Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • válasz Viktor77 #17583 üzenetére

    Oké, akkor vegyük a többi helyzetet, ahol Alo Massa mögött volt beragadva, és a fenti hsz-ek egy része szerint ott is el kellett volna engedni.. szerinted? Legyen jó pilóta, legyen Ő elöl, és akkor nincs ilyen gond.
    Mondom mégegszer és utoljára, ha szerintetek Massa köteles minden helyzetben maga elé engedni Alonsot, mert gyorsabb nála(előzni meg nem tud), és ő a "ki ha én nem", akkor nincs több kérdésem(ahogy rinyál néha a csapatnak, mint az ovodások de komolyan.. a mostani kijelentése a rádióban "ez nevetséges", meg csak engem igazol, hogy szerinte neki alanyi jogon jár, hogy elengedjék :W Másra ugy látszik nem képes). Az utolsó 3 versenyen, kiélezett helyzetben engedje el, ha ő az esélyes, de ha most senki nem mondja neki(az meg abszurd, hogy mert nincs annyi esze magától.. basszus, versenyezni van itt), sőt az ellenkezőjét kapja tanácsnak, és van hátra még egy rakat futam, nekem egyáltalán nem természetes, hogy csak úgy jófejségből el kéne engednie. Ha nektek az, akkor tudom sajnálni, nézzétek így a forma 1-et, de szerintem az nem sport.

    Vettel Webber esetről sincs más véleményem, de most semmi köze ehhez..

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz Viktor77 #17583 üzenetére

    Coulthard, Jordan mind vettek már részt csapatutasításban.

    Egyöntetűen mondták, hogy egy csapatutasítást nem így kell kivitelezni, és a Ferrari csapat amatőr módon oldotta meg a helyzetet. Maradjunk annyiban, hogy én inkább nekik hiszek, talán több tapasztalatuk van a témában.

    1. Csapatutasítást nem a versenymérnöknek kell közölnie.
    2. Ennél jóval diplomatikusabban kellett volna fogalmazni. Rob Smedley nem volt erre felkészülve.
    3. Minden esetre fel kell készülni, amit itt a topicban leírtunk a verseny előtt, hogy simán elképzelhető előzés Alonsoval és Vettellel szemben, mert nem igazán jól rajtolnak mostanában azt a Ferrarinak is tudnia kellett.
    4. Ha Alonsot akarták favorizálni, akkor előre meg kellett volna beszélni a pilótával és a versenymérnökkel, nyilvánvalóan ez nem történt meg hiszen Rob Smedley még győzelemre bíztatta a versenyzőjét kb. 10 körrel a csapatutasítás kiadása előtt. (valaki ezért is a versenyzőt butázza, akkor a Ferrari csapat mi volt? barom vagy valami durvább? a pilóta mit gondoljon? 10 körrel előtte nyerni fogsz, utánna meg mégis inkább engedd el Alonsot)
    5. Az elengedés nem így nézett volna ki, ha a helyzet tisztázva lett volna előre.
    6. Nem szivárogtatunk ellenünk felhasználható bizonyítékokat a csapatrádión. (Alonso team) :))

Aktív témák