Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    válasz balintbaba #252907 üzenetére

    hát nekem meg rohadtul kellene az a plusz 2 vagy akár 3 fokozat pont azokon a helyeken lenne plusz fogaskerék hátul, ahol 1 köz jelenleg kimarad tehát a síkon való gyors(z4) haladásnál,ezért most jelenleg úgy néz ki hogy amikor pl. legjobb 1 órát akarok menni sikon vagy kisebb dombos részen kb. z4-en, akkor 2-3 percenként váltogatok mert vagy kellemetlen már a pörgetés vagy pedig túl tapsosós mert két fogaskerék között van több olyan ahol 1 kimaradt..
    a lényeg ha ki akarod magadból sajtolni a maxot akkor fognak kelleni az egymásután elhelyezkedő fogaskerekek, most azzal próbálok operálni hogy 11-32 helyett felmegy a 13-28 miche(bár ebben az esetben a 13as kicsi 12re lesz cserélve hogy lejtőn ne kelljen azért 110el pörgetni mert azt nagy intenzitásnál percegik kényelmetlen nekem), arra megoldás lesz valamennyire hogy pont abban a sebesség tartományban szünnek meg az ugrások fokozatok között ahol kell,viszont le kell mondjak a 11-ről illetve a 30 vagy 32 ről, ami errefele nem baj,de amikor sokat mászik az ember hegyesebb részen akkor bizony főleg a vége felé már a 32 is tud olyan nehéz lenni mint máskor a 28 vagy mondjuk ha asszonnyl megyek hegyekbe és lazára akarom venni akkor se tudom mert hiába lassan tekerem a 28-at, azért intenzivebb az érzés nincs az a z2-z3 feeling mint amikor elől 34-en hátul 28 an van és úgy tekerek lassan:) feleséggel

    Ringman :igaz, meg itt most egy rövid teszt semmit nem bizonyit mondjuuk...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés