Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aDic
tag
válasz gyuri6 #23563 üzenetére
A laptop akksi cella sajnos nem volt jó választás.
Attól függetlenül, hogy a két cella egyforma méretű, ezeknek a tulajdonsága nagyon eltérhet (és el is tér) egymástól.
Egy átlagos laptop cellának max. pár (2-3-4) A-t kell tudnia leadnia, tartós magas áram leadásra nem képes, a belső ellenállása viszonylag magas. Míg a roller esetében a max. leadandó áram cellánként 10-20A (sőt több is) lehet, ill. kell is, nagy áram leadására hosszabb távon is képes, a belső ellenállása sokkal alacsonyabb.
A most berakott cellád nagyon hamar tönkre fog menni, melegedni fog, a mellette lévő 2 cella is sokkal jobban lesz terhelve, gyorsabban tönkre fognak menni azok is. Ill. gyakoratilag az egész akkupack teljesítményét lerontja az az egy cella (annak ellenére, hogy jónak tűnik).
Jobb lett volna (ha már nem akartál új cellát venni), akkor pl. egy csavarbehajtó rossz akkupackból még használható cellát bontani. -
DigitXT
nagyúr
válasz gyuri6 #23510 üzenetére
Ott valami komoly gebasz van az adott cellacsoporttal: lehet zárlatos
valamelyik, és a maradék kettő, neadjisten egy próbál csak dolgozni...
A 2.8V az nagyon alacsony feszültség, teljesen logikus, hogy letilt...Igen, túlmelegedést is okoz, hiszen a teljes akku áram azt az egyetlen
cellát terheli (vagy 2-t), ami rövidzárlatban van, mintha ott se lenne...
Semmiképp nem használnám így tovább. A 3 db cella cseréje segíthet
a gondon, de közben okozhat újabb kiegyensúlyozatlanságokat... Min
ugyanolyan kapacitású cellákat kéne bele találni (és nem nagyobbat).Szerk: egyébként ránézésre teljesen szét kell borítani, mert nem jön ki
magában egy-egy cella... le kell szedni a teljes műanyag tartót, szóval
melóban nem kevés, erre mondom, hogy "GTK", inkább ha már nekiáll
az ember, akkor 30 db komolyabb cella, komplett újjá építés azokból...
Abból lenne 7.5Ah helyett 10.5Ah, többet bírna, mint új korában...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz gyuri6 #23477 üzenetére
Sanszos, hogy eltört az akku... Hirtelen hatótávolság csökkenés az gyanús.
Peaceliker: mármint azokat a százalékokat nem érdemes nézni amit a lehető
legprimítívebb módon, feszültség->töltöttségszint táblával jelez ki a roller.
Nyilvánvalóan nem igaz, hogy 40% valós töltöttség egy kövér gázra 0 lesz.
Ha ennyire primitív a kijelző, valóban parasztvakítás bármilyen százalék. BMS
tán tud okosabb lenni: szépen számolja a kimenő töltést. Arányítja a maxhoz.
Persze azért OCV-vel is tud számolni. (Egy a baj, hogy menet közben az nem
mérhető. Tök érdekes kérdés szerintem. Teljesen megbízható módszer nincs.)[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz gyuri6 #15357 üzenetére
Én is megerősíteni tudom az előzőeket. Másfél hónapja használok egy Pro 2-t, minden hétköznap ezzel megyek-jövök vonaton, és nem szóltak még érte (mindig összecsukva). Mondjuk mivel fecske vagonok (aki tudja, annak nem kell részletezni milyen), így felszálló részen vagy biciklitároló részben utazom vele, utastérbe csak ha üres 4-es hely van (eddig 2x fordult elő).
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
T. Almeida
senior tag
válasz gyuri6 #15337 üzenetére
Szia!
Most kezdtem el vonatozni egy Xiaomi Pro 2-vel, úgyhogy én is utánanéztem.Ez a legfrissebb szabályzat:
https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/szusz_211128_211122.pdf
"Mérethatár nélkül szállítható 1 db
- összecsukott, becsomagolt kerékpár, valamint az összecsukott, becsomagolt roller"Az IC-n sem szóltak rám.
-
PociAti
őstag
válasz gyuri6 #14362 üzenetére
A baromságot nem kellene terjeszteni.
Elég csak utána nézni milyen hangzatos cikkeket írt a rollergyűlölő Csontos Róbert:
#1 2020.09.17. Na végre: kitiltotta az I. kerület a bérelhető elektromos rollereket
#2 2021.09.02. Sokkoló tragédia: felrobbanó elektromos roller ölt meg egy kisifút
#3 2021.09.11. Piroson ment át az elektromos roller: telibe kapta az autó – videó
#4 2021.10.20. Halálos baleset Budapesten: turistabusz gázolt halálra egy elektromos rollerest
#5 2022.05.29. Eldőlt: jogosítvány és bukósisak kell az elektromos rollerre#2 New York
#3 Lengyelország
#4 buszsofőr volt a vétkes, áldozat egy helyi ismerettel nem rendelkező távol-keleti férfi.A két magyar vonatkozású cikkből a #1-es címe durva ferdítés, a kerületből a bérrollerek parkolásának szabályain szigorítottak (nem tudom azóta mi a helyzet), nem pedig a közlekedés lett megtiltva.
Az #5-ös pedig úgy ökörség, ahogy van.Ne a facebookról, indirekt.hu-ról, és bulvár lapokból tájékozódjatok, vagy ha így tesztek, akkor azt tartsátok magatokban.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz gyuri6 #14362 üzenetére
Forrás? Ameddig a közlönyben nem jelenik meg nem igaz...
És akkor az elektromos biciklire is kell jogsi? Az öregek elektromos járgányára?
Megnézném Margit nénit bukósisakban, gyökalattkettővel a városban "száguldozni" az 50-60-al haladó autók között.Ez baromság...
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox Series X|S
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Magisk
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Óra topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest