Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#39701) decibel válasza -=Sziszi=- (#39698) üzenetére


decibel
aktív tag

Hamár kritizálunk említsük meg, hogy mióta nincs jó verda alatta Alonso sem remekel, akkor már benne sincs meg az a plusz, ahogy Kimiben sem?
Massa ma jobbat autózott mint Hami úgy, hogy nem mutatott be három piruetett közben.

"you are a monkey poo-poo"

(#39702) -=Sziszi=- válasza decibel (#39701) üzenetére


-=Sziszi=-
aktív tag

Alonso tavaly is mutatott valamit rossz verádval, és ma is 2. helyről rajtolt. Az ő versenyét elmosta az eső, Massának meg adott egy lehetőséget, de tudjuk a kocsi.... Ahogy írták előttem Alonso legalább küzd az autóval, Kimi meg lekocsikázta a versenyt Rosberg mögött, tavaly is ez volt a baj vele.

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#39703) Sanya595 válasza -=Sziszi=- (#39702) üzenetére


Sanya595
senior tag

Nem védeni akarom Kimi-t,de csak Én hallotam,hogy panaszkodott a motora?

(#39704) válasza Sanya595 (#39703) üzenetére



addikt

Kimi Räikkönen: (10) "A futam első szakaszában nem alakultak rosszul a dolgok, de az első boxkiállásom után a gumijaim elvesztették a tapadásukat, és a későbbiekben nem tudtam annyira nyomni, mint amennyire akartam, mert rengeteget csúszkált az autóm. Néhányszor úgy tűnt, a motorom veszít ez erejéből, különösen akkor, amikor közel kerültem másokhoz, de a probléma utána magától elszállt. Egyértelműen nehéznek tűnik a helyzet a világbajnokságban. Hibákat vétettünk, és nem vagyunk elég gyorsak. Barcelonában, ahol lesz néhány új alkatrészünk, hozzá kellene jutnunk a jelenleg hiányzó tapadás egy részéhez. Biztos vagyok benne, hogy újból elég ütőképesek lehetünk a győzelemre, de ez időbe telik majd. Az istálló motivált, erre mérget veszek. Most könnyű kritizálni, de tudjuk, hogy megváltozhatnak a dolgok."

:DD :DD :DD

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#39705) [CS]Blade2 válasza -=Sziszi=- (#39702) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

"Alonso tavaly is mutatott valamit rossz verádval"
Az autó sokkal többet számít. Azért tudott mutatni valamit, mert akkor épp jó volt az autó azokon a versenyeken.
Amikor épp szar az autó, ő sem tud mit kezdeni vele.

Ha újra jó autót kapnának megint ők ketten harcolnának a VB címért. Mivel már VB-k, nekik nem számít, hogy 5. vagy 6. helyen érnek be. Csak a győzelem, vagy a VB címért való harc számít ezen a szinten. Mert bizonyítottak már. Mind2en megharcoltak a címükért egy másik VB-al.

(#39706) #70869248 válasza Sanya595 (#39703) üzenetére


#70869248
törölt tag

Valszeg a kigyorsítással lehetett baja, mert a sebessége teljesen rendben volt, pont azt néztem mikor Heidfeld-t kergette Glock, és betették Heidfeld KERS-t hogy gyakorlatilag semmit nem ér vele. a Tapadás hiánya miatt csak olyan későn tudja rányitni a KERS-t hogy Glock simán tartotta a lépést. Amikor Hamilton és Kimi feszültek akkor detto.
Szal a pl. két McLaren Hamilont és Kovalainen az összes hátrányával, de csak minimális előnyével haszálta a KERS-t.

Majd Kimi elmondja hogy mi volt a problémája:
"A futam első szakaszában nem alakultak rosszul a dolgok, de az első boxkiállásom után a gumijaim elvesztették a tapadásukat, és a későbbiekben nem tudtam annyira nyomni, mint amennyire akartam, mert rengeteget csúszkált az autóm. Néhányszor úgy tűnt, a motorom veszít ez erejéből, különösen akkor, amikor közel kerültem másokhoz, de a probléma utána magától elszállt."

[ Szerkesztve ]

(#39707) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Hamilton karambolozott
Reszketett, mint a nyárfalevél és a sírás kerülgette a kétségbeesett Lewis Hamiltont a hét elején, amikor Mercedesével összetört egy Peugeot 206-ost svájci otthonától nem messze.

(#39708) venember83 válasza #70869248 (#39706) üzenetére


venember83
nagyúr

Nem lehet, hogy nem kapott elég levegőt a motor, amikor közel került másokhoz, s azért erőtlenedett el? Örülök, hogy nem elszámolták magukat a Ferrarinál, hanem "csak" 1 elektronikai hiba volt.

Ezzel a taktikaváltással idén csak és kizárólag veszítettek a Ferrarinál, miért erőltetik ennyire?

[ Szerkesztve ]

(#39709) válasza venember83 (#39708) üzenetére



addikt

Szerintem csak véletlenül bekapcsolta a tempomatot. :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#39710) -=Sziszi=- válasza [CS]Blade2 (#39705) üzenetére


-=Sziszi=-
aktív tag

Persze számít az autó, de én arról beszélek, hogy nem véletlenül VB-k.Nagyon örülnék, ha jók lennének a Ferkák meg a Renault-k, de most csak autókáznak egyet úgy, hogy esélyük sincs futamot nyerni.

Sanya:Igen hallottam.(Csodálkoztam, hogy olyan hangja volt Kiminek, mint egy kisgyereknek :DDD ) Aztán rendbe jött a gép, a végét mégis "elaludta" pedig jó időket ment hátul. Tavaly is hasonló volt, hogy rendre megfutotta a verseny leggyorsabb körét, de előzni nem nagyon tudott.

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#39711) #70869248 válasza venember83 (#39708) üzenetére


#70869248
törölt tag

lehet sok volt a víz, ha szárazra van állítva az autó (és az első 10-nek arra volt), akkor előfordulhat hogy esőben már túl sok a páratartalom neki.
Egyébként a tempó valóban nem volt annyira rossz, de ez egy esős verseny...majd a következő, lehetőleg száraz futamon kiviláglik mekkora is a baj ha van egyáltalán.
Mondjuk baj az mindenképpen van, mert rettenet rossz a kezdés, de lehet hogy jó iráynba mennek csak nem támasztják alá az eredmények.

Viszont az hogy kivették a KERS-t, aztán a következő futamra visszateszik...szal ez nem kerek. ...jó mondjuk annyi a mázli, hogy ezen a futamon aztán sok jó adat nem folyhatott be a KERS-ből.

(#39712) Oliverda válasza [CS]Blade2 (#39707) üzenetére


Oliverda
félisten

LOL

Micsoda megbízható forrás... :DDD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#39713) -=Sziszi=- válasza Oliverda (#39712) üzenetére


-=Sziszi=-
aktív tag

Haha bulvár :DDD

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#39714) válasza Oliverda (#39712) üzenetére



addikt

Mi ebben olyan hihetetlen?
Láttuk már Hamilton sírni. :D

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#39715) Markgx10 válasza Oliverda (#39712) üzenetére


Markgx10
őstag

Szerinted nem történt meg vagy csak nem sírt be? :U

(#39716) AMD Power válasza Motion_Blur (#39692) üzenetére


AMD Power
titán

Ez fiam történelmi kép... :R

Még 1x Gratula nekik! :R

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html

(#39717) AMD Power


AMD Power
titán

De jó ez a kép! :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html

(#39718) JJános válasza AMD Power (#39716) üzenetére


JJános
addikt

Én is akarom!
Még 1x gratula! :DDD

AMD Power: És megint pontot szerzett Buemi!

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#39719) AMD Power válasza JJános (#39718) üzenetére


AMD Power
titán

Újonc létére nagyon jól megy.... A csapatársa elbújhat. :(

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html

(#39720) JJános válasza AMD Power (#39719) üzenetére


JJános
addikt

Nagyon kiváncsi leszek a következő futamra mit fog produkálni a két csapat. Remélem lesz még örömem bennük.

2007-05-06 óta itt!

(#39721) AMD Power válasza JJános (#39720) üzenetére


AMD Power
titán

Tényleg jövő héten megont lesz F1. :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html

(#39722) -XadAnuX+ válasza AMD Power (#39721) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

Remélem a Ferrari összeszedi magát, és a Renault is. :K

(#39723) Steve1979 válasza (#39704) üzenetére


Steve1979
csendes tag

"a futam első szakaszában nem alakultak rosszul a dolgok" ????!!

nos a dolgok kifejezetten übergázul alakultak mind az első, mind az összes szakaszban , mivel a trulli után kimi volt szinte a leglassabb ember a mezőnyben az egész futamon... nem tom mia fene történik vele, valahogy nem jönnek az eredmények és az egész olyan vérszegény... sajnos.... :( kimi fun volnék, de ez már lassan az égés kategoriát súrolja.... (2005-ben még nem gondoltam h ilyet írok egyszer) :F

[ Szerkesztve ]

COMMODORE gépeket veszek ! C128 és AMIGA előnyben !

(#39724) [CS]Blade2 válasza Oliverda (#39712) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

(#39725) PazsitZ


PazsitZ
addikt

[link]
a KERS energia-visszanyerő rendszer bevezetésével a 605 kilogrammos határérték hirtelen vitatémává vált, hiszen a KERS önmagában 30-40 kilogrammot nyom. Ez a mezőny nehezebb pilótáit választás elé állítja: vagy túllépik a minimális súlyhatárt, vagy nem alkalmaznak ballasztot a súlyelosztás optimalizálására.
A megfelelő súlyelosztás az új szabályok miatt sokkal fontosabbá vált, hiszen a szélesebb első szárnyak és a slick gumik bevezetésének köszönhetően az első tengelyen a hátsóhoz képest több a tapadás, mint az elmúlt években. Ez azt jelenti, hogy a könnyebb pilóták rendelkezésére álló, a súlyelosztás kiegyenlítésére szolgáló több ballasztsúly még nagyobb előnnyé vált.

Kép: A Red Bull kínai zsákmánya

- http://pazsitz.hu -

(#39726) JJános válasza Steve1979 (#39723) üzenetére


JJános
addikt

Előre bocsátom, hogy én is csak találgatok, és a saját véleményem mondom.
A Ferrarinál elég szépen keresnek, és nemcsak a pilóták. Mélyrepülés, bakik sorozata. Kiminél elfogyott a győzni akarás, és csak az alibi, amit vezetés helyett csinál.
Massa talán motíváltabb, de ott sem látok egy mindent átütő menni akarást, amint azt Sutil, Vettel, Webber, Buemi.........esetében lehet látni, és sorolhatnám.

Én jeleztem tavaly, hogy Vettelre le kéne csapni. Akar is, tud is, és tavaly még ment is volna ezerrel, de most már esze ágában sincs elmenni. Van egy autó az ülepe alatt, amivel ott van az elején.
A McLaren tegnap a harmadik csapat volt, ők elindultak felfelé.
Emlékszem anno a Ferrari mélyrepülésére, nagyon rosz volt megélni. Nem volt olyan szakember, és pilóta, aki ki tudta volna mozdítani a Ferrarit ebből a helyzetből. Pedig elég jó pilótákat szereztek, de nem a legjobbakat. Elég jó szakembereket, de nem a legjobbakat. Most ugyanez van. Szvsz. Elmentek a sikerkovácsok.

Über diffuzor ide, Kersz oda, nincs koncepció, nincs következetesség.
Kiveszem a Kerszet, visszarakom? ?????

Nem vagyok meggyőződve, hogy a diffuzor miatt estek vissza. RBR-nél nincs über diffuzor, nincs Kersz, és mennek mint a állat.

A fejétől büdös a hal. Bár a farkától pucolják, de valahol el kéne kezdeni. Szvsz.

PazsitZ: Szép trófeák!

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#39727) #70869248 válasza [CS]Blade2 (#39724) üzenetére


#70869248
törölt tag

..majd ha hétszeres bajnok lesz akkor már csak gyalogost fog elütni (MS-anglia)...sok mindent nem lehet mondani az esetről. A közút az közút, tudjuk mind.
Ami most eszembe jut az John Hopkins (volt MotoGp menő, most WSBK) mondata, amikor átugrott McWilliams cimbijéhez angliába, akkor Jeremy mondta hogy menjenek el motorozni, erre Hopkins nemet mondot, mert ő a közúton fél.

(#39728) PazsitZ válasza #70869248 (#39727) üzenetére


PazsitZ
addikt

Nem csípem Hamit, de ez mondjuk tényleg csak egy felfújt dolog.
A múltkor, mondjuk szar volt a kilátás a kereszteződésbe, én is siettem és elnéztem a dolgot, kihajtottam egy kocsi elé. Szerencsére nem történt semmi gond. Ő miért ne hibázhatna? Van ilyen...

- http://pazsitz.hu -

(#39729) #70869248 válasza JJános (#39726) üzenetére


#70869248
törölt tag

Én Kimi-nél olyasmit látok amit már valamelyik cikkíró meg is fogalmazott.
azaz hogy nincs MS.
Schumacher egy olyan trófea volt, amire érdemes volt harcba menni, és ez nem csak hogy eltünt, hanem még furcsa módon Kimi-nek is segített volna az eredményességben a csapatnál.
(...valmint én a mai napig úgy érzem hogy MS nem lett elverve, de ez csak az én véleményem..)
Ez tetézve egy olyan világbajnoki címmel, ami nincs a helyén...mert Kimi tudja mit jelent harcolni egy VB címért, 'pott ő eleget érte, amikor minden pont számít meg minden.
...és az ő világbajnoki címe kapcsán a legtöbb embernek az ugrik be, amit a hétvégi RTL Klub-s közvetítés alkalmával is elmondtak...hogy Hamilont ott kínában, abban a pit-be vezető kanyarban bukta el a VB címet.
Másként lett világbajnok mint szeretett volna,...nem hinném hogy megfelelően érdekli már ez az egész.
Az más kérdés, hogy bár érthetem is hogy mi zajlik benne, én nem szeretem Kimi-t érte...sztem a pályán muszáj 'megdögleni' hiszen ez a hivatása.

(#39730) JJános válasza #70869248 (#39729) üzenetére


JJános
addikt

Mellesleg még azt is láthattuk, hogy mennyien elmérték azt a kanyar tegnap!

Igen azt hiszem Kimi lélekben feladta. Pedig én szurkoltam neki, a mai napig.
A Ferrari sajnos nem váltott időben. Fiatal tehetséges pilótákra, tehetséges szakemberekre.
A sikertelenség, sajnos nagy kedvtelenítő.
És az is gond lehet, ha egy polcon hozzá nem értő emberke ül.

2007-05-06 óta itt!

(#39731) Motion_Blur válasza JJános (#39730) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"Igen azt hiszem Kimi lélekben feladta."

Raikkönen áttörést vár az új aero csomagtól

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#39732) Pompi válasza JJános (#39730) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"Mellesleg még azt is láthattuk, hogy mennyien elmérték azt a kanyar tegnap!"

Mennyien? :U

Feel Good Inc.

(#39733) JJános válasza Motion_Blur (#39731) üzenetére


JJános
addikt

Ha ez így lesz, örülök neki.

Pompi: Hát ahogy gondolkozok, a hétvégén többen is. Volt aki kijött a kavicságyból, és volt, aki keresztbe érkezett. Ezért írtam "többent". Persze volt olyan is akí úgy esett be, de nem arra gondoltam.

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#39734) Pompi válasza JJános (#39733) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Most ugyebár a boxba vezető kanyarról van szó, és nem a célegyenesre vezető kanyarról.
Itt az időmérőn rongyolt le valaki aki ki is jött (most nem ugrik be, hogy ki) és ekkor mondta Czollner, hogy a szabadedzésen ragatt benne valaki (ez sem ugik be).
Szóval azért olyan sokan nem - ezért is kérdeztem rá, mert nem tudtam eldöntetni, hogy jó kanyarra gondolsz-e amikor azt írod, hogy mennyien elmérték.

-Mike- köszi a pontosítást ;)

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#39735) wildrain válasza Motion_Blur (#39731) üzenetére


wildrain
addikt

Feltűnt, hogy mostanában másképp hordja a sapiját, mint mások? Direkt kiegyenesíti a simlédert (de hülye egy szó ez:D), amolyan nyolcvanas évek-stílusban. De lehet, hogy ettől lesz ő James Huntos. :D

(#39736) -Mike- válasza Pompi (#39734) üzenetére


-Mike-
addikt

Rosberg ragadt benne, Webber tudott még kijönni a kavicsból.

(#39737) Pompi válasza wildrain (#39735) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Mostanában ez lett megint a trendi.

Feel Good Inc.

(#39738) Motion_Blur válasza wildrain (#39735) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Már csak a jégkrém + kóla kombót kell lecserélni a dekk + sörre :DD

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#39739) Ijk válasza #70869248 (#39729) üzenetére


Ijk
nagyúr

Egy vb cím megnyerésében mindig benne van a vetélytárs hibája. És bizony amikor Kimi lett a vb, jobb volt a mclaren. De a belső, pilóták közti feszültség, Hamilton hibáiból, csapat hibáiból elúszott futamok miatt mégis kikaptak. Schumacher idejében kicsit más volt a helyzet. Elismerem, hogy jó pilóta, de lássuk be, hogy akkor a többi csapat 2 hosszal volt lemaradva a ferraritól, a mclaren gyorsabb volt, de teljesen megbízhatatlan. Nem kell minden pilótát Schumichoz mérni.
Ez egy technikai sport. Hol volt tavaly Button és Barichello a hondával? Ha valaki itt a többiek fölé épít egy autót, akkor nagyon nehéz megfogni. Persze a pilótán is sok múlik. Az utolsó 2/3-adban érdekes a pilóták közti különbség, ha van 3-4 esélyes, hogy ki fogja legjobban bírni a terhet. Hamilton 2 éve nem bírta, tavaly egy szalmaszálon múlott. Ha eljön az idő, akkor egy kiélezett helyzetben Button, vagy Vettel hogy bírják majd? Főleg Vettel miatt aggódok még, de talán segít neki a német hidegvér:)

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#39740) simonzé válasza Qorthral (#39687) üzenetére


simonzé
addikt

Igaz, jó orra van Flavionak a versenyzők kiválasztásához, csak azt nem veszi észre hogy mikor égnek ki az emberei. Piquet már a legelején ki(vagy le)égett.
Egyébként a jó orr abszolut királya Colin Chapman, őt követi Eddie Jordan (Akinél kezdett a nagy MS, meg még páran, pl Barrichello is). Schumi ígéretességét a debütáló Belga nagydíján elért 8. rajthelye meg a Jordanes pontszerzései jól mutatták, a Merci azért engedte el (adta kölcsön a Benettonnak), mert neki már megvoltak akkor a fix emberei. Aztán már csak szívta a fogát, mert a madaruk nem repült vissza többé.
Egyébként Frank Williamsnak is jó orra van (Pl. Rosberg, Villeneuve, Hill), ő ebből ér már jó ideje.

I don't fit in. I fit out.

(#39741) simonzé válasza 7Heads Drago (#39689) üzenetére


simonzé
addikt

Az én "kedvencemnek" végre esélye van nyerni, ő 2002-ben debütált, és eddig sajnos nem tudott sokat mutatni, de a csapattársait mindig látványosan lealázta. Nekem igazán nem kíváhatod hogy a mezőny végén szenvedjen az emberem, eddig végig ott volt.

Valljuk be, nem árt az F1-nek ha nem egy legendás csapathoz igazítják a szabályokat, és az sem rossz amikor a kisegerek megrángatják az oroszlánok bajszát, majd kétvállra fektetik őket.

A szurkoló dolga hogy akkor is a "kedvencének" szurkoljon amikor az nem produkál eredményt. Könnyű akkor Ferrarisnak lenni, amikor évek óta tarolnak. Volt olyan időszak amikor 15 évig nem rúgott labdába a Ferrari, az igazi drukkerek akkor is vonultak velük, mert nekik piros a szívük. Többek közt ezért nem vonult vissza az F1-től 1992-ben a Ferrari.

Én a jó versenyeknek szurkolok, nem a Ferrarinak, a Mekinek meg a többieknek. A teljesítményt ismerem el, és nem vagyok fanatikus semmilyen irányban. Az F1-ben Nigel Mansell óta nincs igazi kedvencem, mert '92 óta senki sem érdemelte ki ezt a küzdeni akarásával, a bátorságával és a tudásával. Nem, Schumacher sem.
Hamiltont és Buttont is elismerem, ahogy Alonsot, Kubicát, Massát, Rossberget, Webbert, Sutilt és Vettelt is. Az meg hogy jelenleg (a világgal együtt) kárörömmel nézem a nagyok szenvedését, és a felemelőnek tartom a kicsik mennybe menetelét az én egyéni döntésem. Határozott saját véleményem van, de képes vagyok meghallani másokét is, és belátni ha igazuk van. Csak a fanatikus idióta csőlátásúakat nem bírom, mindenki mást elfogadok.

Buttonnak különben én vagyok a kabalája. Autogramot kértem tőle, aznap megszerezte az első poleját. Két évvel később Hozzáértem pár cseregumijához, aznap megnyerte a versenyt. Nem is értem idén hogy tud ennyire jó lenni, amikor nem vagyok ott. :):):)

I don't fit in. I fit out.

(#39742) simonzé válasza Face8814 (#39684) üzenetére


simonzé
addikt

Nem lehet hogy a 270°-os kanyar az Kelvin fokban volt megadva? Mert akkor csak -3,15 Celsius. Eszerint lefagyott az egyik kanyar??? :Y

I don't fit in. I fit out.

(#39743) wildrain válasza Pompi (#39737) üzenetére


wildrain
addikt

Akkor az F1-ben csak egyvalaki ért a divathoz. :)

(#39744) venember83 válasza wildrain (#39743) üzenetére


venember83
nagyúr

Pedig nem 1 divatmajom van. Persze lehetne finomabban is fogalmazni, tudnék is.

(#39745) -=Sziszi=- válasza simonzé (#39741) üzenetére


-=Sziszi=-
aktív tag

Tehát ez volt a baj hétvégén. Hiányoztál Buttonnak. Lehet indulni a sivatagba, hogy nyerjen, a kulacsodat ne hagyd otthon. :DDD :C

wildrain:Szerintem csak különcködik, ahogy a versenyzők szövetségébe sem lépett még be.

[ Szerkesztve ]

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#39746) válasza simonzé (#39741) üzenetére



addikt

Úgy tűnik csak addig kellettél neki, amíg beindult a szekér, most meg nélküled aratja le a babérokat. Kihasznált. ;]

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#39747) Oliverda válasza [CS]Blade2 (#39724) üzenetére


Oliverda
félisten

Esetleg valami megbízható külföldi forrás? :)

Ezek szerintem simám átvették.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#39748) #70869248 válasza wildrain (#39743) üzenetére


#70869248
törölt tag

Pedig elterjedt már, én úgy tudom amcsiktól jött, de nem foglalkozom vele, mert nekem nem tetszik:
pl...

[ Szerkesztve ]

(#39749) Nowhereman válasza simonzé (#39740) üzenetére


Nowhereman
őstag

Falvio orra? Nos ez az orr képtelen volt egy évig Valami hasznavehető pilótát tenni Sumimisi mellé/Brundle-Herbert közti időre gondolok/ elüldözte Trullit, Buttont, nem kellet neki Webber, miközben Kova és kispiké szerencsétlenkednek a második autóban.

Kispiké szerintem nem tehetségtelen. Azt a második helyet igaz megörökölte, de utána valahogy meg is tudta tartani. Szimplán nem tudja felvenni a ritmust.

Williamsnak meg volt. Ha valamiért mostani szitut nem tudja kihasználni a csapat/az autó futamgyőzelemképes/, az az, hogy szerén pilótapárosuk van.

Utánam a kondenzcsik!

(#39750) #70869248 válasza Ijk (#39739) üzenetére


#70869248
törölt tag

Én nem gondolom hogy gyengébb lett volna bármelyik évben is a Ferrari, és ezt nem is támasztja alá semmi.
2007-ben a győzelmi arány 8:9 a Ferrari javára, a pole position aránya uez 8:9 a Ferrari javára.
2008-ban a győzelmi arány 6:8 a Ferrari javára, a pole position aránya 6:7 a Ferrari javára.
Kimi bődületes számú versenyben megfutott leggyorsabb köreit nem is számolom össze.

MS pedig nem azért volt akkora bajnok, mert a Ferrari jó volt....mert akkor most miért nem jó?
Kellett ahoz hogy ilyen jó legyen a csapat, kellettek azok a precíz körei amiket odatett amikor oda kellett tenni, kellett a fejlesztő és elemzőmunkája. ..és természetesen kellett hozzá mint versenyző ezt a pályafutása befejezéseként futott Interlagos-i versenye minden kétséget kizáróan mutat.
Persze ez egy technikai sport, mindenki tudja hogy alkalmatlan technikában több a hibalehetőség, a meghibásodás..és kevesebb az eredményesség.
De a Brawn Team eddig egyenlőre 2 versenyt nyert meg, korántsem a világbajnokságot...és pláne nem többször.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.