- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- Windows 11 24H2
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz ZolkoW #93197 üzenetére
Ti nagyon bátrak vagytok ha az első fékpofát hamarabb cserélitek mint a hátsót : )) Nálam még aszfalton is, 60-40% a hátsó javára, max vészféknél húzod maxra az elsőt.
De erdei leejtőn alap, hogy az elsőt csak cirógatod, a súlypontot hátra tolod, és ott tartod a tapadást, mert az a kerék nem lyan ijesztő ha blokkol, míg elöl már nehéz menteni ha elindul.A nagyobb tárcsa meg kb alap hogy elöl van, és az a legerősebb, de attól még kevesebbet használod, mint a hátsót.
Én pl úgy mérem le hogy mennyire tökösen jöttem le, és mit hogy használtam, hogy leejtő alján, megnézem melyik féknyereg mennyire forró. Az első moderáltan meleg, de a hátsó, sajnos majdnem éget, szóval van még mit fejlődni
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- BMW topik
- Politika
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Óra topik
- Kerékpársportok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...