Hirdetés
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
- Szólánc.
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #38796 üzenetére
Meg volt Hévíz?
Melyik irányban tetted meg?
Volt szél?Én nagy nehezen végeztem 7 óra körül, 5 perc alatt áttettem a fogaskoszorút meg a hátsó gumit, viszont az elsővel ne tudd meg mit kínlódtam. Úgy látszik más a szélessége az első felninek, vagy egyszerűen magasabb az oldalfala?
Annyit kínlódtam vele, hogy valami hihetetlen, a hátsó mondom 2 perc alatt fent volt, remélem nem kell leszednem sűrűn az első kereket.Különben én is voltam ám, ahogy megígértem, egy próbakörön.
Első benyomások.
Iszonyat hogy milyen gyorsan gyorsítható.
Állásból számítva három erősebb pedálfordulat alatt fent van 30 km/h-n óra szerint!
Vagy csak én vagyok túl erős?
Azt tudom, hogy mikor odalépek neki, a hátsó váltó kanál elkezdi ciripeltetni a küllőt.
Nem egészséges ez, nem látszadozok vele, könnyű alu, precíz, pontos, fokozatos sebességnövelésre igyekszek.Többi tapasztalat.
A fékek egyszerűen megkergültek. Úgy fognak ezzel a felnivel, mint az eszeveszett állat.
Ez szubjektív lesz, de én azt hiszem összeraktam életem legjobb külsejű, leggyönyörűbb bringáját.
Hmm, ezt már most el is döntöttem, képeket csak holnap, felugrok Dobogókőre fényképezni, mert ott aztán van háttér.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #38800 üzenetére
Megjött a 29er váz?
Ejj, megnézném, hogy mész Te vele SS hajtással, pl. Dobogókőn felfelé.
Elég hosszú ahhoz, hogy a közepénél bedurranjon a lábad.Mikor voltál a Naplás-tónál??
Én nemrég értem haza, megkerültem, de egy jó nagy ívben, autó úton, hogy megnézzem mennyit számít az aero, hát bizony kicsit érezni.
Naplás-tó melletti kis leejtőn 47 km/h már biztató.
Aero fétish.rekid:
Egyedül, vagy kivel mész?
Pap-réten át?[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #38801 üzenetére
örülök, hogy bevált a mavic, hajtsál bele sok-sok km-t!! szélmentesen
igen, voltam...sümeget kihagytam, mert megijedtem a széltől meg amúgy is majdnem 3 óra volt, mire elindultam (addig győzködtem magam, hogy menjek, a szél ellenére ). így zeg-bak-pacsa-héviz-zalaszentgrót-zalaszentiván-zeg kör lett belőle.
alsópáhokon korán kanyarodtam le, majdnem keszthelyig mentem, mikor gyanús lett a dolog így lett össz 112 km.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #38803 üzenetére
Köszi!
Szép táv lett!
Kifelejtettem valamit!
Nem merevebb, pattogósabb ugyan azon a gumi nyomáson (8,5 bar) a 20 küllős Mavic, mint a volt 28 küllős Alex.
Grammokról inkább nem beszélek most, mert nincs végül számottevő hatalmas különbség.
Annyit elárulok, hogy amit adott hozzá gyorszár, dícsérte, hogy milyen könnyű.
Hát +16g db-onként, a Scott régi pálcáihoz képest.
Úgyhogy most még könnyebb is lett (régivel használom), mint a gyári adatok a kerékszett, de hivatalos, össz grammokról nem beszélek, majd talán nyár végén, ha 'befejezem' a Scott project-et.[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #38805 üzenetére
de (ennyi kis örömünk hadd legyen )
(bár én ennek ellenére a mai bicajozás alatt mindenhol, ahol csak tudtam, teletöltöttem a kulacsom....pedig az is súly, bár az is igaz, hogy nagyon fogyott)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rii
nagyúr
válasz sestertius #38793 üzenetére
hogy ha mi emberek eltünnénk... semmi nem élné meg negativumként ....
ha ők .. összeomlana minden a földön (-: így már mindjárt másképp tekintesz rájuk, nem? ;-Dpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz rétisün #38796 üzenetére
8kor indultunk, és 12re értünk Kékesre. Igazi szenvedés volt pár szakaszon. Lehetett volna jókat fényképezni, de egyszerűen nem volt rá kapacitás Volt hogy megdöntöttem a fejem, és a sisakból nem csöpögött.... folyt!!! ki az izzadtság
Kulacstól nekem is nagyon nehéz volt a bringa. 1L+0.65L Kékesig megittam, ott töltöttem újra, aztán hazáig az is elfogyott.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Én eldöntöttem, mászáskor tuti le veszem a sisakot, még ha annyira sisak párti vagyok is.
Mászáskor engem személy szerint kurvára zavar, soha eddig még nem vettem le, de most 35 fokos hőségben nem fogok majd sisakban mászni...
12 km/h még nem halálos sebesség, hacsak épp nem egy örült Einstein figura szaladgál egy nagy kalapáccsal a kezében.rekid:
Jó utat nektek holnapra!
Nekem más terveim vannak.undefined
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #38802 üzenetére
Neem. Jelenleg az európai, központi Kona raktárban sincsenek 29er vázak a méretemben, csak pár King Kahuna, az meg a közel 200E Ft-os árával megfizethetetlen. Itthon van Garry Fisher, Author meg Orbea, de mind 90E Ft körül. 2,5 kg-os acél vázat meg nem szeretnék.
Sztem minden további nélkül fel tudnék menni Dobogókőre 32-20-as áttétellel, bár néhol tuti tolni kellene. Ne feledd, az egyenes láncvonal, jól belőtt áttétel, plusz jól tapadó gumik csodákra képesek.
Az meg hogy a halántékomon majd düllednek az erek, a szemeim guvadnak, és 30-as pedálfordulattal billegek, majd az én dolgom lesz, ti majd legfeljebb röhögtök rajta egy jót(fél7-től 8ig voltam, de az erdőben kóricáltam, egy kullancsot össze is szedtem, de szerencsére a kis mocsok épp akkor futott felfele a karomon, mikor észrevettem. Iszonyatosan gyors jószág.)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz ludsimon #38810 üzenetére
Ahol mentünk hidd el nem vetted volna le. 40cm-es nyom, mellette "szakadék" (ami ráadásul sok helyen lejtett is oldalra. (kopott gumi miatt gyakran le is szálltam inkább, be ne csússzak). Vagy amikor a vállamon vittem a gépet, nem tudtam hova rakni a sisakot mondjuk egy idő után amikor elegem volt, ráfogattam a hátizsákra.
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #38811 üzenetére
Mit jelent nálad pontosan a Mavicozol?
Xantomas:
Te tudod, de én csak a térdem miatt nem vállalnám be, azért az nagyon durva terhelés.Ment ma valaki Szentendre felé? Ahol új szép aszfalt bicikli út vezet lefelé rövid 2 km-es szakaszon, eltakarították már?
Mert ha nem, akkor mindenképp főúton megyek, amúgy is, legalább nem kacskaringós és van egy olyan érzésem onnan a benzin kúttól 5 perc Szentendre normális outis tempóban.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #38815 üzenetére
De hát ez természetes.
A Neuzer akkor látott utoljára terepet, mikor talán 2 hónapja lámpa tesztre jöttünk páran össze, meg utána való 1 héten, és ennyi, azóta városi rohangálós, slick gumikkal.
raczger:
Rendben, köszi!
Azért még is nyugisabb védett helyen menni, mint autók között.
Nem is tudom sasi, hogy tud menni 350 km-t vasárnap.
Nem tudom, de én egyszerűen 200 km felett már nagyon unom.. Nem az, hogy nem menne, de egyszerűen nem azért megyek bringázni, hogy kínozzam magam autók között...
Aszfaltozott erdészeti út az igazi!
Lehetne még több Pap-rét, meg Dömörkapu féle erdészeti útból több.undefined
-
golyani
őstag
válasz fpeter07 #38797 üzenetére
az enyém is új volt, alig volt benne pár száz km mikor elkezdte. szétszedtem, nem szorult, összeraktam, nem csinálta de kb 50km után újra kezdte. szétszedem, összerakom semmi, pár 10km után megint kezdte. múltkor mondta a szervízes srác,hogy pucoljam ki patikára és úgy rakjam össze, nah azóta csendben van.
de lehet hogy lorcsinak a nyeregcső is kattoghat, vagy a nyeregpálca ha sarat kapott. xt hajtóműcsapi nem hiszem, hogy olyan könnyen megadja magát.
-
KrAt
veterán
No venember83 válaszát, miszerint 20 km-nél többet bringázzak esténként (inkább már éjszakánként) ezért ma ezen az útvonalon mentem egy kört:
(nagyítható)
Ez így ~32 km volt, ott fenn az a kavargás az szimpla eltévedés volt, sose voltam még bringával a belvárosban
Közel 2 órát tekertem minimális megállásokkal (a kopaszinál álltam meg a végén megnézni a vízszintet, illetve egyszer ott ittam a kútnál) meg ofkorsz a piroslámpáknál. Ez így ahogy számolom, ~17 km/h-s átlag, ami városban, megállásokkal, eltévedéssel egész jónak mondható számomra. Tudom, ezt egy profi megoldja bő 1 óra alatt, én még messze nem vagyok az
Ha kb minden második este egy hasonló távot megyek, akkor az ér valamit erőnlétnövelés illetve testsúlycsökkentés terén valamit?
Meg így egyáltalán, jó ez a teljesítmény valamire?
Olyan 25 km-nél kezdtem azt érezni, hogy fáradok, mert elfogyott a vizem.. De addig nem éreztem semmiféle gázt..
-
amargo
addikt
Egyértelműen ér valamit!
Megszereted a biciklizést és persze az erőnléted is növekedni fog az elején - testsúly csökkenéssel is járhat. Viszont ez csak egy bizonyos ideig fog tartani, utána növelni kell a távot és a sebességet is. Fontos a megfelelő táplálkozás, bármennyire is azt gondolná az ember, ha nem eszik jobban fogy, az hülyeség csak kinyírja magát..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Vasinger!
nagyúr
Kérdés:
A biciklis felvonulás BP-n, Critical Mass évente csak egyszer van?
-
Tamoo
MODERÁTOR
Na én asszem ma is felmegyek, vagyis inkább le Kékesről, de csak gyalogosan... felderítek egy-két útvonalat, hogy tekerhető-e... Még az erdőben is elviselhetőbb ez a hőség, mint a szobában
-
ludsimon
veterán
Aki teheti ne induljon útnak késő délelőtt, délután!
Iszonyat milyen meleg van, rólam patakokban folyik le a víz.
Aki még is útra kel, minimum 2 kulacs, 1 l-el tegye!
Én is mindjárt fent vagyok, még 1 km, addig van 3 korty, szóval minimum 1l!
aztán utána kell tölteni kútnál.
Amúgy tök jól bírom, most is csak a rohadt tűző nap miatt álltam félre, nem akarok napszúrást se kapni azért...Viszont sokat fejlődtem.
Az erdészeti úton 3x álltam meg, 1x mert azt hittem az ott a bozótosba kút, 1x mert levettem a sisakot, 1x a végénél mert vissza vettem leejtőn a sisakot.
Össz 10 percet pihentem, meg most 10, de csak a nyamvadt nap miatt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #38826 üzenetére
Nem tudom ki hogy van vele, de 11-15 ig, alap, hogy nem megy ki az ember. Ezért én még várok is
UI.: Ilyenkor sokkal több folyadék, de ne a torkodat az artériákat hűtsd le! Ha kell a karotiszhoz szorítsd (ez a fejedet hűti), a csukló és lábfej.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
detroit17
tag
válasz ludsimon #38826 üzenetére
örülök hogy fejlődsz!!! jó ez a meleg csak ennyire nagyon meleg nem lenne,de hát ez van én is csak azt tud mondani mint ludsimon sok sok vizet kell inni.
én is most jöttem haza óránként egy kulacs vizet ittam meg.100km-en
ja és még a meleg mellé még nagy szél is párosul! így tudom jellemezni a mai menetet 90km szembeszél, 10km hát,oldalszél. -
raczger
őstag
válasz ludsimon #38826 üzenetére
Nem a tűző napsütésben kell menni, hanem a hegyen a fák árnyékában és akkor nincs gond, mellesleg szerintem akinek van egy kis esze nem indul el a legnagyobb melegben, inkább előtte vagy utána, tegnap én is csak este 6kor mentem bringázni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Zewa
senior tag
válasz ludsimon #38826 üzenetére
Tegnap hasonló időben tekertem egyet de nem volt gond.
Volt ital bőven+50-es naptej+Baseball sapi.
XC volt csak és nem is voltam annyira elmebeteg mint ahogy szoktam mert nem szeretek félmeztelenül perecelni.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
ludsimon
veterán
válasz raczger #38830 üzenetére
Ez jól esett.
Mellesleg ha 5-kor indulok, akkor sötétedésre érek haza.
Vagy nem.
Na mindegy, most még megyek egy +500 m szintet ehhez.Legközelebb 5 után indulok el.
Vagy reggel 6-kor, csak nem szeretek korán kelni, csak ha van jelentősége.Ha 5-kor indulok, akkor kell a lámpa. Mennyit szarakodnak még?
Még mindig dolgoznak rajta, nem postázták.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #38832 üzenetére
Lámpát mindenképp vigyél, fél9 9ig lehet látni lámpa nélkül is, de hogy az autók észrevegyenek valami kis villogó nem árt.
Mellesleg ha a legnagyobb melegben indulsz el csak magaddal tolsz ki, főleg ha nem bírod annyira a meleget. Erdőben még elmegy, patakos völgyeknél megy az ember ott viszonylag hűvös van, de síkon ahol nincs árnyék, az már kellemetlen.venember83: jól teszed, tegnap itt 5kor még mindig ugyanolyan meleg volt mint délután 2-kor, de még 6kor is több mint 30 fok volt, viszont már eléggé lent volt addigra a nap, tehát elviselhető volt
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
amargo
addikt
válasz venember83 #38833 üzenetére
Tegnap még 6 kor is sütetem magam a parton, a legdurvább, hogy akkor is elég erős volt a nap.. átlag 3-4 (inkább 4) már nem éget a nap, de mostanában a megkergült időjárásnak köszönhetően még este 8 kor is pik-pakk megszáradt a ruhánk, mintha csak Tunéziában lennénk.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
04ahgy
nagyúr
válasz ludsimon #38826 üzenetére
Tegnap 16:35-től egy kisebb kör figyelt be. Albertirsa - Cegléd (találkozó volt valakivel, 10p beszélgetés, folyadékpótlás.) Cegléd - Tápiószele (folyadékpótlás, másik ismerős csajszival kb. egy óra duma. ) Tápiószele - Tápiószentmárton - Albertirsa (útközben kétszer álltunk meg, hátsó féket kellett kalibrálni, valahogy még nem az igazi. A gép új, még szokniuk kell egymást az alkatrészeknek). Ez kb 70 km, este 9-re értünk haza. Jó meleg volt, az tuti, árnyék kvázi sehol.
A második képen, ha kinagyítjátok, látszik a gumi rendesebben is. 1,75" csak, 4 bar, dzsuvával töltött defektjavítós belső és defektvédő szalag is került bele. Habár a hátsót szét kell szednem, mintha egy icipicit hosszabbra vágtam volna a defektgátló szalagot, és pici (egészen pici) ütése lenne, nagyon nagy sebességnél, nagyon sima úton.
A nyereg akármilyen csinosan is néz ki, nem valami kényelmes hosszú távra.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
SAINT fékben már kicsit kevés az olaj, kopottabbak a pofák. A betétek cseréje után hogy lehet pótolni a hiányzó mennyiséget? Mire figyeljek?
Jelenleg azt vettem észre (szerencsétlen fék önkalibrálója működne, de már nagy a játék. Hol az egyik, hol a másik oldalra vándorolnak a pofák. Fékez az egyik oldal. Ha a vázon a tárcsához finombeállítom, kezdi elölről pár km után.
A mostani bringán az Avid Elixir 5 meg egész jó. Fémbetétesek a pofák, azonban a hátsó tárcsa nagyon berezonál, ha nem húzom a féket blokkolásig. Ezzel mit (és hogyan) lehet kezdeni?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
válasz venember83 #38838 üzenetére
Látszik, hogy eddig nem nagyon foglalkoztam tárcsafékkel karbantartás szinten.
A rezonanciára pedig: mivel nem aszimmetrikus, kipróbálom azt, hogy a két fékpofát felcserélem.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
rekid
addikt
Noh vége a mai sportnak.
Vegulis elmentunk visegrádig és vissza, sajnos ugyan arra mert elegge idohianyban voltunk és nem akartunk ismeretlen uttal szorakozni. Majd legközelebb.
A vege 85km lett plussz most jöttem haza egy kis levezető 3km-es futasbol.Gyáva népnek nincs hazája!
-
ludsimon
veterán
Élek, csak lezuhanyoztam meg adatokat néztem, meg hadd ne mondjam mi jött rám Pap-rétről lefelé jövet. A fontos, hogy nem 1-2 szendviccsel indultam útnak és nem alufóliába tettem a szendvicseket.
5-10 km/h-s szelek uralkodtak, néhol több is.
31 C fok hőmérséklet.Páratartalom.
11 után egyszerűen olyan fullasztó volt a levegő, hogy nagyon lerontotta a teljesítményem.De nem álltam meg, végig nyomtam neki, EGYSZER SEM álltam meg fáradtság miatt, csak kulacsot tölteni, fényképezni.
Ja, és ki kell próbálnotok Dobogókőről lejönni az erdészeti aszfalt úton Pilismarót felé, lélegzetelállító szépségű.
Tényleg volt olyan, hogy a pulzusmérő óra szólt, hogy valami nincs rendben, 200 bpm felett vagyok..
Pedig nem tekertem, csak egyszerűen komolyan lélegzetelállító szépségű!!!!!!
Sehol sincs hozzá képest Dobogókő, vagy Pap-rét felfelé.Valaki tud nekem egy hiteles barometrikus órával mért adatot Pap-rét- Szentendre között?
Ez a BikeMap iszonyat milyen gagyi.A max seb. az úgy sikerült, hogy csak lefelé racsnival mentem, semmit nem tekertem, direkt ki akartam próbálni milyen az új Mavic, hát eszméletlen!!!
Semmi baja nem lett, pedig egy akkora kátyúba bele mentem, hogy kirepült a kulacsom és csúszott vagy 50 m-t.
Azóta valami baja lett, nem tartja úgy ahogy eddig.Raczger:
Ilyet, hogy mennék 5 után?
Sehogy, mert rám sötétedne.KaraDani:
Mennyi volt neked múltkor Dobogókő szintben?Meg volt autós nyomjuk a dudát dolog...
Természetesen kerékszettel alap, hogy az út 1/3-ára húzódok be, erre beáll mellém, senki nem jött szembe és azt mondja nekem 'Miért nem húzódol le ****?'
Én nem ugattam neki vissza lévén, hogy nagy kopasz faszi volt az Opel Vectrából, így csak széttártam a kezem, jelezve, hogy semmi szabálysértést nem követtem el...Többet biztos nem megyek Szentendre felé bicikli úton. Az egyik aluljáró tele volt vízzel, még mindig nem szívatták ki, itt lett elegem, meg az, hogy hihetetlen milyen szar az útminőség arra.
Inkább megyek főúton, amúgy nem nagy arrafelé a forgalom amerre jöttem hazafelé.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Tamoo
MODERÁTOR
Én nem tekertem ma, nem akartam megsüttetni a fejem, tegnap is fájt egész este. Viszont sétáltunk egy jót barátnőmmel KÉPEK
Azt kell mondjam, nem csúnya ez a Mátra sem[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Ahogy ígértem, felugrottam fényképezgetni egy kicsit.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz raczger #38834 üzenetére
Az ábra szépen mutatja, hogy aki biciklizni akar ilyen nyáron, az jó korán kel, és lehetőleg 6-kor indul és ha 6 órás az út, akkor 12-kor hazaérünk, addig kibírható az a 1-2 óra meleg hazafelé. Mászáskor sokkal kellemetlenebb a nagy meleg.
Vagy késő délután indulunk, amit én személy szerint nem annyira szeretek egyedül művelni a semmi közepén, mert 18 órakor kezd el kedvező lenni az időjárás és ha 6 órai úttal számolunk, az pont éjfél, ja és a nyamvadt vérszívó dögökről még nem is beszéltem...
Erdőben, patak mellett biztos kifejezetten sok van. Meg lámpa ide, vagy oda, azért 50 km/h lefelé, mondjuk egy ismeretlen helyen kicsit veszélyes.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #38845 üzenetére
Szerinted mit csináltam?
Erdőben mentem, igaz nem MTB-al, de akkor is, valahogy el kell jutni oda is, vagy Te lehet tudsz valamit és teleportálsz.
Igaz, árnyékban erdőben jó volt a levegő is, csak az a baj sok hülye ember van aki azt gondolja minek a fa és kivágja, pl Dobogókőre felfelé Dömör-kapun át.
Szerk.:
Csak Dobogókő 932 m, akkor Pap-rét nem lehet 228 m.[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
hát gyerekek, ezt elk**tam...nem kicsit, nagyon, de már nincs mit tenni
a tegnapi (picit hosszabb) körömet kellett volna ma megtenni, és viszont, jobban passzolt volna a szélirány
de azért született egy egyéni rekordom, 3 nap-300 kmegyébként kénytelen vagyok vitatkozni ludsimonnal, ma azért enyhébb idő volt, mint tegnap, legalábis erre mifelénk. pedig korábban is mentem, de valahogy mégse éreztem anyiira a hőséget.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #38847 üzenetére
Én alapvetően nem bírom a hőséget.
Tegnap hihetetlen milyen meleg volt, a vonaton azt hittem nem kapok levegőt, olyan meleg volt, pedig csutkára le volt húzva az ablak.
A mai nap tényleg nem volt olyan vészes, de én nekem ez már sok, nagyon sok és ez meglátszik a tempón is.Mit szólsz a képekre?
undefined
-
amargo
addikt
Nos én felugrottam a 3H-ra örömmel tapasztaltam, hogy már nincs akkora sár. Mivel már sehol nem találtam a maxxis crossmark ezért maxxis larsen tt lett helyette, ezt is kipróbáltam, tapasztalatok meglepően gyors, poros talajon közepesen jól tart noha ez lehet annak a hibája, hogy 4 barral mentem. Kapaszkodása érdekes, mert vagy fejlődtem vagy csak tényleg meglepően jó a kapaszkodása, de 1x pörgött csak ki a kerék a singletrak-nél, ami meglepően köves volt. Hátsó kerék is menet irányba van forgatva ezért nem értem, hogy kapaszkodtam vele ilyen jól. Első benyomások jók vele, pedig féltem tőle. Gondolkoztam, hogy ne tegyem be a defekt védelmet, de úgy gondoltam kipróbálom így.
A fékemmel nem tudom mi a makk van..
Még pár hete gyakorlatilag egyik túráról a másikra drasztikusan lecsökkent a fékerő. Levegősödési tünetei voltak, az elején keményen fogott, majd a túra közepétől már beesik a fékkar. Ma is légtelenítéssel indultam és megfigyeltem, hogy a fékmunkahenger körül, mintha valami kibugyogna - gondolom olaj..Ezért ebből szerelő lesz, mert már kivan vele makkom, az igazán baj, hogy az első fékem.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB Független
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11GB GDDR5X 352bit VGA
- Goldshell Mini DOGE pro bányagép 205MH/s 220W Dogecoin LTC (LTC Doge Bells termelésre is jó) miner
- Hibátlan - BITFENIX Formula BF750G 750W 80 Plus GOLD ATX tápegység
- Bontatlan Lenovo ideapad 3 "Kis Gamer" Laptop -25% 15,6" RYZEN 7 5700U 16/512GB FHD Radeon 2GB!!!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest