Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • generatoros

    tag

    válasz DigitXT #19616 üzenetére

    elolvasva a hsz-odat, megértettem, hogy ne vegyek kugoo s1-et, de ezek után az e-twow-ról is lebeszélsz, csak is azért mert nincs rajta dob vagy tárcsafék? egy próba után nem releváns a véleményem ezt tudom, de a gázkar pl szerintem adagolható, az biztos, hogy nem olyan mint egy motorkerékpár vagy egy autó, hiszen nem le-ről hanem csak wattokról beszélünk. a gyorsulás szerintem nem arányos a gázkar lenyomásával , vagyis aránylag sok idő amig eléri a kívánt sebességet, de azt tapasztaltam, ha nem nyomom le tökig akkor megy mondjuk 10km/h -val és amikor tovább nyomom aránylag jól gyorsul és még mindig van lehetőség tovább gyorsulni a beállított érték közelébe. A fékkart nem volt időm alaposan studérozni, mivel első utam volt, az adrenalin jelentősen befolyásolta a reflexeim működését. szerintem nem kellett 20m a megálláshoz nullára. hónapok óta nézegetem a kínálatot de nem találtam az e-twow-nál jobbat. mondjuk nekem a súly a legfontosabb, persze a fék után, de mivel én már csak öregurasan gurulnék vele talán elég lesz az e fék. ami tetszene azok mind 20kg vagy több súllyal bírnak, amit én nem tudnék könnyen buszra metróra villamosra feltenni.

  • PociAti

    őstag

    válasz DigitXT #19616 üzenetére

    "Ezért is jobb, ha hátul hajt a roller, mert akkor elöl valami mechanikus fék van rajta (adagolható)."

    Ennél talán erősebb (logikusabb) érvet lehetne felhozni első hajtás
    fékezhetősége mellet. Ha elől hajt a roller, és nem nyomod a gázt,
    akkor bekapcsol a visszatáplálásos fékezés. Ami lassít, de akkorát
    nem fékez, hogy azonnal megálljon, és átrepülj a kormány felett. Az
    igazán jelentős fékhatás a hátsó tengelyen jelenik meg. Hiába kisebb
    hátul a fékezés hatékonysága, egyensúlyvesztés szempontjából jobb
    a biztonságérzet, amikor teljes erővel fékezni kell.

Új hozzászólás Aktív témák