Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    válasz [CS]Blade2 #40753 üzenetére

    Igen megérdemelt volt. Pont annyira mint a mostani. A többi viszont kissé sántít mert nem az extra tank jelenléte volt a probléma hanem az hogy az autó súlya benzin nélkül nem érte el a 600 kilót. A BAR pedig azzal védekezett hogy a verseny alatt sosem esett az autó súlya a minimum határ alá. Haha...

    "A harmadik helyen befutó BAR 007-es a verseny után kivizsgálásra került, ahol minden üzemanyagot és folyadékot kiszivattyúztak belőle, és megdöbbenésre így az autó a 600kg-os minimum súlyhatár alá került. A csapat illetékesei azonban elmondták, hogy a verseny folyamán Jenson Button autója mindvégig a súlyhatár felett volt, így a stewardok úgy döntöttek, nem tesztnek további lépéseket a brit versenyző harmadik helyének elvételével kapcsolatban."

    [link]

    "A csapat szándékosan próbált előnyt szerezni a többiekkel szemben úgy, hogy sportszerűtlen és illegális tevékenységeket végzett, mely a királykategória érdekességét és versenyképességét csökkentette volna." - állt a FIA közleményében."

    [link]

    "A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) azok után, hogy a versenybírák átsiklottak a minimum súlyhatár alatt lévő autó felett, megfellebbezték a döntést, amit a tegnapi és a mai nap vitattak meg a Párizsban megrendezett Legfelsőbb Bírósági ülésen.

    Bár a csapat cáfolta, hogy bármiféle illegális tevékenységet folytattak volna, a bíróság mégis bűnösnek találta őket a rendelkezésükre álló dokumentumok alapján. A törvényhozók ugyan nem bizonyították a csalás vádját, azonban kiderítették a szabálysértést, hiszen a csapat korábbi elmondásával ellentétben, 15 liter üzemanyagot hagyott a tartályban az imolai futamot követően, hogy ezzel ellensúlyozzák a minimum súlyhatár alatt lévő autó tömegét.

    A csapat továbbá egy felfüggesztett eltiltást is kapott az elkövetkezendő hat hónapra, melyet akár egy évre is kiterjeszthetnek."

    [link]

    "Max nagyon keményen akart elbánni a BAR istállóval, és az egész idényből ki akarta zárni őket." - mondta Ecclestone a riportereknek Monacóban. "Mondtam neki, hogy egy kicsit vegyen vissza, mert aggódom amiatt, hogy a Honda esetleg kiszállna a sportból."

    "Megkértem, hogy ne tiltsa el őket az egész szezontól, mert az nem lenne jó a sportnak sem."

    [link]

    Ez kb olyan volt mintha most valamelyik csapat valahogy suttyomban beiktatná a kipörgésgátlót. Az ilyenekért járnak a legkeményebb büntetések tehát csak Börninek köszönhetik hogy nem repültek a szezon további részéről. Bár ahogy látom szerinted megérdemelték volna az összes további versenyről való eltiltást mert ezzel gyakorlatilag engedélyezték a hazudozást. Kicsit szigorú vagy szerintem. :)

  • #70869248

    törölt tag

    válasz [CS]Blade2 #40753 üzenetére

    Azért ez nem ilyen egyszerű, volt ebben némi FIA felelősség is...mert miért is nem hallgatták meg rögtön a felvételt?...mi értelme megkérdezni egy versenyzőt arról hogy csapatutasításra engedte-e el a versenyzőtársát, amikor ez egyetlen csapat-versenyző csatornát az FIA bármikor visszahallgathatja.
    Én magáért a hazudozásért semmilyen büntetést nem atam volna, mivel annyira gyermeteg volt, hogy röhej...mondjuk kb. annyira mint a kihallgatás...azaz ha tudom hogy a kérdező fél birtokában van a hanganyagnak akkor nem hazudok róla,..illetve ha tudom a kérdésemre a választ akkor nem teszem fel.
    Itt a McLaren inkább a hallgatásért kapta büntetést,..amikor kiderült hogy Trulli-nak elveszik az eredményét, akkor nem mentek rögtön az FIA-hoz hogy ezt ne, mert mi 'sztuk el.

    Egyébként már teljesen okafogyott lett a történet, mert a felelősöket már nem lehet megbüntetni...kivéve Hamilton-t, de azt sztem mindenki érzi hogy nem ő az akinek verni kellene a hátát bottal, ...ha másért nem akkor abból hogy pont az ő futam utáni nyilatkozata keverte meg a dolgokat.
    Arról nem beszélve hogy nagyon nem érdemes megbüntetni egyiket sem...
    -Hamilton akár valóban elmegy, és azzal elég sokat veszít az F1.
    -McLaren KERS-e az eddigi legalkalmasabb az egységesítésre eddig.
    -A Mercedes jelenleg 3 csapatot szolgál ki motorral, azaz 3 csapat kerülne bajba ha kihátrálnának.

Aktív témák