Sziasztok!
Igen, feltörték az EA Games fiókomat. Kellemetlen érzés volt – különösen, amikor rájössz, hogy semmit sem tudsz tenni a helyzet megoldásáért. Szerettem volna belépni, de amikor elkezdtem beírni az e-mailt, csak regisztrációs lehetőség volt.
Bejelentkezés nélkül lehetetlen kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal, így újra regisztráltam – ugyanazzal az emaillel, amit 2009 óta használtam az EA-nál.
Nem lehet csak úgy csengetni a support ajtaján, ha nincs belépésed: se chat, se űrlap, se egy árva gomb, amire azt írnák: „Hé, mondd el, mi történt!”. Semmi.
Nem volt tele a fiók AAA címekkel, és nem vettem igazán komolyan ezt a platformot, de azért mégiscsak az én kis digitális gyűjteményem volt, évek alatt összekattintgatva. Az elvesztése, meg a felismerés, hogy mennyire lazán vettem a biztonságot, már hónapok óta idegesített.
Már márciusban megpróbáltam lépni, de annyira belebonyolódtam, hogy feladtam. Most végre összekaptam magam, és úgy döntöttem: nem hagyom annyiban.
1. Innen kezdtem: https://help.ea.com/en/contact-us/
2. A keresőmezőbe írd be:
EA app
3. Majd katt az „EA app” találatra.
Innen a Népszerű súgótémák - az EA alkalmazásban kerülünk (Popular help topics in The EA app), ahol kiválasztjuk a teljes listát
4. Itt ha törik, ha szakad, ezt kell kikeresni: I need help with my hacked account
(Segítségre van szükségem egy feltört fiókkal kapcsolatban)
Ezután ez az ablak lesz (közeledünk)
5. Már nyomjuk a Chat with us Gombot, de van még egy ablak:
6. Itt, kinek mije van. Éssssss Next?
7. És itt nem lehet leírni, hogy mi is történt, de ez már a célegyenes.
Név, email, téma, és mi tovább? Én nem tudtam mást kitalálni, mint kikerestem a postán a megvásárolt, kapott játékokról szóló bizonylatokat. Nem másoltam, hanem a nyomtatás gombot használva JPG formátumban beraktam őket egy Wordbe, és PDF-ként elmentettem. A fájl elejére pedig leírtam, hogy mi is történt. Ezt csatoltam, de mivel sokáig tököltem vele, a "SEND" után nem az történt, amire számítottam volna. Megismételtem még egyszer, és...
„We have created case number” „Létrehoztuk az ügyszámot.” aztán kinyilott a Chat ablak és 1 percen belül Pranav jelentkezett :))
Mivel már mindent elküldtem neki PDF-ben, megkérdezte, hogy van-e hozzáférésem a régi e-mailhez (kódokat küldött). Aztán kiléptetett minden eszközt a fiókomból, és kért egy jelszómódosítást. Ezután letöltöttem az EA Appot, és csodálatos módon minden a helyén volt.
Szóval gyerekek, ne legyetek olyanok mint én. Vigyázzatok a fiókjaitokra!!! Ez a digitális életünk része és nem csak egy rakás pixeles kincs – és sokkal könnyebb megelőzni a bajt, mint utána vadászni egy „Kapcsolatfelvétel” gombra egy labirintusban.