Hirdetés
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hiányzik a gamer érzés
- Mi történik egy netes csalás után?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- LDNIO A6140C 140W GaN Super Fast Desktop Charger
- Szólánc.
- E91 blog 2. rész
Aktív témák
-
nagyúr
válasz ludsimon #14549 üzenetére
Esetleg, mi lenne, ha vennél egy normális láncsprayt? Ez a TF2 pl. simán elég másfél évig, és 1.200 HUF.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
Mert ma akarok kerékpározni.
Ma meg nem valószínű, hogy nyitva van.
Na mindegy tegnap WD40-el fújtam be, aztán ha majd lesz normális kenőanyagom akkor majd azzal fogom, addig remélem nem lesz baja.
Különben ezt néztem ki.
Ui.:
Teflonosat érdemesebb venni?[ Szerkesztve ]
undefined
-
nagyúr
válasz ludsimon #14552 üzenetére
Baja nem lesz, legfeljebb hangos lesz a hajtás. WD-40-nel leginkább az a gond, hogy kiszedi a gyári kenőanyagot, és a kenő funkciója nagyon rövid ideig tart. Nagyjából 2 naponta újrafújhatod.
Szerk.: teflonos, vagy nem teflonos, tkp mindegy. Nem kell nagy jelentőséget tulajdonítani neki, a lényeg, hogy a hajtás karban legyen tartva, időnként megpucolva, átmosva, átkenve.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
dunc
nagyúr
válasz Kickass #14556 üzenetére
Ez igaz,de ez akkor is nagy cigányság rendelne onnan a f@szom,egy termék dupla áron kerül hozzád,ilyen oláh 500 ft csomagolási díj nem sok helyen van.....az e-biken volt,hogy rendelt haverom egy komplett bringát,amira azt írták,hogy full beállitva kapod meg csak a kormány,és a pedált nincs beállitva rárakva,ahoz képest semmi nem volt jól rajt ,és vihette+5000 ft ért beállitatni az egész kerékpárt.
"Kerékpár kiszállítás
A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz, technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a GLS csak igy tudja átvenni a csomagot. A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen. A kerékpárok garanciális utánállítását 50-100km
"
(#14557) Jorus:még jó,hogy partnerek....[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
persze, de ha most csak a kiszállitást nézzük akkor ridebike-n 1500ft a száll költség 10k alatt..és ráadásul drágábbak is mint az ebike ahogy az árakat nézem...
jó hát az 500ft-os csomagolás télleg nem korrekt de egy szaros láncolajat az utolsó mucsajröcsögei biciklis bótba is veszel azt már nehogy netről rendelje az ember
-
ludsimon
veterán
A legközelebbi kerékpárbolt az a RideBike. Mint látod ott rendeltem meg.
Ingyen és bérmentve elgurulok odáig, kifizetem, a 2400Ft-ot, átveszem és csá....ja igen, és nem kell a termékre várnom, mivel megrendeltem a terméket, hétfőn átszállítják a rákóczi boltba, és kedden mehetek is érte.
Mindenki úgy rendel ahogyan akar. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Kickass
őstag
válasz ludsimon #14561 üzenetére
mindenki onnan rendel ahonnan tetszik neki meg ami bevált, én ebike-al elégedett vagyok amit itt a nagykerben nem kapok meg, még szállítással is olcsóbban kijövök mint ha a helyei debreceni boltokban veszem meg amik szerintem nagyon drágák (jó értem én h a kereskedőnek is meg kell valamiből élni)
egyébként duncal egyet értünk, ilyesmiket szvsz nem sok értelme van netről rendelni, főleg magában, egy nagyobb csomag mellé csapva már persze más a helyzet
szerk.: közbe látom mi is ennek a rendelésnek az értelme de szégyelje össze magát az a bringás bolt ahol alapból még láncolaj sincs
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Kickass #14560 üzenetére
Igen, de a RideBike-nál van személyes átvételi lehetőség... és aki budapesti miért ne tudna elmenni érte?
Az eBike-nál pedig nincsen. Valami kis sufniból árulják biztosan a cuccokat, hogy nincs.
(#14564) Kickass :
Akkor mégis honnan vegyek lánc olajat? A sarki kisboltból?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
golyani
őstag
WD-40 kenésre nem igazán alkalmas. láncra láncolajat. én majd a fűrészláncolajat akarom kipróbálni, csak fogyjon el a mostani.
-
Armahun
addikt
válasz golyani #14566 üzenetére
Láncfűrész olajból próbáltam jó minőségü eredeti Makita olajat hát.. rozsdásodott tőle a lánc
Ráadásul bele ragadt az össze létező por.
Most ilyen noname olajsprém van. Eddig bevált.[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezésében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Külső gumi vásárlását tervezem, eddig egy Merida Race van a bringámon, de nehéznek és lomhának tartom, terepre egész tűrhető.
Viszont, most keresek egy olyan, gumit, aminek a futó felülete a könnyebb futást biztosít, ugyan akkor az oldalfala tart és nem 700g.. 500 körüli lenne a jó.
Nézegettem:Continental Race King-et csak az ára..
Továbbá Maxxis WormdriveKöszönettel
amargo“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
svédcsepp
tag
válasz Overlocker #14436 üzenetére
Nagyon szép és jó.
Nekem külön bejön, hogy a váz alatt futnak a bowdenek, és desinos-vázforma és dupla tárcsafékek.
Tökéletes lenne világos mart peremű kerekekkel és krómos nyeregcsővel.Úgy szeretnék meghalni, mint a nagyapám: álmában, csendesen, gondtalanul, nem pedig ordítva, sikoltozva, pánikban, mint az utasai.
-
svédcsepp
tag
válasz ludsimon #14575 üzenetére
Lánckenés témához még: Műszerolajat lehet még venni Tesco, Auchan, Obi, Praktiker stb. illetve speciális láncolajozót láttam a LIDL-ben is.
de szerintem a nagyobb odafigyelést a gumik igénylik, mert sokkal hamarabb repedeznek ki mint kopnak. el, ha nem kapnak 2-3 havonta glicerines kezelést.Úgy szeretnék meghalni, mint a nagyapám: álmában, csendesen, gondtalanul, nem pedig ordítva, sikoltozva, pánikban, mint az utasai.
-
nagyúr
válasz svédcsepp #14577 üzenetére
Nem nagyon különböztetném meg ezeket a tényezőket, mivel ez egy nagyon alap monti, annak idején 56-60k körül árulták. Ennek 4 éve, és a tulaj még a köpenyeket sem cserélte le, így valszeg a teljes hajtáslánc is a 4. évét taposhatja. Ez azt jelenti, hogy jó eséllyel cserélnie kell a vevőnek fogsort, láncot, esetleg agyakat, kormány- és középcsapágyat is. A váz így képről nagyon kicsi, talán 16-os lehet, tehát, ha 165 cm fölött van a vevő, akkor megint csak nem javasolt megvennie. A váz okés lehet további használatra, csak meg kell nézni, nincs-e törve, repedve, deformálódva. Teló szintén, csak alaposan ki kell valószínűleg pucolni, és gyakran karbantartani, hogy mozogjon is. A kerekeket látni kellene, de alapvetően elfogadható minőségűek voltak az adott időben az adott árkategóriában.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
válasz svédcsepp #14578 üzenetére
Melyik glicerines szert ajánlod?
Mert mint fentebb a képeken látszik, az első gumim még az eredeti, nincs kopva de rendesen repedezik.
De gondolom ez a repedezés attól is függ, hogy mennyit van a napon a kerékpár, mert azt hallottam, hogy a nap "teszi tönkre" (de csak fél füllel, lehet hülyeség).
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz svédcsepp #14578 üzenetére
Műszerolajat nem érdemes használni, rendes láncolajat kell venni, amit már linkeltek is itt előbb, TF2, Rohloff. Bármi, amit kerékpárüzletben láncolajként árulnak, nagyságrendekkel jobb, mint a műszerolaj. Konkrétan próbáltam, és undorító, híg, szedi a koszt, szóval rossz. A láncolajnak nem véletlenül láncolaj a neve.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14584 üzenetére
Használtam én is cross bringán, tartós és defektmentes, szeretem. Viszont nehéz (bár nekem ez nem számított) és valódi terepre, ami nem döngölt talajú turistaút, hanem tényleg gyökeres-köves út, már kevés, aszfalton meg ennél sokkal simább külső az igazi. De arra jó, ha nem akar folyton külsőt cserélgetni az ember és megy városban meg lightosabb terepen is (földút pl.). Szerintem. Csak el kell fogadni, hogy egy "mindenes" külső sosem lesz tökéletes egyik végletre sem, max mindkettőre elfogadható.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
svédcsepp
tag
válasz ludsimon #14581 üzenetére
Glicerin 5-10% vizes oldata a legjobb, de szilikonos kence is megteszi, sőt baba - masszás, stb egyéb - olajok is jó szolgálatot tesznek jobb híján.
A gumit egész pontosan az oxigén "teszi tönkre".
A kaucsuk kettős szén kötésével lép irreverzibilis reakcióba a levegő oxigénje, a szétszakadt szénláncok végén oxigén tartalmú funkciós csoportok között taszító gyenge míg a másik poláros végen a molekuláris a kölcsönhatás erősödik és ezen "láncreakció" eredménye a repedés.
Ez a reakció ha ózon jelenlétében többszázszor gyorsabban megy végbe.
Az ózon pedig napfény (UV sugárzás) hatására koncentrálódik a levegőben.
A nap ily módon közvetve teszi tönkre a gumit, ugyanúgy mintha a közelében ív-hegesztenénkÚgy szeretnék meghalni, mint a nagyapám: álmában, csendesen, gondtalanul, nem pedig ordítva, sikoltozva, pánikban, mint az utasai.
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14590 üzenetére
A Kojaket még nem próbáltam, ez egy teljesen kopasz Schwalbe külső, de szerintem homokon vagy sárban esélytelen lenne vele az ember, mint háromlábú sündisznó az autópályán. Persze aki ügyes, az sok mindent megold, van ismerősöm, aki nagyon keskeny külsővel, cross bringával jár montis túrákra, persze ehhez az is kell, hogy iszonyú erős és tapasztalt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14593 üzenetére
Hát azt mondják, hogy azért a könnyebbel általában könnyebben szerez defektet is az ember, valahonnan végülis le kell jönnie annak a súlynak. Egyébként úgy tudom, hogy egyszerű fizikai okokból egy keréken mondjuk 300 g-mal könnyebb külső sokat számít, többet, mint simán a bringán ennyi könnyítés. Nem tudom, mi az igazság, én 500 alá nem mertem menni eddig. A cross (városi) bringámon viszont most is Land Cruiser van, az aszfalton a sok üvegcserép meg minden más miatt jó az...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
válasz JColee #14588 üzenetére
Leginkább a súlya (33%-kal nehezebb a drótos verzió a két linkelt köpeny közül), plusz egy kevlárost még hosszabb túrára vihetsz tarcsiba is, de ezt egy drótossal csak bizonyos fokú kényelmetlenségek árán tudod kivitelezni.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
svédcsepp
tag
válasz Ariadne #14582 üzenetére
Igazad van. Spéci láncolaj sokkal jobb mint a műszerolaj, de szerintem a grafitos zsír a legjobb a fogaskerekekre.
Sokáig ott marad, jól vízálló és a kosz sem fér oda tőle.Úgy szeretnék meghalni, mint a nagyapám: álmában, csendesen, gondtalanul, nem pedig ordítva, sikoltozva, pánikban, mint az utasai.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest