Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#32901) ktg3 válasza JJános (#32900) üzenetére


ktg3
őstag

de miért ne lehetne fikázni ? a fikázás nem egyenlő a sértéssel...

pl én személy szerint szimpatizálok a ferkával az egy dolog

de fikázom mert ebben az évben ha mondjuk massának csak 1el kevesebb futamát rontják el akkor is vb lett volna..

tehát fikázni kell mert a olyan súlyos hibák voltak idén a csapatban mint a mekinél 2007 ben

attól nem fogjuk sértésnek venni hogyha ezt te is elmondod..
vagy vmi hasonlót

csak veled az a baj ha bármit mondok akkor felkapod a vizet
még akkor is ha teljesen jogos a kritika...

ez a maszat vs sonka dolog meg olyan h nem sértés..
sértés az lenne ha azt mondanám h az a ************** akárki..

ha akármilyen pilótának szar napja volt és szarul is ment akkor nem sértés azt mondani , h hát bizony xy de szarul ment mert tény..
az igazság az nem sértő ha nem fogalmazod azzá

[ Szerkesztve ]

(#32902) wildrain válasza JJános (#32900) üzenetére


wildrain
addikt

Nem is tudod, hogy miért sonkáznak, de ki vagy tőle akadva... nagyon érett gondolkodás. :U Egyébként semmi sértő nincs benne, egyszerűen a nevéből és az időjelzőn rövidített névből adódik (HAMilton). Ugyanúgy, ahogy Massa nevéből a maszat, vagy Barrichelloéból a barika, Buttonéból a gombos, Schumacheréből a cipész. Az előbbi kettőt magad is használtad.

Egyébként meg ne hidd, hogy azért, mert most bocsánatot kértél a Massa-szurkolóktól, akkor már a sonkát nem is fogja használni senki. Vedd észre, hogy nem mindenki úgy működik, ahogy te szeretnéd, befenyítéssel meg nem mész semmire, még a moderátorok is csak röhögnek rajtad.

[ Szerkesztve ]

(#32903) Integra válasza JJános (#32900) üzenetére


Integra
titán

ettől mág más biztos fog ferkázni maszatozni és soknázni és gombosozni.
valszeg a te lelked porcelánból van, a többiek meg ezt fel se veszik, mosolyognak a beceneveken, néha egyik-másik ráadásul egész frappáns.
csak te csinálsz ebből ekkora ügyet, nem tűnt még fel?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#32904) bdav válasza Integra (#32903) üzenetére


bdav
őstag

tegyétek már offba ezt a threadet plz, mert a "rendes" betűk láttán azt hittem h. valami érdekesről is szó van.

10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

(#32905) PazsitZ válasza JJános (#32900) üzenetére


PazsitZ
addikt

Ki érzékeny a becenevekre?
Most ki hozta fel a becenév témát? :U
Egyébként én is szoktam használni a Maszat nevet, de nem tulajdonítok hozzá negatív jelentéstartalmat...
Ferkázni is szoktam, de ebben sincs semmi.
Aki pedig lát benne valamit az max sajnálni tudom.

Amúgy hunny felsorolta a topikban engedélyezett Hamire alkalmazható neveket [link], olyan bunkók vagytok, hogy nem ezeket használjátok :DD

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#32906) Viktor77 válasza JJános (#32900) üzenetére


Viktor77
titán

"Elnézést kérek minden Massa szurkolótól, és mindenkitől akit irritál a maszat név."

Itt a gond. Rajtad kivül senkit nem irritál, ebben biztos vagyok. Egész egyszerűen nincs miért bocsánatot kérned (max talán a viselkedésed miatt).

Ahogy már írták, a sonka Hamilton rövidített nevéből ered, egyáltalán semmi sértő nincs benne. És szokj hozzá, hogy használni fogják (ahogy a többiek gúnynevét is).
Ezért biztos nem fogok szólni senkinek, bannolni meg főleg nem.

Viszont az ilyen menjen tényleg pls off-ba, én is hibáztam feljebb, hogy nem így írtam.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#32907) JJános válasza Viktor77 (#32906) üzenetére


JJános
addikt

Pázsit2:

Én ezt az egészet nem tudtam, mint ahogy azt sem, hogy a maszat név kit irritál. Csak azt gondoltam, hogy valami más értelme van. Nekem a Maszat nem irritáló, és nem negatív. Nem igaz, hogy nem lehet velem ezeket megbeszélni. Én hajlandó vagyok bárkit bármiképp nevezni, ha arra kérnek. nem akarok senkit megbántani. Csak nekem estetek, én meg közben nem értek semmit.
Én tisztelek, és szeretek minden embert, ebből fakadt ez a dolog. Bánom is én ha sonkáztok, vagy HAM-oztok. Én is szeretem a sonkát, és a HAM konzervet is.
Ha valakit sért amit irok, közölje velem, én készen állok arra, hogy változtassak. Csak azt gondoltam sértő, vagy rossz indulatú a sonka név.

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#32908) D@ni88 válasza JJános (#32907) üzenetére


D@ni88
addikt

most szóltak ha lehet ilyet vagy priviben, vagy OFFba. Amúgy meg akkor sztem neked csinálunk egy forumot, hogy Melyik Forma1es pilótát hogyan lehet becézni? :D

(#32909) Viktor77


Viktor77
titán

Most már hanyagoljátok a témát, azt hiszem túltárgyaltuk.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#32910) [CS]Blade2 válasza wildrain (#32899) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Ha el akarnák ezt raktározni, akkor szerintem az egész versenytávon 100%-on használnák a motort, ami nem bírna ki 2 hétvégét, csak erős kompromisszumukkal. Az elektromos rendszer plusz súlyt jelentene, és valamennyire biztos korlátozza ezt valami szabály is.

(#32911) wildrain válasza [CS]Blade2 (#32910) üzenetére


wildrain
addikt

Nyilván olyan motort kellene hozzá gyártani, ami kibírja a két hétvégét ilyen feltételek mellett is. Lehet, hogy 50-80 LE-vel gyengébb lenne magában, de egy olyan pályán, ahol sokszor veszik el a gázt, sok-sok idő megy el üresjárattal a motor részéről. Ha az ilyenkor kárba vesző 750LE-ből csak a negyedét-harmadát hozzá tudnák adni a következő egyeneshez, már tökmindegy, hogy még 50 kg pluszt cipel-e vagy sem. Olyasféle technikai ugrás lenne ez, mint annak idején a hatkerekű autó.
Én is azt hiszem, hogy lehet egy szabály, ami meghatározza, hogy az autót csak a belsőégésű motor hajthatja meg, illetve most hozzávették a KERS-t is.

De azért érdekes belegondolni, milyen fura lenne egy olyan autót vezetni, ami szépen gyorsul, ha rálép a vezető a gázra, de amikor elveszi a "gázt", a motor tovább ordít magas fordulaton. :)

(#32912) JJános válasza wildrain (#32911) üzenetére


JJános
addikt

Én nem értek hozzá, de én a helyzeti energiával próbálkoznék meg valamit kitalálni. Fékezéskor a nagy sebességet ha el lehetne tárolni, és gázadáskor visszarakni? De hát ne vegyél komolyan. Csak elmélet.

2007-05-06 óta itt!

(#32913) [CS]Blade2 válasza JJános (#32912) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Fékezéskor a hőből tudják visszanyerni az energiát.

Az előzőnél gond lehetne a nagy végsebességgel is. A visszanyert energia menne az egyenesben, és a végére túl nagy sebességet érnének el, ha előnyt akarnak belőle, ez viszont megnövelne a fék használatot is.

A KERS-et is gondolom a kanyarból kijövet fogják használni, hogy jobb legyen a gyorsulás, mert a végsebességet most a szárnyállás, hasmagasság, pálya karakterisztikája stb.. korlátozza rendesen.
Már most sem lehet rossz egy ilyen gépnek a gyorsulása, hát még KERS-el ;]

(#32914) proof88


proof88
addikt

Hova tovább Forma-1 ?! :F
Egységes motorok
Éremrendszer

Ez 2 olyan dolog, amit nagyon nem kéne erőltetni! Meg mi az, hogy a csapatok támogatják az éremrendszert?! Ezt vajon nem csak ő mondja? Nekem ne mondja azt senki, hogy azok a pilóták, sportolók, akik egy 20 fős mezőnyben versengenek, áldásukat adják egy ilyen hülyeségre.

(#32915) norbiphu válasza proof88 (#32914) üzenetére


norbiphu
senior tag

éremrendszerre röviden: :(

"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"

(#32916) JJános válasza proof88 (#32914) üzenetére


JJános
addikt

Az a véleményem, hogy az éremrendszert sem támogatott a csapatok többsége részéről, de az tuti, hogy az egységes motort egy csapat sem támogatja. Értelmét veszti így szerintem gyári csapatnak versenyezni.

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#32917) adman válasza [CS]Blade2 (#32913) üzenetére


adman
tag

Fékezéskor a hőből tudják visszanyerni az energiát.
hőből is lehet energiát nyerni, de egyenlőre egy "sima" generátort ill lendkereket fognak meghajtani fékezéskor.

(#32918) bdav válasza [CS]Blade2 (#32913) üzenetére


bdav
őstag

"A KERS-et is gondolom a kanyarból kijövet fogják használni"

ez szinte egészen biztos, legalábbis az elektromosakat ott lehet a legjobban, mert a villanymotorok nagyon nyomatékosak (lásd amikor a trolibusz indul :) )

10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

(#32919) attisx válasza proof88 (#32914) üzenetére


attisx
addikt

"Az aprótermetű britet arról is faggatták, hogy fairnek találja-e azt, ha mondjuk valaki úgy lesz világbajnok, hogy hat versenyt megnyer, de a többin nem ér célba, szemben azzal, akit az összes futamon másodiként intenek le. A brit szerint teljesen korrekt a rendszer: "Az illetőnek a következő évben keményebben kell próbálkoznia.""

No comment... :(((

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#32920) [CS]Blade2 válasza adman (#32917) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Tudom. Mi arról beszültünk, hogy idén miért nem használtak semmit, amivel visszanyerhetnek valamiből egy kis pluszt. És vajon tiltotta-e ezt valamilyen szabály eddig.

Ha szabad kezet adnának nekik, akkor szinte mindenki mást fejlesztene ki, napjainkban annyi lehetőség lenne alternatív meghajtásra, és ha nem jön be még mindig lehet korlátozni, meg egységesíteni, mért kell tönkretenni a csúcskategóriát egységes motorral, KERS-el, Később gondolom mikor már minden autó egyforma lenne, és maradna a különbség a pilóták között, akkor bevezetnék az egységes pilótát :DDD is :C

(#32921) attisx válasza [CS]Blade2 (#32920) üzenetére


attisx
addikt

"...akkor bevezetnék az egységes pilótát is."

Formula Clone Series ;]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#32922) JJános válasza attisx (#32921) üzenetére


JJános
addikt

Klón? :DDD 22 fő Vettel? :K

Vagy esetleg kinetikus robot? :DDD

2007-05-06 óta itt!

(#32923) [CS]Blade2 válasza attisx (#32921) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Később megjelennek az ezzel kapcsolatos cikkek is:
Ecclestone az egységes pilótákban látja a jövőt :C
A Honda szívesen lenne egységes pilóta beszállító
Haszontalan a klón pilóta, véli a Ferrari elnöke
Az egységes autók miatt még kétségesebb a klónok pozitív hatása
A Toyota csúszik az egységes pilóta fejlesztésével
Külső kutatók segítik a klónok fejlesztését

Az Ilmor lehet a befutó az egyenmotorok tenderén A svájci szakember V8-as szívómotorokban látja a forma-1-es közeljövőt.

(#32924) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

"Igen, a Santander 2010-től a Ferrari szponzora lesz"

kis celeb:

Hamilton családlátogatóba megy

"A nagyapám pap, régebben hetente többször is jártam templomba. Még ma is gyakran szoktam imádkozni." - Nicole

:DDD két ima között meg P. Diddy kezelgeti :)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#32925) copin válasza Motion_Blur (#32924) üzenetére


copin
őstag

"Igen, a Santander 2010-től a Ferrari szponzora lesz"

Ez egy jel... Hány percre kötött szerződést a Renaultal Lonzi?

(#32926) -Mike- válasza Motion_Blur (#32924) üzenetére


-Mike-
addikt

A Santander Alonso szponzora, így a 2010-es Ferrari felállást előre lehet jósolni.

(#32927) Motion_Blur válasza -Mike- (#32926) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Csak kibírnak egy évet Lonzi nélkül :U

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#32928) wildrain válasza JJános (#32912) üzenetére


wildrain
addikt

Ez nem csak egy elmélet, pontosan erről szól a KERS (mozgási energia visszanyerő rendszer). Hol voltál te az elmúlt fél-egy évben? :)

(#32929) JJános válasza wildrain (#32928) üzenetére


JJános
addikt

Azt jobb, ha nem firtatjuk, hogy hol voltam idáig. Tavasszal volt egy motoros balesetem, kevésen múlt, hogy ottmaradok. De túléltem, de persze az agyam nem lágyult meg. Vagy mégis? :DDD
Szóval próbáltam gyógyulgatni.

Értem én, amit irtok, csak sokan sokfélét irtak, és megkeveredtem. Az a lényeg, hogy ráhibáztam.

2007-05-06 óta itt!

(#32930) Oliverda válasza proof88 (#32914) üzenetére


Oliverda
félisten

"Ezek szerint az egységes motor egy hozzávetőlegesen 3 literes V8-as erőforrás lenne, amely körülbelül 14 ezres fordulatszámon működne és 680-700 lóerő teljesítményre lenne képes."

Viszlát szép motorhangok... :( :O

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#32931) wildrain válasza Oliverda (#32930) üzenetére


wildrain
addikt

Nehezen hiszem, hogy el kell tőlük búcsúznunk, mert egyszerűen kizártnak tartom, hogy ebbe az egész baromságba belemennek az autógyárak.

(#32932) glutamin


glutamin
őstag

Ez a költségcsökkentéses dolog önmagában értelmetlen. A nagy cspatoknak mindenképp megvan azsetonjuk és azt bizony le is fogjáék költeni. A szabályozásnak úg ylenne értelme, ha a kis csapatok a korlátozások miatt közelebb kerülnének a nagyokhoz.

Ugynakkor ha egy csapat 10x annyi zs-t tol be, akkor jogosan várja el, hogy ne csak a matricázásban térhessen el az autója a többiekétől.

[ Szerkesztve ]

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#32933) Integra válasza [CS]Blade2 (#32923) üzenetére


Integra
titán

az ilmor kb a honda, elég szorosan dolgoznak együtt mai napig
én minden esetre nem támogatom
építgesse mindenki a saját motorját legjobb tudása szerint.
vagy pedig vesszen az f1
de már a tököm tele ezzel a fenenagy egységesítéssel.
vicc.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#32934) bandus válasza JJános (#32900) üzenetére


bandus
veterán

inkább semmi :)

Integra már úgyis elmonda

[ Szerkesztve ]

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#32935) glutamin válasza Integra (#32933) üzenetére


glutamin
őstag

Annak idején, amikor a Merci visszajött a Forma1-be ők is talán Ilmor motorkkal mentek nem? Mármint jó pénzért az Ilmor fejlesztett nekik "merci" motorokat.

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#32936) Oliverda válasza glutamin (#32935) üzenetére


Oliverda
félisten

Pontosan. Nem tudom hogy mikor váltak szét az útjaik de nem volt túl régen úgy emlékszek...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#32937) Oliverda válasza Oliverda (#32936) üzenetére


Oliverda
félisten

[link]

"Shortly after Morgan's death in 2001, Mercedes increased its managerial involvement, purchased a 55% share and renamed the company Mercedes-Ilmor. When Mercedes' parent company, DaimlerChrysler, purchased the remaining share in 2005, Illien and Penske retained the Special Projects division, which has built Honda's IRL engines since 2003. Now functioning as an independent engine builder again, Illien has taken his company into Moto GP with the X3 project."

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#32938) Oliverda


Oliverda
félisten

Az FIA állítólag nem lelkesedik Ecclestone érmes ötletéért

Remélem igaz a hír... :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#32939) glutamin válasza Oliverda (#32938) üzenetére


glutamin
őstag

Burnie azt szeretné, ha az utolsó versenyen is a győzelemért küzdene mindenki. (ez viszont ellentmond a szezonban gyüjtögethető pontokkal érmekkel). Sehogy semmegoldható az álma.

Azzal viszont egyetértek, hogy ne a taktikázáson (tankolás, gumicsere) menjena verseny, hanem valahogy előzgessenek már az emberek.

[ Szerkesztve ]

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#32940) adman


adman
tag

Megdöntötte Raikkönen csúcsát az újonc
2011-re befigyelhetne Lonzi mellé

(#32941) wildrain válasza adman (#32940) üzenetére


wildrain
addikt

Azért azt vegyük hozzá, hogy Raikkönen a bejáratás alatt levő autóval ment olyan időt, azóta az autó legalább 2-3mp-et fejlődött. Ennek fényében a srác kb. olyan gyors volt, mint bármelyik másik újonc, akit kipróbálnak a csapatok.

(#32942) Pompi válasza wildrain (#32941) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Igen, ennyit az ilyen szenzációhajhász headlineokról...

Feel Good Inc.

(#32943) lenox


lenox
veterán

Kulonben miert nem akarjatok az ermes rendszert? Szerintem nem eleg nagy a sulya a gyozelemnek, meg altalaban a jobb helyezesnek, es igaz, hogy az ermes rendszer az tul extrem, de az alapgondolat az jo szerintem. Illetve vissza a 9-6-4-et...

(#32944) Oliverda válasza lenox (#32943) üzenetére


Oliverda
félisten

10-6-4... Akkor már lehetne inkább 12-8-6... Vagy az utolsó verseny után még minden versenyző kapjon győzelmenként +1 pontot, esetleg a legtöbb versenyt megnyert pilóta kapjon még x pontot.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#32945) glutamin válasza Oliverda (#32944) üzenetére


glutamin
őstag

Szerintem ez egy feloldhatatlan probléma. Ha van egy erős pilóta a mezőnyben (lásd Schumacher egykoron), akkor már a szezon felénél bajnok lesz és az utolsó versen így se úgy se hoz izgalmat a VB szempontjából. Ha meg kicsik lesznek a pontkülönbségek, hogy ne tudjon a szezonközepére már bajnok lenni, akkor meg azlrt elég lesz taktikázni a végén.

Vagy majd bevezetünk valami olyasmit mint a gagyibb arcade játékokban, hogy az ellenfél sosem marad le jobban két kanyarnyinál.

[ Szerkesztve ]

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#32946) [CS]Blade2 válasza glutamin (#32945) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Az főleg az autója miatt volt, és persze bejöhet akármikor. Szerintem kevesebb lenne az előzés, mert most lehet harcolni a 7. 8. helyért is, az érmes rendszerben az 5.-helyen haladó akár le is parkolhat, egyes pályákon a 4. helyen haladó is, ha nincs kiesés előtte nem kap érmet úgysem.

(#32947) Peat;) válasza [CS]Blade2 (#32946) üzenetére


Peat;)
veterán

Galambfejű f1 papa elfelejtette a matematikát, jön az érmekkel és veszteséges az f1 nemtom milyen szervezete is.
A legszorosabb állás úgy lenne, ha sok helyezett kapna pontot és a legnagyobb hajtás is így lenne, mivel a hátrébb versenyzőnek is lenne motiváció. A 12 versenyző kapjon pontot elmélet lenne a legjobb ilyen szempontból, de a mostani sem rossz, idén is voltak olyan esetek hogy a 7.-8. helyeken ment a csata. Szerintem a mostani rendszerhez nem is kéne hozzányúlni, hanem az előzéseket kellene jutalmazni valamiképpen. Még akár azzal is hogy az első helyezetthez közeli pontszámot kapja a legtöbbet előző...hirtelen minden ász csapat egyik pilótája menne a pole-ra a másik meg hátulra az időmérőn, szerintem érdekes lenne :)

(#32948) -Mike- válasza Peat;) (#32947) üzenetére


-Mike-
addikt

Érmerendszer jó lenne, mehetne a közvetítésbe: Kimi az aranyérem helyén halad, Massa az ezüstön, Charles Bronson. :D

(#32949) [CS]Blade2 válasza Peat;) (#32947) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Nehéz lenne szűrni az előzéseket, mert mi van ha egy csapat két pilótája előzi oda-vissza egymást? Vagy van aki nehezebb autóval megy a taktikája miatt, és öt sokat megelőzik, viszont kevesebbszer megy a boxba. Vagy ha a boxban előznek meg valakit, az is beleszámítana-e, stb...

(#32950) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

up

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.