- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
- Hogyan férhettek el az őseink a Földön?
- Asszociációs játék. :)
- Durrogtass
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #78319 üzenetére
Milyen hosszú az út? A régi "pálya papucsos" (idézőjel mert lemez papucs, de hátrafelé nyílik) csepel túrák (főleg a vázuk) szerintem jobbak SS-nek. Stabilabbak, kényelmesebbek utcai ruhában, és nem mellesleg elég gyorsak és merev a vázuk. 10km-ig jók.
A régi outik, papucsa nem elég hosszú SS-nek, illetve nem is igaziak ingázni mert mondjuk hóban vagy esőben azért annyira nem vicces a max. 25-ös gumi. Illetve ezek a vázak sokkal drágábbak, csepel festés nélkül 2000Ft egy outiváz ami nem szar, az 30 ezer felett.
(Nem saját kép)
Itt ha benyomod tökig a stucnit akkor is már elég sportos a gép (a női túrámon kb. ez a beállítás mint ezen az se lassú), ha meg megfordítod a kormány úgy tudod neki nyomni mint ha dropban mennél, csak nem kell annyit hajolni (a legellenállás rosszabb, de támaszkodni jól lehet), akkor már kifejezetten keményen lehet menni 5-6 baron.
Persze nem ilyen retróra kell összerakni, fixi hajtás mehet rá, előre egy 90mm-es dobfék akár agydinamóval egybe, ha nem jön be a kontra SS agy, 622-es felnik, sárvédők stb. Ennyire perverz rugós nyereg se kell, de a rugós nyereg amúgy jó cucc.
Irányításuk igen vicces, mert nagyon jól reagálnak kormányzásra és kevésbé döntésre, de mindenképp igaz rájuk, hogy élvezetesebbek mint egy mai trekking.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest