Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- ALZA vagy eMAG?
- Hiányzik a gamer érzés
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194331 üzenetére
Korábbi kép, mostanra kicsit kopottas már és 32 küllős.
Különösebb bajom nincs velük de a szervízes is megemlített hogy még jó de lassan cserélni kellene. -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194333 üzenetére
Hátsó esetében a központosítás végett hozzá kellhet nyúlni vagy cserélem és élem életem.
Hogy megy ez, kell valamire figyelni (gondolom) a hátsó agynál? -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194337 üzenetére
Most hogy utána olvastam a kopásjelző fogalmának úgy döntöttem még várok a cserével.
Kis centrírozás ráfér de még 1-2 évet tuti kibír alattam.
Köszi az infókat! -
zodo
nagyúr
Ha megvenném ezt a kerékszettet rá tudnám tenni ezt a Sunrace CSM637 (12-28)
7 sebességes fogaskeréksort?
Esetleg kell hozzá valami távtartó vagy bármi?Elől 1x 38T (4 furat 104mm) tányér van.
Milyen hátsó váltó lenne jó a 7-es sorhoz?Jelenleg 1x9 van ezért 9-es a váltókar.
Használható a 7 sebességhez vagy cserélnem kellene? -
zodo
nagyúr
Megvettem ezt a kerékszettet.
Ma megérkezett a csomagom benne....Shimano Deore hátsó váltó RD-M591 -SGS
Shimano HG50 8-as fogaskoszorú 12-23 CS-HG50
Shimano HG71 lánc
Schwalbe HP belsővédő szalag 622-16mm
Shimano váltó bowden szett OT-SP41
U-Power bowdenvágó fogóKorábbi vásárlásból Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy,
Motorex Bike Grease 2000 (100g tégely) nyomásálló kenőzsír,
Lidl-ben vett Crivit szerszámos kofferemX. kerületben nincs véletlenül egy szaki aki jártas a szervizelésben és hétvégén ráérne hogy szakszerűen összedobjuk a kerékpárt?
Esetleg kormánycsapágy zsírozása/ellenőrzése, fékek beállítása.
Lehetőleg privátba várom a jelentkezőt mert a napi több 100 hsz-t nehézkes átnyálazni.Természetesen nem ingyen kérném!
Pizza üdítő, sör vagy csoki de kp is megoldható. -
zodo
nagyúr
Shimano HG50 8-as fogaskoszorú 12-23 CS-HG50
Shimano Deore hátsó váltó RD-M591
pároshoz megfelelő lehet egy Shimano Claris (SL-R2000) országúti 8s váltókar? -
zodo
nagyúr
válasz flash- #203535 üzenetére
" gondolom nemhiába nincs trekking 11-28-al, de nekem ez megváltás volt a 11-32-hőz "
Városi kerékpárosként nekem sem hiányzott a 32 de még a 28 sem ahogy 11-12 sem.
Én most váltottam Alivio '15 RD-M4000-ről Deore RD-M591-re + CS-HG50 12-23 -ra mindezt 1 x 38-as első lánctányérral.
Nem vagyok jártas a kerékpár átépítésben/szervízelésben de még nekem is sikerült beállítanom. Igaz eddig max. 10 km mentem vele és nem járok dombokat, hegyeket de eddig nincs gond vele. -
zodo
nagyúr
Télre alapvetően aszfaltra milyen bütykös gumit ajánlanátok?
28" x 35Tavaly Schwalbe CX Comp volt fent de most vettem észre egy bő centi oldalfal szakadást, látom a fémszövet védelmet.
Most ezeket néztem Continental Mountain King CX Performance 28'' 700x35 (35-622) 420g vagy Continental CycloX-King Performance 700x35C 35-622 (750g ? ) de fényvisszaverő csíkos típust szeretnék feltenni. -
zodo
nagyúr
Budapesten van olyan bolt ahol fizikai készleten van kesztyű, kamásli (téli, szél/vízálló) és sárvédő?
Neten nem akarok előbbi kettőből "vakon" vásárolni. -
zodo
nagyúr
Gumik tényleg 1 szezonra vannak tervezve?
Continental Ride Tour reflexcsíkos drótperemes 622/700c gumiköpeny [fekete, 37]
6.300 Ft/db
eBike vásárlás 2021. Október 3. és ma vettem észre hogy ennek is végig van repedezve az oldalfala mint korábban a Schwalbe-nek.
16 hónap ~2500 km és kukaHol vásároljak, milyen típust?
-
zodo
nagyúr
Mivel 4 nap múlva lesz 6 éves a bicaj ezért sokadik szervízről hoztam ma haza.
Váz, nyeregcső bilincsel, nyereg, kormány a stucnival ami gyári minden más már sokadik variáció szüleménye.
1x8 (38+12-23) a 35-ös papucsokkal lett az én városi öszvérem.
"Fehér nyereg" .... köszöni jól van.
Szégyen ide vagy oda, évi egy nagy mosást kap aztán cserélem a első tányért, láncot, sort így olyan mintha tiszta lenne.
Nyereg max. védelme néha napján egy ass saver.
Napi szinten ~8km megyünk munkába, télen és nyáron.
Óra jelenleg 11637 km mutat és két éve udvaron parkol egy üveges buszmegálló szerű bicikli tárolóban min. 9 órát mert már nem engedik bent tárolni a meló helyen.
Ha saras lesz letörlőm zsebkendővel vagy kesztyűvel.
Nyilván kopott a logó vagy látni a pórusokban, varrásnál a koszt de nincs repedés, szakadás vagy nagyon gáz hatása. -
zodo
nagyúr
válasz andrisbandi #242617 üzenetére
Télen és/vagy esős időben fent van az említett popó védő ami kb. ebben a formában, megoldja a problémát.
-
zodo
nagyúr
válasz Fall-N #242622 üzenetére
Hajtóművet eltaláltad ami alap felépítésben: (48/36/26) Shimano Alivio FC-T4060
Monoblokk: Shimano SM-BB52
NarrowWide lánctányér: Motsuv 104BCD 38T
Lánc: Shimano CN-HG71
Hátsó sor: Shimano CS-HG50 8s 12-23 most 12-25 van fent.
Hátsó váltó: Shimano Deore RD-M591 de lehet jobb lett volna az 592 a kialakítása végett.
Váltókar: Shimano Claris 8s. SL-R2000Előző alkalommal én raktam fel a váltót, sort, láncot, első tányért 21.09 hó közepén és tegnapig probléma mentesen mentünk. Null szakértelemmel.
Amiért ma már az 592 venném az a 591 hibája persze ez lehet csak az én vázam esetében igaz hogy a nagyobb hátsó tányérok használatakor (jön előre és fel a kanál) beleverődik a váltó "könyöke" teteje a váz aljába és nem is lehet jobban megfeszíteni.Saját felrakás, kis tányér helyzetében.
Eredeti képen kb. látni hogy nagy tányéron már szinte hozzáér a vázhoz így egy kisebb kátyú is kopogtatja a váz alját.Dark Archon
Segg védő arra jó hogy a seggedet védje a hátad persze szutykos lesz.
Viccet félre téve, utálom a sárhányót pedig hasznos csak hát hogy néz ki és stb.
Arra tényleg jó ez a védő hogy a nagyját felfogja és könnyen lekapható, tárolható potom pénzért.
Értsd úgy hogy az aszfalt vizes/pocsolyás akkor nem kell alsót cserélnem ha csak egy mackó nadrágban mentem el otthonról.
Ha esik akkor meg mindegy, vizes/saras leszel így is úgy is.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Fall-N #242647 üzenetére
Eredetileg Woodlands Cross 1.0 -át 3x7-el vettem, főként a váz alakja és színe miatt.
Később volt 3x8 ezzel a hajtóművel aztán 1x9 de mivel nem megyek terepen teljesen felesleges még a mostani 1x8 is.
Fix meghatástól félek mert nem vagyok kipattintva bicajózás terén és egy-egy tartós szembeszél (utam 2/3 része) jól jön a könnyítés.
Ha lehetne 1x5 -el mennék mert elég volna ha lenne jól kinéző (nekem fontos, nem a márkajelzés hanem a termék) alkatrészek (pl.: váltókar) mert most sem sűrűn használom a 25, 12 tányért.
Szóval erősen gondolkozom hogy a következő lépcső valami 5x agyváltó lesz így 50 felé, legalább nem kap el a versenyláz egy-egy pirosnál.chubby2o6
A képen lévővel 12-23 nem volt gondom, ritkábban koppant.
Az új 12-25 és szervízes felrakással koppan többet.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz chubby2o6 #242658 üzenetére
Lehet igazad van, annyira nem értek hozzá és csak nem vert át a szervizes is.
Annyit magam mentségére hogy néztem videókat hogy is kell láncot méretezni igaz mind 3x sebességhez bemutatók voltak.
Ez a váltó kb. ennyit tud mert vagy a csavaros bowden felfogatása nem engedi feljebb/hátrébb vagy maga a felfogatási pont végett nincs sok opció hogy ne érjen össze a lánc esetleg üsse a vázat.
Különben a te képeden is szinte egyenes a váltó nagy tányéron.
Nálam azért lehet furább a képen mert a váltópapucsnál lévő rögzítési ponton forog előre-hátra ami így közelebb esik a vázhoz.
Nem olyan kialakítású a váltó mint a tied hogy elmegy még pluszba hátra felé és onnan hajlik előre-hátra.
Anno az Alivio váltóm is ilyen volt.
Teszek egy próbát az 591 helyett az 592-el ami talán a bekötés végett is jobb lehet ebből a szempontból.Fall-N
Mindenképp kipróbálok előtte egyet de köszi véleményt! -
zodo
nagyúr
válasz chubby2o6 #242658 üzenetére
Nem rövid (kanál feszességéből ítélve még hosszabb is mint a tied) maga a váltó, nem ideális ehhez vázhoz mert széles és emiatt mélyen ül a váltó rögzítés .
Ma megejtettük az 951 -> 952 váltó cserét, különbség látható.
Végül is mindkettő tette a dolgát, elváltotta az összes fokozatot de így azért barátibb hogy nem csapkodja a váz alját.
-
zodo
nagyúr
válasz zsocy #242805 üzenetére
Lánc ugyanaz mind két esetben, ugyanolyan hosszú.
1x tányérhoz ezért ajánlják a "Shadow" váltokat mert erősebb ezért nem engedi lengeni/leesni a láncot.
Igen van hogy azt mondják, nagy tányérral álljon merőlegesen.
Olyan is van hogy vezesd körbe a láncot, egyenesítsd ki (előre álljon) a kanalat +2 lánctag.
Enyém az utóbbi, nem teljesen egyenes a lánc futása ami jól látszik a lánctányér alja, vezető és feszítő görgő által bezárt háromszög méretén.
Köszönöm! -
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #242810 üzenetére
és chubby2o6
Tudom mi a Shadow lényege vagy leírása de a linken is ott van.
Ezen felül több "Shadow" technológia létezik, gondolom a fejlesztések által.
Igen, az említett kluccs a Shadow váltókban van.7-/8-/9-sebességes kompatibilis
Shimano Shadow RD – különösen a lapos kialakítás agresszívabb vezetést tesz lehetővé Megnövelt rugófeszesség a kisebb láncpattanás érdekében, mint a nem Shadow hátsó váltóknál
Az erősebb visszatérő rugó "élesebb" váltás érzést közvetít
Közvetlen kábelvezérlés az alacsony súrlódású váltáshozMiért lenne más ficsőr?
Túl van parázva vagy pár éve túl volt az 1x rendszer míg ma már közkedvelt vagy népszerűbb.
Jaj leesik a lánc stb.
Narrow wide tányér és szimpla váltó (lásd: 591) sincs semmi ilyen.
Shadow váltó (pl. 592) előnyeit meglovagolva még tutibb a rendszer.
591 vs 592
Gyors váltás, feszes szíj és igaz nem járók völgyeken-hegyeken vagy épített pályákon de tény hogy alig lóg ki a villából.
Nálam pl. egyáltalán nem.
-
zodo
nagyúr
válasz Hasaggymeg #242824 üzenetére
Tiszta sor amit írsz csak lényegében azt nem értem hogy miként jött ide a "más ficsőr".
Leírtam hogy egy MTB váltót cseréltem le "más" jellegű Shadow váltóra mert azzal áll össze leginkább a vázam/rendszerem.Amúgy nyilván nem vagyok jártas de valahol olvastam anno hogy a nagyobb pl. 12 -es rendszernél az első tányérhoz kitaláltak valamilyen jobbra-balra kitérő felfogatást vagy akármit ami képes vagy legalábbis megpróbálja lekövetni a lánc kitérését.
-
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Milyen vezetékes Km/h-t ajánlotok?
Vízálló legyen
Nyugalmi állapotban, kapcsoljon le teljesen a kijelző (jelenlegi VDO M2.1ezt nem tudja)
Pontos idő mindig látszódjon a kezdőképernyőn (most 4 gombnyomás hogy lássam)
Kerékméret cm megadható, megtett összes táv kézzel beállítható legyen ha van ilyen
Extra igények nincsenek, túrázok oda és vissza a melóba szóval nem nézegetem a különböző adatokat.
Max. 23k -
zodo
nagyúr
válasz Jester01 #315110 üzenetére
Nem gondoltam ilyenre, piacot sem ismerem igazán de kb. feleslegesnek is tartom.
4-4 Km megyek napi szinten.
Több mint 7 éve megy a jelenlegi de a gombjai már önálló életet élnek ha úgy alakul, dupláz vagy beragad.
Jó nekem a 10k körüli is csak a fentieket tudja.szerk:
Ilyen Bryton Rider 320 típusokra gondolsz?
Apróban van egy 22k áron.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - ÚJ drón, garanciával
- Mavic air 2
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest