Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#801) kobraCode


kobraCode
csendes tag

Sziasztok!

Új autó vásárlás előtt állok. A kiszemelt egy KIA Ceed SW 1.4 benzin (140LE), Silver vagy gold felszereltséggel. Tudnátok mondani jót vagy rosszat az autóról? Már széttúrtam a netet de nem találok róla népítéletet. Egy kötelező szerviz kb mennyibe kerül?

Köszi.

(#802) kisza25 válasza kobraCode (#801) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

szia, mondjuk nekem a kia ceed sima 1,4 volt annak 30-35 eFt volt a szervize, utány hyundai i30 crdi és i20 volt azoknak viszon 45-50eFt, szerviztől is függ, kell kérni ajánlatokat

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#803) kobraCode válasza kisza25 (#802) üzenetére


kobraCode
csendes tag

Köszi!
És valamit tudnál esetleg mondani az autóról, előjött hibák, típushibák stb.. Milyen évjáratú volt a KIA?

(#804) kisza25 válasza kobraCode (#803) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

kia porceed 2011 egyetlen hibája volt, hogy kilyukadt a klíma hűtő, de végig Ausztriában a hegyekben használtam, ahol nagyon sóztak, de garanciában cserélték
A 2013-as i30-nál 100 ekm-nél egy féltengely lett csapágyas (kintről volt így nem volt garis))
a 2015-ös i20-nál a harmadik féklámpa megrepedt, majd kiesett, de garanciában cserélték, ez amúgy típushiba,
az összes műanyag lámpatest hajlamos a repedezésre
A festés nagyon érzékeny a metálon, a matton nem annyira

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#805) kobraCode válasza kisza25 (#804) üzenetére


kobraCode
csendes tag

Köszi! Vajon az új KIA-nál is ilyenek lehetnek a lámpák?
Sajnos a fényezésre nem túl sok jót olvasok másik autóknál sem, spórolnak a lakkal mindenhol...

(#806) kisza25 válasza kobraCode (#805) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

passz, de gariba kell cseréltetni, ez van

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#807) Gombinyó válasza kobraCode (#801) üzenetére


Gombinyó
őstag

Kicsit hangos szerintem, nekem zörgött a beltér a pár száz km-t futott teszt autóban és a középkonzol nyomta a lábam akárhogy állítottam az ülést. A silverben még nincs alufelni! :Y
Ezeket leszámítva bejött. A beltérben használt anyagok minőségiek, az ülés kényelmes, jól megy és ahoz képest a fogyasztás is rendben van. Az, hogy a 6m+os goldtól indul az értelmes felszereltség szerintem nem igazán teszi versenyképessé árban. :(

(#808) kisza25 válasza Gombinyó (#807) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

na többek között ezért vettem tipo-t, nem nyom a közép konzol, nem zörög a beltér, halk még 140-es pályatempónál is és 3,8M Ft-ba benne volt a 16" gyári alufelni+ sötétítés +ködlámpa + színre fújt tükrök +króm kilincs, ekkor még 700 eFt-ra voltam a ceed alapárától

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#809) Gombinyó válasza kisza25 (#808) üzenetére


Gombinyó
őstag

Én teljesen megértem miért vettél tipot, ugyanezért vettem clio grandtourt :D de szerencsére a következő már szerelem autó lesz turbo benzinnel.

(#810) Akula válasza Gombinyó (#809) üzenetére


Akula
őstag

a következő nálam is szerelem házasság lesz:

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#811) kobraCode válasza Gombinyó (#807) üzenetére


kobraCode
csendes tag

Köszi!
Igen, az ára nem épp a legolcsóbb. Épp ezért akarom 2x meggondolni hogy megér e ennyit az autó. Mert más márkából ennyiért full full verziókat kapni, sőt még marad az árából egy jó nyaralásra is.

(#812) kisza25 válasza kobraCode (#811) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

például?

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#813) siege5 válasza kobraCode (#811) üzenetére


siege5
aktív tag

Én is most tervezek vásárlást, a ceed silver 1.4et.
Szívesen fizetnék kevesebbet, ha tényleg van valami jó alternatíva, ami hasonló minőségben, nem turbós (a hosszú táv miatt), van rá jó szervíz és gari, és kb helyre is hozza amit a ceed.
Nincs kimondottan igényem, kivéve a navi, vagy legalább a tükrözési lehetőség a kijelzőre.

(#814) kobraCode


kobraCode
csendes tag

Nem éppen kombi, ez már SUV kategória. Suzuki Vitara 1.4 turbo, GLX felszereltség. Nem KIA de felszereltségi szinten a KIA-nál ezért +1-1,5M val többet kell kiperkálni...

(#815) kobraCode válasza siege5 (#813) üzenetére


kobraCode
csendes tag

Sajna tubo nélkülit nem fogsz találni már, sőt lassan majd örülni kell annak is ha 4 hengerest találsz.. Azok az átkozott környezetvédelmi normák... Sőt most Szeptember 1-től új autóként már csak részecskeszűrővel ellátott autót adhatnak el

(#816) siege5 válasza kobraCode (#815) üzenetére


siege5
aktív tag

Igen, épp ezért van beszűkülve a lehetőség, kevés már az igazi szívó.
Voltam egyébként suzukinál, igaz én az Scrosst néztem (50 ezerrel több mint a vitara)1.4 gl+ szinten (ezt is csak a 10 éves turbó váltó motor gari miatt), mire végeztem ugyanott voltam, mint a ceed silverrel. ( 5 -5 milla mindkettő).
Nos ültem bennük, érzetre jobb volt a ceed minőségben, motorban persze a turbó miatt is a suzó a nyerő.
Minden másban felszereltségben összességében a ceedben több minden van. Így az akkor lehet alternatíva, ha valakinek fontosabb a motor, a nagy sebességű dinamika.
Hozzáteszem, ezekből is az utolsó darabok fogynak el a raktárkészletről (suzó, kia) utána a hybrid és részecskeszűrősök jönnek, illetve kivezetik az utolsó szűrő nélküli motorokat, ami elhúzni sem engedi a keresgélést :S)

De mást nem találtam, pedig mennék alacsonyabb kategória felé is, ami lenne meg már, nagyon fapad.
Vagy mondja azt nekem valaki, elfogadom jó érvek mellett, mert én is csak másodkézből tájékozódom, hogy egy turbóssal sem lesz hosszú távon, gondom, és alapvetően nem kell rá sokkal többet költenem)

[ Szerkesztve ]

(#817) Gombinyó válasza kisza25 (#812) üzenetére


Gombinyó
őstag

Megane...
Olcsobb az azonos felszereltség. Jól megy, kevesebbet fogyaszt, halkabb, kényelmesebb, nem zörög. Viszont gyengébb belső anyagok a műszerfalon (ahol amúgy nem nyúlsz hozzá) és kevesebb gari (5 év / 100e km).

Egymás után néztem meg a héten a két autót, vezettem is mindkettőt. Nekem azonos áron is (amúgy egy fél milla áraelőny van ott) a Megane inkább most a tesztkörök után, amit nem gondoltam volna előtte.

[ Szerkesztve ]

(#818) Akula válasza kobraCode (#814) üzenetére


Akula
őstag

Tele van a HAHU 10-20k futású 1.6-os Vitarával. Ezek nem érdekelnek?

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#819) kisza25 válasza Gombinyó (#817) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Van/volt több megane a környezetemben és mindenki küzdött valami problémával én inkább kihagytam

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#820) Akula válasza kisza25 (#819) üzenetére


Akula
őstag

(francia) :U

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#821) kisza25 válasza Akula (#820) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

És? Nekem most #szarolasz van és imádom és nincs baja:P
Ezek az előítéletek....
Amikor 2011- ben KIA-t vettem mindenki úgy nézett rám, mint a véres késre, kia az mi? Kóreait hülye vagy?

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#822) Akula válasza kisza25 (#821) üzenetére


Akula
őstag

ezt a beszélgetést már végig folytattuk egyszer, emlékszel? :)
egyre inkább megerősödik bennem, hogy csak távolkeletit szabad venni. az mindegy, hogy törökök gyártják, vagy franciák, vagy arabok.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#823) Gombinyó válasza kisza25 (#819) üzenetére


Gombinyó
őstag

Volt gond az 1.5 dci-vel, meg a korai TCe-vel. Mára jó motorok lettek belőlük. A szívó motorokkal nem nagyon volt gond. Az M1, M3 és M4 is jó konstrukció, M2-nek volt sok nyűge. Én simán mernék venni, ma már szerintem nem jelent semmit, hogy francia, japán, német vagy olasz.

[ Szerkesztve ]

(#824) kisza25 válasza Akula (#822) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nagyon próbáltam a kia hyundai vonalon maradni, de nem volt 4,5M új autóra, igazából 3,5M volt
I20, rio kicsi volt, stonic meg már 4M, ceed 4,5M

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#825) Akula válasza kisza25 (#821) üzenetére


Akula
őstag

mert a 2011-es ceed az tényleg nem volt a legtutibb.
az első soul meg kimondottan problémás. azóta kapták össze magukat.

szerk: kivéve a fék. az még mindig nyikorog, mikor meleg van :D

[ Szerkesztve ]

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#826) kisza25 válasza Akula (#825) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nekem semmi bajom nem volt a 2011-es proceedel, 1,4 105 ló volt, nekem a skoda fabia kombi után ami 64 lóerővel büszkélkedett, nagy előre lépés volt, meg amúgy mindenben

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#827) Akula válasza kisza25 (#826) üzenetére


Akula
őstag

Ez, mióta világ a világ mindig arról fog szólni, hogy ki miből mibe ül át.
Én erre akkor jöttem rá, amikor elvittem a szomszédomat a kórházba a műtétjére egy G-s Astrával. Nem szólt semmit, csak úgy ült mellettem, mintha minden szarból lenne körülötte. Neki egy fullos X5-öse volt szalonból. Szenvedett. Én meg egy Punto-ból ültem át, amit minden vasárnap szereltem, hogy el tudjak vele menni dolgozni. Ez ilyen.

Csak a lényeg: értékvesztés, szervízköltség, fenntartás, megbízhatóság. Más nem számít, így kiesnek a német prémium márkák és tapasztalatom alapján a franciák, olaszok, fordok, stb. Eddig ilyen kocsik voltak alattam, új Tipo-m tényleg nem volt még :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#828) kisza25 válasza Akula (#827) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Figyelj a 2011 es kia ceed és 2013-as i30 és 2015-ös i20 után nem mondanám előre lépésnek a tipo-t, a beltere kb ugyanaz, mint a felsoroltaknak. Ültem már új volvo s90-ben, nem kellene, minden percben rettegnék, hogy történik vele valami. Ültem csomo e39-ben, az 540 i tetszett, de nem a beltere miatt.
Ami jó volt mindegyik új autómba, hogy csak használni kellett, meg tankolni és évente szervizbe vinni 1x
A faternak új kia carens van, a tipo kényelmesebb és alig kisebb.
Tesóméknak volt új audi a6, új merci e320, meg vito, ültem bennük sokat, de mégsem érdekel a beltér.
A honda civic is új kora óta megvan, vezettem is sokat, van egy golf 4 azt is vezettem sokat.
Nekem ami hiányzik, hogy egy 1,6-2.0-s motor lehetne benne picit több lóval. Napi közlekedésre tökéletes, kellene mellé egy játszós autó. A golf 1,6 -ját szeretm, jó kis motor csak nekem nagyon kényelmetlen a golf.
A honda civic amikor használtam már 19 éves volt és kölcsön kaptam mutertól amig megjön a tipo, nagyon megtisztelve közlekedtem vele, 4500-5000 fölé nem pörgettem.
A lényeg, hogy egy új autónak mindig lesz varázsa és mindig fejletebb lesz, mint a 4-5 éves, vagy attól idősebb társai

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#829) Akula válasza kisza25 (#828) üzenetére


Akula
őstag

Sógoromnak volt/van Volvo-ja. Nekem nem tetszett a beltér és műszerfal. Bömbije apunak volt, még Graz mellől hozták be 16 évvel ezelőtt 525-ös és a fartolás jó volt, de amennyit ráköltött azért két másikat megvett volna.
Ez a Carens vs. Tipo meglepett. Nekem fontos, hogy a középső üléssor tologatható legyen, mert sokat variál a család és néha lomokat is cipelgetek.
Mercit még soha nem vezettem, talán ha taxiban ültem. A Jász plasztiknál mondták a szervizesek, hogy a merci tartja el őket, mert a kiákon csak olajat kell cserélni. Szóval hiába gyönyörű, nem kezdenék el rá spórolni.

Ami most nagy vágyam (a Stingert már írtam) az egy Optima SW GT. Szalonban csücsültem be amíg a hátsóajtó teleszkópot cserélték é nagyon megtetszett.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#830) vlevi válasza Akula (#829) üzenetére


vlevi
nagyúr

merci tartja el őket, mert a kiákon csak olajat kell cserélni.
Szerintem ebben bőven az is benne van, hogy a kia-hoz is elég vastag ceruzával írjak a számlát, és inkább csak kötelező szervizre viszi oda az ember a kia-t, a többit megoldja mashol.

(#831) kisza25 válasza Akula (#829) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Szerintem a carensban az a baj, hogy túl szélesek az ülések, nem tartanak oldalt, kb 1óra altt megfájdul benne a hátam

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#832) Akula válasza vlevi (#830) üzenetére


Akula
őstag

hát nem tudom.
wallisnál és a gablininál is drágább volt az óradíj, mint náluk.
bár az igaz, hogy egy olajcserét én is meg tudok csinálni, az nem génsebészet. de hát ez a fránya 7 év... :)

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#833) ribarszki válasza Akula (#829) üzenetére


ribarszki
őstag

Optima forgalmazása megszűnt. Vágy marad az új.

(#834) kobraCode válasza siege5 (#816) üzenetére


kobraCode
csendes tag

Ma voltam tesztvezetésen. Kipróbáltam az Scrosst és a Vitarát is. Előbbi jobb vezetési élményt ad, cserébe én nem vagyok kibékülve az orrával, nem tudom hova tenni a formavilágot. A Vitara sokkal több extrát tud, s még a visszajelzés is több benne, viszont valamivel kevesebb a hely, kicsit pattogósabb az úton.
Az előző két hét a Ceed SW utánajárásé volt. Amiket találtam Silver felszereltséggel 5,9-6,1MFt. Olcsóbb nincs. Valóban kényelmes, jók az anyagok, jó a fék, tetszik, nagy a csomagtartó, de 5,6MFt-ért fullos Vitarát kapok amire 3+7év gari van, sőt 90eFt-ért vehetek hozzá +2év full garanciát. Szóval nehéz döntés, nem tudom a KIA megéri-e ennyivel többet. Ha Vitara szintet nézek akkor lassan a Silver kevés lesz, sőt... inkább Goldot kéne nézni ami 6,1-6,3MFt-nál indul. Ne érts félre mindkettőt szívesen megvenném mert testszenek, de szerintem a KIA túlárazott a felszereltségi szintekhez képest.

(#835) kobraCode válasza Akula (#818) üzenetére


kobraCode
csendes tag

Nem. Újat 0km-es autót szeretnénk. Ha már veszek ezek a használt verdák kb az új autó árán futnak. Igaz kicsit tartok a turbótól, de 10 évig nem lehet gondja.

(#836) molnarpeter válasza kobraCode (#803) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mivel GDI, kokszosodás része a bulinak.

(#837) Akula válasza ribarszki (#833) üzenetére


Akula
őstag

Ezt honnan veszed? Szétgugliztam magam, de nem láttam ilyen hírt.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#838) ribarszki válasza Akula (#837) üzenetére


ribarszki
őstag

Augusztus 8án kapták a mailt a szalonok az importőrtől. Van pár demo autó hajón az eladható, de újra már nem vehetnek fel rendelést. Bátyám akart Optimát rendelni 9én. Már nem lehetett. Se a Pappasnál, se máshol. Gugli helyezett hívd fel bármelyik szalont. Magyarországon megszűnt az Optima forgalmazása.

[ Szerkesztve ]

(#839) Akula válasza ribarszki (#838) üzenetére


Akula
őstag

pfffffff :Y
de legalább lenne erről egy hír a kia motors honlapján, hogy hülye, ne számolj a kocsival. :W

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#840) Gombinyó


Gombinyó
őstag

Jelenleg semmilyen autóra nem vesznek fel a kereskedések rendelést, mert most van az áremelés és még nem tudják mennyivel fognak drágulni a felszereltségek, illetve azt sem, hogy változtatnak e esetleg rajtuk. A készletes autókat szórják kifele és szeptemberben lesz valamikor végleges infójuk az újdonságokról. Az xceedről is akkor lesz bővebb információ.

(#841) bajnokpityu válasza Akula (#839) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Mindenütt ez van..

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#842) merqree


merqree
őstag

i40 sincs már jó ideje...

Nézegettem Kuga-t, baromi jó árat kaptam egy STLine felszereltségű benzinesre (6,5 millió, 2018as gyártás (nem zavart volna!)) naptetővel, de kicsinek ítéltem meg a csomagtartóját.
Így maradt a Tucson...

(#843) dioka7


dioka7
senior tag

Sziasztok,

most vettem észre, hogy van ilyen topik is... :))
A közeljövőben szeretnék autót venni. Az egyik kiszemeltem, mivel nemrég elment mellettem egy és azonnal beleszerettem, a Hyundai Veloster, a másik pedig egy Honda Jazz.
Namost a kérdésem az lenne, hogy ismeri-e valaki ezt a típust, vagy ha azt nem is, de a hyundai GDi motorját? Mik a tapasztalatok, mi a szervízigénye, fogyasztása (átlag használattal, nem hülyegyerek közlekedéssel) és esetleg, hogy mire kell figyelni vásárlásnál. Eddig egy 15 éves suzuki lianával jártam, amibe évente kellett olaj ~8000Ft és kb ennyi, meg 6,1L üzemenyag 100km-enként, úgyhogy ez az etalon.
Köszönöm a válaszokat előre is :R

(#844) kisza25 válasza dioka7 (#843) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Az 1,6 gdi közvetlen befecskendezéses, nem fogsz vele 6literrel eljárni, faternak kia carens van ezzel a motorral, ami jóval nagyobb autó (1400 kg és 4,5 méter) abban fogyaszt 8-9-et.
Mint minden közvetlen befecskendezéses kokszolódásra hajlamos, érdemes prémiumot tankolni bele és minden 10 ekm olajat cserélni (olaj, olajszűrő)

Szóval a jelenlegi autódban csak olajat cseréltél évente?
Olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, klíma tisztítás és hasonló alap dolgokat nem? :U

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#845) bajnokpityu válasza kisza25 (#844) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Vannak olyan típusok, evjaratok, ahol jobb befecsi térképet kapott a blokk. A régi sportagevel ugyanezen fogyi volt, de az ujabbikkal vagy masfellel kevesebbet eszik. Kb ugyanaz a kocsi, felhasználó.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#846) kisza25 válasza bajnokpityu (#845) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

A carens 2018 februári

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#847) bajnokpityu válasza kisza25 (#846) üzenetére


bajnokpityu
félisten

A régi sportage 2015,az új 2018 márciusi üzembe helyezesu

Nemtom emlékszel e még, focusban, és mazda3asban volt ugyanaz az 1.6 diesel. Majd 2literrel többet evett a mazdaban.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#848) dioka7 válasza kisza25 (#844) üzenetére


dioka7
senior tag

Szia, köszönöm a választ! Természetesen az olajjal az olajszűrőt, és a levegőszűrőt cserélem, így áll meg 8k-ftban. Csak 3,6dl olaj megy bele. Klímával nincs, baj mert nincs benne, valamint pollenszuro sincs :DDD az egyik fő szempont, ami miatt cserélni akarom.

(#849) Akula válasza dioka7 (#848) üzenetére


Akula
őstag

8000Ft? légszűrővel? biztos?
Amúgy ezt a 3,6dl-t nem értem. nem elírás?

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#850) kisza25 válasza Akula (#849) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

3,6 liter lesz az és valamilyen hamis olaj, mert 8 eFt 3,6 liter olajért és légszűrőért gyanúsan kevés

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.