Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz horvathd #47591 üzenetére

    szerintem te fejjel lefelé képzeled el az egészet..
    A rugó csak a kerék felfelé mozdulását csillapítja, hogy ne verődjön fel az alvázhoz a felfüggesztés. A lefelé mozdulását nem csillapítja semmi, mert nem érdeke, hogy a levegőben levő kerék később érjen az aszfalthoz. Lefelé nyomja teljes erőből, a felfelé mozgást meg próbálja akadályozni.

    Amikor a rugót beszerelik egy hétköznapi autóba, akkor a kerék a legalsó pozíciójában van, mert a teló lenyomja meg lehúzza a gravitáció. Ekkor is össze kell nyomni a rugót, hogy be tudják tenni. Amikor az autó lábon áll, akkor ehhez képest még jobban összenyomott állapotban van a rugó. Minek is kellene húzásra tervezni, mikor csak nyomás van benne?

    És nem nagyon hiszek benne, hogy a versenyautók futóműve alapjaiban teljesen más elven működne. Csak keményebb, meg nem feltétlenül lineáris, de az alapelveket ugyanolyanra tippelem.

Aktív témák