Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Norton 360 Premium: 75GB Cloud PC Backup for 10 Devices 14.99€-ért? Igen!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- GoodSpeed: Nem vénnek való vidék - Berettyóújfalu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4443
üzenetére
A ciklust nem így gondoltam. Attól szakítsd el az animátort, hogy 20 ms-enként meg kelljen hívni; ezt a konstanst töröld mindenhonnan (kivéve a sleepet, legalábbis amíg nem állsz át Timerre), és helyette az eltelt idő paraméter legyen. Azaz a timeDiffet kell átadnod és azzal számolni az elmozdulásokat.
A duplapufferelés helyes használatának utánaolvasgattam, és még annál is sokkal könnyebb, mint amit elképzeltem. Itt van egy használható példa a BufferStrategy használatára, sőt a végén a példakódban van Timer is, meg billentyűkezelés. Szóval bátran emeld át

A Java Timerek egyébként háttérszálon futnak, úgyhogy amit kitaláltál, könnyen megvalósítható a példa követésével.
A kódoddal kapcsolatban: ha az ellenségek között a különbség csak a kép és az a négy konstans ami a pályát befolyásolja, ne csinálj külön osztályokat miattuk. Egy "OscillatingEnemy" elég, ami konstruktorban kap képet és számokat. Ha más ellenségféle is kéne, akkor is használhatsz strategy mintát a viselkedés leírására subclassok helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Megérkezett a hardverszállítmány
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Yettel topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Steam Deck
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- LG UltraGear Gaming Monitorok : BLACK NOVEMBER -30%
- Bomba ár! HP Probook 450 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z270 GAMING PRO CARBON alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


