- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
SPF
senior tag
Sziasztok!
Belfoldi sofor allast hol erdemes meghirdetni?
-
ooloo
őstag
válasz
#79335424 #3720 üzenetére
Akkor a labancok országa nem normális ország ... engem 1 perces túlvezetésért büntetett meg az osztrák . Az sem érdekelte , hogy az elkövetés előtt cca. 1.5 órát araszoltam ( Köln ) . Szalagot lobogtattam , de ez sem hatotta meg . Nyilván , akadnak normálisabbak is a rend éber őrei között is .... nekem - akkor és ott - nem volt szerencsém .
Kellemes hétvégét mindenkinek !
-
MaciG
addikt
1 perc túlvezetésért lehet büntit kapni? Állok a piros lámpánál, kb 300 méterre a cél előtt és lejárt a 4,5 óra, de a pirosnál nyilván nem fogok kivenni 45perc pihit... (oké, hamarabb kellett volna ,de fene gondolta hogy az egész város stop and go lesz
)
-
apalaci
csendes tag
Sziasztok!
Ezt a valami zagyvaságot ma kaptam,tudja Valaki emberi nyelvre lefordítani??Küldöm az ígért tájékoztatót. A szabály nem új, csak a bírságtételek. (2017.01.28-tól érvényesek.) Hogy milyen rendszerességgel, illetve hatékonysággal fogják ellenőrizni ezeket közúton, nem tudjuk. Lehet hogy nem fogják. Ausztriában úgy tűnik kiterjed az ellenőrzés a közeljövőben az éjszakai munkavégzés napján tett munkaidő mennyiségére is.
Nem az a cél, hogy bárkit is eltántorítsunk a munkától. Egyszerűen törekedjünk a lenti szabályok betartására, akkor nem lehet probléma.
1988.évi I. törvény:
18/F. §(1) Amennyiben a 18/A. §-ban megjelölt jogszabály és közösségi jogszabály eltérően nem rendelkezik, a munkaközi szünet nélkül folyamatosan végzett munka a hat órát nem haladhatja meg.
Amennyiben a teljes napi munkavégzés ideje hat és kilenc óra közötti, azt legalább 30 perces, amennyiben meghaladja a kilenc órát, legalább 45 perces munkaközi szünettel kell megszakítani.
(2) A munkaközi szünetet egyenként legalább 15 perces időszakokra a munkavállaló feloszthatja.
(Ha a vezetés közbeni szünetek betartása teljesül az 561/2006/EK rendeletnek megfelelően, akkor nincs jelentősége a fentieknek, mert akkor ezt is betartod. Ez akkor érdekes ha nem vezetsz egész nap 4,5 órát és nem tudsz az 561-es szerint pihenőket tartani, akkor kötelező a munkaköz szünet betartása!)
18/G. § (1) Amennyiben a munkavégzés - a munkavégzés helye szerinti helyi időszámítás szerint - részben a 00.00 és 04.00 óra közötti időszakra esik (a továbbiakban: éjszakai időszak), a napi munkaidő - ha kollektív szerződés, illetve munkaszerződés eltérően nem rendelkezik - a tíz órát nem haladja meg.
Egyszerűen, a 13-15 órás időszakodban a nettó munkaidő (kalapács, vezetés, 15 percnél rövidebb ágy jelzésű idő) ne haladja meg éjszakai munkavégzés alatt a 10 órát. (Csak 11 órát meghaladó idő után kezd büntetni. 1 óra túllépést még nem büntetnek!)
-
zsid
senior tag
válasz
#79335424 #3711 üzenetére
Igen, de te annál a cégnél dolgozol állandó állományban és a két hetes pihid alatt nem vezetsz tachográfos vagy 561 alá nem tartozó jármű egyikét sem. Te visszaütheted pihinek, mert mentesülsz a tev. igazoló lap kitöltése alól.
Ő viszont - ha jól értem - nem állandóban dolgozik ott.MaciG: A mtk. rád ilyen értelemben nem vonatkozik, mert az 561 magasabb szintű szabályozás. Ha szerdán kezded a bulit akkor onnantól 6*24 órán keresztül kenheted neki.
-
MaciG
addikt
Köszi. Csak azért kérdeztem, mert ugye meg van gondolom (ezt nem tudom pontosan mennyi) a heti, havi,stb munkaidő is határozva a munka törvénykönyve szerint, és ha én szerdán kezdem a fuvarozást, és a hétfő keddre van nyilatkozatom amiről beszéltünk akkor én szerdától kenhetem-e neki vasárnapik, úgy mintha a hétfő kedd pihenő lett volna? (most lehet én éppen hétfő, kedden dolgoztam, mondjuk otthon kapáltam vagy akármi, de ezt a rendőr ugye nem látja, csak a nyilatkozatot)
-
zsid
senior tag
Ebben az esetben az a lényeges, hogy vezettél-e 561 alá tartozó járművet vagy sem. Ha nem akkor van erre nyilatkozat kitöltöd és kész. Pihenőt nem célszerű visszaírni, főleg ha nem folyamatos alkalmazásban vagy az adott helyen. A nem tachográf köteles tevékenység az nem számít bele az 561-be, ott a munka törvénykönyvében megadott óráknak kell megfelelni.
-
MaciG
addikt
És arról van e infótok hogy ha én csak alkalmanként beugrok tachografos jarműre és a többi időre(pl. vezetek 2.an majd kövinek 23.án) írok egy nyilatkozatot hogy tachograf köteles tevékenységet nem végeztem, akkor ez az idő minek számít? Pihenőnek? (mert akkor akár pihenőt is visszaírhatnék) Vagy egyéb munka (de akkor milyen arányban, mert nyilván nem dolgoztam 0-24ben), vagy mi?
-
zsid
senior tag
válasz
#79335424 #3706 üzenetére
Itt a billencs a menő meg a ponyva. A billencsnél legtöbbször kifelé gabona vissza szója, a ponyvánál kifelé gabona vissza csempe
Vannak igazi perverzek nekik spéci hűtős pótjuk van, oldalanként 3-3 surrantóval, kifelé gabona, kimosat majd visszafelé zöldség,gyümölcs, hűtött áru.. -
zsid
senior tag
válasz
KAMELOT #3684 üzenetére
Én mindig nyitok-zárok, egyszer-egyszer elfelejtem én is, olasz kontrollnál a gép kidobta, csak a hatóság eltekintett tőle
A TRACEben le van írva, hogy mikor-milyen esetekben fogadható el és mikor nem a szalag.
MaciG:
'Amikor reggel beteszem, meg esete ki akkor nem kell külön a beadás menüre menni, igaz?'
Ki kell próbálni egy kártyaberakás utáni nyomtatással, hogy mit hoz a szalagon. Nekem úgy rémlik, hogy a kártya behelyezési országa nincs rajta a szalagon, csak a kezdőország, ha beütöd( de lehet rosszul emlékszem, ki kell próbálni ).A tachográffal kapcsolatban is van tanfolyam, 25 000 forint körüli összegért találsz tachográfkezelési tanfolyamot. Amúgy a munkahelyeden igazoltan évente oktatásban kellene, hogy részesülj ha ez nem történik meg akkor nagyon megbüntetik a céget.
dlaj: A gabonázást általában kétféle módon csinálják. Sima billencs oda-vissza ez a jobbik. Van az oldalfalas ponyvás pót belülről belső ponyvával és lánccal gabonához, na az már szívás
Errefelé nagyon sok billencses mozog, hozzák a gabonát Koper, Monfalcone, Velence visszafelé meg viszik a szóját meg mikor mit. Sokszor az ürítésre várni kell, ha kis intenzitással kell garatra billenteni az meg simán vagy egy óra, de az sem ritka amikor annyian összegyűlnek, hogy egy billentésre 2-3 órát ( Csepelen a 12-sem ritka ) várnak. Amikor tehenészetbe meg hasonló tanyákra viszed az anyagot az külön jó lehet sáros időbenNem olyan rossz meló az, de annak is megvan a hátránya, mint mindennek.
Ha már könyv. Valahol korábban linkeltem a TRACE-t, ezerszer jobb , mint bármelyik könyv.
[link] -
dlaj
őstag
válasz
#81556480 #3703 üzenetére
Ez egy 300 oldalas könyv. Az első hatvan oldal a KRESZ (csak a legfontosabbak), a többi minden ami kellhet.
Vezetési és pihenőidők, tachográf használata, szerkezeti és üzemeltetési ismeretek, járművezetés elmélete, rakomány rögzítés, munkavédelem, veszélyes áruk szállítása, stb.Szerk: Az előbb berakott ábra még fejből is ment, ugyanis a GKI vizsgám december elsején volt. Valamire én is emlékezhetek.
-
#81556480
törölt tag
-
Dexar007
veterán
Na most ugrik a LaciCMR a vizbe.
-
#81556480
törölt tag
Javaslom ismereteitek frissíteni, mert ez a két dolog mint a napi zárás / indítás és a pihenő felosztás is alapveto dolog kellene hogy legyen. Mondjuk én meg a 2 heti összvezetéssel szoktam bajban lenni...
-
#81556480
törölt tag
nem vezethetsz 4:40 percet utána, csak 4:20-at, így lesz meg a 4,5 óra ( négy és fél) a pihenőt 15 és 30-ra lehet felosztani, a vezetést akárhogy. ha egy nap kétszer kell 45perces pihit kivenned mert mondjuk 10 órát vezetsz, akkor csak az első pihenőt lehet felosztani.
magát a 4:30 perc vezetést akárhogy feloszthatod
-
#79335424
törölt tag
A 4ó 40p az már 10p túlvezetés.
Én szoktam olyat, hogy reggel 5p gépkocsiellenőrzés, aztán bemozdulok, majd 15perc pihi. Akkor "élesben" már csak 30 -ra kell megállnom. Még az előző melómban, amikor tudtam, hogy csak vezetésem lesz, akkor bekezdtem, majd három óra pihi után indultam el. Így, ha 9 órást vettem ki este, az nem minősült csökkentett pihenőnek. Persze, ezeket csak akkor lehet, ha előtte a pihenődben van ennyi plusz időd. -
dlaj
őstag
Nemzetközi gabonaszállítás milyen meló tud lenni?
Van valakinek itt tapasztalatai, ismeretei ezzel kapcsolatban? -
-
MaciG
addikt
válasz
#79335424 #3686 üzenetére
Igen, azt tudom, hogy vissza kell írni pl. pihenőt, de ha este kiveszem a kártyát (akkor megkérdezi előtte hogy célország? ) akkor is külön még le kell a kivétel előtt zárni egy beadással?
Egyébként az a vicc ,hogy ott van a gki, amiért elég sok pénzt elkérnek, és igazából annak az elméleti részét, bárki meg tudja tanulni otthon, és igazából a gyakorlat lenne fontos, de azt meg nem igazán erőltetik. Nekünk pl. legutóbb (igaz ez megújító volt) behoztak egy tachografot, az oktató elkezdte megmutatni, illetve csak elkezdte volna, mert rájött hogy nem ért hozzá, így ez elmaradt...
-
KAMELOT
titán
Érdekes. Engem a elmúlt fél év alatt 3x is ellenőriztek és ilyen hibát amit te írsz még véltelenül sem írt ki a gép pedig a ellenőr odahívott a géphez és együtt néztük a monitort.
Ha van szallagod azt kötelessége elfogadni. Akkor jól átbaxta őt a zsaru. A szallagra rá kell lenni írva az időpontnak az oknak, hogy miért volt az.
Jó, hogy ilyen tetves helyekre én nem járok.Spanyol is más tészta.
-
#79335424
törölt tag
Azt még meg is értem. De, a kis gázfőzővel mi a bajuk? Elcsomagolni sem tudod úgy, hogy ne válaszd le a palackot a fejtől. Akkor aztán nyitogathatod a csapot.
Az meg nem úgy működik, hogy a rendőrt nem érdekli a szalag. Küldheti a csekket, de fölötte is áll még néhány hatóság, amikhez lehet fordulni jogorvoslatért. A jogszabály világosan leírja, hogy milyen körülmények között térhetsz el a meghatározott vezetési időtől.
-
zsid
senior tag
válasz
#79335424 #3681 üzenetére
A gázpalackról van egy érdekes sztorym, pár hete történt. Az egyik autónkban a sofőrnél van ilyen 3 kilós palack két égőfejjel, összeszerelve. Új FH, a bal oldali tárolóban volt a cucc, jött a beugrósunk egy napra, kivette a bal oldali tárolóból a csapszegvágót, hogy kinyissa a konténert majd amikor végzett visszarakta. Viszont olyan szerencsétlenül sikerült visszarakni, hogy az egyik égőfejen eltekerte a gázcsapot és ez nem bimetálos cucc volt. Pár órával később érezte, hogy valami büdös, de nem jött rá mi. Lerakta a kocsit a telepen reggel, este jött vissza de akkor már brutál büdös volt a fülkében. Kiszellőztetett, elvitte leadni a konténert visszaállt a telepre és neki állt egy másik munkatársammal keresni a megromlott kaját ( azt hitték az ilyen büdös).
Ekkor érkeztem én is a telepre, mondták mi a szitu, szagoljak már be. Elsőre megéreztem, mondtam is, hogy ez merkaptán és nem kaja, hol a gázpalack? Kinyitottuk az oldalát és ki volt nyitva az egyik égőfej és szivárgott a gáz. Ha épp olyan száll be délután a kocsiba aki dohányzik, az tuti magára robbantotta volna a fülkétEz a gázpalackos buziskodás szerintem nem hülyeség.
KAMELOT:ez nem úgy működik, hogy "ne büntessen má' ezé' beztosúrrr"
Az összes kiolvasó szoftver ismeri ezt és jelzi hibának. Ha meg akar büntetni ezért is meg fog,ha egy két ilyen elmarad akkor nem szólnak érte, de a spanyoloknál ha nem ütsz tartományt az ilyen 1000 euro környéke. Nemrég egy ismerősöm vették ki ott kontrollra, volt egy pár perces túlvezetése, volt szalagja azt a rendőr visszadobta hogy őt nem érdekli és ment a csekk.
A szlovén az egyenesen gyökér az a tachográfot is kiszedi a műszerfalból, meg áttúrja a fülkédet, csak hogy találjon valamit amiért megcsekkezhet... -
#79335424
törölt tag
Nyugi! Tizen éve nyomom, és látod, hogy még így is tanulok újat.
Van egy kollégám, aki tuti, hogy nem zárogat, meg nyitogat. A héten volt egy 2,5 órás BAG kontrollja, és nem büntették meg. Szóval, ha normális a rendőr, akkor nem fog ilyenekkel foglalkozni. Ha meg nem, akkor tök mindegy, hogy van sapka rajtad, vagy nincs. Akkor jön a gázpalack a fülkében, vagy a spaniferek lejárati dátuma, meg ehhez hasonlók. -
MaciG
addikt
Köszi srácok az infókat.
Bár kicsit úgy érzem minél többet olvasok tachograf ügyben annál bizonytalanabb vagyok :S -
#81556480
törölt tag
Tényleg nincs felvétel a waberesnél? vagy ez valami vicc ?
-
-
-
#81556480
törölt tag
válasz
#79335424 #3668 üzenetére
de ezért is kell zárni a napot, hogy ne várakozz pihenőidőben, mint ahogy sokan csinálják.
émmá kajak kiégtem most ebből a témából, szerintem aki akarja megérti mit sugárzok
hót egyszerű, nem értem mit nem értesz ezen: a nap zárásakor kezded meg a napi pihenőidődet.
azcsinászamitakarsz
kiegészités: azcsinálTOK amit akartok, de aki uniózik az előbb utóbb mekkúrják majd érte. mert eleinte én se zárogattam még vagy 4 éve, és osztrák-német kontrollos nem is szólt érte. De franciába én már paráznék miatta mostanában, hogy mindenért bacctatnak.
Továbbra is azt mondom, hogy ez szabály, amit tartson be az, aki biztonságba akarja érezni magát pénzügyileg
szerintem ne sugalljátok azt, hogy nem kell betartani mert "nekem még nem volt bajom belőle".
-
KAMELOT
titán
Jóvanmáá...Azért ne már ilyenért büntessen a zsaru. A zsaruk többsége csak azt nézi, be e tartottad a pihenőt és ha valami szabálytalanságot követtél el akkor azt tudod e igazolni.
pl. nekem volt most olyan, hogy lerakodtam reggel majd délután 3-kor véget ért a 15 órás munkaidőm, de csak 15 órakkor raktak meg majd le kellett kötni és még onnét el kellett mennem 24km-ert egy benzinkútra. Így csak 17 órakkor tudtam leállni. Utána nyomtattam és ráírtam az okot. Már volt ilyenem és ellenőriztek is. Zsaru mondta okés minden aláírtam a papírt és jó utat kívánt.
Más: Franciában sok kamionos látok, hogy bejön a parkolóba valamit nyomogat a tachográfon, majd 5 perc utána elindul. Valaki tudja mi ez vagy miért csinálja?
(#3670) berek21: Én is csak a kártya ki és betételkor ütök országot.
-
berek21
őstag
Én csak kártya kivétel-behelyezés alkalmával ütök be országot. Napi zárást pedig soha. Mióta kártyás kocsival dolgozom, ez így megy nálam. Osztrák belföld, hosszú évek óta, számtalan kontrollal fűszerezve, és még probléma nem volt. Ilyen is van.
-
#79335424
törölt tag
válasz
#81556480 #3665 üzenetére
A pihenőidejével a sofőr szabadon rendelkezhet.Ha te készenlétben vagy, mert munkára vársz, az nem pihenőidő, tehát nem rakhatod pihenőre a menetírót, tehát semmiképpen sem fogja pihenőidőnek számolni.
zsid:
Köszönöm! Erre voltam kíváncsi. Ezek szerint rosszul csinálom, bár az nem derül ki, hogy ez mi a túrónak kell. Mindegy, ezentúl majd ezt is pötyögöm. Milyen menüpontban van ez? -
zsid
senior tag
válasz
#79335424 #3662 üzenetére
3821/85EGK rendelet 15.cikk:
"(5a) A járművezető az I. B. mellékletben foglaltaknak megfelelő
menetíró készülékbe beírja azoknak az országoknak a betűjeleit,
amelyekben munkanapját megkezdi és befejezi. Bármely tagállam előírhatja
azonban, hogy az olyan járművek vezetői, amelyek a határaikon
belül folytatnak szállításokat, az ország betűjele mellett részletesebb
földrajzi leírásokat is adjanak meg, feltéve hogy az adott tagállam
azokat még 1998. április 1. előtt bejelentette a Bizottságnál, és azok
száma nem haladja meg a húszat."A szankció:
476/2016. (XII. 27.) Korm. rend
"Kapcsoló berendezés helytelen használata NSJ 150 000
Kapcsoló berendezés helytelen használata, amennyiben az értékelhetőséget nem akadályozza 50 000" -
#81556480
törölt tag
válasz
#79335424 #3664 üzenetére
Jó, akkor legyen 2 óra.
Ha nap végén állsz 2 órát mert még van vezetési időd, és lehet hogy kapsz fuvart, az nem pihenő. Aztán mégse kapsz, szól a főnök, hogy jó pihenést, na neked akkor kell lezárni a napot a célország beadásával, és megkezdheted a pihenődet innentől számítva.
Én nem tudom jobban elmagyarázni, hogy ha nem zárod le a napot akkor nem kezdted meg a napi pihenődet. Az, hogy sokan nem büntetnek érte, vagy nem foglalkoznak vele, nem jelenti azt hogy nem kell zárni és nyitni. nekem elég ha egyszer futok bele, a magyar díja : 80.000 ft ha jól emlékszem
-
#79335424
törölt tag
válasz
#81556480 #3663 üzenetére
Ezt most nem értem. Ha műszak közben pihenőn vagy 3 órát, utána megint melózol, majd kiveszel egy 9 -est, akkor pont attól a 3 órától lesz normál napi pihenőidő, nem pedig csökkentett. Az előző pihenőhöz nem számolható, mert előbb a 3 órás kell, aztán a 9 -es. A készenlét, az meg nem pihenőidő, hanem a műszakod része. Ez világosan kiderül a kiértékelésnél minden külön hókuszpókusz nélkül is.
-
#81556480
törölt tag
válasz
#79335424 #3662 üzenetére
nem tudok linkelni, mert már régen olvastam.
Egyébként van rá logikus magyarázat.
Ha 2-3 órát várakozol hogy lesz e még fuvar , azaz készenlétben vagy, az nem pihenő. És ha mégse lesz semmi , akkor elment 3 óra a 9-esedből, azaz csak 6-ot pihentél, de a kártyán ez 9-nek látszik. Ezért kell lezárni a napot, hogy lássa a hatóság, hogy te tudatosan megálltál, és elkezdted a pihenődet.
remélem érthető.
Olyan ez mint mikor parkolót keresel és túlvezetsz. Látszik hogy le le lassítottál, de ha nem nyomtatsz akkor meg fognak büntetni ( most abba ne menjünk bele, hogy lehet hogy még szalaggal is így is), hiába látszik a tachográfon.
Pihenő is hiába látszik egybefüggően, ha nem zártad le a napot, az büntethető. Indulás előtt úgyis kell kalapácsolni 5-10 percet míg ellenőrzöd a gépet, na én előtte mindig beadom a kezdőországot.
Én nem vagyok nagy tachográf szakértő, egyszerű szabályokat alkalmazok, hogy ne bonyolódjak bele, és eddig még nem volt gondom. Egyszer még meg is dicsért a BAG-os
-
#79335424
törölt tag
válasz
#81556480 #3659 üzenetére
Komoly. Csak akkor pötyögöm be, ha berakom, vagy kiveszem a kártyát. Ha két 13-15 órás műszak között van egy 9-11 órás, egybefüggő pihenő, arról lezárás/indítás nélkül nem tudja megállapítani a rendőr, hogy vajon mi lehetett? Lehet azt bármi másnak számolni, mint napi pihenőidőnek?
Egyébként tudnál linkelni egy jogszabályt erről? Kíváncsi lennék arra, hogy ezt pontosan hogyan is kell csinálni. -
-
Dexar007
veterán
[link] Jo olvasgatast.
,,Be kell adni a tachográfba a cél országot is. Ez az az ország, ahol épen tartózkodunk! (ez érvényes a reggeli kezdő országra is) Van olyan kolléga, aki kezdő országnak Magyarországot ír, hiszen ott kezdett, cél országnak meg Írországot ír, mert oda igyekszik! Ez súlyos hiba! A kezdő, illetve cél ország mindig az az ország, ahol éppen áll az autó! Többen azt írják, hogy EU. Ezt sem javaslom senkinek. A közúti ellenőrzési jegyzőkönyvön van egy rovat: nem megfelelő ország kód használata. Szerinted ez mire szolgál? Szerintem arra, hogy ezért is megbüntethessenek, ha nem jól csinálod!"
-
MaciG
addikt
Ilyet hogy, beadás 1es vezető - > célország - > H majd oke, kezdésnél meg ugyanaz csak "kezdő ország" muszáj megcsinálni? Vagy elég csak a nap végén átrakni ágyra, reggel meg egyéb munkára a kezdésnél?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Beszámítás! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- ASUS 18W USB ADAPTER
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest