódban csak olajat cseréltél évente?
Olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, klíma tisztítás és hasonló alap dolgokat nem? -
dioka7
senior tag
Sziasztok,
most vettem észre, hogy van ilyen topik is...
A közeljövőben szeretnék autót venni. Az egyik kiszemeltem, mivel nemrég elment mellettem egy és azonnal beleszerettem, a Hyundai Veloster, a másik pedig egy Honda Jazz.
Namost a kérdésem az lenne, hogy ismeri-e valaki ezt a típust, vagy ha azt nem is, de a hyundai GDi motorját? Mik a tapasztalatok, mi a szervízigénye, fogyasztása (átlag használattal, nem hülyegyerek közlekedéssel) és esetleg, hogy mire kell figyelni vásárlásnál. Eddig egy 15 éves suzuki lianával jártam, amibe évente kellett olaj ~8000Ft és kb ennyi, meg 6,1L üzemenyag 100km-enként, úgyhogy ez az etalon.
Köszönöm a válaszokat előre is -
merqree
őstag
i40 sincs már jó ideje...
Nézegettem Kuga-t, baromi jó árat kaptam egy STLine felszereltségű benzinesre (6,5 millió, 2018as gyártás (nem zavart volna!)) naptetővel, de kicsinek ítéltem meg a csomagtartóját.
Így maradt a Tucson... -
Gombinyó
őstag
Jelenleg semmilyen autóra nem vesznek fel a kereskedések rendelést, mert most van az áremelés és még nem tudják mennyivel fognak drágulni a felszereltségek, illetve azt sem, hogy változtatnak e esetleg rajtuk. A készletes autókat szórják kifele és szeptemberben lesz valamikor végleges infójuk az újdonságokról. Az xceedről is akkor lesz bővebb információ.
-
ribarszki
őstag
Augusztus 8án kapták a mailt a szalonok az importőrtől. Van pár demo autó hajón az eladható, de újra már nem vehetnek fel rendelést. Bátyám akart Optimát rendelni 9én. Már nem lehetett. Se a Pappasnál, se máshol. Gugli helyezett hívd fel bármelyik szalont. Magyarországon megszűnt az Optima forgalmazása.
-
kobraCode
csendes tag
Ma voltam tesztvezetésen. Kipróbáltam az Scrosst és a Vitarát is. Előbbi jobb vezetési élményt ad, cserébe én nem vagyok kibékülve az orrával, nem tudom hova tenni a formavilágot. A Vitara sokkal több extrát tud, s még a visszajelzés is több benne, viszont valamivel kevesebb a hely, kicsit pattogósabb az úton.
Az előző két hét a Ceed SW utánajárásé volt. Amiket találtam Silver felszereltséggel 5,9-6,1MFt. Olcsóbb nincs. Valóban kényelmes, jók az anyagok, jó a fék, tetszik, nagy a csomagtartó, de 5,6MFt-ért fullos Vitarát kapok amire 3+7év gari van, sőt 90eFt-ért vehetek hozzá +2év full garanciát. Szóval nehéz döntés, nem tudom a KIA megéri-e ennyivel többet. Ha Vitara szintet nézek akkor lassan a Silver kevés lesz, sőt... inkább Goldot kéne nézni ami 6,1-6,3MFt-nál indul. Ne érts félre mindkettőt szívesen megvenném mert testszenek, de szerintem a KIA túlárazott a felszereltségi szintekhez képest. -
Akula
őstag
Sógoromnak volt/van Volvo-ja. Nekem nem tetszett a beltér és műszerfal. Bömbije apunak volt, még Graz mellől hozták be 16 évvel ezelőtt 525-ös és a fartolás jó volt, de amennyit ráköltött azért két másikat megvett volna.
Ez a Carens vs. Tipo meglepett. Nekem fontos, hogy a középső üléssor tologatható legyen, mert sokat variál a család és néha lomokat is cipelgetek.
Mercit még soha nem vezettem, talán ha taxiban ültem. A Jász plasztiknál mondták a szervizesek, hogy a merci tartja el őket, mert a kiákon csak olajat kell cserélni. Szóval hiába gyönyörű, nem kezdenék el rá spórolni.
Ami most nagy vágyam (a Stingert már írtam) az egy Optima SW GT. Szalonban csücsültem be amíg a hátsóajtó teleszkópot cserélték é nagyon megtetszett. -
kisza25
félisten
Figyelj a 2011 es kia ceed és 2013-as i30 és 2015-ös i20 után nem mondanám előre lépésnek a tipo-t, a beltere kb ugyanaz, mint a felsoroltaknak. Ültem már új volvo s90-ben, nem kellene, minden percben rettegnék, hogy történik vele valami. Ültem csomo e39-ben, az 540 i tetszett, de nem a beltere miatt.
Ami jó volt mindegyik új autómba, hogy csak használni kellett, meg tankolni és évente szervizbe vinni 1x
A faternak új kia carens van, a tipo kényelmesebb és alig kisebb.
Tesóméknak volt új audi a6, új merci e320, meg vito, ültem bennük sokat, de mégsem érdekel a beltér.
A honda civic is új kora óta megvan, vezettem is sokat, van egy golf 4 azt is vezettem sokat.
Nekem ami hiányzik, hogy egy 1,6-2.0-s motor lehetne benne picit több lóval. Napi közlekedésre tökéletes, kellene mellé egy játszós autó. A golf 1,6 -ját szeretm, jó kis motor csak nekem nagyon kényelmetlen a golf.
A honda civic amikor használtam már 19 éves volt és kölcsön kaptam mutertól amig megjön a tipo, nagyon megtisztelve közlekedtem vele, 4500-5000 fölé nem pörgettem.
A lényeg, hogy egy új autónak mindig lesz varázsa és mindig fejletebb lesz, mint a 4-5 éves, vagy attól idősebb társai -
Akula
őstag
Ez, mióta világ a világ mindig arról fog szólni, hogy ki miből mibe ül át.
Én erre akkor jöttem rá, amikor elvittem a szomszédomat a kórházba a műtétjére egy G-s Astrával. Nem szólt semmit, csak úgy ült mellettem, mintha minden szarból lenne körülötte. Neki egy fullos X5-öse volt szalonból. Szenvedett. Én meg egy Punto-ból ültem át, amit minden vasárnap szereltem, hogy el tudjak vele menni dolgozni. Ez ilyen.
Csak a lényeg: értékvesztés, szervízköltség, fenntartás, megbízhatóság. Más nem számít, így kiesnek a német prémium márkák és tapasztalatom alapján a franciák, olaszok, fordok, stb. Eddig ilyen kocsik voltak alattam, új Tipo-m tényleg nem volt még -
Gombinyó
őstag
Volt gond az 1.5 dci-vel, meg a korai TCe-vel. Mára jó motorok lettek belőlük. A szívó motorokkal nem nagyon volt gond. Az M1, M3 és M4 is jó konstrukció, M2-nek volt sok nyűge. Én simán mernék venni, ma már szerintem nem jelent semmit, hogy francia, japán, német vagy olasz.
-
Gombinyó
őstag
Megane...
Olcsobb az azonos felszereltség. Jól megy, kevesebbet fogyaszt, halkabb, kényelmesebb, nem zörög. Viszont gyengébb belső anyagok a műszerfalon (ahol amúgy nem nyúlsz hozzá) és kevesebb gari (5 év / 100e km).Egymás után néztem meg a héten a két autót, vezettem is mindkettőt. Nekem azonos áron is (amúgy egy fél milla áraelőny van ott) a Megane inkább most a tesztkörök után, amit nem gondoltam volna előtte.
-
siege5
aktív tag
válasz
kobraCode #815 üzenetére
Igen, épp ezért van beszűkülve a lehetőség, kevés már az igazi szívó.
Voltam egyébként suzukinál, igaz én az Scrosst néztem (50 ezerrel több mint a vitara)1.4 gl+ szinten (ezt is csak a 10 éves turbó váltó motor gari miatt), mire végeztem ugyanott voltam, mint a ceed silverrel. ( 5 -5 milla mindkettő).
Nos ültem bennük, érzetre jobb volt a ceed minőségben, motorban persze a turbó miatt is a suzó a nyerő.
Minden másban felszereltségben összességében a ceedben több minden van. Így az akkor lehet alternatíva, ha valakinek fontosabb a motor, a nagy sebességű dinamika.
Hozzáteszem, ezekből is az utolsó darabok fogynak el a raktárkészletről (suzó, kia) utána a hybrid és részecskeszűrősök jönnek, illetve kivezetik az utolsó szűrő nélküli motorokat, ami elhúzni sem engedi a keresgélést :S)De mást nem találtam, pedig mennék alacsonyabb kategória felé is, ami lenne meg már, nagyon fapad.
Vagy mondja azt nekem valaki, elfogadom jó érvek mellett, mert én is csak másodkézből tájékozódom, hogy egy turbóssal sem lesz hosszú távon, gondom, és alapvetően nem kell rá sokkal többet költenem) -
-
kobraCode
csendes tag
Nem éppen kombi, ez már SUV kategória. Suzuki Vitara 1.4 turbo, GLX felszereltség. Nem KIA de felszereltségi szinten a KIA-nál ezért +1-1,5M val többet kell kiperkálni...
-
siege5
aktív tag
válasz
kobraCode #811 üzenetére
Én is most tervezek vásárlást, a ceed silver 1.4et.
Szívesen fizetnék kevesebbet, ha tényleg van valami jó alternatíva, ami hasonló minőségben, nem turbós (a hosszú táv miatt), van rá jó szervíz és gari, és kb helyre is hozza amit a ceed.
Nincs kimondottan igényem, kivéve a navi, vagy legalább a tükrözési lehetőség a kijelzőre. -
kisza25
félisten
-
Gombinyó
őstag
válasz
kobraCode #801 üzenetére
Kicsit hangos szerintem, nekem zörgött a beltér a pár száz km-t futott teszt autóban és a középkonzol nyomta a lábam akárhogy állítottam az ülést. A silverben még nincs alufelni!
Ezeket leszámítva bejött. A beltérben használt anyagok minőségiek, az ülés kényelmes, jól megy és ahoz képest a fogyasztás is rendben van. Az, hogy a 6m+os goldtól indul az értelmes felszereltség szerintem nem igazán teszi versenyképessé árban. -
kisza25
félisten
válasz
kobraCode #803 üzenetére
kia porceed 2011 egyetlen hibája volt, hogy kilyukadt a klíma hűtő, de végig Ausztriában a hegyekben használtam, ahol nagyon sóztak, de garanciában cserélték
A 2013-as i30-nál 100 ekm-nél egy féltengely lett csapágyas (kintről volt így nem volt garis))
a 2015-ös i20-nál a harmadik féklámpa megrepedt, majd kiesett, de garanciában cserélték, ez amúgy típushiba,
az összes műanyag lámpatest hajlamos a repedezésre
A festés nagyon érzékeny a metálon, a matton nem annyira -
kobraCode
csendes tag
Sziasztok!
Új autó vásárlás előtt állok. A kiszemelt egy KIA Ceed SW 1.4 benzin (140LE), Silver vagy gold felszereltséggel. Tudnátok mondani jót vagy rosszat az autóról? Már széttúrtam a netet de nem találok róla népítéletet. Egy kötelező szerviz kb mennyibe kerül?
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! MSI PRO Z690 i7 14700K 64GB DDR4 2TB SSD RTX 3070Ti 8GB Fractal Design Meshify C CM 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest