Nyilván olyan motort kellene hozzá gyártani, ami kibírja a két hétvégét ilyen feltételek mellett is. Lehet, hogy 50-80 LE-vel gyengébb lenne magában, de egy olyan pályán, ahol sokszor veszik el a gázt, sok-sok idő megy el üresjárattal a motor részéről. Ha az ilyenkor kárba vesző 750LE-ből csak a negyedét-harmadát hozzá tudnák adni a következő egyeneshez, már tökmindegy, hogy még 50 kg pluszt cipel-e vagy sem. Olyasféle technikai ugrás lenne ez, mint annak idején a hatkerekű autó.
Én is azt hiszem, hogy lehet egy szabály, ami meghatározza, hogy az autót csak a belsőégésű motor hajthatja meg, illetve most hozzávették a KERS-t is.
De azért érdekes belegondolni, milyen fura lenne egy olyan autót vezetni, ami szépen gyorsul, ha rálép a vezető a gázra, de amikor elveszi a "gázt", a motor tovább ordít magas fordulaton.