Hirdetés
- Nillkin CamShield cover case for Xiaomi Redmi K70E, Xiaomi Poco X6 Pro 5G
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
xedamen
senior tag
Sziasztok! Nem tudom ti hogy vagytok vele, de kicsit vicces volt az egész előrendelési folyamat, iCentre és iStyle oldala is totálisan halott volt. Sikerült egy 15 Pro Maxot rendelnem iStyle-ban 14:01-re írja a rendelés időpontját, mert akkor került kosárba/foglalásba, ám a rendelést körülbelül fél órával később tudtam véglegesíteni túlterheltség miatt. Erről a telefonról semmi hír, közben családba lesz egy 15 Pro is, ami 14:50-kor lett megrendelve, az beérkezett. Úgy látszik a Natúr Titán 15 Pro Max lesz idén a fehér holló - ha esetleg valakinek sikerült több helyről sikeresen berendelni és nem tart igényt rá, megtenné, hogy szól?
-
xedamen
senior tag
válasz A guru #297495 üzenetére
Igen, ez az egyik dolog. Gondolom mivel üzletbe kértem, előbb Józsi, Pisti meg Gézu eltesz a sógorának, az apósának, tizet felraknak fejenként harveraprora 650-ért mielőtt bevételezné raktárra azt a 2 darabot, amit szét kellene osztani a 300 előrendelő között...
Az iCenter ügyfélszolgálata pedig bicskanyitogató számomra, mivel mindig is ügyfelekkel dolgoztam (pincér, Telekom, majd éppen most cégvezetőkkel magasabb munkakörben) így elég érzékenyen érint a téma. Mi az, hogy "holnap biztosan nem fogod tudni átvenni"? Először is nem ittunk pertut, hogy tegezzen, de ez még rendben is lenne, ha beböfögne egy "sajnálattal közlöm" vagy "szeretnélek tájékoztatni, hogy a nagy érdeklődés miatt sajnos..." vagy bármi hasonlót. -
xedamen
senior tag
ALZA - most írt email-t, hogy várható beérkezés ma.
-
xedamen
senior tag
válasz markknight #297692 üzenetére
tökéletes megfogalmazása a nem diagnosztizált betegségünknek! Jó nyomkodást!
-
xedamen
senior tag
válasz Bilux #297814 üzenetére
Már nem azért az 5 forintért, de valahogy nem tudom elhinni, hogy több ezer darabra érkezett rendelésük. Lehet én vagyok naiv, de azért nem lehet olyan óriási réteg Magyarországon, akik előrendelik startnapon a telefont ráadásul pont az Alzánál... A fanatikusok jórésze szolgáltatónál veszi, mert van kedvezménye. Ugyancsak reálisnak tartom, hogy aki kp-ra veszi az megveszi az Apple.hu-n, mert biztosra akar menni. Ott vannak azok, akiknek fontos az "élmény" hogy Apple boltba vették, ők iStyle-iCenterbe rendelnek. A maradék szétoszlik az MM, eMag, Alza és társai között, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy ebből az Alza része több ezer lenne, de lehet tényleg teljesen vakon vagyok
-
xedamen
senior tag
válasz ittakary #297826 üzenetére
Pontosan!
Az előrendelésnek arról kellene szólnia, hogy te egy biztos vásárló vagy, aki feltehetően hű a márkához, veszi a fáradtságot, hogy nyomkodja akár éjjel 2-kor, akár délután 2-kor a refresh gombot a böngészőben, és amint megnyílik az előrendelés, akkor nekiáll harcolni a szerver leállásokkal, mert szeretné megkapni a készüléket első nap. Feltehetően ezek az emberek több Apple cuccal is rendelkeznek. Ennek ellenére, valakinek nem jut készülék előrendelésbe, mert egyes cégek várólistára teszik, hogy a walk-in, random vásárlókat is ki tudják szolgálni.
Tudomásul veszed, hogy nem jutott, majd beugrasz pár boltba, hátha akkor a walk-in készletből jut neked is:
- A szolgáltató a szemedbe mondja, hogy nem kaptak készletet, mivel listaáron vagy szerződésújítással vásárolnál. Arra nem annyi a jutalék nekik, mint új előfizetésre, így majd odaadja olyannak, aki új korlátlan csomagra aláír 2 évet.
- Van készlet, csak félre van raknak másnak (ami protokoll szerint Telekomnál egyébként szigorúan tilos)Ezzel van itt a probléma, hogy lényegében semmi jelentőségé az előrendelésnek. Valahogy úgy kellene kinéznie, mint régen: Előrendelésben megkaptad egy héttel korábban, a köztes hétben pedig megkapták, akiknek nem jutott az első körben, plusz elkezdték feltölteni az üzleteket, ahol egy héttel később indult az értékesítés. Ez így csak egy felesleges hype, amit az Apple nagyon ügyesen fenntart.
-
xedamen
senior tag
válasz hipsteR #298479 üzenetére
Nekem ezzel az egésszel mindössze annyi a problémám, hogy nincs egy automata sablon sem iStyle, iCentre, eMag vagy Alza rendszerében bekészítve, hogy "Kedves vásárlónk, Sajnálattal értesítjük, hogy a megrendelt termék nem érkezett be az előre egyeztetett dátumig, így a termék átvétele egy későbbi időpontban lesz csak lehetséges. További információkat email-ben fogunk Önnek küldeni. Megértését köszönjük." Nyilván nem lenne nagy segítség, de számomra ez lenne a minimum kommunikációs szint, amit egyik sem képes megugrani úgy fest...
-
xedamen
senior tag
válasz syIex #298564 üzenetére
Nekem is csak annyi a szerencsém, hogy nem volt hétvégén nyitva a partnerogsm, különben vettem volna egy Fold 5-öt... Áfa nélkül 350, az annyira nem rossz ár érte Tudom, tudom, sufni gari meg import cucc, de 25 éve van partnero, eddig nem csalódtam. Volt zöld kijelzős Note10+om amit náluk vettem, szó nélkül cserélték, pedig mikroszkóppal kellett keresni a hibát.
-
xedamen
senior tag
Phonearena-n már azt olvasni, hogy elsőfokú égési sérüléseket is okozhat az 15 Pro széria Egyesek szerint sima Pro jobban érintett, mert a kisebb házban jobban megragad a hő. Tudom minden évben ez van, hiszen 1 hét alatt elkel a telefonból annyi, mint S23 szériából februártól szeptemberig, de azért kíváncsi lennék tényleg van-e alapja. Ha az Alzán múlik, akkor sosem tudom meg
U.i: Végre van egy telefon, amit élvezet tok nélkül megfogni, erre lávakőből készül.
-
xedamen
senior tag
válasz markknight #299010 üzenetére
-
xedamen
senior tag
válasz zsoltyyy #299024 üzenetére
Nekem ezzel mindössze annyi a problémám, hogy egyáltalán nem valós körülmények, elég ritkán fordul elő, hogy egy vas súlyzót kalapálok a telefonommal, de ha kedvem támad, akkor is inkább a 3310-es Nokiával csinálom. Egymás után háromszor kőre dobni hátlappal, azért nem egy mindennapos use case, főleg, hogy a felhasználók 80-90%-a tokban tartja a telefont. Értem én, hogy mire megy ki az egész, de nagyon sok múlik a szerencsén. Aki egy 600 ezres telefont tok nélkül használ, úgy, hogy nincs biztosítása, az valószínűleg nem a lejárat közeli termékeket veszi a szupermarketben, tisztában van a kockázattal
-
xedamen
senior tag
válasz Tomics #299055 üzenetére
Igazából engem ez a videó meggyőzött
-
xedamen
senior tag
válasz kkp900 #299471 üzenetére
Ex-Telekomos dolgozóként meg tudom erősíteni, hogy valóban teljesen különálló készlet van a Webshopnak és az üzleteknek, valamint valóban a Telekom saját üzletek és a Partnerek is két külön világ. Tehát teljesen valid az állítás/elképzelés, hogy mucsaröcsögén ott áll 40 darab Pro Max miközben a webshop üres.
Én csak azért nem ajánlanám senkinek, hogy rohanjon végigjárni az üzleteket, mert sajnos nem adják ki, csak meghatározott csomagokkal. Ha kártyásan vagy listaáron vásárolnál, azt felejtsd el, szerződéshosszabbítás is necces, új előfizetésre jár a jutalék, úgyhogy olyannak tarják, aki aláír 24x15 ezret... Én tavaly pont így jártam, sikerült megtudni, hogy melyik üzletben van készleten 14 Pro, odamentem nyitásra, majd közölték, hogy nincs. Elmondtam, hogy telefonos ügyfélszolgálat mondta, hogy ebben az üzletben van 3 darab, akkor már volt raktáron egyből, de "el volt rakva", ami egyébként a telefonos ügyintéző szerint szigorúan tilos lenne előrendeléses iPhone esetén. Így battyogtam haza telefon nélkül
-
xedamen
senior tag
válasz Laca1212 #299596 üzenetére
Valóban van van fehér Pro Max, meg is rendeltem, szerdán átvehető! Ráadásul kártyás csomagban 599 helyett 561 ezer a telefon, ugyanúgy független, mint bárhol máshol. Áfa nélkül így 440-re jön ki, ami nem rossz deal, a 14 Pro-ért a Rejoy 320-at akar adni
U.i.: nem tudom a Yettel honnan szerzett fehéret, hiszen ritka mint a fehért Pro Max.
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Most jött az email, hogy a Yettel lemondta a rendelést, amit szerdán teljesítettek volna... Semmi indoklás, csak hogy a lemondást feldolgozták. Se egy telefon, se egy email, hogy miért, ezeknek a cégeknek az összes ügyöntézőjét el kéne küldeni a Mc Donalds-ba, mert másra sem alkalmasak.
-
xedamen
senior tag
válasz Laca1212 #299855 üzenetére
Felhívtam őket, de egy vicc, azt mondta az ügyintéző, hogy hibás kapcsolattartói telefonszám lett megadva, majd beolvasta a telefonszámomat hibátlanul Miért kell kamu indokkal lemondani? Mondják azt, hogy nincs a termékből raktáron, mintsem össze-vissza hazudoznak... No komment
-
xedamen
senior tag
válasz markknight #300150 üzenetére
Igazán nem szeretnék beleszólni, de számomra volt kellemetlenül lenéző és kioktató ez a hangnem.
Pl.: Telekomnál nem lehetséges listaáron történő vásárlás cégre webshopon keresztül, sem magánszemélyre úgy, hogy a számlázás cégre történjen. Nekem például ezért nem opció a Telekom, így továbbra is vergődök ott, ahol tudok
-
xedamen
senior tag
válasz BaLee #300434 üzenetére
Valóban így van, volt egy hiba iOS 17-ben, ezért lett kiadva a 17.0.1
Tényleg gáz ennyi pénzért, de ez egy szoftver, amiben bármikor lehet hiba. Még mindig ez a legstabilabb OS, és ha hiba van benne, akkor 1 héten belül jön a fix.Samsungnál ez minimum egy hónapba telik, és akkor sem mindegy, hogy milyen régió kódos a telefonod, attól függően 2-3 hónap is lehet, mire megkapod.
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Mai napon megérkezett a 15-én rendelt Natúr 15 Pro Max az iCentre-be kb 2 órája az Action gombbal játszom, bele lehet feledkezni.
-
xedamen
senior tag
Tegnap bátorkodtam vásárolni egy üveg fóliát 15 Pro Maxra, olvasva, hogy a Spigen kávái nem lettek csökkentve, így kipróbáltam egy másik gyártót.
Hihetetlen jó a minősége és a káva is hajszál vékony!Akit érdekel, az itt meg tudja vásárolni (jelenleg előrendeléses valamiért, nekem szombatról vasárnapra megjött egyébként). Jár hozzá kamera védő lencse is, ami nagyon undorítóan néz ki feltéve meg gondolom rontja a képek minőségét is
-
xedamen
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék Apple Care+ t kötni a készülékemre, láttam HA-n van aki ezzel foglalkozik. Érdeklődnék, hogy megéri-e a 25 ezer forintos felárat a Thief&Loss csomag? Itthon is biztosítást nyújt lopás és elhagyás esetén? Mintha szifonon úgy olvastam volna, hogy itthon nem érvényesíthető ilyen esetben, de máshol meg ajánlják.
Köszi előre is a tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Lexus, Toyota topik
- Nillkin CamShield cover case for Xiaomi Redmi K70E, Xiaomi Poco X6 Pro 5G
- EA Sports WRC '23
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- DIGI Mobil
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Napelem
- További aktív témák...
- Mobil Felvásárlás!! Samsung,Iphone!! NAPI LEGMAGASABB ÁRBAN! ORSZÁGSZERTE!
- Honor 200 Pro 12/512GB Extrákkal, valamint Zöld Honor 200 256 Gb
- iPhone 13 pro 128gb szürke/ kis hibás/87%akku
- APPLE iPhone 12 64 GB Black - 9 hónap garancia
- Samsung Galaxy S24 5G Onyx Black, 1 Hetes, Karcmentes, Gyönyörű Állapotú, Független, 1 Év Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest