Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: Nóta állj!
- potyautas: Gépjármű ügyek
- Amazon Kindle JailBreak
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
horvathd #47591 üzenetére
szerintem te fejjel lefelé képzeled el az egészet..
A rugó csak a kerék felfelé mozdulását csillapítja, hogy ne verődjön fel az alvázhoz a felfüggesztés. A lefelé mozdulását nem csillapítja semmi, mert nem érdeke, hogy a levegőben levő kerék később érjen az aszfalthoz. Lefelé nyomja teljes erőből, a felfelé mozgást meg próbálja akadályozni.Amikor a rugót beszerelik egy hétköznapi autóba, akkor a kerék a legalsó pozíciójában van, mert a teló lenyomja meg lehúzza a gravitáció. Ekkor is össze kell nyomni a rugót, hogy be tudják tenni. Amikor az autó lábon áll, akkor ehhez képest még jobban összenyomott állapotban van a rugó. Minek is kellene húzásra tervezni, mikor csak nyomás van benne?
És nem nagyon hiszek benne, hogy a versenyautók futóműve alapjaiban teljesen más elven működne. Csak keményebb, meg nem feltétlenül lineáris, de az alapelveket ugyanolyanra tippelem.
Aktív témák
- Apple iPhone 15 128GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4060 TI 16GB Gamemax Brufen C3 BG 650W
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
- Honor X6b 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 65W töltő eladó
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest