Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Nem vagyok bringa mániás de szeretek vagyis régebben sokszor pattantam nyeregbe de hosszabb távok távol álltak tőlem amolyan kiruccanó bringásnak mondanám magam.
Kb. 10 éve vettem a képeken látható cangát a madaras boltban cirka 40k-ért és költöttem rá plusz 10k körül, új hajtómű, víz-por álló tengelyt, pedálok cseréje végett.
Sajna ez az akkori állapot mert nem használtam mondjuk az elmúlt 8 évben max 20km-t.Kérdésem az volna hogy érdemes-e rá áldozni vagy inkább újat vásárolni?
Terv csak annyi hogy a hó végén megszűnik a melóhelyem és ha sikerül a közelben új helyet találnom akkor oda már bicajjal járnék akár télen is.
Amit első körben gondoltam volna hogy kissé trekking irányba fejleszteném/újítanám a verdát. Szerk: mármint a gumikat tekintve.Különösebben nem tudnám a mostani összetevőket felsorolni mert anyukámnál pihen.
Shimano váltók amik talán érnek valamit, logan első teló ami tuti valamilyen alsó kategóriás és talán már nincs is rá szükségem 38 évesen, váz még talán menthető de többi szinte vagy rozsdás vagy nem épp fitt.Budapesten tekernék ha ez fontos de néha földutakat is érintve.
Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Nem kell hű de terepre gondolni max murvás útszakasz de semmi hegyen-völgyön át.
Ha ez a villa hátráltat akkor mi a javallott Pesten padkáról le-fel max kategóriában?
Lépcsőn inkább leviszem, mintsem röhögjenek rajtam ha zakózok vagy szétesik a verda
Mi a baj a hátsó váltóval ?Szerk: Közben látom írtál, meglesem őket.
(#7079) Vasinger!
Nem terv, nem is tudok drága bringát összedobni csak komfortosabbá tenném ahogy tudom.
Mivel még nincs meg az új melóhely így csak saccolnám a max 10-15km-t mert első időben talán az sem lenne leányálom.(#7083) dqdb
Akkor módosítok őszre.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #7086 üzenetére
Sajna mint írtam ez nem a mostani állapot tükörképe.
Udvaron pihen, igaz fedett de nem túl zárt helyen kb 8 éve.Külső, belső gumikat tuti cserélnem kell.
Itt-ott pl a kormány tartó konzol már csúnyán rozsdás a noname csavartól.
Na meg egy full kenés, bovden ellenőrzés, beállítások tuti ráférne a gépre.Gumiknak olyasmit gondolnék mint az 1.hsz-ben említett "Terep 20% Aszfalt 80%" típus de ezek szerint ezt majd csak a boltban tudják kideríteni hogy mi megy rá a felnikre.
-
zodo
nagyúr
válasz GhostLead #7102 üzenetére
Az volt az első hogy minden feleslegesnek vélt matricától megszabadultam.
Korábban kérdeztem hogy milyen külsőt tegyek rá de méretek nélkül félbemaradt a történet.
Ma lőttem pár képet a korábbi gumiról: IRC Mythos XC 26 x 1.95Végül sikerült hazahoznom (Szigetszentmiklós => Budapest) a biciklimet mert ha minden jól alakul szükségem lesz rá a munkábajárás végett. (korábbi kép)
Délelőtt bevittem a közeli Bike Support üzletbe/szervizbe és mivel jelenleg nem vagyok eleresztve anyagilag ill. 3 árkategóriából választhattam így arany középút választása mellett egy Continental Country Ride 47-559 26 x 1.75 páros választottam.
Egész pofás lett az összhatás és csak remélem hogy nem nagyon lőttem mellé a választást illetően. Itt-ott ugyan már rozsdás szegényke de funkcióját ellátja.
Elemcserét követően sikerült a régi Cateye Enduro 2 órámat is beüzemelni.Jelenleg egy régi, szintén Cateye 5 ledes talán 3 funkciós de sárga fényű első lámpám van.
Mit érdemes vásárolni amivel látok is valamit az úttestből és nem csak helyzetjelzőként használható?
Továbbá mit kell még vennem hogy egy esetleges igazoltatáskor ne legyen gond ?Amit sikerült kihámoznom a kötelező felszerelések listájából az a csengő és 2 db sárga prizma az első kerékre.
Hajnal 2-4 körül is tekernék így kellhet a láthatósági mellény vagy elegendő pl a tépőzáras fényvisszaverő szalag ? -
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Mára annyira elkopott alattam a bringám hogy mint laikus úgy gondolom szinte minden eleme megérett a cserére de ahogy elnézem az árakat ... hát nem tudom, talán olcsóbban megúsznám egy új vásárlásával.
Mindenesetre megkérdezném hogy ki mit pakolna egy melóba járós (főként aszfalton) 26" -os monti vázra?
Semmi extra igényem nincs csak a megbízható működést nyújtsa de sajna 40-50k -nál nem tudok rá szánni.
Használt bringát nem szeretnék mert akkor inkább hozzáteszek egy újra.
Megoldható ekkora keretből vagy csak a nagyon noname kategóriás cuccokra futja ennyiből? -
zodo
nagyúr
válasz ---Lasali--- #40050 üzenetére
Ezek a tavalyi, telóval készült képeim vannak róla.
10+ éves madaras bolti bringa, többet nem igen tudok róla mert első dolgom volt hogy leszedjem a matricákat.
(monoblokk, hajtómű amik nem eredetiek mert azokat élből cseréltettem)Kerekek talán egy centrírozással menthetők kivéve az agyakat amik mindenképp felújítást igényelnek.
Váltó és fékkarral nincs gondom talán egy új bowden szettet megérdemelnének.
Úgy gondolom hogy első és hátsó váltó, hajtómű, lánc, monoblokk, fogaskoszorú, első teló amiket cserélni kellene.Tothgera30
Köszi a tippet!
Ezek főként hajtásban (mint laikus a fogkiosztásban láttam eltérést) és gumi méretében különböznek a montikhoz képest.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz D.Orion #40081 üzenetére
Minden véleménynek örülők.
Tudom hogy kb. a minimum elvárásokat nyújtják az alkatrészek és nincs is "nagyobb" gond velük ill. érthető hogy látatlanba nem könnyű a segítségnyújtás.Jelenleg ami konkrétan aggaszt hogy pár napja, recsegős hangot hallat a hátsó fertály .
Váltó néha nem vált pontosan avagy önálló életet él.
Nagy ritkán induláskor is el el "forog" a lánc.
Na meg a teló, (ne is említsük kategória) kb. csak messziről az de félek mikor esik ki alólam.Ebből gondoltam megérett a szerviz/csere.
Talán ha hinni lehet az órának akkor kb 3000 km-t futottak már így lehet megnyúlt a lánc, kopottak a fogaskerekek vagy épp kiesett egy két csapágy pláne zsírózás/karbantartás nélkül.Szerk:
Budapest X. kerület
---Lasali---
Szerintem van baj bőven, szóval ezért gondoltam első körben a teljes alkatrészpark cserére de tudatlanul ugye bármit rám sózhatnak ha akarnak amit nem szeretnék és amiért kérdeztem rá a javaslatokra.
Csak kérdés szinten pl a Gepida Alboin 200 CRS Pro felszereltsége már elfogadható szintet képviselnek?
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz ---Lasali--- #40087 üzenetére
Nálam a gyakori használat nap 2 x 5 km (meló és haza) és max 58 kg vagyok ha sokat ettem.
Köszi az ajánlatot, nézelődőm mi és mennyibe lenne. -
zodo
nagyúr
válasz ---Lasali--- #40082 üzenetére
Ma bevittem az Örs vezér téri BigBike-ba hogy mit mondanak rá.
Hát, pik pakk 18k-nál tartottunk és a további "rejtett hibák" csak a szétszerelés után derülnének ki.
Első agy kotyog, lánc és fogaskoszorú csere.
Teló csere és egyéb még szóba se kerültek.
Felbukkant a szervizes kolléga is miközben a bolti eladó telefonált és ő is kb. ugyanezeket a hibákat mondta.
Valahogy a szerelőknek jobban hiszek így rákérdeztem pl az általad is említett CTM -ek közül az Axon-ra mivel nincsenek különösebb elvárásaim és vállalhatóbb kategóriába sorolta a jelenlegivel szemben.
Így arra jutottam hogy veszek egy új bringát míg a mostanira az mondta, idézem "mosd le és ad el 15k-t" -
zodo
nagyúr
válasz Because #40151 üzenetére
Jónak jó lenne de alapból 18k a szerviz amit az eladó cirka 10mp alatt állapított meg.
"Első agy kotyog, lánc és fogaskoszorú csere."
Szóval a rejtett hibák vagy az én további elképzelésim nincsenek benne mint pl. új teló, kormánycsapágy, kormányfej, kormány, markolat, monoblokk, első-hátsó váltó, fékváltókarok, bowdenek.
Kerekeimre tuti ráfér a centírózás de talán a komplett csere is, szóval ha már felújítok akkor legyen minden új/megbízható (nem szeretnék vagy lényegtelen hogy hetek múlva kell egyesével cserélnem őket) alapon, sokba kerülne egy 60-80k értékű újhoz képest.(#40153)
Nem tudom, nem is érdekel annyira.
Konkrét típus(ok)ról mint fogaskoszorú, lánc típusról nem esett szó.
Szervizes kolléga az első hátsó agyak ill. kormánycsapágy tisztítására, zsírózásra mondott 10k-t ajándék váltó és fékbeállítással.Ezekre a munkálatokra gari sincs míg az új bicajra lesz.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
A képen látható gumiköpenyen az oldalsó "fehér" sáv amolyan reflex csík lenne?
-
zodo
nagyúr
válasz belaazallat #40288 üzenetére
Köszi szépen. Nem igazán tetszik de ha fényvisszaverő réteg lenne még átgondolnám.
60 és vagy 80k értékben milyen cross , mtb vétele számít jó vétel vételnek?
15-16 " vázméret. -
zodo
nagyúr
válasz belaazallat #40291 üzenetére
Újat szeretnék csak kérdés mennyit sikerül összekaparnom de nagy valószínűséggel a 60k -s vonalon kell gondolkodnom.
Ebből a kategóriából eddig csak 2014-es vagy 2015-ös CTM Axon-t találtam ami laikusként tetszik és van a méretemben.Van egy Continental Country Ride 47-559 26 x 1.75 gumiköpeny párom ha a leendő bringán ajánlott a csere vagy jó lenne ha fel tudnám tenni az új bringára.
-
zodo
nagyúr
válasz LonGleY #40326 üzenetére
Jelenlegi bicajom is 15 kg felett van egy kevéssel, igaz kiegészítőkkel és nincs bajom vele persze ha rossz a lift akkor nem esik jól, felcipelni az ötödikre.
Értem én hogy jót akartok, de sajna többre nem igen futja max a 80k határ ha sikerül eladnom ezt azt.
Nagy igényeim nincsenek a bringával szemben, végre a megfelelő vázméreten üljek és minden porcikája üzembiztos legyen ebben az árkategóriában.
Mostani noname madaras bolti cirka 12 éves amiből sokat pihent vizes pincében de kb a megtett 4000 km alatt amiben volt két komplett téli munkába járós időszak is, nem hagyott a pácban.
Az árakat meg láttam, nyilván annyival jobbak is mint a legalja szint. -
zodo
nagyúr
Cserélném az első teleszkópot ezen a 26" kerékméretű bringán de ...
Jelenleg egy Logan 760 -as van ami nem nagy szám és félek, lassan szétesik.
Honnét lehet tudni avagy mi határozza meg hogy milyen típusú/méretű a megfelelő teló ill. a továbbiak (kormány elemek) kompatibilitását? pl a fejcső mérete?Gondolom és tervbe is van hogy egyúttal új kormánycsapágy, kormányrúd, kormányfej is cserélve lesz csak annyi típus van hogy így laikusként nem szeretnék feleselgessen költeni.
Nem akarok/tudok csak valami belépő kategóriás frissítést. -
zodo
nagyúr
Ecobike vagy László kerékpár üzlet és szervizek mennyire tartoznak az ajánlott helyek közé?
Lakhelyemhez közel kerestem szervizzel is rendelkező helyet ahol nem több napos megrendelés után tudnak pl első teleszkópot biztosítani. Előbbi helyen 95% hogy azonnal vásárolhatóak az alkatrészek míg a másodikként említett hellyel még nem sikerült beszélnem.
Drótszamár itt van a kerületbe de sajnos nem tart nekem kellő teleszkópot és úgy gondolom teljesen felesleges megrendelnem külön-külön az alkatrészek aztán elcipelni a szervizbe. -
zodo
nagyúr
válasz concret_hp #44274 üzenetére
Kérdésem előtt rákerestem és olvastam az általad említett témáról de gondoltam hátha változott a hozzáállásuk. Nekem javarészt a szervizükre lenne szükségem de lehet hogy előbb a másik boltba ugrok be mielőtt hozzájuk mennék.
-
zodo
nagyúr
Végül a László kerékpár szervizbe vittem ahol kapott egy
Suntour SF13-M3020 P 26 75 jelzésű teleszkópot
Spyral City Basic 22,2x120 állítható kormányszárat
Zoom 220 6061-Alloy alu kormányt
Cserélni kellett a kormánycsapágyat de erről nem tudom milyen került bele, plusz a szerelési díj = 23.600 FtHaza felé lőttem róla egy képet a telefonommal az esőben.
Tudom hogy a legalja színt de ezen a kb. 5 km-en éreztem hogy finomabban fut alattam a bicaj mint a Logan 760-as elődjével.
Köszönöm mindenkinek aki segített és útbaigazított!
-
zodo
nagyúr
válasz Pttypang #44550 üzenetére
Nem azért vettem mert állítható hanem mert kb ez az egy opció volt vagy csak rám hagyták a döntést de most már úgy is mindegy.
Lett volna a noname amilyen volt eredetileg, Altrix ami szintén állítható vagy a képen látható Spyral ami mellett döntöttem mert ennek kör keresztmetszetű az előrenyúló/dönthető szára és hogy majd ide rögzítem a kamerát.
Egyelőre nem fogom tudni feltenni rá mert 300 mm az említett cső átmérője és ekkora rögíztő konzolom (még) nincs. -
zodo
nagyúr
Az normális hogy a képen látható Suntour SF13-M3020 P 26 75 jelzésű teleszkóp kb. 10 óra nyugalmi állapotot követően az első ki-be rugózások alkalmával kicsit nyűszög?
Később megszűnik a hanghatás mondjuk max. a 10. ki-be rugózásra szóval nincs gond csak érdekelne a háttere hogy miért hallatja a hangját.Első és hátsó váltó és bowden cseréken agyalok esetleg monoblokk és hajtűmű de a váltókarok is kérdésesek.
Mit ajánlanátok az olcsóbb kategóriából ami azért kiszolgál pár évig?3x7 -es rendszer,
új:
Shimano MF-TZ21 fogaskoszorú,
Lánc de erről nincs infóm, egy időben lett cserélve a fogaskoszorúval.ősrégi:
Sram Grip shift mrx marokváltókarok,
noname acél hajtómű,
Hátsó és első váltó Shimano de meg nem mondom melyik típus. kép -
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Melóba menet 6 királydinnye tüske került a gumijaimba szóval, hátsó defekt.
Első talán megúszta.
Nem sűrűn cseréltem se külsőt se belsőt.
Milyen szerszámokat kellene/érdemes vásárolnom a művelethez?
Sajna muszáj lesz délelőtt megcsinálom mert délutánra már kell hogy melózni tudjak menni.
Esetleg mit érdemes még vennem pl hallottam valami defekt elleni szalagról. -
zodo
nagyúr
Üdv.!
Ehelyett a váltó helyett szeretnék egy újat mondjuk innen.
Melyik váltja ki vagyis azonos kivitel azaz melyiket kellene megvennem?Bowden cserét is tervezek de 8 -as rendszerre most nem tudok váltani.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Valkűr #54850 üzenetére
Bocs de teljesen laikus vagyok.
Hátsó sor egy Shimano MF-TZ21 amin 14 a legkisebb és 28 a legnagyobb fogszám.
Magában a váltóban lévő kerekeken pedig 10/10 fog van.(#54853) Because
Na ez pl fel sem tűnt elsőre hogy fülest kell keresnem.
Máris szűkült a kör 3-ra.Nagy vagy kis váltógörgős még a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Integrale #54861 üzenetére
Köszi a tippet, segítséget de sajna mindkét oldalon ugyanígy van kialakítva mint ezen a képen a bal oldalon.
Vannak menetek de nem külön fülön és ha jól sejtem nem is ott fent kellene lenniük.
Ezek nyilván a sárvédő rögzítésére szolgálnak így marad a füles kivitel. -
zodo
nagyúr
Köszönöm mindenkinek!
Jó fejnek tűnt a szervizes ember, biztosan segít a kérdésben. -
zodo
nagyúr
Érdeklődés szintjén kérdezném hogy milyen árfekvésben kell gondolkodni egy 15-16" mtb váz + villa (esetleg egy két alkatrész pl fék konzol és kar) festése kapcsán?
Milyen festési eljárások közül érdemes választani?
Budapesten hova érdemes menni?Matt feketét szeretnék, kevés/szolid egyéb színnel.
Ismerősöm megválna két bicajától amik 2 éve a nyitott erkélyen vannak tárolva.
Nem láttam még őket de tuti hogy nem "extra" bicajok.
Egy biztos hogy acél vázasak mert azt mondja hogy nehezek mint a dög ami nem gond mert a mostani is ilyen.
Viszont arra gondoltam hogy hátha a váz menthető és megérné elhoznom mert anno "csak úgy találomra" vásároltam és nagynak érzem a jelenlegi vázamat ill. korábban is voltak olyan terveim hogy készítetek egy saját festésű bicajt. Mostani 54 cm nyeregvázcső hosszal rendelkezik ráadásul teljesen vízszintes amivel évek óta elvagyok de néha érzem hogy nem annyira biztonságos. 163 cm magas vagyok és 70 cm a belső lábhossz ezért azt hiszem hogy bőven elegendő lenne a 17" - 18" méretű váz helyett egyel kisebb pláne ha döntött a nyeregcső. -
zodo
nagyúr
Nem vettem, ilyen 54 cm van jelenleg.
Madaras boltba vettem cirka 13-14 éve azóta persze költöttem rá mert csak a váz, nyereg és bowdenek a régiek.---Lasali---
Köszi a tippeket.
Második verzió nekem, bőven megfelelne.
Sajna nem futja csiri biri cuccokra, bringára és melózni járni teljesen jó lenne ezzel a kis tupírozással.szerk:
(#54929) Zolka75
Köszönöm, teljesen korrekt ajánlat.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Mértem magam, táblázatokat néztem és ahogy ZeratulX mondja, kb ez a méret jött ki.
Képen látható bringa az enyém még akkor is ha kukába való(de ezt már sokadjára írom) , nem ezt akarom megvenni. Új lehetőségben rejlő vázakat még nem láttam de ingyen lenne és az esetleges váz csere + festés már a javamat szolgálná mivel megfelelő méretű vázam lesz, saját és új festéssel.
Ha tíz alatt vagy kicsivel felett sikerülne festetni akkor is inkább a saját festést választanám a tökéletes festésű vintage crmo helyett mivel a mostani festése is egész jó bőrben van még ha nem is alu vagy egyéb drága vázra épült. Egyedül a fejcsőn van egy kisebb bowden súrlódás okozta kopás és idén kezdett el a festés alatt rozsdásodni ami nem csoda mert kb 10 évig egy nyirkos pincében volt tárolva és közel két éve télen-nyáron ezzel járok a munkába.ZeratulX
Köszönöm az ajánlást, egész közel van hozzám.
-
zodo
nagyúr
válasz Runner_fxr #54952 üzenetére
Kizárólag arra használóm, napi 8 km főként aszfalton.
Nem terveztem vele erdőbe, bármilyen versenyekre járni csak kicsit komfortosabbá tenni ha megoldható az adott lehetőség lévén, minimális költségek mellett. -
zodo
nagyúr
Az olcsó, színes Joytech kerék szettek mind fényes/csillogó felületűek?
Konkrétan ezt a fehéret nézegettem de mivel nincs típus szám így nem tudtam rákeresni és ez a weboldalon lévő kép sem segít, viszont más egyéb színeknél azt látom hogy fényes mintha "lakkozott" réteg lenne rajtuk. -
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Kihúztam a telet de lehet cserélném a kerékpárom, persze csak kicsiben ha más nem akkor kb egy Alpina ECO C10 vagy C20 árértékűre.
Lényeg hogy a mostani bicajt anno csak úgy "találomra" vettem és csöppet nagy a váz, valamint én is csak öregszek. Nem estem még (csak majdnem) de biztonság kedvéért (is) cserélnék.
Jelenlegi nyeregvázcső hossza: 53 cm
Néztem a vázméret kalkulátorokat a 163 cm magasságommal és 72 cm átlépési magasságommal kb 16-17" vagy 48 cm ideálisabb választás lenne pláne ha az említett C10 váz geometriáját venném alapul.
Aztán a 26" -os kerekeket is cserélném 28"-ra plusz biztos csere érett már hajtómű, bowdenek.
Hajtóműből is elegendőnek gondolnám a két tányéros kivitelt mert szinte soha nem használom a jelenlegi legkisebb tányért.Kérdéseim:
Hol tudnék a fenti vázból vagy hasonló kialakításúból 17 "-t akár használtan is vásárolni?
Ami fontosabb, egyáltalán megéri-e új gépet építeni kis pénzből max. 80k ?
(használt bicajt nem szeretnék venni hacsak rá nem dumáltok egyre) -
zodo
nagyúr
Keresgéltem a napokban 17" Cross vázat, használt és új kerékpárokat.
Nagyon sokra nem jutottam mivel kis pénzből gazdálkodom vagy rosszul kerestem és egyáltalán nem találtam pl csak vázat.Előbbi Szakbarbár kérdés kapcsán néztem rá használt bicajokra és van ott ez a MERIDA CROSSWAY5
ahol azt írja az adatlapján hogy "váz méret:55cm"Kicsit belegabalyodtam a sokféle jelölésbe, ez most egy 19" váz?
Ennyiért jó vétel lehet ez a bringa vagy mik lehetnek a buktatói?Máskülönben csak ezt a szerintem drága Alpina Eco C20 -t találtam.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Ha szeretnék egy új városi környezetben használt kerékpárt ami Kross jellegű de kicsit eltér az alap 100k környékén kapható új modellektől, alkatrészenként összeválogatva mennyibe kerülhet(ne) ha semmi extra igényem nincs?
Nem ismerem melyik alkatrész hajtómű, fogaskoszorú, lánc, stb passzol egymáshoz ezért kérdezném tőletek.
Nagy vonalakban pl:
17-19" váz (163 cm a magasságom)
Teleszkóp is valami alap (jelenleg Suntour M3020-P használók)
28-as kerekek, kazettás hátsó
2 x 8-9 váltó rendszer (jelenlegi mtb-om 28 fogas, lánckerekét egyáltalán nem használom)
Egyszerű V fék
Egyenes vagy az alap kross acél kormány -
zodo
nagyúr
Értem, köszönöm!
Akkor marad az olcsóbb kerékpár aztán idővel ha lesz rá keret akkor cserélgetem az alkatrészeket.Tudom nem szoktatok 100k alattiakat ajánlgatni de ezek közül szinte bármelyik jó lehet?
Sajnos sok helyen nem találni leírást a típus jellemzőiről, pláne váz paramétereiről, hajtásról.
Értem itt hogy ha később cserélném a menetes 7s agyat azt gond nélkül tudnám cserélni kazettás 8-9s -re?Schwinn Csepel Elite 21SP
GT Nomad Men S Stratos Blue 2009
esetleg Kelly's Alpina ECO C10 2015mondjuk színben ezek tetszenek, persze nyilván nem ettől lesz bringa a bringa de kicsit fontos a külcsín csak ez az ár a lélektani határom amit rá tudnék áldozni az új bicajra.
Kelly's Alpina ECO C20 black-red
vagy szintén Schwinn Csepel Elite 21SP ami leírásában nem tér el a fent említett olcsóbb típustól. -
zodo
nagyúr
válasz Dottore #82486 üzenetére
de bármelyik megfelel a további elképzelések megvalósítására vagy van valami amire kell figyelnem?
17" is ritka ami szerintem már egy Kross váznál ideális lehet, legalábbis egy 19" Alpina eco c10 -t volt szerencsém kipróbálni és azon épphogy nincs lent a két talpam a nyereg előtt állva.
Évek óta 21" -on 53cm MTB -ot tekerek.(#82487) 6030D
Sejtettem hogy minden cserés lesz ha egy valamihez hozzányúlok.
Használtat nem szívesen vennék és élből kitolni a határt sajnos nem tudom de akkor nézelődők tovább melyik lenne ami már legalább kazettás agyas.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
72 cm az átlépő magasságnak mondott méretem és persze hogy nem 100 csak 56-58 kg vagyok.
Nem akarom kötni az ebet a karóhoz avagy mindenáron kazettás lehet csak úgy olvastam hogy nem sokkal drágább de nagyobb mozgásteret enged a fogkiosztások terén ha később váltani szeretnék.
Ha tévedek akkor tényleg mindegy melyiket venném mert menetesből is van akár 9s
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest