Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#48451) MPowerPH válasza IreN!CuS (#48449) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem a Schumi-Senna esetet nyugodtan a DRS számlájára lehet írni... Ilyen sebességkülönbségeknél sajnos ez benne van a pakliban.

Don't Tread On Me

(#48452) AMD Power válasza csako (#48444) üzenetére


AMD Power
titán

Egy nagy frászt. :DDD

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48453) Nowhereman válasza MPowerPH (#48451) üzenetére


Nowhereman
őstag

A DRS-t ne tegyük hibássá, mert akkor hibás lehet a szélárnyék, a turbó felcsavarása, vagy éppen a jobb kigyorsítás. A kifékezés alapeleme a némi tempófölénnyel beesni a másik mellé. Sumi nem hibáztatható, lévén minden mozdulatával kerülte a balesetet, míg Senna mind két esetben az ütközés felé utazott. Egyetlen kérdés az, hogy alapból ilyen összevisszasággal vezet, vagy olyan ostoba, hogy azt hitte Sumit maga mögött tudja tartani egy kis cikázással. Azaz ha Sumi nem vált pánikszerűen belső ívre, hanem bízva abban hogy Senna hagy neki helyet a külső íven, a külső ív felé mozdul tovább, arra Senna hogy reagált volna - tényleg hagyott volna-e neki helyet? Sajnos a szándékossága nem cáfolható és nem igazolható. Így némi jóhiszeműséggel versenybaleset, és nem Sumi a hunyó.

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#48454) Nowhereman válasza dokee78 (#48433) üzenetére


Nowhereman
őstag

Sőt, ha a Force India is beújít valami hasonló léptékűt mint a Williams, még ők is sorra kerülhetnek! Azért ők is közelebb kerültek idén a RB-hoz, csak míg a tavalyi dupla tempókülönbségbe 3 csapat fért be, idén már ebbe a fele távolságba kétszer annyi csapat zsúfolódott.

Utánam a kondenzcsik!

(#48455) werszomjas


werszomjas
őstag

(#48456) Oliverda válasza werszomjas (#48455) üzenetére


Oliverda
félisten

WTCC topik

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#48457) Male válasza IreN!CuS (#48446) üzenetére


Male
nagyúr

"Hamilton még a felvezető körében járt, amikor a McLarennél felfedezték a bakit. Whitmarsh utólag elismerte, hogy a későbbi fejlemények tükrében hibázott, mert azonnal vissza kellett volna hívnia az autót a bokszba, de azt hitte, még ha tényleg nem is marad benne elég benzin a visszaútra - amiben akkor nem voltak biztosak -, legfeljebb az utolsó köridejét törlik, vagy öt hellyel hátrébb sorolják. "

Na, egészen jól tippeltem, hogy már korábban tudtak róla, és azért folytatták, mert bíztak benne, hogy megússzák.

A gumis fejtegetés érdekes, azt mondja, hogy teljesen véletlenszerű, és nem az adott versenyző tehetségén múlik, mert a 3 kiscsapatot leszámítva mind a gumik képességei fölött vannak... hát nem tudom, elsőre egy Alonso - Massa párost meg lehet nézni, konstans Alonso a jobb, tehát a gumik képessége Massa (jelenlegi) szintje fölött van, az ő okfejtése alapján.

(#48458) Mastre válasza IreN!CuS (#48446) üzenetére


Mastre
tag

Kevésszer van olyan, hogy egy cikkel (pláne ilyen hosszúval) egyetértek, de ebben nem találok kivetni valót.

Az eleje a gumikról tökéletesen az, amit én is gondolok. Egyszerűen nem hihető az, hogy ennyire egyforma autót tudott csinálni 5 (6) csapat... Egyértelműen pályától és pillanatnyi körülményektől függ a teljesítmény, így a versenyzők nagy része szombaton-vasárnap bármit csinálhat, hisz már pénteken a beállításoknál eldől a verseny, és akkor is csak a szerencse számít.

Az ütközésnél pedig tényleg lehet látni MSC reakcióit Senna mozdulataira, de hát ember legyen a talpán, aki ilyen gyorsan reagál, és még gondolatot is olvas... (Persze lehet, hogy benne van a sok éves reflex, hogy az elől lévő pilóta az ívre megy vissza)

A versenyeken pedig nagyon nem értem azokat, akik harcolnak valaki mással, és később jönnek cserélni. Az elmúlt két évben a korai csere mindig is előnyt jelentett. Persze nem 5 körrel korábbi, de az 1-2 körös simán. Vagy ez csak nekem ilyen egyértelmű?

(#48459) [CS]Blade2 válasza Mastre (#48458) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Ideiglenes előnyt jelent csak jelenleg, felteszi 2-3x 1-2körrel hamarabb, a végén pedig 5-6körrel hosszabb lesz az utolsó etapja, és bedarálják a nála 4-5-6-7körrel frissebb gumival, vagy b. 1-el többször cserél, ami 99%-ban bukta, mert egy kiállást nem lehet kiautózni hasonló telj. autók ellen.

(#48460) proof88


proof88
addikt

(#48461) McCartman válasza proof88 (#48460) üzenetére


McCartman
senior tag

lemaradtam valamiről? :DDD

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#48462) dokee78 válasza proof88 (#48460) üzenetére


dokee78
félisten

Mit is mond? :F

(#48463) JColee válasza dokee78 (#48462) üzenetére


JColee
őstag

Oda van írva. Boldod anyák napját.

(#48464) stvnppp válasza proof88 (#48460) üzenetére


stvnppp
senior tag

Az egyik kommentelőt idézném:

"I just cracked up when I saw this! First Pastor and Fernando have these long, long speeches in Spanish and then this classic Kimi-moment.

God I'm glad he's back."

:))

(#48465) Motion_Blur válasza proof88 (#48460) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Kimi LOL! :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#48466) mokus1


mokus1
addikt

(#48467) baluka26 válasza mokus1 (#48466) üzenetére


baluka26
veterán

Ez kurvaaranyos :D

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#48468) Motion_Blur válasza mokus1 (#48466) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Egy kínzókamra teljes felszerelésével felér egy ilyen videó :O

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#48469) JColee válasza Motion_Blur (#48468) üzenetére


JColee
őstag

Annyira szurkoltál Lonzinak? :D

(#48470) csucsbicep válasza mokus1 (#48466) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Valaki lőjön már le.

(#48471) McCartman válasza JColee (#48469) üzenetére


McCartman
senior tag

Idegesítő vinnyogás szvsz.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#48472) JColee


JColee
őstag

Mit gondoltok, ez vajon Kimi ofisöl fércbuk accountja?

McCartman Én bírom. Kemény vagyok? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#48473) Oliverda válasza JColee (#48472) üzenetére


Oliverda
félisten

Inkább ez.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#48474) dokee78 válasza Oliverda (#48473) üzenetére


dokee78
félisten

Igen elméletileg ez. :K

(#48475) Predator2 válasza Male (#48457) üzenetére


Predator2
addikt

valahol mintha olvastam volna h nagyon nem voltak biztosak a dolgukban az üzemanyag szintet illetően (bár a mai technika mellett ezt sem tudom hogy lehet)
megpróbálták nem jött be ez tény!

Viszont az a rossz az egészben h megint ők a főmumusok, pedig szerintem ezt más csapat is meglépte volna.

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#48476) mokus1 válasza csucsbicep (#48470) üzenetére


mokus1
addikt

Nem csíped? :DDD

(#48477) Male válasza Predator2 (#48475) üzenetére


Male
nagyúr

Persze, hogy meg... abban a helyzetben vagy kockáztatnak, vagy visszahívják, és irány a 9. hely (vagy volt előtte már mért köre Hamiltonnak a Q3-ban???). Biztos lett volna aki ugyan ezt választja, és olyan is, aki inkább visszahívja.

A nem voltak biztosak benne mondjuk érdekes... ha ezt nem tudnák biztosan megmondani, akkor jópár büntetés lett volna már időmérő és futam után elégtelen üzemanyag minta miatt... szóval itt szerintem a bizonytalanság abból jött, hogy nem akarták elhinni az adatot.

(#48478) badd válasza Male (#48477) üzenetére


badd
tag

Volt mért köre: 1:22:560. ezzel hetedik lett volna.

(#48479) Male válasza badd (#48478) üzenetére


Male
nagyúr

Köszi! ...akkor ezek között kellett dönteniük.

(#48480) attisx


attisx
addikt

LOL! :DDD

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#48481) Thrawn válasza attisx (#48480) üzenetére


Thrawn
félisten

Jellemző kép az idei évre :K

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#48482) stvnppp válasza Thrawn (#48481) üzenetére


stvnppp
senior tag

Az egészet valahol onnan kéne elkezdeni elemezni, hogy pont azért lett egy gumiszállító, hogy ne a gumin múljon a vb cím megnyerése. Most meg szerintem átestünk a ló másik oldalára, tök mindegy az aero, motor, pilóta, ha eltalálod a jó guminyomást, akkor nyersz. :(((

Jó, most látványos hogy minden futamon más győz, de egy idő után nem lesz vb anspiráns, akinek lesz esélye megnyerni, mert kb az egész mezőny ott lesz a végelszàmolásnál. meg kezd kicsit hasonlítani a slaggal locsoljuk fel a pályát ötlethez, csak itt adjunk nekik kiismerhetetlen gumikat. :(

[ Szerkesztve ]

(#48483) McCartman válasza stvnppp (#48482) üzenetére


McCartman
senior tag

kontra

Räikkönen szerint nem a gumikkal van probléma
persze csalóka lehet , mert Kiminek nincs összehasonlítási alapja.

A Lotus mondjuk folyamatosan megbízható , fejlődő tendenciát mutat. Ha nekik megy másnak is sikerülhet. :U

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#48484) zetecR válasza McCartman (#48483) üzenetére


zetecR
addikt

Mondjuk Rajkóról pont nem tudom elképzelni, de:
" Martin Brundle, a Sky Sports kommentátora azonban elmesélte, hogy amikor Bahreinből hazafelé tartva az egyik versenyzővel beszélgetett a repülőn, az illető szidta a gumikat, mert szerinte annyira gyenge a tapadásuk, hogy a nagymamája is el tudná vezetni rajtuk az autót - néhány nappal később viszont nyilvánosan agyba-főbe dicsérte őket."

(#48485) Thrawn válasza stvnppp (#48482) üzenetére


Thrawn
félisten

Azért az eltalált guminyomás egyelőre édeskevésnek tűnik ahhoz, hogy valaki versenyt tudjon nyerni, vagy csak simán a csapattársa előtt tudjon végezni.

Lerágott csont itt a "Massa-téma" pedig kiválóan szemlélteti, hogy kik azok a pilóták akik jól mennek egy gyengébb autóval is. Vannak akik a hungaroringi balesetét okolják a jelenlegi teljesítményéért, szerintem pedig csak arról van szó, hogy egy jó autóval, amiben kényelmesen érzi magát, tud jól vezetni. Esetenként még az öreg Schumit is megverte (ha engedték neki). Most nagyon nem fekszik neki az autó, gyengére is sikerült ezért persze nem is megy vele jól. De mégis, van ott náluk egy Alonso aki önmagából annyit tud hozzátenni (és hozzá is teszi) az autóhoz, hogy rendszeresen jól szerepeljen vele.

Messze nem merném ezt így kijelenteni, hogy tökmindegy milyen pilóta ül abban az autóban és csak a gumi a lényeg. Mert nem így van.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#48486) McCartman válasza zetecR (#48484) üzenetére


McCartman
senior tag

Rai nem fog a bizniszosztályon nyomorogni Brundle-lal azt elhiheted. :DDD

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#48487) badd válasza McCartman (#48483) üzenetére


badd
tag

Am ebben van amit Kimi mond. Most is Spanyolországban a végén, amikor kb. megvolt az a 60-80 liter mennyiség, akkor ő vagy 15 (nem emlékszek pontosan) kört rendesen végig nyomott (nem spórolt szerintem), és a végére se volt az hogy mindjárt elfogy a gumija. Tehát úgy ment, mint régen egy rendes etapot. Szóval tényleg simán lehet ez.

A másik amit ne felejtsünk el sztem gumi téren, hogy azért mégis azon megy a kocsi. Vagyis mindig is számított hogy ki mennyire koptatta el. Oké, most erősebb (néha lehet túlságosan is), de mivel a kerék az alapja a kocsinak, ezért lehet nem csak az aerora kéne figyelni meg fejleszteni, hanem a gumit is figyelembe venni, hogy azt is tudja a kocsi kezelni. (pl: Merci, lehet hogy aeroban csúcson voltak az elmúlt két évben is, csak sokat nem láttunk belőle, mert arról elfelejtkeztek, hogy gumin megy a kocsi)

Volt asszem két év kerékcserés mentes év. Nem jött be. Szóval szerintem is a tankolás betiltása lesz a megfejtés az egészben, mert nem lehet olyan gumit gyártani ami nem fogy el teli tankon 10 kör alatt, mert akkor mondjuk elfogy 20 kör alatt, és feltesznek még egyet, és a könnyülő kocsi miatt már ki se kell állni, mert nem fog elkopni.
Kellenének ilyen külön etap gumik, hogy első 20 körre ezt teheted fel, utána meg ezt :DDD

(#48488) Oliverda válasza badd (#48487) üzenetére


Oliverda
félisten

Hamilton 31 kört ment a keménnyel és a legvégén sem volt olyan katasztrofálisan lassú.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#48489) stvnppp válasza badd (#48487) üzenetére


stvnppp
senior tag

Az rendben van, hogy a teli tank jobban koptatja a gumit, de ott van Raikkonen példája: tök gyors az utolsó etapban, de aztán jön egy kínai nagydíj, ahol az utolsó etapban elfogy a gumija és buk ~10 helyet.

Az megint más kérdés hogy mit nyilatkoznak, azért a Pirelli sem azért van itt, hogy folyamatosan szídják, és ezt nyílván biztosította is a szerződésekben.

[ Szerkesztve ]

(#48490) shteer válasza badd (#48487) üzenetére


shteer
titán

Lehet olyan abroncsot kesziteni de a pirellitol kifejezetten kertek, hogy olyat ne csinaljanak

..szerintem jónak tűnik

(#48491) werszomjas


werszomjas
őstag

Azért a gumitörmeléket megoldhatnák valahogy, mert rossz nézni, hogy a verseny felénél már tisztán látszik az ideális ív, mellette meg tele törmelékkel, talán több előzés, kifékezés lenne, nade így..... ennyi gumitörmeléken nehéz kifékezni azt aki az ideális íven van. :U

Kivéve Kobayashi -t ;]

[ Szerkesztve ]

üdv

(#48492) TESCO-Zsömle válasza McCartman (#48486) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ha rajta múlna, a F1-et senki se ismerné. Szépen csendben lenyomnák a versenyeket 1-1 kihalt pályán, és kész. Semmi felhajtás, nem kell ugrálni, mint egy bazári majomnak... ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#48493) badd válasza stvnppp (#48489) üzenetére


badd
tag

Ez igaz, bár Raikkonen visszaesését Kínában inkább a gumitörmelékre fognám. Oké, lassult, de mikor Vettel megelőzte, akkor lekerült a a gumitörmelékre, és annyira sűrű volt mögötte a mezőny, hogy mire összeszedte magát elment mindenki, meg a amúgyis a kopott gumi plusz gumitörmelék, az elég erős.

Amúgy nekem is inkább a gumitörmelékkel van bajom, hogy valaki ront egy kicsit, vagy csak előzni próbál, és nem jön össze, akkor utána nem az van, hogy oké, toljuk neki tovább, hanem azzal szórakoznak legalább fél körig hogy visszaszedjék a tapadást...

(#48494) Nowhereman válasza badd (#48493) üzenetére


Nowhereman
őstag

Ezzel a széteső gumival, az volt a csúcs, mikor a pilóták panaszkodtak arra, hogy a kerékről lehulló gumidarabok kartácstüze zavarja őket a vezetésben. De szerintem börni kb. akkor venne vissza a széteső gumi mániájából, ha már úgy fennakadnának az autók a gumitörmeléken, mint a sóderágyon...

Utánam a kondenzcsik!

(#48495) proof88 válasza Nowhereman (#48494) üzenetére


proof88
addikt

ha már úgy fennakadnának az autók a gumitörmeléken, mint a sóderágyon... hehe :DDD

(#48496) dokee78


dokee78
félisten

Kis összehasonlítás. :P

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Szerintem így elégedettek lennének Massával. ;]

(#48497) Xirtam válasza dokee78 (#48496) üzenetére


Xirtam
veterán

A videó maximum arra jó, hogy ki hogy használja a kerékvetőket. De mivel nem tudjuk melyik videó melyik kört ábrázolja így semmi másra.

(#48498) mokus1 válasza dokee78 (#48496) üzenetére


mokus1
addikt

Hehe én is Kimi ,, vagyok" :))

(#48499) proof88


proof88
addikt

el ne feledjétek, hogy ma lesz Nürburgring 24H is!!! :D kb akkor kezdődik mikor a WTCC időmérő. WTCC időmérő 15:45-től lesz.

Nürbire 15:30-tól van stream, hivatalosan 16:00-tól kezdődik a verseny.

50 induló, térképen lehet követni hogy ki merre jár:
http://www.24stundenonline.de/event.php

Élő stream-ek:
hivatalos: http://www.24h-rennen.de/LIVE.94.0.html
Audi-s: http://tv.audi.de/#/01
Porsche-s: http://www.porsche.com/all/motorsport/pccd/livestream.htm

Walter Csaba is indul benne egyik csapattal, a V6-os kategóriában, 236-os rajtszámmal.

(#48500) Vigneau válasza Thrawn (#48485) üzenetére


Vigneau
félisten

Azért a régebbi autóval Massa helyén meggyűlt a baja Badoer-nek és Fisichella-nak is.

Ej, de régen nem láttalak már... ;)

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.