Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Alza+ Megéri?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- Aweriot: Cloudflare és mi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szmeby
tag
Ha egy taskot küldesz be, akkor ezt szépen időzítve hajtja végre.
Közelítsük meg empirikus úton:
service.scheduleWithFixedDelay(task, 500, 1000, TimeUnit.MILLISECONDS);Szerintem első körben töröld azt az i++; sort a ciklusod közepéből, csak zavar.
Majd vedd le a max értékét 1-re, hogy lásd, mit csinál az executor 1 taskkal.
Fél másodpercet vár, majd 1 másodpercenként meglöki ugyanazt a taskot.Ha a max értékét felhúzzuk 2-re, akkor egyértelművé válik, mi történik. A két task azonnal bekerül az executorba, mindkettő vár fél másodpercet, majd egymás mellett elindulnak. És persze az executor mindkettőt 1 másodpercenként meglöki újra, továbbra is egymás mellett futnak, hiszen ugyanakkor, ugyanolyan időzítéssel készültek el.
Ha a pool méretét nem a procik száma alapján határozod meg, hanem lehúzod 1-re, majd a max értékét felnyomod 10-re, akkor is úgy tűnik, mintha egyszerre hajtódnának végre. Valójában csak 1 szálon teszik egymás után, de a task nem csinál semmit, így villámgyorsan megtörténik, az időzítésük ugyanaz, tehát továbbra is egymáshoz nagyon közeli időpontban fognak megfutni.
Megteheted azt, hogy
service.scheduleWithFixedDelay(task, i * 200, max * 200, TimeUnit.MILLISECONDS);, de lehet erre szofisztikáltabb megoldás is. Mivel ez esetben ismerned kell azt, hogy összesen hány taszkot bízol a service-re, ami nem feltétlenül ismert az első taszk indításakor.
Nem vagyok otthon ebben a szálkésleltetésben, de csak van rá valami megoldás. A többi metódusát már nézted? 3rd-party library-ket?Jobban belegondolva, nem biztos, hogy ez ennyire egyértelmű, mert a magok száma borítja a dolgot. Egy egymagos gépen evidens. De egy 4 magos gépen, 4 szálon futtatva mit vársz tőle? 4 szál párhuzamosan futtat 1-1 taskot, majd x idő múlva indulna újabb 4 task? Mi van, ha a 4-ből 1 túl hosszú, és jönne a következő kör? Olyankor csak 3 új szál induljon? Vagy egy se, és 1 kör kimarad? Ha minden egyes taskot x idővel eltolva indítanál, akkor mi értelme több szálat használni? Sőt extrém hosszú taskoknál ugyanúgy előjöhet a fentihez hasonló probléma. Vagy olyankor nem kell várni, azonnal induljon a következő task, amíg van szabad szál?
Legrosszabb esetben csinálhatsz egy custom executorService implementációt.

Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Automata kávégépek
- Eredeti játékok OFF topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1
- Delta Force (2024)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- A robotaxik bizony karamboloznak, nincs itt semmi látnivaló!
- További aktív témák...
- OnePlus Pad Go Green nagy kijelző, könnyű hordozhatóság 8/128 GB Használt, karcmentes 3 hó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max Stílusos erő, Pro kamera rendszerrel! 128GB - 3 hónap gari!
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E6410, E6440, E5450 / SZÁMLA + GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


