Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisza25

    félisten

    válasz tboy93 #4228 üzenetére

    Nagyon nagy különbségek vannak ám szívó és szívó benzin között, még akkor is, hogyha ugyanakkora köbcenti és hasonlók súlyú autók, én használtam a tipo-t, a SEAT- ot meg most az i30-at gyors egymásutánban, mindegyik 1,4 86-100ló, de a s
    A tipoba raktak egy nagyon rövid 6-os váltót, így 100- ig az tűnik a legjobbnak, de 120-140 környékén és az felett, az volt a legrosszabb. Pörgetve jött meg az ereje 3500- 4000 környékén 6000-ig
    A seatba egy nagyon hosszú váltó van, egy nyomatékra hangolt motorral, az 2500-3000- nél megindul, alatta semmi, de 5000- nél vége.
    Az i30 meg folyamatosan változó vezérlés emiatt sehol nem indul meg úgy istenigazából viszont folyamatosan húz az is inkább nyomatékos lett már hangolva 5500 nál van a max teljesítmény.
    Szintén hatos váltó és alacsony fordulaton sem esik kétségbe persze nem úgy indul meg viszont nem is áll neki dadogni

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés