Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Bambanő háza tája
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Mára elég volt a reklámokból
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Hiányzik a gamer érzés
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
Ma vettem az ajtóba hangtaechnikát két 16-os Macaudio +2 csipogó. De beépítőkeret (kiemelő) nem volt ezért most szívok seholn nincs pesten! De holnap talán lesz a Lurdyba...
Csináltam képeket a cumóról, majd holnap feldobom!
[Szerkesztve]profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
1 nap alatt több mint 100hsz egy autóspecifikus témában, egy számítógépes fórumon, ez a nem semmi!
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
1 pár jól kinéző elektromos visszapillantó mennyi?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Na mégis felraktam a képeket:
Honda gyári hang technika upgredelése 1.1
Először is fejegység átalakiító Honda>ISO. Max 16-ig hangszórót venni (szvsz csak közép +2 selyem magas, lehet szettben is kapni mint ahogy a képen látszik) Ez kb ~19-20K
A leghasznosabb barátunk a beépítő keret (kiemelő). Amely megemeli a hangszórónkat ezáltal befér a nem gyári is. (ez számtechben már Overlock). Ja az erősítő +mély nekem a másik autómból származik (még az sincs bekötve)
Bővebben: link
1. Első lépésben rakjuk be a fejegységet kb 15 perc.
2. Kiemelőt sajna ma nem kaptam sehol ezért a köv rész csak holnap. olvashatjátok el
Addig jó gyönyörködést:
Bővebben: link
[Szerkesztve]profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
SaNyEe18
tag
válasz Flashback #105 üzenetére
A Chip???
Miféle Chipre gondoltál pontosan, mert én egy olyat se ismerek ami 15-20% kraftnövekedést tudna előrugdosni a masinából (teljes kipufogórendszerről beszéltem (új leömlő, flexibilis csövek más átmérőjű csövek, sportkatalizátor, sport közép és hátsó dob). Majd elfelejtettem mindből kettő vagy ikerkamrás mert kétcsöves rendszerről beszéleünk.
Szal nem a csipp dobja rajta a legtöbbet de ha tudsz feltétlen szólj !Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: ''béna vadász'' :))
-
Integra
titán
szándékosan akarok pirosat.
a felniket azonnal adnám el róla, fekete mugen vagy enkei felnikre cserélném.
fehér ''minden'' sarkon áll meg fekete is
meg a fehérben piros recaro van, ebben meg fekete
nekem piros-fekete a kedvenc színkombinációm és a fő szineim.
aztán jön a fehér...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ja, ez már kimaradt
sőt nem csak kupéban volt SR, hanem az angol 5D-ben is, ugyanaz a 126 lovas blokk mindegyikben
aztán ott az 1.7-es 127 lovas is, áááá, annyi van hogy nehéz fejben tartani mindet
az új K sorozatos motorokról nem is beszélve...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Flashback #105 üzenetére
csippelgetne a fene, ECU kell, nem chip
az inti blokkja meg közismerten a világ egyik legerősebb legtuningolhatóbb blokkja, 550le röhögve kijön belőle. mondjuk a fenének sem kéne ennyi első kerékre, de az usa-ban egy ilyen tuning alapnak számít...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
úgy hogy honda, erre találták ki.
nemtom ezt elmagyarázni, iszonyatosan erős a blokk, így tervezik és gyártják le ezeket a motorokat. a hondákra épül a legnagyobb tuning after market is.
a K20A2 ezt a hagyományt viszi tovább, ez a blokk van a CTR , JDM ITR, USM RS-X Type S-ben is, már most 600 lovas gépeket hoznak ki belőle minden gond nélkül.
a toyota az új celicával ezt másolta le, mármint a B18C-t, de csak olcsó koppintásra futotta nekik, nincsen meg a technikájuk. toyota igaz a másoláson kívül sok minden kreatívot nem mutatott fel..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #136 üzenetére
na az az egyik álomgépem
RB26DETT vagy RB28DETT, attaesa-s awd és aws, brutális egy biturbo szörny. ideális autó enzo ferrarik és más szuperautók letolásához
átlag 600-800 lovas tuningok vannak hozzá, de nem ritka az 1000 lovas.
japánban megalománia van, 0-ról 300-ra 14 sec alatt nyílt úton...
olyat tép a gép, hogy az awd ellenére 2-3 sávot is képes keresztirányosan elkaparni
van pár skyline dvd-m is amiket neten találtam, egyik ilyen videóból tanulom most éppen a nürburgring nyomvonalát és kanyarkombinációit
a másik nagy kedvenc az MK4 Supra, ez az egyetlen toyota amit szeretek a többi említésre sem méltó szvs, semmi egyedi nincsen bennük. meg is szűntették a suprát és a skyline-nak is vége sajnos
úgyhogy marad az NSX de nem bánkódom, másfél évet kell még aludni és itt az új F1 technikás gépsárkány
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
még ha igazak is, amit nehezen hiszek el, komoly tulajdonos nem ilyen kis semmilyen oldalan fog hirdetni ilyen autót...
ilyen esetekben az érdeklődő keresi meg a megfelelő helyeken a tulajt.
én nem adok ezeknek a hirdetéseknek semmi hitelességet, max külföldön van az autó aztán megnézheted ha megveszed kb.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest