Ja. Ennél még Léderer Ákos is jobb. Najó, azért nála nem
PH! addikt since 2004
Ja. Ennél még Léderer Ákos is jobb. Najó, azért nála nem
PH! addikt since 2004
Jovore a McLaren teljesitmenye a Mercedes motor hijjan nagyot fog visszaesni.
Ezt mire alapozod? Mármint értem az okfejtést, logikus is, de én erről nem láttam hírt. Ez csak teória, vagy már volt valamilyen szinten előzménye, kósza hír, elhintett pletyka, stb? Be is b*szna, ha a kedvenc csapatom meg szűnne létezni jövőre, úgy, hogy ebben az idényben még nem is hallottam ilyenről.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Jövőre akkor mivel fog menni a Mclaren?
Lesz új motorbeszállító.
Mclaren Dacia
[ Szerkesztve ]
Szerintem maradni fog a Mercedes motor, ennek már lett volna olyan előzménye, ami szembejön, ebben biztos vagyok. Volt róla hír, hogy a Honda visszajön, de erre kb annyi az esély szerintem, minthogy a McLaren Merci motor nélkül marad.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Az az alapja, hogy 2012-ben lejar a szerzodesuk.
A Mercedesnek meg van penze boven, es inkabb konkurencia kell nekik kevesebb a jobb eredmenyek eleresehez, mint eves szinten a plusz kb. 20 millio $ amit nyernenek ha motort adnanak a McLarennek jovore is valamelyik kis csapat helyett.
Red-Bull-nak se veletlenul nem adtak motort amikor megvolt a lehetoseg
#48203: 2 eve meg sajat motorrol volt szo, de errol nincs semmi info azota se.
Honda-rol hallani, de a lenyeg akarmelyik is lesz varazsutesre eleg kicsi az esely, hogy osszehozzanak egy megbizhato, es nagy teljesitmenyu motort.
Ugye Renault szinten nem valoszinu fog motort adni a McLarennek, a Ferrari meg boritekolhato, hogy sose fog
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Az az alapja, hogy 2012-ben lejar a szerzodesuk.
I see. Ezt nem tudtam. Nem mondom, hogy nincs benne a pakliban, hogy igazad lesz, de amellett, hogy remélem nem, szerintem amúgy sem fog ez bekövetkezni.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
A McLaren-nek szerződése van a Mercedes-szel a következő néhány évre, és hülyék lennének felbontani, amikor elég nagy reklám nekik (mármint a Mercinek).
Q: Looking ahead to the new engine regulations, Red Bull have signed a kind of works deal with Renault, Ferrari have their own engines, Mercedes have their own engines, whilst McLaren have a Mercedes contract until 2015. Have you spoken to PURE or Cosworth or even looked into developing your own engines so that you can get the same ‘bespoke’ engine development?
Jonathan Neale: That’s a good question, but the assumption that we’re not working as closely with Mercedes would be incorrect. We have had a long relationship with Mercedes Benz HighPerformanceEngines at Brixworth. We know the guys up there really well and we’re a good team. So we are working with them very closely ahead of 2014. Our job, as is theirs, is to make sure that Mercedes has the best engine on the grid and are the best prepared and most ready. I don’t feel in any way that we are being disadvantaged or being held at arm’s length. I think that sometimes when people look at the McLaren Group as a whole - and the way that the road platform is developing - then I think in that domain there are lots of what-if’s and maybe’s. But we shouldn’t confuse that with what’s going on with the engine development programme. Our focus is very much around our engine department at Mercedes Benz, who do a first class job for us, and we expect to be an intimate and high performance partner for them.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#48208) csucsbicep válasza rocket (#48200) üzenetére
Oké, de miért pont Ham kerülne be MS helyére? Szerintem a McLarennél, már keresik a megoldást erre a motorproblémára.
2012 ev vegen jar le a szerzodes.
#48208: Mert ez az egyetlen opcio, ahol van esely osszehoznak valamit amivel esetleg lehet nyerni, a HRT-hez csak nem szerzodik.
Raadasul Haug kegyeltje Hamilton, meg a tavalyi nehez idokben is kiallt mellette.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#48210) hoffman_ válasza csucsbicep (#48208) üzenetére
Oké, de miért pont Ham kerülne be MS helyére?
Mert Raikönnen és Alonso mellett a legjobb pilóta a mezőnyben.
Oliverda:
Na most akkor mi van azzal a szerződéssel? Lejár, vagy nem jár le?
mod: Áhh, tenksz.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Melyik idősíkban?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#48212) csucsbicep válasza hoffman_ (#48210) üzenetére
Én Buttont jobb pilótának tartom, de ez az én véleményem., mellesleg a mostani mezőnyben rengeteg jó pilóta van, nehéz kiemelni konkrétan pár versenyzőt. Elég megnézni az idei eredményeket.
kell a Mekinek valami gyökeres változás mert siralmas amit évek óta művelnek
év elején azt hittem h krízisben van a Ferrari és bivaly erős a Meki
egyre jobban azt érzem h ez pont fordítva van.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
2015-ig él a szerződésük a Mercedesszel.
Remélem Schumi aláír még 1-2 évre.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Hogy tovább rombolja amit felépített?
(#48216) csucsbicep válasza akela91 (#48215) üzenetére
Azon ezek után már csak szépíteni tudna.
2012-re emlekszem, ha nem iden akkor mikor jar le?
#48213: Erosek, csak emberi mulasztasok miatt bukjak a pontokat, elobb-utobb csak sikerul osszehozni hiba mentes futamokat.
#48214: Oke, nem tudom miert 2012-re emlekeztem
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Jó látni a pályán.
Ha őt nem érdekli téged se zavarjon.
igen , sajnos nagyon peches ez a szezonja.
addig ne vonuljon vissza míg nem látjuk legalább egyszer újra a dobogón , reméljük összekapja magát a merci , a háttér meglenne hozzá.
@rocket: az új V6os turbókból is kapni fognak még.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Nem zavar abszolút.
Viszont legalább élvezze, de nem tűnik úgy...
Sajnálom inkább.
(#48221) hoffman_ válasza csucsbicep (#48212) üzenetére
Ha a taktikázást és a gumival való bánásmódot veszem alapul, akkor igen, Button nagyon finoman tud vezetni, szerintem is szuper. De ez csak a mai napra elb*szottá vált Forma 1-es követelmények és idióta szabályok miatt van. Ha lenne egy autó, aminek lehet nyomni, mint az állat(pl 2006-7-8), és nem arról szólna, hogy húú, vigyázzunk, mert nem lesz gumi, túl sokat forog a motor, húú, már 330 fölött megy az autó, akkor Hamilton és Raikönnen keresztbe verné a mezőnyt, ők a leggyorsabbak. (a legjobb pilóta pedig vitathatatlanul Alonso) A mai felállásban ez persze nem kristálytiszta. Az idei szezont meg teljesen felesleges alapul venni, amellett, hogy én is élvezem, semmilyen használható konklúziót nem lehet leszűrni, ez egy nagyon durva idény. A versenyzőket nem a saját tudásuk miatt nehéz most kiemelni, hanem mert hihetetlen nagy kavarás van az autókkal.
más:
Schuminak miért kéne mennie? Ezt sose értem. Közel sem annyira rossz a teljesítménye, hogy emiatt kényszerüljön itt hagyni ezt a világot. Egyszer megpróbálta, nem ment, hiányzott neki. Ja, hogy felépített valamit, amit senki más nem tud, fénykorában, és most nem olyan jó? Hűha. Maradjon amíg akar, ha ezt élvezi, versenyezzen, a világ legjobb dolga, hogy megteheti. Arról nem is beszélve, hogy szép lassan visszaszokik.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
(#48222) rocket válasza Motion_Blur (#48220) üzenetére
Meddig nezi meg tetlenul vajon a Ferrari vezetese azt amit Massa csinal?
Persze olyan szempontbol jo nekik, hogy nem rabol Massa pontot Alonsotol, ugyhogy lehet mostmar ev vegeig megmarad.
#48221: Szerintem durvan epiti le a rola kialakitott kepet, es jol mutatja ezt az is, hogy rogton leidiotazta Sennat, kozben o volt a hibas.
Nem lehet jo erzes 7x VB gyozteskent folyamatosan kikapni valakitol, aki 113. versenyen szerezte meg az elso gyozelmet.
Gumik folyamatos fikazasa is mutatja a fruszraltsagat, vannak pilotak akiknek ugyanugy hatrany (pl. Hamilton), megse szidjak a Pirellit.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#48224) Motion_Blur válasza hoffman_ (#48221) üzenetére
Ha a McLaren ilyen ütemben esik vissza mint ahogy azt eddig mutatták akkor az idény végére én Alonso vs. Raikkonen csatát jósolok a címért. Ők a legstabilabbak szerintem.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kimin mindig lehet röhögni, mennyire sz@rik bele az egészbe (legalábbis kívülről így látszik)
(a legjobb pilóta pedig vitathatatlanul Alonso)
ezzel azért vitatkoznék
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
(#48227) hoffman_ válasza Motion_Blur (#48224) üzenetére
Nem is autókról beszéltem most főnök Én is simán el tudom képzelni ezt a felállást. Ugye én pure Hamilton fan vagyok, de azt se felejtsük el, hogy csak akkor tettem rá a voksom, miután Raikönnen kiszállt. Szóval alapvetően Haminek áll a zászló, de ha véletlenül, valami ok folytán, a pár év kihagyás után, a semmiből visszatérve Kimi behúzna egy második vébé címet, hát fogalmazzunk úgy, hogy nem lennék szomorú
Predator:
Felesleges.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
az a mérhetetlen pekh ami a McLarent sújt elmúlna sorra húznák a VB címeket
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Abbol kiindulva, hogy Rosberg nem egyszer allt mar a dobogon, sot ugye iden nyert is, nem a Mercedesnek kellene osszeszednia magat.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#48230) csucsbicep válasza hoffman_ (#48221) üzenetére
Pont ez az, hogy az F1 ma már nem arról szól, hogy padló van az egész versenyen. Ezért is írtam azt, amit. Nagy az autókkal a kavarás ez is oké, de elég megnézni egy Senna - Maldonado, Massa - Alonso párost.
[ Szerkesztve ]
Ha nem lenne válság, már meglenne a Ferrarim. Ha meg elmúlna, stb. stb. mind olyan dolog ami nem létezik. Főleg nem az F1-ben. Csak jelen van, nincs ha. Győzelem van és legjobb teljesítmény.
(#48232) Motion_Blur válasza rocket (#48229) üzenetére
Rosberg laza 80mp-et kapott ma a futamon az elejétől, szal az autónak is van hova fejlődnie
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Vicces hogy idén talán minden eddiginél jobban érvényesül a pilóta szerepe... Stabil kiegyensúlyozott csapat+pilóta nyerő... persze kell gyors autó, de annyi hibát látunk az őrült rohanás miatt hogy aki idegileg a legstabilabb, leginkább csapat az ott tud lenni.
Persze Ferrari egy kalap szar taktikában, de boxban jól dolgoznak, Alonso jól vezet, tempójuk nincs meg de kicsit a kevesebb néha több elve érvényesül... roppant érdekes, mert úgy tűnik ebben az évben nem a leggyorsabb autó fog nyerni... mondjuk persze jó kérdés melyik ez...
(#48234) hoffman_ válasza csucsbicep (#48230) üzenetére
Ebből a két párosból szvsz. azért nem jó kiindulni, mert a két rosszabbik pilóta alapvetően is a béka segge alatt van, kritikán aluliak egy használható autóban. Ettől nem lesz jobb se Maldonado, se Alonso, nem nagy kunszt túlszárnyalni a másik kettőt.
az F1 ma már nem arról szól, hogy padló van az egész versenyen
A lényegét vették el véleményem szerint, de ezt már kisírtam magamból párszor, nem menjünk bele Ilyen szempontból lehet, hogy tényleg van jobb választás Haminél, de még ilyen körülmények között se épp sz*r pilóta. Arról nem is beszélve, hogy a mai gumi-mentős 30 körös etapján még én is csalódtam benne, pozitívan. Még az is lehet, hogy alakul a srác, még ha a rádiónak nem is fogad szót
#48236@ rocket:
Pontosan.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
én ezt máknak hívom amit Alonso ebben az évben csinált futamon
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Ez nem pech, nem az auto robban le, emberi mulasztasok sorozata tortenik.
Hihetetlen mennyit hibazott iden mar a McLaren.
Ideje lenne egy kicsit odaszoljon nekik a median keresztul Hamilton, hatha sikerult meg idoben eszbe kapniuk.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Máknak? Oké, időmérőn hozta a 3. helyet. MÁK, Futamon lerajtolta Maldonado-t MÁK. Örülök, hogy sokszor nem látlak ebben a topicban mert 3 hozzászólásodból mind a 3 baromság volt.
(#48238) csucsbicep válasza hoffman_ (#48234) üzenetére
Ezzel, azt akartam mondani, hogy pilóta is kell az autó alá.
Hamiltont nem akartam lekicsinyíteni, mert gyorsabb pilóta, mint Button. Idén talán valóban alakul Ham, mondjuk tavalyi éve után muszáj volt neki.
Korlátozások nekem se tetszenek, de hát izgalmas az idény szerintem és nem az van, hogy 1-2 csapat uralja a versenyeket.
Mák-od neked van,hogy ide bejutottál. Most már akár arrébb is mehetsz...
Örülök ennek a dobogófelállásnak , ha nem is lett 1. Alonso ...
Ezt a Mezei Dani, hogy mekkora hülyeségeket mondott megint, Wéber Gabi már majdnem kiröhögte.. A következő versenyre javasolnék egy szájzárat+ egy F1 ismertető könyvecskét neki.
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
nyugalom
nem teljesítményét vonom kétségbe
csak másképp alakultak volna a dolgok "HA" erre értem a mákot
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
u mad bro?
PSN: ne0teric_sAN
Én sem értelek. Régen nagyon nem szerettem lonzit, de az sztem is vitathatatlan, hogy az elmúlt 2-3 évben ő a legjobb pilóta. Gyakorlatilag mindig 100% fölött autózik és a szemét autóval is ott tud lenni. Itt máknak helye nincs.
[ Szerkesztve ]
én nem így gondolom de nem hergelem a népet inkább
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Csak nyugottan hergeld, kiosztanak 1-2 bant és kész
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
Feljebb idéztem+linkeltem az interjút ahol le van írva, hogy 2015.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Most az F1 tényleg nem arról szól, hogy ki tudják-e csikarni az autóból a legtöbbet. Most nem az van mint 2006-2008 között, hogy mással nem kellett foglalkozni, csak tolni neki. Ez valamilyen szinten jó is, meg rossz is. Rossz, mert autóversenyről van szó, vagyis vezessen az ember, ne foglalkozzon mással. Azonban szerintem jó, mert itt kijön az, hogy melyik pilóta tud alkalmazkodni a viszonyokhoz, hogy hogyan tudja megtalálni azt a határt, hogy a lehető leggyorsabb legyen, de mellett az autót is kímélje. Ennek az arányosságnak, összhangnak a megtalálása szerintem nem kicsi feladat, szóval valahogy kijön egy másfajta, univerzálisabb pilótaképesség. Sőt én ezt még nagyobb bravúrnak tartom, mint hogy "végtelen" élettartamú gumival ki tud a leggyorsabban menni legtovább.
Nekem régen is tetszett, amikor "csak" nyomni kellett, de nekem most is tetszik, ami van. Új kihívás szerintem a pilótáknak.
(a DRS azért engem is néha felcsesz)
na, mindegy, ez egy kósza gondolat volt, nem is sikerült jól megfogalmaznom, ezért off-ba is teszem, és nem írok egy ideig
Lattam mar kozben, meg irta mas is, mikor eloszor olvastam meg nem szerepelt a hozzaszolasodban a lenyeg
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
"Abbol kiindulva, hogy Rosberg nem egyszer allt mar a dobogon"
Akkor más futamokat láttunk.
Egyszer állt dobogón Rosbert , a kínai nagydíjon amit megnyert. (amikoris Schumacher a harmadik helyről indult és a hibásan -nem- rögzített kerék miatt kiesett)
5 versenyből 4en önhibáján kívül esett ki , került hátrányba + a mai vitás eset.
miről beszélsz?
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Az elmult 2 szezonrol is.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#48250) dangerzone válasza rocket (#48249) üzenetére
Azért Sumi még azért ott van a szeren. Bármit mondhatsz.
Lehet, hogy már nem a régi, de még bőven a mezőnyben a helye.
Annak idején azért a Ferrari jóval versenyképesebb volt, mint most a Merci.
Sokkal nehezebb a dolga most.
Amint látod Rosberg sincs mindig dobogón. Volt pár dobogós helye, meg nyert is, igen. De azért nem tudja konstans ezt a szintet hozni, ami azt jelenti, hogy a kocsi szar.